Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nou, wij ook maar een eigen maand-topic hahahaha

    Ben zelf uitgerekend op 23 juni 2006...en ben op het moment ruim 7 weken.........errug misselijk, net als bij mijn eerste destijds...ik vind mijn hele huis stinken, terwijl andere het niet ruiken...maar ook dat heb ik al eens meegemaakt, maar was ff vergeten hoe erg het is als je je niet eens zonder kotsneigingen van de ene kamer naar de andere kamer kunt verplaatsten, want alle kamers en de gang hebben een eigen uniek luchtje bij mij tijdens de zwangerschap :( verder lig ik er elke avond al tegen 20.00 uur in....en heb zelfs dan moeite om 's morgens op te staan.... maar het ergste vind ik gewoon het misselijk zijn...de vorige keer was dat bij mij rond t einde van maand vier over...dus heb nog even te gaan, maar daarna was het ronduit genieten hoor!!!
    en jullie? ook even lekker jullie hart luchten???
     
  2. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Hoi Suusje,

    Ik ben, zover ik nu weet, op 21 juni 2006 uitgerekend van de eerste. Gelukkig heb ik erg weinig last van het zwanger zijn, alleen wat labiel en moe, soms wat duizelig en pijnlijke borsten. Maar niet misselijk, gelukkig. Ik ken het wel van mijn zusje, die was bij allebei haar zwangerschappen 9 maanden ziek. Bij de tweede kon ze zelfs de lucht van haar dochterje en man niet verdragen! Ik hoop voor je dat het nu wat korter duurt, lijkt me erg vervelend.
    Ik heb wel in het begin wat bloedverlies gehad, gedurende twee weken, maar dat is gelukkig over. Over twee weken ga ik weer naar de VK, wel spannend hoor, als ik dan het hartje kan zien, denk ik dat het pas echt doordringt dat ik zwanger ben. Omdat ik weinig last heb, zou ik het bijna vergeten. Het voornaamste wat mij er aan herinnert is dat ik mijn broeken al niet meer aan kan. Ik vind dit wel erg vroeg maar ik kan al echt een bolletje zien en voelen, ziet er heel anders uit als een vetbuikje.
    Leuk om ervaringen uit te wisselen!

    Groet, Carlijn
     
  3. Wennie

    Wennie Lid

    12 okt 2005
    18
    0
    0
    Hallo meiden,

    Ik ben ook in Juni uitgerekend. Vandaag bij in het ziekenhuis geweest en ben 23 Juni volgens hun uitgerekend. Vandaag het hartje zien kloppen. De lengte was ook goed met de aantal weken dat ik moest zijn. Het hartje klopte echt onwijs snel. Wat was dat fijn om te zien zeg.

    Ben ook erg misselijk en het wisseld per dag. Die geurtjes overal wordt ik ook zo gek van. Herken het zo iedere kamer zijn eigen geurtje en die koelkast daar wordt ik echt misselijk van.

    Wil zo graag dat dat weer over gaat, want daar wordt je zo ziek van. Bij mijn eerste zwangerschap was ik van dag 1 tot 20 weken misselijk. Hopelijk gaat het nu eerder over.

    Tot mails,

    Groetjes, Wendy
     
  4. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hai dames,

    wat heerlijk carlijn om niet misselijk te zijn...zucht hihi.....en wennie..wat super dat je al een echo hebt gehad... ik ben vandaag aan het bellen om er sowieso achter te komen waar ik deze keer moet zijn voor de afspraken bij de verloskundige. schijnt hier nogal ingewikkeld te zijn allemaal....probeer nu mijn gezondheidscentrum te bereiken en die zal me wel weer doorsturen hahaha..... nou ik ga het weer ff proberen!! doei doei
     
  5. astridje

    astridje Lid

    1 jun 2005
    74
    0
    0
    He dames
    Hier wil ik toch ook even bij hoor.
    Ik ben astridje en ik ben uitgerekend voor 3 juni.
    Ben vooral s'ochtends heel misselijk vooral als ik opsta en rondwandel s'avonds gaat het al heel wat beter dan kan ik wel wat eten maar toch nog niet zo veel als anders. Verder heb ik ook wel last van gespannen borsten en duizeligheid. Ik hoop maar dat dit binnen twee weken wat minder zal zijn. Moet de volgende keer naar de gyn op 1 december. Ben verleden week ook geweest omdat ik een kleine bloeding had gehad en ik bang was dat ik terug een miskraam ging hebben. Hij/zij was toen al 32mm. Dus al goed gegroeid.

