Hoi Meiden.. Ik ben er ook weer.. maar heb niet zoveel te vertellen eigenlijk. We zijn een weekend weggeweest en het was erg gezellig. Met Tim en Lisa gaat het ook prima. Hebben het goed gedaan op vakantie. Sureye: nog gecondoleerd met je schoonmoeder. Gelukkig is je bloedverlies ook weer over. Mad, heb je foto van Evi in haar doopkleertjes? Lijkt me leuk om te zien. Ow wat heerlijk als ik haar op die foto zie wandelen op het strand. Dat wil ik ooohoook... alleen loopt Tim nog steeds niet. Ik ga er weer vandoor.. nog puinruimen van de vakantie want ik moet vanmiddag en vanavond weer werken.
Ik ben nog steeds aan 't wachten *zucht*...... (vorige ronde kwam mijn ongi ineens na 24 dagen ipv de gebruikelijk 28, nu gelukkig nog niets te bekennen!)
ooh spannend ramoontje en is bijna 2 nov he... ik duim voor je je.. zou echt leuk zijn ik ben inmiddels alweer 18 weken gaat zo snel nu... mad: gefeliciteerd met de doop van evi... wij willen cailynn ook nog steeds dopen de vraag is waar... ivm familie.. die overal over de wereld woont queenbee: ja idd kan nooit genoeg zijn voor je kleintje he.. maar toch.. kasten puilen uit.. is dat bij de jongetjes ook zo? volgens mij wel want heb nu al tig dingen voor de mijne over tandjes cailynn krijgt weer tandjes maar waar is me een raadsel.. moet toch eens in dr mondje kijken maar mag dus weer niet mag ze wel poetsen en dat gaat ook goed maar in dr mond kijken oei nee stel je voor zeg.. ze is vandaag wel weer in een eigenwijze en chaggi bui zeg zal wel weer een lekker dagje worden.. en mn man moet vandaag ook tot laat werken ze zoekt de dagen wel uit he ach ja we zien wel wat er komen gaat
Oh die dwarse dagen hebben we hier ook gehad.... zelfs dusdanig dat de buurvrouw en een vriendin (die Rick beiden goed kennen) zeiden van "zo kennen wij hem helemaal niet"..... Vandaag ging het gelukkig weer ietsje beter. Heb wel het idee dat hij ook wat vlugger moe is, tegen de avond. De ochtenden is er niets aan de hand en houdt hij het zelfs wel langer vol als zijn "normale" bedtijd...maar tegen het eind van de middag is hij eigenlijk al weer heel moe (zelfs als hij dan net uit bed komt). Maar ja, als hij uitslaapt tot 09.30 / 10.00 uur (na een flesje om 07.00 uur), dan kan ik 'm moeilijk 2 keer laten slapen op een dag. Bovendien pikt hij dat ook niet. Hij gaat nu wel al een paar dagen rond 19.00 uur weer naar bed.... Ach ja, misschien nog wat last van de prikken, of toch het tijdverschil van afgelopen weekend. Wie weet....
Bijna op de helft alweer! Echt snel zeg! Enne, de kast puilt hier ook uit hoor, het wordt echt tijd dat ik hem opruim. Er liggen vast nog kleren in waarvan ik al vergeten ben dat ik ze heb.... Maar het is ook zo verleidelijk om nieuwe kleren te kopen als je aan het winkelen bent... @Ramoontje; Bijna 2 november.... spannend weer! Mijn NOD is 3 november, maar ik ga er maar vanuit dat ik deze maand gewoon weer ongi wordt hoor. Heb nog geen symptonen of zoiets gevoeld... Jij dan? @Mad; Van harte met de doop van Evi! @Susanne1979; Terug van vakantie en ook meteen weer aan het werk? Vanmorgen werden we gewekt door een haan in ons huis. Jamie zei vanmorgen om 06.15u ongeveer een minuutje of tien achterelkaar 'kukeleku', hihi ! Verder begint hij nu steeds meer pasjes te zetten. Tot nu toe loopt hij 'alleen' bij de bank, tafel of kast langs, zolang hij zich maar vast kan houden. Maar nu probeert hij steeds meer pasjes zelf te zetten. Vanmiddag heeft hij ongeveer 6 pasjes zelf naar zijn opa gelopen! Zal nu vast niet lang meer duren voordat hij echt gaat lopen, lijkt me zo super om te zien!
@QueenBee: Ineens had ik 't gevoel dat m'n broek strakker zat op mijn buik, mijn borsten groter zijn dan voorheen en 't gevoel alsof er een "baksteen" onderin mijn buik zit. Meiden ik kan jullie héél voorzichtig vertellen, dat we zwanger zijn! YOEHOE....kan 't nog haast niet geloven, maar de test gaf - hoewel licht, maar een streep is een streep toch? - echt 2 strepen! =D> *is helemaal van slag nu*
GEFELICITEERD met je zwangerschap, dus nu voor jou ook een tweede. Hoop dat alles goed mag gaan tijdens je zwangerschap.
ramoontje gefelicteerd zie je toch 3 keer scheeps recht.. wanneer denk je uitgerekent te zijn? wat leuk zeg... geniet er van he.. en doe rustig aan echt super gefeliciteerd.....
Dank dank, dames Voelt nog steeds heel onwerkelijk hoor, maar heb al de hele middag een - verklaarbare? - grijns op mijn gezicht.....hihi De vermoedelijke uitgerekende datum is 12-07-2008.
