ooh patricia.. gebroken pols nou ja gelukkig loopt sem al wat.. ik zou niet weten wat ik nu zou moeten met een gebroken pols zeg pfff. petje af.. veel sterkte er mee ook he.. hoe is het met de andere nod dames.. is al weer bijna nod toch? ramoontje hoe voel je je? waneer heb je afspraak bij de vk? nou ik moet vrijdag weer naar de gyn.. kijken of de placenta al iets om hoog is.. dus weer een echo daar ben ik wel blij mee vandaag gaan we op huizen jacht.. nou ja apartementen hopelijk zit er wat bij zodat we 1 dec kunnen verhuizen... het wordt veeeeeel te klein hier.. we haden el op een huis gereageerd zouden vandaag horen ja of nee.. dus ik bel gister midaag al op zeggen ze vrolijk ooh ja maar we gaan pas over ene paar weken een keuze maken ja daar ga ik niet op wachten hoor.. ik was nogal boos want we waren al 5 dagen dr op aan het wachten in die tijd hadden we allang wat anders kunne vinden maarja mn vent is vandaag vrij dus we gaan opzoek... met cailynn alles goed.. altijd met een lachend gezichtje wakker dan smelt ik weer helemaal.. ze lusitert de laatste dagen trouwens echt uitstekend naar me zeg.. en zooo lief is ze.. dus dat valt weer reuze mee.. vind het wel prettig
Na een week vreselijk kwakkelen en hoestbuien waar je U tegen zegt begin ik eindelijk weer een beetje op te knappen.. Nikki loopt nu volop overal langs, staat zelf op dus ook hier is de rust over Even een filmpje om te pronken: http://www.youtube.com/watch?v=mcqrcsoC8qM
Hoihoi! Ben ik weer! Heeft ff geduurd maar we hebben een nogal drukke periode achter de rug en een nog drukkere periode voor ons... we gaan namelijk verhuizen en hebben de afgelopen week makelaars, taxateurs, bouwkundige tekenaars enzo over de vloer gehad. Drukdrukdruk dus, maar wel heel erg leuk! Vanaf vandaag hebben we ook eindelijk een 'te koop'-bord in de tuin, dus ben benieuwd! Verder alles goed met alle dames hier? De zwangeren voelen zich nog steeds goed wat betreft kwaaltjes? Ikzelf zit met een klein dilemmaatje. Mijn cyclus is 31-23-27. Uitgaande van mijn langste cyclus zou ik ongeveer 29/30 november ongesteld moeten worden, uitgaande van mijn kortste gisteren. Nu heb ik al sinds vorige week dinsdag last van ongikrampen. Het begon vorige week dinsdag (10 dagen!) met steken onderin mijn buik en ging daarna over in het gevoel van ongesteld zijn, wat ik dus niet ben. Raar ding, zo'n vrouwenlichaam ... @Patricia; sterkte met je gebroken pols! Da's balen hoor! @cristel1986; spannend hoor op huizenjacht! @Sjalleke; leuk hoor dat Nikki zo goed loopt! Jamie loopt ook net sinds 2 weekjes maar komt nu dus ook overal waar hij eigenlijk niet komen mag... Hebben meer van jullie trouwens problemen met op deze pagina te komen? Ik kom er niet meer op via de normale weg. Moet nu via google deze pagina zoeken en dan via de zoekfunctie hierbovenin naar het juiste onderwerp gaan... pff... Nou, das weer een lekker lang verhaal! Zal nog even nalezen of ik niets of niemand vergeten ben! Liefs! Xx
leuke filmpje nikkie patricia: ik heb ok problemen er in te komen soms niet altijd mar soms kom ik er helemaal niet op en over die krampen ja zou zeggend at je zwanger bent he.. misschien was dat innesteling ofzo.. of heb je die krampennog steeds? ik zou gewoon als ik jou was dinsdag testen ofzo.. ik zou veel te nieuwsgieirg zijn.. ben het nu al nou hier verder alles goed.. ben gister naar de gyn geweest en de placenta is weer omhoog gegaan dus geen complicaties meer... en zoo blij ... moet nog wel rustig aan doen.. en mag geen hakken dragen.. verder gereageerd op een apartemnet en maandag horen we of we m krijgen.. nou hoop het zooo.. duimen jullie ? als we m krijgen kunne we er ook gelijk in ikke weer blij met cailynn ook alles goed.. ze rent en ze klimt houd van aan de telefoon praten ze helpt mem ook graag nou ja helpen moet het vaak dan nog zelf doen maar toch wel lief hoor.. ben de was aan het op vouwen en zij legt ze in de la bijv moethet dan eruit halen nen nog een kee rop vouwen maar ze bedoelt het goed.. opruimen doet ze ook... maar ze is verslaafd aan de tv zeg hoe krijg je dat ervan af.. buiten speelt z egode maar zolang ze binnen is moet dat ding aan
@cristel1986; heb idd nog steeds krampen.. maar aangezien ik geen regelmatige cyclus heb, wil ik pas testen op mijn NOD na 31 dagen... dat zou pas zaterdag worden...pff... En natuurlijk duim ik voor je huisje! Spannend hoor!
