augustus 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelina, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik ben ook van plan om in ieder geval te stoppen met lessen en ik ga ook niet meer de stal leeg halen. Wij hebben rap en gister hele stal leeggehaald waar dus 2 paarden in staan, de hele middag last gehad van mijn buik, ik vind dat het niet waard! ze zullen er niet blij mee zijn, maar mijn kind gaat voor!

2. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ja succes met zoeken dan! misschien een advertentie op bokt.nl of marktplaats???

Hier gaat verder alles goed :)
    tam zou maar uitkijken als je last van je bekken krijg.. zou voor de zekerheid toch stoppen!

ben afgelopen week druk bezig geweest met het kamertje! begint er nu een beetje op te lijken!

3. Tam

Tam Actief lid

5 feb 2006
    126
    0
    0
    Communicatiemedewerker
    Zoetermeer
    Zowel op bokt als op marktplaats staat een advertentie. Ik heb al één leuke reactie. Ze komt donderdag kennismaken. Hopelijk klikt het.

Ik heb dit weekend wel enorme last van huilbuien gehad zeg. Herkennen jullie dat? Ik had op zich wel last van stemmingswisselingen, maar dit weekend spande de kroon. Voor het minste of geringste verschenen de waterlanders.

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    tam, ik heb dat nu iedere keer als er wat op tv gebeurd, zit ik iedere keer te janken :oops:

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Heyyy zit jij op bokt? Ik ook :D
    Onder welke naam?
    edit: Duke? heb even gezocht ...;)
    En ook nog een draver zie ik? Ik ook!! :D

Huilbuien herken ik trouwens ook!

6. Tam

Tam Actief lid

5 feb 2006
    126
    0
    0
    Communicatiemedewerker
    Zoetermeer
    Oh ja, wat een speurder ben jij zeg! En wat is jouw boktnaam dan? ;)

Op zich wel logisch. De echte forumgek, zit op de meest grote en bekende forums. Of is het fora?

Gelukkig ben ik niet de enige met die huilbuien. Dat heb ik dus ook Niek, als is het maar een beetje ontroerend, dan zit ik al te janken. Pas waren er voorstukjes van een nieuwe paardenfilm en ja hoor, ik moest al huilen van alleen de voorstukjes :rolleyes:

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik ben uitgerekent.. begin augustus de 8e....

de tijd vliegt het is morgen al maart...

8. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    He gelukkig, ik zie hier meer hoofdpijn klantjes.. Dacht dat ik de enige was.... Probeer zoveel mogelijk te drinken, op mijn werk thee en water maar het lijkt niet echt te helpen al gaat het de ene dag beter dan de andere. Weet iemand al waar het vandaan kan komen want ik voel me schildig over elk paracetamolletje dat ik neem maar 3 kwartier in de auto met knallende hoofdpijn red ik dus niet..
    Liefs, Chantal

9. sweetangel100

Haha... mijn boktnaam is Adnil. Ik it toevallig wel alleen op dit forum omdat ik zwanger ben en op Bokt vanwege mijn paard haha... O ja, ook nog op het YES-forum, maar niet actief!

Je naam was niet moeilijk te vinden, stond bij VZ nog bijna bovenaan ;)

10. Tam

Tam Actief lid

5 feb 2006
    126
    0
    0
    Communicatiemedewerker
    Zoetermeer
    Ik las ergens op dit forum dat je max 2 paracetamolletjes per dag mag nemen met je zwangerschap.

Ik heb er verder geen last van en ik kan je ook niet verder helpen. Kan het niet komen door de veranderde hormoonhuishouding in je lichaam? Bijna alle zwangerschapskwalen komen door de hormonen, lijkt het wel.

