Augustus 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sjarrel, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Hai!

Minke jij ook gefeli meid :D leuk hoor!

Ramoontje, anders maak je zo`n flikkerende banner met de ene kant Rick en de andere kant je beeb ;)

Ik zou volgens de chinese kalender ook een meid krijgen en dat klopte ook..... dus spannend allemaal weer!

waar blijven jullie buikfoto`s? ben zoooo benieuwd :D

Hier alles wel oke! Evi dr bovenste hoek tanden zijn bijna door, wat een hel zeg! pfffff nachten liggen spoken en doen... nu slaapt ze gelukkig alweer 3 nachten door!
    ben een beetje brak alleen... vannacht gewerkt, slecht geslapen, ga zo lekker in bad liggen denk ik! man en kind liggen net op bed dus moet ff van m vrije tijd genieten :)

Ik heb een autotje gekocht :D en kleine fiat seicento :D donderdag ga ik m ophalen, (m VRIJHEID) ha ha ha kan ik lekker overal heen crossen, super hoor! uiteraard zal ik jullie spammen met m nieuwe aanwinst! hi hi hij is zwart en zoooo leuk! lekker baby zwemmen en lekker op bezoek bij vriendinnen! zie t helemaal zitten!

verder ben ik bezig voor m vak. te plannen in 2008 maar vindt t nog moeilijk want als we in jan. weer voor een beebje gaan dan kunnen we moeilijk in september 3 weken naar Frankrijk... dus nu heb ik de laatste 2 weken van feb vrij en een weekend in maart 2 weken in mei en de eerste 3 van sep... maar stel je voor dat ik beval in okt. vervallen die weken van sep. weer en plak ik die er natuurlijk achter :) maar als ik in jan. weer voor een beebje wil gaan moet t wel precies uitkomen in okt. etc. want dan wil ik pas weer in jan. gaan werken.... wat een gereken he?! want anders moet ik namelijk met kerst / oud en nieuw werken en kan ik beter m verlof wat `oprekken` :)

nou meiden fijne zondag allemaal!
    vanavond weer ex robinson! joepie!

x

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Buikfoto's, hihi hier eigenlijk nog weinig buik....ja vooral 's avonds.... Maar als 't net zo gaat als de vorige keer, dan duurt dat niet lang meer (toen kon ik met 8 weken ook mijn eigen broeken niet meer aan).....

Fijn hoor Mad, een eigen autootje, ik zou de mijne niet kunnen missen!

En tja, dat wordt dus verplicht zo vrijen dat het kindje in oktober geboren wordt....hihi (hoezo vrijen met de agenda ernaast?)

Zo ik zal me eens over een nieuwe banner gaan buigen!

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ben nog niet helemaal tevreden....blijf nog even verder prutsen...maar voor nu hieronder vast een nieuwe banner :D

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
  5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hey Ramoontje, leuke banner hoor! ;)

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey

wat een grote beebs al maatje 86/92 :confused: het zijn dan ook wel jongens he ;)
    cailynn is nietzo lang tenminste de laatste keer dat we haar meete maar volgens mij is ze de lucht wel ingeschoten... dus van de week weer eens meten...
    ze draagt nu 80/86 hoewel de broekjes van 86 wel iets te groot zijn die moet ik omslaan...

mad: idd wat een gepuzzel... maar als je in okt uitgerekent wil zijn moet het idd jan zijn.. en feb wordt nov ;) maar wel vervelend met vakantie idd dat je dat zover van te voren moet plannen.. maarja komt vast allemaal goed en gefeli met je autootje he.. ideaal !

ooh buik fofo en echos komen eraan.. moet de foto nog maken.. en de echo nog op de computer zetten.. dinsdag staat het er op :) beloof ik

ramoontje leuke banner ook. ik ben niet zo handig in die dingen.. :(

7. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Leuke banner hoor.. lekker koppie! ;)

Hier druk aan de verhuis.. nou ja klus eigenlijk nog steeds. We hebben een muurtje eruit gebroken wat een werk zeg! Het muurtje zelf wegslopen is het werk niet maar wat een rommel heb je ervan niet normaal! Savonds ben ik even gaan kijken en het begint wat te lijken! Al het behang is eraf en die lelijke plinten en het muurtje is weg. Vandaag zijn ze de muren aan het doen dus ben benieuwd. Tis er wel vreselijk stoffig pfff.. nu zijn net mn allergiepilletjes op en ik loop te snotteren niet normaal. Niks open op zondag.. ja misschien een nachtapotheek maar kan hier nu ook niet zo makkelijk weg! grrrrr..... Heb al helemaal in mn hoofd hoe ik de kinderkamers wil hebben... ohhh kan niet wachten heb er zo'n zin in...

ohhh amieneke huilt schrijf straks meer bij

8. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Iman sorry meid ik vergat je helemaal te feliciteren met je nieuwe huis :oops: alsnog bij deze en veel geluk in jullie nieuwe huis!

ja t wordt zeker klussen met de agenda ernaast! :D is het in elk geval een zeer geplande baby :) :) :) en dan nog maar hopen dat het gelijk gaat lukken!

ik ga eten halen (indisch)

doeiiii
    x

9. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    en Ramoon leuk trouwens 12-7 Evi is van 14-7 :D mooooie datum :thumup:

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    oooh lekker indisch hoewel ik er nu nog niet aan moet denken tis pas 8.20 hier :Wink:

ooh natuurlijk iman gefeli met je huis he.. heerlijk.. ben jaloers maar als het geod is volg ik in dec hoop ik dan he..

wta heb je voor de kinder kamers in gedachten?

11. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Süreyya heeft ook maat 86/92.
    Sommige dingen van maat 86 kan ze nog aan, maar ze heeft het gewoon nodig voor de lengte, heb britels gekocht om sommige broeken omhoog te houden want soms zijn ze wel te wijd.

12. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    wat een grote maten allemaal al zeg :confused:

Evi heeft Hema rompers 74 nog aan en ook rompers 86/92 met lange mouwen maar die zijn echt veeeel te groot!

broeken; 74 een 80 zakt zo van haar billen ze is een spillepoot! ha ha ha
    shirtjes 80

o Indische eten was heeeerlijk! thnx!

Iman wat heb je in je hoofd voor de baby kamers? zo leuk om dat allemaal weer te mogen ontwerpen!

x

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
  14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Als je wilt kan ik er wel een voor je maken hoor.....moet je me alleen wel wat foto's mailen.... Laat maar weten of je het wilt! ;)

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oh oh, shame on me......ook ik ben je vergeten te feliciteren met jullie nieuwe huis Iman. Sorry :oops: (hoezo met 't hoofd in de wolken, hihi)

Ook van ons alsnog gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en heel veel geluk!

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
  17. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Nee ligt denk ik niet aan jou ramoontje, ik heb het toevallig 10 minuten geleden ook geprobeerd maar bij mij doet hij het ook niet.

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou ja nu met die rose/blauwe wolk weet je het bij mij maar nooit, hihi :) :D

19. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    O dan ligt het misschien ook aan mij?
    Ik heb ook met z'on wolk temaken.

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid