Nou we gaan weer een rot periode in. Mijn schoonmoeder is vanmorgen plotseling overleden en mijn man is gelijk vertrokken naar Turkije samen met zijn zus en neefje. Als het goed is zijn ze er vanavond rond 00.30 uur. Gelukkig heeft ze nog wel Süreyya kunnen zien, een paar maanden geleden. Het zat er wel aan te komen want ze mankeerde van alles, maar als je denkt ze gaat, dan gaat ze niet en nu ging het weer wat beter met haar en glipt ze er stilletjes tussen uit. Ga even Süreyya haar eten maken want dat gaat natuurlijk allemaal wel door. Zelf kan ik geen hap door mijn keel krijgen. Tot later
Volgend probleem, kom net van de wc en bij het afvegen helder rood bloedverlies, schok me gelijk te pletter en heb verloskundige gebeld. Zei zegt dat ik even moet afwachten en dat het ook met die schimmelinfectie te maken kan hebben, en dat gestress rond mijn schoonmoeder. Hoefde mij volgens haar niet druk te maken en moest even afwachten. Nou ga even nu Süreyya verder helpen anders wordt het te laat.
jeetje surreya.. wat erg.. nou ja hopelijk is het bloed verlies snel over en is er niks aan de hand.. en hele veel sterkte ook met je schoonmoeder zeg het zit niet mee he.. nou hopelijk alles goed.. sterkte he meis... mad: leuke fotos.. cailynn krijgt ook welles frietjes van de mac als we r toevallig zijn.. maar ze is meer van de milkshake ze heft van deweek al genoeg ongezond eten op dus voorlopig even niet.. ramoontje ja gaat snel he di ekilos haha nou ja grammetjes cailyn is ongeveer 10.5 kilo denk ik.. metr de bos branden is alles wel minde rin het noorden zijn ze onder controle alleen in het zuiden duysniet.. kei veel rook hier en dan is het ook nog eesn 35 graden dus echt moeite met ademen maar ja kan er helaas nik saan doen.. cailynn is soms een beetje vervelend pfff soms wordt ik er gewoon moe van hahah want ze wil graag dr zin hebben en die krijgt ze dus vaak niet en dan is het boos zijn enzo.. hebben jullie kids dat niet ? ooh en de baby het jongetje hihi die doet het goed. hij trapt er vooral sqavonds flink op los.. tenminste dan voel ik het meer.. en sochtends af en toe ook wel.. en vooral ookal als ik eet
Jeetje Sureyya, veel sterkte voor jou en je familie! En ik hoop ook voor je dat het bloedverlies gauw ophoudt! Probeer je vooral niet te druk te maken....maar ja da's makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, dat weet ik!
Hier nog zo'n "aap" (liefdevol bedoeld hoor )....als hij zijn zin niet krijgt, dan kan hij echt heel boos doen. Op het buro zeiden ze dat dat heel normaal is voor deze leeftijd....zou met 18 maanden beter moeten worden. Vanaf dat ze ong. 1,5 zijn zouden ze iets beter moeten gaan luisteren. Maar wat ook nog 'ns zo is: als je ze al door hebben dat iets niet mag, dan linken ze dat aan mama (of papa)....als die niet in zicht is, doen ze het toch....want dan is de link die zegt dat het niet mag, weg.... Ach ja, we houden 't maar gewoon stug vol . Overdag ben jij natuurlijk drukker bezig dan 's avonds. Dan zit je misschien 'ns lekker op de bank of zo....en dan komt die kleine in actie....effe laten weten dat ik er ook nog ben . Leuk hoor (kan niet wachten tot ik dat ook weer kan voelen, *is nu stik-jaloers*).
ramoontje hopelijk mag je me snel volgen.. wanneer is je nod ookal weer. in nov toch? en ja ze zeggen dat het beter wordt maar moet nopg eerst zien cailynn heeft gewoon een erg sterk karakter.. ongelovelijk is dat. maarja... dat heb ik ook dus is niet zo heel gek hahaha.. gister weer waren we uit eten heb mn eten maar laten inpakken en heb het thuis opgegeten ik ben naar de auto gegaan met dr en mn man is met een vriend gewoon nog even blijven door eten.. maar zi wilde ik het ook.. gister was trouwens grappig... cailynn sloeg op mn buik en voelde iemand terug schoppen hahah... nu al ruzie....hahaha ze deed dat trouwens per ongeluk om dat ze bijna viel..
