Nou hier zit de 1e nacht van de logeerpartij erop. Al maanden begon Rick alleen al bij het zien van het campingbed te schreeuwen en raakte helemaal over zijn toeren.....Maar gisteravond is het goed gegaan. Hij moest even huilen toen oma hem in bed legde, maar oma is bij hem gebleven tot hij sliep en daarna heeft hij heerlijk geslapen. Vandaag is hij lekker mee op pad geweest en heeft van opa en oma een nieuwe broek en een nieuwe polo gekregen. Ook heeft hij 2 hele grote mandarijnen gegeten en kroepoek Bij het avond eten een heel potje, nog wat frietjes, wat stukjes kip en yoghurt als toetje . Hoezo kunnen eten als een bouwvakker? hihi Ook vanavond is hij weer lief gaan slapen en morgen slaapt hij weer fijn in zijn eigen bedje. Ik moet zeggen dat het mij zwaar tegenvalt hoor, zo zonder Rick, vind het echt niet leuk dat hij er niet is Gelukkig is het morgen al weer voorbij .
haaaalooo! hoe is het hier? komen er al buikfoto`s? ben zo benieuwd naar jullie buikies! Hier gaat ie goed! ben gister ongi geworden dus dat is wat minder maar het goede nieuws is dat dit waarschijnlijk de een na laatste keer is want als t goed is wordt ik dan in dec. nog 1 x ongi en daarna gaan we aan de klus nu is t al heeel moeilijk om nog ff te wachten! vanmiddag naar een huis kijken hier in de buurt! heel mooi lekker groot! ben benieuwd! Evi ligt lekker te pitten! mama achter de pc! vanmorgen lekker op pad geweest met m nieuwe car en Evi! ff naar de aldi geweest voor wat hap snap en snaai dingen! ze hebben dr gewoon al kerst dingen! chocola en kerstkransjes.... lekker mee genomen verder eigenlijk weinig bijzonders.... Sint maarten gevierd van t weekend, was erg gezellig en ben nog steeds groots aan t ruimen in m huis! veel ook op MP gezet, en t loopt als een trein! nou ik ga weer aan de poets! x
Volgens hangt het verhuizen in de lucht... overal in de lounge zie je vragen over bieden op huizen, hypotheken etc. Dus ja, ik kan natuurlijk niet achterblijven... Wij gaan in mei '08 verhuizen! Ons huis moet natuurlijk wel eerst verkocht worden, maar we hebben al een huis! Wij hebben het huis van mijn schoonouders gekocht, zij gaan namelijk in een appartementencomplex wonen (8e verdieping, kijken over de zee..)! Ik was al jaren verliefd op hun huis, echt zo'n oud huis (dertiger jaren), lekker groot, hele grote tuin achter helemaal afgesloten, heerlijk! En nu gaat het dus echt door! Hihi! Nou, ga ff naar Jamie, want die wordt net (pas) wakker!
Nou hier nog geen verhuiskoorts hoor! Maar ja, wij wonen hier ook pas 2 jaar . Over een paar jaar willen we wel gaan verhuizen, P. is een grote boerderij gewend en zou toch wel graag weer in een boerderij willen wonen. Nu wonen wij in een heel modern huis (3 woonlagen helemaal recht zeg maar), meer mijn stijl.... Maar ja wie weet waar we in de toekomst nog tegen aan lopen. Verder gaat het goed. Rick moest er weer even aan wennen weer bij mama te zijn, na 3 dagen logeren bij opa en oma. Maar ik geloof dat de dwarse buien nu wel over zijn . Ik voel me verder goed, ga vanaf vrijdag weer meedoen met Moeders voor Moeders (net als de vorige keer) en mag 4 dec. voor het eerst naar de VK. Spannend hoor. Ben wel met vlagen (heel) misselijk, maar kan toch wel goed eten gelukkig. Snoepen blijft ook nog heel erg....komt volgens mij ook door die dagen dat je nergens naar toe kunt....dan ga ik snoepen uit verveling. Toch maar proberen zo min mogelijk te doen. Zo ga nu maar even een boterham eten. Tot later maar weer!