GEFELICITEEEEEEEEEEERD! super zeg! Ik wil je een hele fijne zwangerschap wensen en een voorspoedige bevalling! Geloof me, bij een 2de kindje gaat het qua gevoel echt veeeel sneller! Tim krijgt nu eindelijk een hoektandje erbij. nog 3 te gaan en dan is zijn gebitje compleet... maareh.. die vreselijk zure poepluiers mag hij van mij achterwege laten hoor.. jakkie.. ik ben veel gewend door mijn werk, maar soms... bleh!
@Queenbee: zie ik nu goed dat bij jou de 's zijn gekomen? Jammer hoor.....Voel ik me dadelijk wel eenzaam hoor, bij de juli 2008 mama's.......
Jep, helaas gisteravond... dacht vanmorgen eerst nog dat het weer af zou zakken, was namelijk alleen maar bruin, maar tis nu toch echt rood.... m'n volgende NOD staat 29/11 gepland, dus als we nu raak schieten val ik nog wel in juli 2008 volgens mij ! We gaan iig ons best doen hoor! Ik wil er ook graag bij! Klusserdeklus! Veel plezier in ronde vier! Ja, ik dan he?
Ramoontje Gefeliciteerd. En als je (net als ik) 20 dagen overtijd gaat dan wordt je nog een augustus mama Groetjes Anita
Dag Dames, Ben ik weer.. we zijn druk druk druk.. we hebben een mooi huis gevonden en zijn nu druk aan het klussen(in het huis wel te verstaan haha) ik hoop binnen drie weken in het nieuwe huis te zitten! Vanmiddag laminaat uitgezocht. Heb er zo'n zin in een nieuw huis lekker groot kinderen allebei een nieuwe eigen kamer! Ff kijken hoor heb een beetje globaal alles gelezen.. pff wat kunnen jullie klesten zeg is niet bij te houden! Allereerst Ramoontje gefeliciteerd met je zwangerschap! harstikke goed meid! Ik heb ook gezien dat we een nieuwe hebben in de topic als ik me niet vergis? pluk leuk dat je ook mee komt schrijven hier! Ik heb niet echt veel te vertellen.. ik heb een paar keer last van mn borst gehad hoe het komt is me een raadsel.. maargoed een dagje verhoging erbij en dan trekt het weg. Ben nog naar het cb geweest allebei de kindjes zitten boven het gemiddelde. Firdaous was nu 82 cm en 10,5 kg een lange dunnen nog steeds hehe. En Ameen was bij 6 weken 10 cm gegroeid nu dus 59 cm en woog 5,5 kg (bij de geboorte 3340.) dus ik ben heel tevreden. Ondanks dat hij best veel spuugt hoef ik me geen zorgen te maken. Hij groeit erg hard wel jammer van sommige kleertjes heb nu alweer een heleboel nieuwe gehaald hij zit nu in 62/68. Firdaous in 86/92. Ohja nog wat we hebben sinds een paar dagen een konijn.. hij liep op straat langs het water we hebben hem maar meegenomen anders was hij misschien het water in gesprongen. Hij is heel lief en bijt niet Firdaous is er helemaal gek van wijzen en dan zegt ze ohhhohhhh en zwaaien naar hem en een koekje geven echt heel leuk. Alleen stinkt hij wel hoor. Ja ben het ook niet gewend. Hij zit nu zolang in een grote bak van plastic maar we willen een buitenhok voor hem kopen. Ongesteld grrr ja dat ben ik ook weer snel he! Was net ruim twee weken klaar met bloeden en dan gaan we weer beginnen maja. Het is gelukkig erg weinig merk er amper wat van. Ik was niet aan het wachten op mn nod dus tis niet erg! Queenbee hopen dat het de volgende ronde raak mag zijn! Claudia ik wilde jou en je familie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd! inna ilahi wa inna ilahi radjioen (van Allah komen we en tot hem is de terugkeer) gelukkig is je bloedverlies gestopt schrok wel even toen ik het las, insha Allah zal het allemaal goed gaan met je kindje! nou voorlopig is dit het even ik blijf jullie volgen haha!
Ja idd, hoop ook dat we de volgende ronde raak mikken! Leuk zeg, nieuw huisje, nieuw huisdiertje. Gezellig druk dus! Mooie cijfertjes van je kids ook, groeien snel zeg! Zo, ff weer verder de gouden kooi kijken hoor! Tot snel!
Ik vond bijna 14 dagen de vorige keer al veel.....pffff doe me een lol, nee hoor, we gaan nu echt voor een juli kindje Ik kan het nog steeds niet geloven.....omdat het zo pril nog is durf ik het verder ook nog aan niemand te vertellen. Ben vandaag de hele dag bij mijn ouders op bezoek geweest (kerstinkopen voor Rick gedaan), maar heb m'n mond gehouden . Mijn moeder heeft 3 miskramen gehad (alle 3 rond 15 weken) en ik weet nog dat ze het bij de zwsch van Rick zo lang vond duren eer die weken voorbij waren....ik durf het nog niet te vertellen....maar zo lang kan ik 't ook niet verborgen houden. Mijn broek gaat nog dicht voorlopig, maar mijn zwsch-broek van vorige keer kan ik ook al aan (de kleinste dan).......