haaaaai Hoe is het hier? Cristel, gefeli meid, een jongen! geweldig een koningskoppel! en sureyya een meid, ook gaaf hoor! drukke roze boel straks zou ik ook geweldig vinden! kan me trouwens nog wel herinneren dat je schoonmoeder zich wel vaker met dingen bemoeide! bleeee lijkt me echt niet fijn! Iman, gelukkig heb je geen borstontst. meer of id. fijn dat t suikerfeest geslaagd is! Wij klussen ff niet meer mee voor een 2e beeb! wil NOOIT meer in de zomer bevallen! ha ha ha dus wachten even tot maart ofzo! dan maar een oktober kindje! lijkt me heeeerlijk (als alles lukt en meezit etc. etc) Evi is druk bezig met praten, zo leuk, ze probeerd alles na te zeggen maar t lukt nog niet zo! ze zegt nu; papa mama, bal poes vis bah die daar dag dag en ze kan een konijn na doen met haar neusje optrekken en sniffen verder zijn dr kiezen zo goed als door (4 dan) en volgens mij komen gelijk die hoektanden erachteraan! slapen gaat echt SUPER de laatste tijd, ze gaat om 19:00 en slaapt vaak tot 08/08:30 heeeerlijk! en dan slaapt ze smiddags nog 1x 2uur ofzo! nou perfect hoor! zo ik ga vandaag ff lekker niksen! wat is t koud he?! brrrrrrr niet normaal! moet voor Evi ook nog een nieuwe winterjas, ze heeft er nu nog 1 aan in maat 74 van villa happ, die is zoooo leuk maar nu al vrij kort! zondag wordt Evi trouwens gedoopt in de kerk! spannend he?! x
Hier eigenlijk weinig nieuws te melden.....morgen naar het CB voor de beruchte prikken . Zal mij benieuwen hoe lang onze Rick nu is. Ik kwam van het weekend tot de ontdekking dat zijn schoenen (maat 22) te klein worden....de grote tenen zitten voorin . Dus binnenkort echt maar op zoek naar een paar nieuwe. O ja, toch nog een nieuwtje: we hebben sinds vrijdag 2 nieuwe huisgenootjes....Sjors & Sjimmie (heeft P. bedacht ). Het zijn 2 cavia's van 6 weken oud. Zo leuk....nu ze nog gauw tam zien te maken. Rick weet het al helemaal....bij de tafel wijst hij naar de kooi, schuift een stoel naar achteren en tilt een beentje in de lucht: mama, ik wil kijken! Als ik ze vast heb, komt hij gauw naar me toe, zegt "aaaaiiii" en aait ze dan heel voorzichtig (alsof hij weet dat ze nog heel kwetsbaar zijn ...enfin hij doet het in ieder geval voorzichtiger als bij de hond ). Sinds een paar dagen speelt hij ook echt heel leuk met zijn poppetjes van FP Little People. Vertelt een heel verhaal en laat de poppetjes dan over de tafel/grond "lopen", zo schattig. En hij kan op een fluit blazen....hij fluit me de oren van de kop de hele dag door, maar ja toch wel leuk . En eigenwijs, niet normaal . Mag ik niet op de tafel klimmen?, dan klim ik wel op de kast en ga tussen de fotolijstjes zitten , mag ik niet aan het ene kastje komen, probeer ik alle andere kastjes toch . Ach ja, ook dat zal wel weer over gaan (hoop ik). O en als papa zijn zakdoek pakt om zijn neus te snuiten, dan begint Rick ook gauw te snuiten (nou ja, blazen maar hij doet het in ieder geval met veel gevoel voor drama ). Zo dat was het weer in een notendop!