heyhey lees dat alles goed gaat hier.. hoe is het met de nod dames? nou iver verhuizen gesprokeb gister naar en huijse wezen kijken.. hopelijk wordt het wat want zie het helemaal zitten echt leuk huissie met klein tuintje ja dat zie je hier niet zo vaak bij huren vandaar ben vandaag 21 weken en moet dadelijk weer naar de gyn... kijken hoe het is.. hopelijk alles goed... ik ben al wel bij gekomen al 6 kilos maarja die gaan er wel weer af net als bij cailynn bij cailynnw as ik trouwens bijna 25 kilo aangkomen.. duss nu valt het wel mee opzich
Ik ben nog steeds niets aangekomen, maar er gaat ook niets af op het moment, blijf op het zelfde hangen. Maakt niet uit ben inmiddels 12 kilo lichter. Zo heb sinds 3 dagen erg veel last van mijn ribben, echt niet normaal, gisteravond werdt het ineens erger, trekt ook helemaal naar mijn rug, en ik heb al zo'n last van mijn rug. had bij süreyya nauwelijks last van mijn ribben, ik geloof een dag of 2 en aan 1 kant, was eigenlijk geen pijn te noemen, meer een beetje zeurend. Maar nu doet het echt gewoon pijn en niet zo'n beetje ook en dan ook nog aan allebij de kanten. Volgens mij is het een dwarsligger. Bij Süreyya is er trouwens een hoektand aan het doorkomen en aan de andere kant zit denk ik ook wat te weken want ze loopt met 2 rode wangen. Ga even haar in bad doen en dan kan ze nog even spelen en daarna naar bed. Spreek jullie later.
madelon speciaal voro jou een buik foto zie album! verder gaat hier alles goed maar moet ontbijt maken kom strax even terug.. wat is het trouwens rustig hier
Tja, hier wat drukke dagen achter de rug....maar nog steeds niet echt een buikje hoor . Alhoewel mijn zwangerschapsspijkerbroek verdacht lekker zit en mijn gewone nu al wat strak begint te zitten. Ach ja, het zij zo hoor! Verder voel ik me prima, maar wel nog steeds regelmatig misselijk. Maar ook dat hoort erbij (zeggen ze ).
Net samen met Rick naar de intocht van de Sint gekeken. Bij iedere Piet die hij zag was 't: mama, die die..... Hij vond het prachtig. Helaas kunnen we niet naar de intocht hier in het dorp (morgen), jammer want ik had wel willen zien hoe hij op de "echte" Sint en zijn pieten reageert.
jeeeeee een buikfoto aaaah hij is echt flink gegroeid hoor Cristel! mooie buik meid! ramoontje leuk naar de intocht geweest! gezellig! Hier alles wel oke, ik hoest me te pletter en Evi ook dus we gaan morgen even naar de ha. Evi heeft er nu ook echt last van! verder druk druk druk niet normaal! vannacht heeft evi bij mijn moeder geslapen want wij hadden een feestje, lekker een wijntje op en zitten kletsen met vriendinnen. maar ik ben nog niet fit dus vandaag maar rustig aan doen x
Hihi, nee hoor, we hebben de intocht op TV gekeken . Hier gaat het verder wel aardig. Voel me niet echt lekker al een dag of 3....steeds een naar gevoel in m'n maag, en ben echt zo moe/lusteloos....zou volgens mij de hele dag kunnen slapen *zucht*. Ook zoiets aparts....iedere keer als ik wat gegeten heb, dan wordt ik misselijk :-& , snap er niets van. Heb volgens mij nu veel meer last van m'n hormonen dan bij de zwangerschap van Rick.