Weer nieuws vanuit Turkije net. Mijn schoonmoeder is vanmiddag begraven. Ze is gestorven aan een hartstilstand. Ze had zichzelf al gedouched en gegeten en is toen naar buiten gegaan. Daar heeft mijn schoonzus haar gevonden. Ze had reuma en dat zat ook in haar spieren en je hart is ook een spier. Arts had al gezegt dat als het op haar hart zou slaan dat het dan snel over was. Maar toch komt het altijd onverwachts. Af en toe wordt ik een beetje gek van Süreyya, ze loopt nu al 2 dagen om haar pappa te roepen en dan net op de momenten dat ik even niet aan hem denk omdat ik te druk bezig ben Hij is pas sinds gistermiddag weg en ik mis hem echt verschrikkelijk Als alles mee zit dan komt hij 2 november naar huis. Ga nu even afwassen en dan wat proberen te slapen, ben helemaal op. Tot later
Ik zou 2 nov. kunnen testen, dus da's mijn NOD (toch?). Voel wederom niks, ja af en toe wat spanning op mijn borsten, maar verder eigenlijk nog niets. Nou ja, we wachten maar weer af (maar dat wachten duurt steeds zooooooo lang ). Vervelend he, als die kleintjes zich misdragen (voor zover je daar al van kunt spreken op die leeftijd) in het openbaar.....Ik denk altijd als ik zoiets op tv zie: dat zal mij niet gebeuren!, maar als ik nu naar Rick's karakter kijk, dan vrees ik dat ook ik straks de pineut ben . Leuk he, dat Cailynn nu al contact kan maken met d'r kleine broertje. Zo wordt het voor haar toch ook iets tastbaarder....ook al begrijpt ze er natuurlijk nog niets van!
@Sureyya; bah zeg, wat een naar bericht. Veel sterkte toegewenst! @Cristel1986; Jamie is ook wel eens zo vervelend hoor. Dan hoeven we alleen maar 'nee' te zeggen als iets niet mag, en dan begint hij te krijsen! En krokodillentranen lopen dan over zijn wangen! En 1 mnuut later speelt hij weer vrolijk verder met z'n speelgoed. Verder hier nog geen nieuws. Ben zelf een beetje ziekig, net wel/net niet ziek. Tis net of het griep is maar het wil maar niet doorzetten. Voel me dus een beetje belabberd zeg maar. Met Jamie gaat het ook nog steeds supergoed. Hij krijgt er weer een tandje door dus dat staat garant voor die lekkere luiers, hihi! Nou, ga ff verder tv kijken, er is weer teveel op vanavond; TMF-awards, Idols, finale SYWBAP... *zucht* Tot snel! Xx
hey... ramoontje : nou hopelijk 3 keer scheepsrecht was toch ronde 3? bij ons wa shet ronde 3 raak deze keer.. bij cailynn ronde 1 en dat van de tv heb ik ook.. dacht ooik ooh zal wel me evallen nou niet dus hahah sureeya: nou ja goed dat het gestopt is en doe rustig aan he meis queenbee: ooh die lekker stink luiers die gelige ja die heb ik par weken terug gehad horot erbij hoeveel tandjes heeft jamie nou? cialynn 8 tandjes en 4 kiezen ik heb een truukje uitgevonden voro ruatig winkelen. eerst half uur laten lopen tot ze flink moe zijn dan kun je lekker winkelen zonder gevechten hahaha.. wa sgister even winkelen.. heb weer veel te veel gekocht hahaha.. ach ja.. moet iets he
Jamie heeft nu zijn vijfde boventandje erdoor, onderin nog maar 2. En die vieze luiers nemen we maar voor lief... Enne, je kan nooit teveel kopen als het voor ( één van je ) kid(s) is hoor!
Süreyya heeft nu 4 tandjes boven, 4 tandjes beneden en links boven en links onder een kies. En rechtsonder zit de kies er ook aan te komen.
Rick's tandenoogst tot nu toe: - vier boventanden - vier ondertanden - vier kiezen (2 boven en 2 onder) - twee doorkomende hoektanden boven (de punten zijn al een eind door!) Vandaag heeft hij voor 't eerst gezwommen met vleugeltjes aan. Weer een mijlpaal. Grappig hoor. Voorheen hapte hij nooit water en nu wil hij niet anders en ineens kan hij ook bellenblazen in het water . Wel moet hij nu leren dat de vleugeltjes 'm helpen, maar dat hij niet te gretig moet worden, want hij gaat er natuurlijk wel mee kopje onder . Tot nu toe nog geen reactie op de BMR-prik gelukkig!
Ja ronde 3. Bij Rick was het ook ronde 1 raak. Nog steeds wel af en toe wat gespannen borsten en 's avonds een megabuik (dan lijk ik al wel 4 mnd zwanger ), 's ochtends valt het mee (maar 't kan ook van 't snoepen komen, hoor ). Ach we zien wel (zei zij met een diepe zucht).
haaallo! Sureyya; gecondoleerd met je schoonmoeder erg hoor, je man zal er wel helemaal stuk van zijn sterkte meid! gelukkig is je bloedverlies opgehouden! bah kon je er ook nog wel bij hebben in deze moeilijke tijd! Evi heeft net als rick; 4 boven 4 onder tanden 4 kiezen en nu de hoektanden die erdoor heen komen vandaag al 2 dunne poepbroeken gehad! Gister is Evi gedoopt! was onwijs leuk! heel gezellig! Bij het doopwater dacht ze wel even; mmmm wat gebeurd er met dat water en wat is het koud maar het ging super! daarna heerlijk hier geluncht met 20 man! ging prima, had lekker sandwiches en hartige taart en allerlei snoep dingen voor de kinderen! voor de rest gaat t hier goed vanmiddag naar een verjaardag van een vriendin dr dochter en voor de rest ben ik m huis weer aan t opruimen (houdt nooit op he?! ) bijna nod he dames? duim voor jullie! xxx