hey mad: ooh niet meer klussen hahaha.. nou ja even geduld dus... als je in jan klust krijg je een okt kindje ramoontje leuk cavias patricia ooh is idd vervelend dat ie ziek was.. altijd zo vervelend je kindje ziek te zien he hier gister mn man over de rooie mn schoonmoeder had de halve familie op gestoken om osn even een les opvoeden te geven nou is ze hier dus niet echt welkom meer tot dat ze normaal kan doen maarja ik denk even updaten verder constant nieuws aan het kijken omdat er overal branden zijn waar ik woon en ze blijven mensen evacueren dus ja in de gaten houden maar denk niet dat het helemaal tot hier komt margoed zijn nu al wel op 4 verschillende nee 5 verschillende plaatsen branden... is al meer dan 100.000 hectre verbrand met cailynn gaat alles goed.. ze heeft nu 4 kiezen en er komt een 5e aan ik kan dr nergens me enaa rtoe nemen als je gaat winkelen dan is het een groot drama.. ze wilnd e wandel wagen niet in..ok nou laat je dr lopen wil ze geen handj egeven en probeer dr dan meer een terug in de kinder wagen te stoppen of dr een handje te geven dan wordt eht schoppen en schreeuen zooo erg schaam me dood maarja dat is een periode he.. thuis is ze een lief meisje maar ergens anders pfffff met mn mannetje is ook alles goed hij schopt veel ben helemaal verliefd
Hoi Cristel, ik hoorde het op het nieuws hier dat in LA brand is, goh het is maar te hopen dat het gauw uit is dat vuur! Lekker he als ze schoppen, dat geef je als moeder echt een goed gevoel. Weet nog dat ik hem een dag niet voelde schoppen, vlamen sloegen mij uit met het idee onee er is toch niks aan de hand! Bleek ik een harde buik te hebben en voelde ik hem gewoon niet, maar hij was wel aan het schoppen van binnenuit! Gaaf hoor een jongen, weer helemaal anders dan een meid!
even snel wat van me laten horen. Met Tim gaat het prima.. hij zegt ook Papa , mama, bah aai en boem..hihi.. verder speelt hij heerlijk met zijn speelgoed. Ik ga er vandoor.. even naar de drogist voor iets voor mijn keel te halen omdat ik mijn stem kwijt ben.
Nou hier weer goede cijfertjes. Rick is nu 86 cm lang! Toen op de weegschaal.....de babyweegschaal gaf niets meer aan . Nou dan maar op de grote weegschaal: 12,3 kg . En ik maar denken dat hij niet zo veel is aangekomen, nou is het niet veel natuurlijk voor een dikke 2 maanden, maar dat hij zoveel zou wegen had ik niet verwacht. Qua gewicht zit hij nu keurig in het midden van de curve voor zijn leeftijd, qua lengte zit hij er nog altijd boven. Verder is hij weer helemaal goedgekeurd en is hij 2 prikken rijker . Het is toch zo'n flinke knul, want ook dit keer heeft hij niet gehuild....zelfs niet bij de vervelende BMR-prik die onder de huid gezet wordt. Mama glimt weer van trots .
wooooooowie wat is Rick goed gegroeid zeg! nu maar hopen dat ie nu ook niet zo ziek wordt van die prikken! Evi werd er een week later pas ziek van.... Cristel en sureyya het wordt tijd voor nieuwe buik foto spam Susanne, beterschap met je keel! goed voor jezelf zorgen hoor meid! lekker fruit shakes nemen en lekker jezelf verwennen! Cristel, echt eng met die bosbranen allemaal, zag t ook op t nieuws! allerlei sterren werden ook hun huizen uit gejaagd. hier alles oke! druk met de voorbereidingen van zondag, dan wordt Evi gedoopt! x
deze is nog van de vak. ga ik op linnen laten zetten, heerlijk zo ontspannen en relaxed! IK WIL WEER TERUG! ha ha ha
Zo Süreyya is haar prikken goed doorgekomen, heeft nergens last van gehad, alleen, maar dat heeft ze bij elke vactinatie wat verhoging- lichte koorts. Nu zit het er voorlopig op met de prikken. Mad: ga van de week even een foto maken. Dat waren we bij Süreyya trouwens helemaal vergeten, precies op de laatste dag van mijn zwangerschap zei ik tegen mijn man maak even een foto. Nou dat was echt op tijd want een paar uurtjes later begonnen de weeen. Maar zal er nu wat vaker aan denken. Verder gaat het prima met de zwangerschap, kleine meid groeit goed en is vaak aan het gymnastieken. Ook ligt ze vaak helemaal boven in, half rond, dat heb ik gelijk een hele toeter, ook al zit de baarmoeder nu net iets boven mijn navel. Over halfuurtje moet ik even de huisarts terug bellen, heb waarschijnlijk een schimmelinfectie. Lekker hoor, ik sterf van de jeuk. Maar ja kan er ook nog wel bij. Ga nu even gauw liggen tot Süreyya wakker wordt, kan ik even bijkomen. Tot later.
