hey.. ben ik ook weer en heb zon klote ochtend achter de rug maarja even niet ana denken.., hoop rompslomp want ze hebben mn ssn= zoiets al sofi nummer gestolen.. en dara kun je hier alles me edoen baan nemen naam van die persoon nemen.. credit cards openen :S nou ja ik heb het meest egdaan de rest doet mn man... iman: goed dat het goed gaat en een ieuwe huisje helemaal heerlijk zou ik ook wel willen ramoontje: ik snap want je bedoelt ik heb in maart een miskraam gehad met 16 weken en dat was echt moeilijk heb ook nog wel een operatie daardoor moeten ondergaan etc.. maar ben nu bijna 19 weken en voel de beeb ook echt en alles zit ook echt goed.. kan nu pas genieten hoor maar je moet jezelf gewoon wel lekker laten genieten hoor... en bijv geen miskramen topics lezen dat is een no no
Hallo, Ik heb hier al een hele tijd niet meer geschreven, maar lees nog wel regelmatig met jullie mee ... En nu zag ik dat Ramoontje zwanger was, dus denk moet toch even feliciteren. Dus... Ramoontje, van harte gefeliciteerd met jullie wondertje! Groetjes Minke
@Minke; ook zwanger! Gefeliciteerd zeg! Hmm, wordt nu toch echt tijd dat mijn weg gaan, ben namelijk van plan het heel erg druk te krijgen de komende periode..
Nou vanochtend - vandaag is de dag dat ik ongesteld had moeten worden - nog een test gedaan (op naar 2 dikke vette strepen ). Er stond mooi "aflezen na 5 minuten" (predictor test).....nou, na 1 minuut stonden er al 2 hele dikke strepen ....durf het nu toch echt wel te gaan geloven (ben sinds gister ook om de haverklap misselijk, bleeehhhh daar had ik bij Rick geen last van :-& ale: ). Heb ook de stoute schoenen maar aangetrokken en mijn ouders gebeld....Geloof dat m'n moeder bijna van d'r stoel afviel (hoezo gezinsuitbreiding...wat bedoel je...ben je zwanger dan?).......maar ze vond het wel heel leuk! Roze wolk (of blauwe?) here we come......
Heb niet naar de chinesekalender gekeken, denk het gewoon. Klachten zeggen trouwens ook niet veel. Bij Süreyya had ik hele andere klachten dan nu. Nu krijg ik pas pijn in mijn borsten terwijl ik het bij Süreyya al in de eerste weken had. Was bij Süreyya ook veel erger misselijk en nu was ik ook wel misselijk maar niet zo erg, maar het hield wel langer aan. En ook nu is het een meisje. Ach je moet gewoon maar afwachten wat het wordt, je kan er toch niets aan veranderen. Groetjes, Claudia
@ Qweenbee: Ik zal voor je duimen hoor! Hoop dat het voor jou ook snel zover zal zijn! @ Ramoontje: Ik vond het ook heel onwerkelijk. Geloofde het pas na de echo. Ik had pas een test gedaan toen ik al 10 weken zwanger was (hele onregelmatige cyclus en middenin een verhuizing) en kon een week later al voor een echo komen. Tjong wat was ik blij en trots dat er ook echt een klein kindje in me zit ! Ook al is het de tweede, het is echt een onbegrijpelijk wonder! Minke
Dank je! Ik beloof dat ik hard m'n best zal doen ! Ik ook! Zal aan onze inspanningen in elk geval niet gaan liggen, hihi!
hopelijk bij jou deze ronde raak queen bee! moet gewoon he minke ook gefeli! ik krijg nou ene jongetje maar heb wel dezelfde symptomen eigenlijk.. alleen bij cailynn had ik geen puistjes en nu wel en bij cailynn moest ik overgeven heeeel erg veel. en dat heb ik nu dan weer niet maar ben wel super misselijk.. nog steeds trouwens bah.. begin ook weer magzuur te krijgen... maarja hoort er allemaal bij he..
ik snap het wel ramoontje ik vond het ook lullig voor cailynn maar ik dach ach ja ze heeft bijna 1 jaar en 9 maanden een banner gehad nu is het tijd voor de volgende en ze staat er nog onder dusss...
Nou die chinese kalender, hmmmmmm denk niet dat het me in dank afgenomen gaat worden hier in huis als ik Kylian in het rose ga steken Ik zou dus een meisje krijgen Welke maat romper heeft Rick eigenlijk aan, Kylian heeft rompers in maat 86/92 maar die worden hem echt te klein, als hij een volle luier heeft dan knappen de buitenste twee drukkers open. Terwijl hij er toch in zou moeten passen met zijn 85 cm Groetjes anita
Tip: rompers wassen, niet in de droger, goed voorpand en achterpand "uitrekken" en dan op het droogrek....dan worden ze weer iets langer. Rick draagt nu 86/92. Van de hema gaat 't nog net...die van Rainbowbabies gaan beter! (maar ja die zijn ook wel iets duurder, maar ze blijven dan ook wel mooi!) Maar soms heeft hij ook een onderhempje en een boxershortje aan.....staat zo stoer maar dan is hij wel meteen weer heel groot hoor (maar ook die zijn er al vanaf maat 86/92)
Nou, ik ben nog aan broeden op een zelfgemaakte, maar het wil niet echt lukken.... Nog niet echt mooie foto's van Rick geknipt tot nu toe....en telkens als ik de PC opgestart heb, wordt meneertje weer wakker (en aangezien wij geen vaste PC meer beneden hebben, moet ik met een lange kabel werken voor het internet en dat is me met zo'n wandelende dreumes echt te gevaarlijk ).