11. Tam

Tam Actief lid

5 feb 2006
    126
    0
    0
    Communicatiemedewerker
    Zoetermeer
    Dan heb je alsnog een aantal van die advertenties moeten lezen om erachter te komen welke van mij was ;)

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    toevallig ik zit ook op bokt, alleen doordat ik meer hier zit kom ik daar niet zoveel meer, ik heb ook een draver :D !!
    sjalleke: ik ben vanmiddag naar de dokter geweest, heb nu al weken achter elkaar hoofdpijn, ben helemaal onderzocht en het lijkt erop dat het hormonaal is. Je mag in principe 6 paracetamol per dag, alleen ik wil dat niet. Ze adviseerde mij om een paar dagen achter lkaar 2 paracetamol in een keer te nemen, ook hier ben ik voorzichtig mee. Ik doe het alleen wanneer ik het echt even niet meer red, ik denk dat je je er geen zorgen om hoeft te maken, helaas hoort het erbij, sterkte!

13. sweetangel100

Nee er stond er maar 1 bovenaan uit Zoetermeer haha

14. sweetangel100

Leuk, al die dravers!! :D

Ik heb ook meer hoofdpijn dan normaal, heel vervelend kwaaltje. Mij helpen paracetamol ook nog niet, normaal gebruik ik Aleve of Advil maar die mag je nu niet hebben.

15. Tam

Tam Actief lid

5 feb 2006
    126
    0
    0
    Communicatiemedewerker
    Zoetermeer
    Veel augustusmamma's die paardrijden èn een draver hebben! Grappig! :)

Heb ik dinsdag trouwens de VK gebeld en als de pijn in mijn bekken na een nachtrust wegtrekt, dan duidt dat op een lichte overbelasting van het bekken :( en als het dus snel wegtrekt (dus na een paar uur), mag ik gewoon blijven rijden. Mits de pijn niet langer dan een dag aanhoudt. Ze zei dat er totaal geen bezwaar is tegen paardrijden tijdens de zwangerschap, je kan niets beschadigen met paardrijden. Je moet pas stoppen als het niet veilig is (grote kans op vallen, onbetrouwbaar paard) of als je dus teveel last hebt (bekkeninstabiliteit, zere buik, zere rug).

Maar bekkeninstabiliteit is het in mijn geval niet, want als je het krijgt is dat pas in de laatste maanden en dan houden de pijnklachten veel langer aan. Dus op zich goed nieuws. Ik heb dinsdag dan ook rustig 3 kwartier gereden en door niet te intensief te rijden, had ik bijna geen pijn. Toch ga ik het wel rustiger aandoen, want als de bekken nu al overbelast zijn, is dat wel een teken van mijn lichaam dat het allemaal best zwaar is.

16. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    mijn moeder vertelde dat je juist door paardrijden bekkeninstabiliteit kan krijgen, ik blijf het nog wel doen, aangezien ik het al zo lang doe. Sterkte Tam, je an inderdaad beter rustig aan doen.

17. sweetangel100

Ja en als je buik erg uit begint te steken dan moet je ook uitkijken... Hoe lang ik mijn paard ook al heb en ken, het blijven vluchtdieren... Stel je valt er vanaf en op je buik, dat vergeef je jezelf nooit meer. De vrouw van de eigenaar van de stal waar mijn paard eerst stond is van hem gelijk moeten stoppen toen ze wist dat ze zwanger was, hij zei: ik heb het al vaak genoeg mis zien gaan.... In het begin zit de baby sowieso nog veilig achter je schaambeen, maar naar mate je langer zwanger bent vergroot dus ook het risico!

18. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0

ik zit ook af en toe op bokt.. maar heb geen draver ;) nml 2 kwpners

Bedoel je dreamer? die heb ik thuis en afgelopen week gekeken, en ja hoor daar kwamen de tranen. erg leuke film. maar je houdt het niet droog kan ik je verzekeren.

19. Tam

Tam Actief lid

5 feb 2006
    126
    0
    0
    Communicatiemedewerker
    Zoetermeer
    Ja, dreamer, zo heette die film. Alleen al bij de voorstukjes hield ik het niet droog.

20. sweetangel100

Tam, is het wat geworden met de bijrijdster?

Deel Deze Pagina