    Vele groetjes
    Astridje
     
  6. Honingbij

    Honingbij Lid

    10 nov 2005
    96
    0
    0
    Preventiewerker verslavingszorg
    Enschede
    Hoihoi,

    voor zover ik weet ben ik op 23 juni uitgerekend. Ik heb ook over 2 weken een afspraak bij de VK.
    Ik heb op dit moment wel last van zeer lichte bloedingen (lichtroze afscheiding) dus ik maak met ontzettende zorgen.
    Maargoed, zo maar even bellen met de VK.

    Duim voor me!

    Greetz
    Honingbij
     
  7. astridje

    astridje Lid

    1 jun 2005
    74
    0
    0
    Hoelang heb je die bloedingen al?
    Heb je buikkrampen?
    Verlies je weefsels of klonters?
     
  8. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik ben op 29 juni uitgerekend! Ook nog net een 'juni-mama' dus :D
     
  9. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hallo ik ben 24 juni uitgerekend, heb alleen soms zere borsten,
    verder heb ik (nog) nergens last van.
    26 nov voor het eerst naar de VK.
    Groetjes Mensi. ;)
     
  10. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb eigenlijk ook alleen nog maar zere borsten (waar op zich nog best wel mee te leven is. Ik verga niet van de pijn ofzo, haha). Ik heb wel eergisteren 's-ochtends last gehad van misselijkheid en overgeven, maar daarna niet meer. En vandaag erg humeurig ;)
     
  11. Louise

    Louise Lid

    11 aug 2005
    14
    0
    0
    Secreteresse
    Hallo dames,

    Ik ben ook een juni mama ik ben op 28 juni uitgerekend?? 23 november afspraak bij VK

    Doei doei
     
  12. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

    Hier is dr nog eentje;
    Ik ben 5 juni uitgerekend van mijn eerste kindje.
    Dus errug spannend allemaal.
    Verder mag ik niet klagen, ben soms alleen s moe.
    En oke ook wel zware, pijnlijke borsten, maar daar ben ik al aardig aan gewend en nemen we maar voor lief. Succes verder allemaal en geniet ervan!!
     
  13. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    En ikke ook, ben 19 juni uitgerekend van mijn tweede kindje.
    Heb in week 7 last gehad van misselijkheid en weinig eten en gelukkig is dat al aan de betere hand, ik eet al weer aardig.. Alleen ruik ik allemaal nare luchtjes en daar wordt ik nog wel misselijk van, ben verder erg moe en natuurlijk die pijnlijke borsten..
    Ik heb 30 november mijn eerste afspraak en tevens echo, dus ben wel erg benieuwd of alles goed is.
    Ik hou jullie op de hoogte..
     
  14. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Hallo dames,

    Ik ben ook een juni mama, ik ben uitgerekend op 16 juni van ons eerste kindje(s).

    Gisteren bij de verloskundige geweest en volgende week mijn eerste echo, super spannend of alles er op en aan zit en of ik 1 of 2 kindjes bij me draag.

    Misselijkheid heb ik heel wisselend last van Gelukkig maar! :D

    Ik heb wel veel last van duizeligheid en flauw worden, mijn moeder had dat ook tijdens haar zwangerschappen.

    Bij mij worden de broeken ook al te klein, ik ben blij te horen dat ik niet alleen ben zo vroeg in de zwangerschap. :oops:

    Groetjes,
    Tamara
     
  15. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai....dat van die te strakke broeken is ook bij mij een probleem hihi...had ik bij mijn 1e ook en met 3 maanden had ik al best een flinke buik, maar ik had ook best veel vruchtwater zeiden ze. Het is dan alleen wel moeilijk te verbergen, dus dan zit je maar een beetje te puzzelen wa je het beste aan kunt trekken. wat we willen het net als bij de eerste pas vanaf 3 mnd aan de rest vertellen. behalve de opa's en oma's dan...die horen het vanavond, want die maken zich al zorgen dat ik me al zolang niet lekker voel en of ik niet eens naar de dokter zou moeten gaan...we vinden het wel erg leuk om te vertellen...Maar goed, mijn 1e afspraak is vandaag gemaakt en sneller dan ik verwacht had...a.s dinsdag 15 november al...wel leuk, en dan weer afwachten wanneer ik voor de echo mag. ben vandaag weer flink beroerd...net flink gespuugd en dat helpt wel eventjes..lucht een beetje op..zucht..
     
  16. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh ja...ik eet idd ook bar weinig op het moment...hapje van dit en hapje van dat, maar de verloskundige had ons de vorige keer verteld dat dat helemaal niet zo uit maakt in het beginstadium...aangezien je kindje nog zo piep is en er wel voor zorgt dat hij/zij het belangrijkste wat hij/zij nodig heeft binnen krijgt. dus dat stelt wel gerust denk ik...als we maar voldoende drinken (vochtgehalte op peil houden) en zorgen dat we onze vitamientjes binnenkrijgen (gravitamon-tabletjes of soortgelijk)... en een hapje van dit hapje van dat --> is soms meer dan we denken ;)
     
  17. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Hoi Suusje,

    Vervelend dat je zo veel last hebt van misselijkheid! Ik heb er heel wisselend last van.

    Veel succes met vertellen aan je ouders spannend hoor.

    Ik merk vooral op mijn werk dat het steeds moeilijker wordt om mijn buikje te verbergen, hij blijft maar groeien! maar donderdag krijgen we onze eerste echo en als alles goed is mag iedereen het van ons weten.

    Succes met de misselijkheid

    Groetjes,
    tamara
     
  18. Ik sluit mij ook maar even aan.Ben dus 22 juni uitgeteld.Voor mij heel bijzonder,vooral als het toch de 23ste zou worden.Dan zu mijn vader jarig zijn geweest.
    Toen ik destijds bevallen ben van mijn tweeling is mijn vader twee dagen daar voor overleden. :cry: Voor mij is het toen helaas geen roze wolk geweest aangezien mijn kindjes ook nog drie maanden te vroeg kwamen.Ik was destijds vanaf het begin zo misselijk dat ik niks binnen kon houden.Heb ook een poos in het ziekenhuis gelegen aan weeenremmers.

    Nu heb ik bijna geen last van misselijkheid.mijn man was zondag jarig en ik kon alles met gemak eten.Tot engels ontbijt toe.Heel wonderlijk.Wel ben ik extreem moe.Een echo heb ik al gehad.Mocht je dat leuk vinden om te zien kun je het vinden op mijn weblog.te vinden onder de button.homepage.

    Persoonlijk zie ik de zwangerschap niet geheel onbevangen tegemoet.Ik heb toen veel pech gehad.Helaas ook voor onze zoontjes die zo moesten knokken.Maar het ziet er toch heel goed uit.Zit onder een hele goede controle nu.Dat zal tot het eind zo blijven.En geen enkele zwangerschap is het zelfde.dat zie ik al wel met mijn kwaaltjes.groetjes
     
  19. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Jammer Jeanette, dat je niet onbevangen kan genieten! Ik snap je wel hoor, ik ben zwanger van de eerste, heb weinig klachten en voel me fysiek en mentaal best goed, maar toch....ik maak me zorgen dat het niet goed komt, geen idee waarom. Dus ik snap dat als je eerst zwangerschap niet zo goed is gegaan dat je dan nu helemaal niet ontspannen je zwangerschap doormaakt. Ik hoop dat je toch nog het vertrouwen gaat krijgen dat het deze keer wel goed gaat (lijkt er tot nu toe wel op toch?)
    Heel veel succes en sterkte
     
  20. elise

    elise Lid

    3 okt 2005
    7
    0
    0
    hallo allemaal ik ben ook een juni mama uitgerekend op 13 juni loop onder behandeling van gyn ivm hoge bloedruk overgehouden na mijn eerste zwangerschap maandag weer voor een echo dan bijna 12 weken nu onzekerder als bij de eerste groetjes patricia o ja allemaal gefeliciteerd natuurlijk.
     

Deel Deze Pagina