augustus 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelina, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. munt

    munt Actief lid

    11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    gefeliciteerd.
    ja je moet zeker rusten heb het nu niet gedaan :( maar merk wel dat ik het nodig heb ;)
     
  2. lisacar

    lisacar Actief lid

    Super Niek !!!

    VAN HARTE GEFELICITEERD !
    :flower:
    Ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal.

    Gr. Carmen
     
  3. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Nou, Niek gelukkig voor jou, eerder bevallen dan mij....
    Gefeliciteerd, eindelijk!

    Hopelijk spreken we je snel... maar rust eerst maar even lekker uit en GENIET!!!!

    Liefs Niki
     
  4. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Niek gefeliciteerd!! Eindelijk zeg! Geniet lekker van je meisje en we horen je verhaal binnekort wel weer!
     
  5. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Niek, eindelijk je kleintje in je armen!

    Gefeliciteerd, geniet er lekker van!
     
  6. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    allemaal onwijs bedankt voor jullie lieve woorden. Het gaat hier fantastisch! Ze is zo lief, de bv gaat goed en nou ja, ik kan alleen maar genieten..
    Zdra ik wat beter op de been ben zal ik hier weer vaker te vinden zijn, allemaal heel veel succes en plezier!!
     
  7. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
    meid ben blij om te horen dat je je zo lekker voelt.. rust lekker uit en geniet ervan!! Probeer nu voldoende rust te nemen na een paar weken kan de kleine wat meer wakker zijn en heb je geen tijd meer om af en toe tussendoor te slapen!!

    liefs iman
     
  8. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    gefeliciteerd niek eindelijk ook jij kan nu heerlijk genieten van je kleine meid.

    het is wel een stuk rustiger nu iedereen bevallen is ,je kan wel zien dat de mamas minder tijd hebben nu,ikzelf ook hoor hoop wel dat iedereen een beetje blijft schrijven ook leuk om te zien hoe de kindjes het doen ,en hoe het allemaal ontwikkelt.
    groetjes van jacky en keano
     
  9. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja, hier ook nog iemand die zich een beetje afzijdig houdt....ben ook zo lekker bezig met genieten van en zorgen voor mijn kleine ventje!!!!!

    Afgelopen maandag weer naar het consultatiebureau geweest om Rick te wegen. Meneer was in amper een week tijd ruim 400 gr. aangekomen en woog nu 4550 gram!!!! :confused: (geen wonder dat mama een lamme arm krijgt als ze er geen kussen onder haar arm heeft, hihi ;) )
    Rick doet het echt super goed, is heel tevreden en slaapt zelfs al sinds halverwege vorige week regelmatig 's nachts door (van 23.45 uur tot zo'n 06.00 uur), dus kunnen we lekker een beetje bijslapen. Het lukt hem nog niet iedere keer, maar da's ook niet zo erg, hij is ook pas ruim 3 weken.

    Volgende update volgt weer gauw...

    Groetjes,
    Ramona & Rick

    ps: ik ben weer opnieuw begonnen met vloeien (af en toe), zou dat m'n menstruatie al weer zijn? Afentoe voelt het zo wel (menstruatiekramp - en die had ik nou net niét gemist de afgelopen 9 maanden) en soms ook weer niet, ik kan er nog geen touw aan vast knopen. Hebben jullie enig idee.....????
     
  10. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hoi Ramoontje, ja dat kan hoor. Ik heb mijn eerste druppeltje bloed ookal weer gespot vandaag...

    Ow het is hier nu rustig omdat we bij "baby en dreumes" aan het kletsen zijn.
    Daar is ook een apart topic voor de augustus 2006 mama's.
     
  11. Sjarrel

    Sjarrel Bekend lid

    28 jun 2006
    868
    0
    0
    huisvrouw
    Aalsmeer
    hey mensen ik laat ook weer eens wat van me horen hier...
    nou ik heb natuurlijk altijd weer wat....
    ik probeer me kleintje elke keer te laten wegen bij consultatie bureau...
    (ik woon erboven) maar elke keer sturen ze me weg met een een of andere smoes en ik weet nou nog niet hoeveel ie weegt..

    verder loop ik nog wat te klooien met het drinken...
    hij krijgt BV maar hij vraagt bijv savonds meerdere keren in een uur erna...
    nou zegt de een dat ik gewoon vaste tijden moet houden en de ander zegt dat ik gewoon moet doen op vraag en aanbod...
    mij lijkt vraag en aanbod ook het beste...
    maar jah ik kom niet eens meer aan eten toe... laat staan een dutje...
    ik eet soms pas om half 11 omdat de kleine tot die tijd met me bezig is...
     
  12. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
    heb ik ook gehad wordt met de tijd wel minder.. vaak drinken ze ook niet hoor maar zoeken ze troost of sabbelen ze alleen.. je kan een speentje proberen (duurt ff voor ze het door hebben, en in hun mond houden) als je zeker weet dat hij geen honger heeft. Ik doe het ook met firdaous heb je ff wat meer tijd!

    liefs Iman
     
  13. patricia240477

    patricia240477 Fanatiek lid

    20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Hoi meiden, is even geleden dat ik hier ben geweest :oops: :oops:
    Heb een rot periode achter de rug dus vandaar dat ik niet zo vaak meer achter de pc ging zitten.

    Ik heb een terug slag gekregen van die keizersnede, zag het niet meer zo zitten allemaal. Sem heeft heel veel last van krampjes en huilt daarom heel veel, waardoor ik het niet meer trok. de laaste 2 weken hebben we een thuishulp gekregen zodat ik lekker kon slapen een paar uurtjes overdag en dat al de huishoudelijke dingen door haar werden gedaan.

    Dus ik ben nu wel een beetje weer op adem gekomen :)

    Een paar weken geleden ben ik met sem naar de huisarts geweest voor zijn naveltje, die bleef maar dik en er kwam veel prut uit.
    De huisarts heeft ons doorverwezen naar het ziekenhuis, daar hebben ze besloten dat sem volgende week aan wordt geholpen (ze snijden het weg). Dus weer iets om me druk over te maken, ik vind het maar niks zo'n kleintje onder narcose :cry:

    Maar verder gaat het goed hier. Sem is lekker gegroeid, van 50 cm naar 54 cm en woog 3025 kg en nu 3450 kg, dus een lekker dikkertje hihi

    voor de meiden die inmiddels zijn bevallen, nog gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst :)
     
  14. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
    Patricia veel sterkte meid hoop dat het met de tijd ietsje beter gaat en dat je je eigen ritme vind.. wat zielig voor je kindje maar met de technieken van tegenwoordig moet het allemaal goedkomen!

    Bij mij is echt alles voorspoedig gegaan maar je hele leven verandert van de een op de andere dag en ja daar heb je voor gekozen en ja dat wil je graag en natuurlijk is het hartstikke leuk.. maar soms is het ook best wel moeilijk helemaal als je kindje blijft huilen of het met je eigen gezondheid niet zo geweldig gaat.. mensen moeten daar ook bij stilstaan (daar bedoel ik mee de buitenwereld en je partner) helemaal als je snachts niet aan slapen toekomt ))en begrip voor hebben vind ik!

    liefs, Iman
     
  15. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk

Deel Deze Pagina