Oh en Rick heeft waarschijnlijk exceem . Hij zat al een dag of 14 weer onder de uitslag en ben zelfs met hem bij de dokter geweest 1,5 week geleden. Die hield het toen nog op een virusinfectie. Maar alle plekjes zijn "ingedroogd" en voelen aan als schuurpapier. Ook de grote droge plekken boven zijn billen zijn weer terug. Nu moet ik een paar dagen met het zalfje van de vorige keer (grote plekken boven zijn billen) smeren en als het niet over is krijgt hij speciale zalf tegen exceem. Gelukkig heeft hij er zelf geen last van!
Voor de zwangeren onder ons: hoe zit het ook al weer met pepernoten, speculaas enzo.... mogen we dat eten?
ramoontje dat hoop ik wel.. want ik heb al heel wat gevude speculaas op... nou ja heel wat.. 6 stukjes maar daar blijft het ook wel bij ... madelon ji dus lekker uit geweest dit weekend.. ofja uit gezellig weekend gehad.. mooizo.. ik heb zaterdag vele te veel gedaan en heb toen ook 1 wee gehad en saonds weer 1 gelukkig bleef het daarbij ik heb gister niet al te veel gedaan en vandaag ook niet van plan.. moet vrijdag weer naar de gyn maar kijk even aan ho ehet vandaag gaat.. met cailynn is alles uitstekend.. soms heeft ze vervelende buien maarja kan ik me ook wel voorstellen... erg groot wonen we niet dus ze verveelt zich soms.. en we hebben nu maar 1 auto die mn man nodig heeft dus kan ook niet echt ergens heen met dr.. ooh en morgen weten we of we het huisje krijgen waar we ons voo rhebben in geschreven... ik hooop het zooooo hoever ben je nu trouwens ramoontje
Spannend hoor, misschien een nieuw huisje. Als het allemaal klopt ben ik nu 6 weken en 3 dagen . Kan niet wachten tot de eerste +/- 15 weken voorbij zijn *zucht* (mijn moeder heeft namelijk 2 x miskraam gehad met 15 weken ).
Ik heb ook al wat speculaas op hoor, lekker op een boterham (net als vroeger ). Maar ik heb zo'n zin in een lekkere grote bak met pepernoten enzo .
Heeeeeeeeey meiden. Gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn, echt geweldig. Wat betrefd het eten van speculaas en al dat soort lekkers, dat kan gewoon hoor alleen niet te veel. Je mag ook appeltaart eten, je moet wel zoveel kaneel of speculaas kruiden opeten om kwaad te kunnen voor je kindje. Mij is gezegt dat het mocht, maar wel met mate Dus eet smakelijk en eet je niet misselijk hihi (ookal ben je het al hahaha) Ik zit nu thuis, heb een ongelukje gehad met mijn fiets en ben over een paaltje heen gereden. Sem was gelukkig thuis gebleven bij Edwin, dus die had ik niet bij mij maar de meeste boodschappen wat ik bij me had waren aan diggelen hahaha of verplet. Ik heb nu zelf een gebroken pols en een lichte hersenschudding en veel blauwe plekken hihi Maar nu ben ik afgelopen zondag verkouden geworden en gisteren ben ik mijn stem kwijtgeraakt. Net naar de huisarts geweest en ik heb een bacteriele infectie aan mijn keel, krijg nu antibiotica haha Met Sem gaat het goed, tandje nr 14 is onderweg (hoektand) En loopt nu gezellig aan de hand buiten of aan de wagen houdt hij zich vast. Nou ik ga weer even wat eten (voor zover ik het kan met mijn keel ) doei doei tot gauw weer
Hé Patricia, Jij ook weer eens hier! Gevallen met je fiets over een paaltje....hoe krijg je het voor mekaar, hihi. Maar ja, je bent er wel mooi klaar mee, gebroken pols en hersenschudding. Rustig aan doen maar weer, zeker nu je ook nog antibiotica erbij krijgt. En die Sem ook al lekker aan de wandel. Ja hier ook hoor, en weglopen bij mama en rennen (en vallen) . Ach ja, hoort er allemaal bij hè. Nou tot later maar weer!