hahaha mad, wat goed zeg dus Evi is gek op mac donalds hahaha Eet ze de saus? Sem moet er niks van weten Ramona, wat wordt die Rick lang zeg en hij weegt aardig wat hihi Sem is dan maar een klein mannetje bij Rick
Nou ik heb een schimmelinfectie, hoe kom ik daar nu weer aan. Heb van die vaginale eieren mee gekregen voor 3 dagen en dan moet het over gaan. Nou we wachten maar af. Ga nu Süreyya naar bed brengen en ga zelf ook, kan het echt niet meer uithouden dat zitten. Doei
Ik had dat bij mijn zwangerschap van Rick ook een paar keer, Sureyya.....schijnt dat je daar meer vatbaar voor bent als je zwanger bent..... Ach, met die "eieren" is het zo over!
Ja lang is hij zeker en weet je wat het gekke is....ik dacht dat hij qua gewicht ook nog steeds boven de bovenste curve zou uitkomen, maar nu valt hij ineens - keurig - in het midden, precies goed . Ach het zal allemaal wel hoor. Hij heeft nog geen koorts van zijn prikken, heb wel een zetpil vergeten bedenk ik me net, die had ik 'm willen geven uit voorzorg. Ach nou ja, mocht hij vannacht wakker worden dan krijgt 'm gewoon alsnog. Vanmiddag ben ik met Rick naar de dierentuin geweest. De hele wel was het tegen alle dieren "boe" en "grrr grrr" (soort van knorknor maar dan niet inademend maar uitademend, snappen jullie 't nog ).... nou totdat we bij de kinderboerderij waren waar dus idd een (reuzen?) varken stond, die vond 'ie toch maar eng
O ja, ik heb naast tomaat en komkommer nog een groente gevonden waar Rick gek op is: doperwtjes . Met de handjes eten en dan een voor een in je mond stoppen, da's toch leuk .
surayya hopelijk is t snel weg met die eitjes! ramona heb je ook wel eens worteltjes geprobeerd te geven? en Brocoli? daar is Evi (naast komkommer en tomaat) ook gek op! ik ga werken! doeiiii
Nou het is inderdaad snel minder. Na het eerste "ei"ben ik al gelijk van de jeuk af, wat een opluchting zeg. Maar hoop wel dat ik het niet weer krijg. Bij Süreyya had ik daar helemaal geen last van, maar ja zo is het met meer dingen die ik nu wel heb en toen niet. Gewoon nog 4 maanden uitzingen.
Worteltjes, broccoli, bloemkool, tuinboontjes....allemaal geprobeerd. Ook de spinazie, boerenkool en rode kool en boontjes in tomatensaus... Hij probeert het wel (soms ook niet ) maar het is gauw over. Wel merk ik dat hij er meer van eet (misschien 3 hapjes ipv 1) als hij zelf mag eten. Ach ja, ook dit zal wel weer goedkomen . ("slecht" eten was op deze leeftijd heel normaal volgens de mevrouw van het CB)
Gelukkig maar dat de jeuk weg is, want die is echt om gek van te worden . En je moet maar zo denken: toen had je misschien weer dingen die je nu ook niet hebt ....ieder mensje is per slot van rekening anders .