cristel wat leuk voor je... uit ervaring te zeggen shopzuhhh haha heel leuk hoor dat ik nu van beide heb.. hoef niet meer te denken als ik leuke kleertjes zie hmmm heb alleen een meisje.. alsnog was dat voor mij niet het belangerijkste hoe cliche ook je wilt toch dat het gezond is.. idd grote afwijkingen hadden ze nu kunnen zien als die er waren geweest.. gelukkig dat het zo goed met jullie gaat! Hoe gaat het verder hier met de dames? lekker aan het klussen jullie nod's zijn in nov pas weer.. ff geduld nog..! hier weer alles bijna de oude nog een beetje keelpijn maar mag geen naam hebben.. borst is weer helemaal over.. ik leg hem wat vaker in een andere positie aan en dat scheelt een hoop! Hij slaapt sinds een paar dagen snachts door.. erg snel al vind ik zelf.. hij gaat wel gelijk met ons slapen hoor dat wel maar het is wel erg fijn. sochtend brult ie wel keihard dat hij meteen de borst moet hebben.,.. haha logisch! We hebben een heel leuk suikerfeest gehad! drie dagen lekker gefeest en gegeten! We zijn wezen wokken, bij de turk gegeten en hebben thuis vis gegeten 1 dag dus al mn verloren kgtjes zijn er weer aan.. maar die had ik ook wel weer nodig! Ameen de borst gegeven vlak voor we weggingen en hij heb in de restaurant eigenlijk alleen maar geslapen.. Firdaous was wel wat drukker die genoot van alle aandacht die ze kreeg.. ze is echt de baby van de familie hier..! Ik ga me zo even klaarmaken wil even hier het centrumpje in even de benen strekken,, heb gisteren mn hele huis gedaan en twee wassen gedraaid en opgehangen dus heb vandaag niet veel te doen... even bedenken wat me moeten eten vanavond . Firdaous is plotseling overal uitgegroeid.. ze heeft nu maat 86 soms zelfs 92.. ze is niet dik maar wel erg lang. en dr schoentjes zijn ook bijna allemaal te klein.. dat vind ik niet zo leuk ze heb namelijk een hele la vol.. maja mag ik weer nieuwe kopen das ook geen straf zometeen dus maar een paar nieuwe wintersetjes kopen als ik wat kan vinden.. volgende week weer naar het CB met allebei ben heel benieuwd zal het hier even laten weten.. onze kindjes zijn toch wel heel verschillend qua ontwikkeling en groei leuk om te zien dat de ene al zo groot is en de andere juist weer iets meer kan! nou dames ik ga weer even mn broodje opeten.. mezelf even douchen als ik de kans krijg.. de kindjes zijn al lekker gewassen en aangekleed en hebben gegeten heerlijk gevoel als ik dan naar ze kijk en ze helemaal tevreden zie!
Ja Ja dames daar zijn we dan met het grote nieuws. Net de echo gehad. Het is voor 98% een.......................................MEISJE Alleen ik heb ook een foto gekregen van het geslacht, en ze zeggen 3 streepjes is een meisje, alleen het middelste streepje vind ik verdacht langer dan de andere twee, dat was bij
Ging even wat fout, hier het vervolg. Dat was bij Süreyya niet zo, zal straks even de echo's in mijn album zetten, en dan vraag ik bij deze om jullie mening. Over 5 weken hebben we nog een pretecho dus dan kunnen we nog een keer kijken.
Tja, 3 streepjes......ik zou het niet weten. Mijn moeder en ik zagen bij de 23-weken echo-dvd helemaal niets tussen de beentjes en wij dachten dus dat het een meisje zou worden (maar ik wilde het niet weten!)......tadadatata: een jongen (moet ik toch die dvd nog eens terugkijken )
@cristel1986; Leuk zeg, een jongetje! Van elk eentje! @Sureyya; En een meisje! Nu kunnen jullie allebei lekker shoppen! Enne Iman, we klussen er nu wel op los hoor ! Ik hoop dat 3 maal scheeprecht is (3e ronde)! Zowel voor mij als voor alle andere klussers hier! Alleen jammer dat er twee voor nodig zijn, en de ene voor zijn werk 3 dagen helemaal aan de andere kant van het land zit... Naja, als hij terug is zal ik hem verwelkomen, hihi! Shopze straks!
Claudia, ik word er niet wijzer van hoor, maar ik denk idd een dametje..... (volgens mij ziet dat bij een heertje toch anders uit!)
Even inbreken hoor. Bij Kylian konden we toen heel goed twee ronde vormen voor het streepje zien (ja zijn ballen dus). Ik kan op je echo echt geen ronde vorm ontdekken maar he goede reden voor nog een echo Cristel, gefeliciteerd Groetjes Anita
iman: idd ik ga lekker shopuh moet iets he hihihi.. hoe doet ameen het nu? dankje wel voor de felicitaties bij mij zag je duidelijk een jongetje.. hahah.. je zag echt zon dingetje... zooo grappig.. op de film zag je het wel beter moet ze nog wel inscannen... claudia... bij mij was het wel overduidelijk maar ik denk dat met een meisje minder duidelijk is.. ga even echosvan cailynn opzoeken ooh cailynn was vannacht om 3.45 klaar wakker en widle tv kijken en spelen ,... pfff zo vermoeiend daarna na 1 uur was ze moe en wilde alleennog maar bij mij slapen lees op mij
Poeh heee, dan had je wat te doen vannacht .... Hier heb ik dat ook vaker gehad, dus echt midden in de nacht gewoon klaar wakker......maar gelukkig na verloop van tijd wel slapen in het eigen bed en niet bij/op of onder mama of papa .
weetje wat het ergste is ramoontje? ik scheen vroeger dus ook bijna iedere nacht rond 3/4 uur klaar wakker te zijn en dan tv willen kijken... of spelen en dat scheen ik heeeeel lang volgehouden te hebben een paar jaar.. dus hoop dat dat niet genetisch is
Ik help het je hopen! [-o< ******************************************* Rick heeft ontdekt dat de hondenkoekjes (van die biscuitjes) ook wel heel erg lekker zijn......hij heeft er nu al weer 3 gegeten (die de hond in zijn mand had laten liggen). Als hij er mee in zijn handen loopt, wil de hond ze ineens wel hebben, maar ja, Rick geeft ze dan dus echt niet meer af . Ach ja, hij zal er niet dood van gaan.
Nikki heeft ook regelmatig de poezenbrokjes te grazen als we niet opletten Maar ze is nog steeds een vrolijk, blij kind, misschien wel juis daardoor
Ja, de hondenbrokken verdwijnen hier ook waar je bij staat, als we niet opletten. Ach, de hond doet het er goed op, dus de kids zullen er niet dood aan gaan.
Zo wat is het stil hier, allemaal al in een winterdip (grapje). Nou ja ik heb eigenlijk ook niet zo veel te melden, moet het rustig aan doen van de fysio. Mag
Ging even wat fout. Mag Süreyya niet meer in bad doen, niet meer stofzuigen en niet meer dweilen. Verder moet ik zo veel mogenlijk alles zittend doen zei ze, maar ja zitten op zich is al een probleem, dus kan nog leuk worden. Morgen krijgen we het druk, ben dan namelijk jarig en de hele familie komt even langs. Eerlijk gezegt heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in. Maar ja als ze er eenmaal zijn zal het wel weer meevallen. Mannetje hoeft gelukkig niet te werken en kan dus lekker mee helpen. Ga nu even liggen, Süreyya ligt er ook net voor de tweede keer in, bij uitzondering. Ze ging on 12.45 uur naar bed tot 13.50 uur , maar was niet te genieten toen ze uit bed kwam, dus ik heb haar er net weer lekker ingelegd. Zie wel tot hoelaat ze slaapt (zal wel niet lang zijn want ze slaapt nog maar 1 keer per dag). Nou dames misschien spreek ik jullie vanavond nog. Doei.
claudia: waarom mag je surreya niet meer in bad doen dan? is er iets mis? en we hebben nog geen huisdieren dus ze kan niks weg pakken dat doet ze trouwens wel van mn bord mn schoonmoede rgaat vandaag naar huis.. en had er gister heel even genoeg van.. bego ze weer ja je moet cailynn op het potje zetten en de fles afpakken en ze moet cornflakes in de ochtend eten dan hoeft ze niet zo snel nog een keer te eten en ze moet eer rijst en bonen eten ik werd er stont ziek van ik was ook gewoon aan het discusieren.. teneerste cailynn is 14 maanden en ze is gewoon nog niet toe aan het potje ten 2e cailynn heeft savonds gewoon de fles nog nodig anders slaapt ze niet.. tn 3e cailynn vond cornflakes niet lekker als ontbijt.. en dan eet ze gewoon niet.. en ten 4e omda hun rijst en bonen eten betekent niet dat cailynn dat ook maar lekker moet vinden zij is meer van de aardappels en gekookte macaroni ofzo.. maar dat was weer niet goed ik liet wel merken dat ik geirriteerd was... en vertelde het tegen mn man savonds hij zei van pfff begint het nu al weer.. gelukkig gaat ze morgen naar husi zei die.. maar ze heeft dus altijd commentaar op mijn opvoeding.. volgens haar moest ik maar netd oen of ik de luier niet wilde verschonen omdat het vies was enzo en zo willen ze wel op het potje.. maarja ik ga mn kind toch geen rot gevoel geven of ze iets gedaan heeft dat niet mag.. maarja heb ik zo maa rniet gezegd heb gewoon mn mond gehouden. sorry moest even klagen.. maar werd er echt stront ziek van... verder gaat het met cailynn uitstekend emt mij trouewns ook alleen wat meer moe
cristel: Het is te zwaar om haar telkens op te tillen, moet haar zo min mogelijk tillen om nog ergere klachten te voor komen. Visite is net de deur uit, ben eerlijk gezegt blij dat de avond voorbij is, ga zo mijn bed in. Ben echt op en mijn rug ook, brand helemaal. Ga nu spreek jullie later nog wel. Doei
Gefeliciteerd Claudia een dochter erbij leuk! Cristel wat gaaf een jongen, nou dus dan heb je straks een meid en een jongen Hier alles nog oke, Sem is heel ziek geweest van zijn BMR prikken en kreeg ook nog de 6e ziekte erbij Hij heeft haast een week niet gegeten, wel wat gedronken gelukkig (echt zielig ) Ook was van de week mijn man ziek thuis en mannen zijn zo zielig hihi, hoop dat ik nu niet de volgende ben tot nu toe voel ik me goed hihi Sem loopt als een raket en hij wil zelfs rennen en soms dan neemt hij een bocht en valt dan op zijn dikke kont of op zijn hoofd soms Meneertje heeft al flinke bulten op zijn hoofd en gezichtje Hij loopt nu eindelijk buiten ook los, zonder dat hij gaat kruipen Nou ik ga gauw even nog verder neuzen hier. doei doei.