Tja, hier was weinig te melden. Gisteren zijn we naar duitsland geweest om een van onze honden weg te brengen naar een nieuwe baas. Rick is meegeweest (wereldreiziger ) en heeft zich keurig gedragen, kan niet anders zeggen. Het afscheid was even slikken - vooral voor P. want 't was toch zijn hond en 't is de 1e die hij verkoopt, alle anderen zijn bij hem gestorven - maar donderdag gaan we de andere alweer ophalen, als het geregeld kan worden. Spannend! Voel me verder wel goed, maar heb echt af en toe het idee dat ik een buik heb die geen 7 weken maar 16 weken zwanger is.....*zucht* Snap er geen hout van, maar 't zal er wel bij horen. Verder wat gerek en getrek maar dat had ik bij Rick ook.
queenbee ik duim zo voor je.. hoop het echt.. nog steeds niet ongie? spannend hoor en wel vervelend dat je onregelmatige cyclus bent dat houd je zo in spanning ramoontje: ik had dat ook had me toch een buik al heel snel hoort erbij bij de 2e gaat het veeeeel sneller hier weinig te melen gisteren waren we 2 jaar getrouwd en die zijn eigenlijk echt snel gegeaan vandaag horen we of het app krijgen ben zoo zenuwachtig gister wezen winkelen voro cailynn n2 nieuwe pyamas gekocht.. ze staan zoo leuk.. had er gister gelijk snel 1 gewassen.. zodat ze die gelijk aan kon gister avond.. en k denk dat er een tandje onderweg is dunne zure gele poep en de heletijd met de hadn in de mond.. dus gaan we maar vanuit.. hebben jullie trouewns ook van die moeilijke eters?
Nog niet ongie nee. Uitgaande van 23 en 27 dagen cyclus ben ik nu overtijd.. maar ga gewoon van mijn langste cyclus uit, dus als ik niet ongi word voor zaterdag, ga ik zaterdag testen.... duimen draaien overuren hoor! En nog gefeliciteerd met julli 2-jarig jubileum! Gaat hard he? Ben zelf nu 2,5 jaar getrouwd. Heb je al gehoord of het appartement doorgaat? Heb zelf ook voor Jamie vrijdag een nieuwe pyama gekocht (winnie the pooh ), had hij ook zondagavond al weer aan! Qua eten is hij niet echt moeilijk, doet overal zijn mond voor open ! Ook eet hij nu zelf aardappels, groente en vlees met een vorkje, lijkt zo lief! @Ramoontje; sneu zeg dat je een hond moest wegbrengen. Maar wel weer leuk dat je snel weer een nieuwe hond krijgt! Mooi dat het goed gaat met je zwangerschap! Hoop dat ik snel ook mee kan zwangeren ! Xx
Ja hier gaat het allemaal goed. Vandaag komt 't nieuwe hondje, P. is 'm nu halen. Spannend hoor! Ik kan ook echt mijn eigen broeken nu niet meer aan....en ben pas 8 weken..... Ach ja, we nemen het maar voor lief. Rick is niet echt een moeilijke eter, wil nu wel zelf eten en dan eet hij ook beter zijn groenten. Hij heeft wel voorkeur, maar dat hebben wij ook . Hij oefent ijverig met een vorkje (en soms lukt het) en met een lepel (meestal lukt dat niet)....maar die zijn vooral ook heel leuk om mee op mama's tafel te timmeren .
Hoe ik me voel? Mwoa, gaat wel. Komt mede doordat ik vandaag al 16 dagen ongikrampen heb enzo. Moe in de benen, vroeg moe 's avonds, rommelende darmen, koude handen en voeten, af en toe stekende (.)(.).. Als ik nou maar gewoon ongesteld werd of positief teste, wist ik waar ik aan toe was... morgen NOD, dus nog even afwachten.. Jamie eet ook vaak met een vork nu. Zijn brood snij ik in stukjes en dan geef ik hem er een vorkje bij, hij vindt het zo leuk! