Rick is gister voor het eerst in de dierentuin geweest! Ik geloof dat hij de speeltuin het leukst van alles vond, maar hij heeft het toch wel naar zijn zin gehad (vooral de zeehondjes vond hij erg leuk).
Süreyya is vandaag naar het CB geweest. Kreeg haar prikjes in haar armen en gaf maar heel even een kreet. Gaf haar gelijk wat te drinken en toen was het over. Ze weegt nu 11850 gram en is 82 cm lang. Verder was ook alles prima, moeten 1 februari 2008 weer terug. Voorlopig is ze nu van de prikken af. Ze vertelde wel dat ze erg groot is voor een meisje van dze leeftijd, er zijn mensen die denken dat ze 2 jaar is. Met haar ontwikkeling ligt ze ook nog voor, ze wilde namelijk weten of ze al blokjes in een doosje kon doen, ik zei allang en ze gaf gelijk een demonstratie. Ik zei ook dat ze ze al opstapelde, 4 blokjes zijn echt geen probleem voor haar, daarna wordt het moeilijker. Dus alles samengevat heeft ze weer lekker gescoord vandaag. Ga nu even stoppen, moet namelijk naar mijn schoonzus. Het is suikerfeest. Doei
Rick is dus ook al zo lang (ten minste dat was hij met 11 maanden), maar ja da's een jongen, da's toch anders . Mooie cijfertjes weer hoor Süreyya!
Toen wij in de vakantie naar de dierentuin waren, vond Jamie de zeehondjes ook heel erg leuk! Toen ze water uit sputterden (ik weet niet hoe het moet noemen, hopen dat dit duidelijk is...) ging Jamie ze nadoen, hihi!
Zo zeg, rustig hier! Zitten jullie allemaal van het mooie weer te genieten? Wij gaan zo nog even fietsen waarschijnlijk, de zon schijnt hier zo lekker! Alles verder goed met jullie en de kleintjes? Hier wel hoor, alleen Jamie is snotjeverkouden, dus besmeurt hij al z'n speelgoed met snotjes... blergh!
Hoi meiden, hier ben ik ook even om te melden dat sem vorige week dinsdag voor zijn prikjes is geweest en nieuwe cijftertjes heeft. Hij kreeg 1 prik in zijn arm en voordat hij kon huilen kreeg hij de volgende in zijn been, waardoor hij daarna van schrik ging huilen Maar hij is nu 79,5 lang een weegt nu 10006kg dus hij is nu eindelijk over die 10 kilo heen hahaha
Chantal, fijn zo overval omdat van dicht bij mee te maken Ik had ook peentjes gescheten zeg, bah het idee al doet mij rillen :x Sem was gisteren wat hangeriger dan normaal en wilde ook niet echt eten, dus ik denk dat hij een beetje last van die prikken heeft Oja dat vergeet ik steeds te zeggen, maar Sem loopt nu al een paar weken los en goed ook hij kruipt haast niet meer Eerst liep hij heel stuntelig en nu gaat het goed, nog wel met zijn armpjes omhoog maar echt zijn ene voetje voor zijn andere voetje (echt schattig)
Nou Patricia, Sem zit dan ook echt net over de 10kg heen! Jamie ook maar een beetje hoor. En wat leuk dat Sem nu zelf los loopt! Jamie vertikt het tot nu toe. Als hij mijn vingers vastheeft stapt hij heel snel de kamer door, en zelf loopt hij overal bij langs. Zolang hij maar houvast heeft, gaat het goed. Maar zodra hij echt los staat, schrikt hij er zelf van en valt na een paar tellen op zn bips! "Oh", zegt hij dan!
Rick kan nu sinds vorige week zelf gaan staan, zonder zich ergens aan vast te hoeven houden. Vond het zo maf dat hij dat niet kon, terwijl hij wel iets van de grond kon pakken en dan verder kon lopen.... Oh en hij kan in zijn handjes klappen en uit een rietje drinken Hij heeft weer een hoop bijgeleerd .
Zohee gaat hard met jullie kindjes...hihi.. leuk zeg! Tim kan ook nog niet zelf lopen wel aan 1 hand. Ook met een rietje drinken kan hij. Is zo'n leuk gezicht joh! brrr een overval.. jakkie.. Ik ga er weer vandoor... moet nog wat in huis poetsen (de hulp komt deze week niet) en mijn ouders zijn over een uurtje ongeveer hier.
wees blij dat jullie kleintjes nog niet zo goed kunne lopen.. cailynn rent al door de kamer heen.. zaterdag was ik naar disneyland geweest waren we op mn man aan het wachten die ons were op kwam halennou ze rende over al heen sta je dan met de buggy tas vol zooi en achter je kind aan te rennen en had al zon banden pijn.. pfff mooi gister niks gedaan.. in disney ook liep ze telkens over een bruggetje vond ze helemaal geweldig maar toen ik dr daar weg haalde was het schreeuwen en schoppen krijsen.. wat schaamde ik me dood zeg maarja stond dr al 30 min dus bijna iedereen is over de 10 kilo? cailynn was de laatste keer nog net niet over de 10 kilo maar nu denk ik wel.. hoe is het met de nod dames? wanner is jullie nod? k heb vandaag bloed test en hopelijkecho als die machine het weer doet
Wel zeggen he als je weet wat het wordt, ik ga morgen ochtend voor een echo. Hoop dat ze het deze keer wel zien, bij Süreyya konden ze het niet zien met 20 weken omdat ze verkeert lag, we hebben het toen pas gezien met 27 weken toen we een pretecho hebben laten maken. Spannend. Süreyya loopt ook al aardig te rennen af en toe. Soms valt ze over haar eigen voeten als ze te snel wil gaan, of als je zegt dat je haar gaat pakken. Ga nu haar in bad doen, ze heeft net gegeten. En dan kan ze nog even spelen tot 19.00 uur. Doei
Als een van ons Rick "achterna zit" ('zal ik jou eens even komen pakken?'), dan lijkt het ook al aardig op rennen (nou ja, snelwandelen zullen we maar zeggen). Vandaag is hij echt in zo'n giga dwarse bui . Mag ik het ene keukenkastje niet openmaken van mama (die het dicht houdt met de hand), dan ga ik toch alle andere kastjes langs.....En op de tafel klimmen, ik geloof vandaag wel 15 keer *zucht*..... En idd brullen en een soort van stampen als 't hem niet zint (dat belooft weinig goeds als we dat niet kunnen veranderen) Mijn NOD zou zijn (bij een cyclus van 28 dagen, zoals ik normaal heb en dus niet zoals de laatste keer) 2 november.... (tenminste: dan zou ik kunnen testen)
Mijn NOD is een beetje moeilijk te bepalen na 31-22. Ik ga nu maar uit van 31 dus dan zou dat 14 november zijn... Spannend zeg, morgen een bloedtest! Heb je wel meteen uitslag toch? @Sureyya; Leuk hoor, morgen de echo! Wil je ook weten wat het wordt als ze dat kunnen zien of blijft dat een verrassing? Enne, over het drinken met een rietje, Jamie doet niet anders.... helaas... mijn schoonmoeder heeft thuis voor Jamie een tuitbeker voor zijn drinken, maar daar moeten we hem steeds bij helpen omdat hij met een rietje gewend is... bij de tuitbeker moet hij de beker achterover gooien zeg maar, en dat is dus niet gewend.... Zou het wel handig vinden als hij ook allebei kon! Leren jullie je kindjes nu ook drinken uit een gewone beker af en toe?
@QueenBee: ik ga ook maar uit van het langste aantal dagen (en dat was bij mij dus altijd 28) . ******************************************* Rick drinkt sinds kort uit zo'n beker met een rietje (van Nuby), maar hij moet dus nog leren dat hij de beker niet omhoog hoeft te houden (zeker als hij bijna leeg is). Heel af en toe laat ik Rick wel een beetje drinken uit een beker, maar dat valt niet mee. Zolang het drinken uit mijn beker is, is het goed, is het drinken uit zijn eigen beker, dan is het na een paar slokjes echt over. (ook al is het drinken hetzelfde aan dat van mij). Er is nog geen een vierjarige die niet uit een beker kan drinken, dus dat komt wel hoor. Maak me daar niet zo druk over. ************************************* @Cristel + Sureyya: veel succes met de bloedtest / echo. Spannend hoor!
hey dames.. ik weet wta het wordt was na de gyn bij het echo buro geweest want de gyn maakte weer geen echo machine was er ok niet.. dus zal nog wel kapot zijn en ik moest het gewoon weten... was veel te nieuws gierig..... alles zag er goed uit hersentjes en ruggergraatje helemaal geweldig.. de beeb deed zn handjes open en dicht.... en mondje open en bewoog echt super veel.. bij de gyn was het ook goed die bloedtest heb ik gene uitslag van.. maar daar maak ik me niet druk over.. is om suiker te testen en hep a en b ofzoeits en wete ik allemaal.. ook zon test triple test of zoieis zo heet dat in nederland geloof ik. dat is hier standaard.. maar daar maak ik me niet druk over.. want op de echo die ik liet maken op het buro was alles perfect en dat zegt meestal meer als bloed.. tenminste dat zei mn vorige gyn.. dus zal wel.. oooh en ik krijg een jongetje ben helemaal blij.. mij maakte het niks uit wat het is.. maar ik was gewoon zo nieuwsgierig en nu wet ik wat het wordt en dara ben ik super blij over.. en kan een ieuwe garderobe aanschaffen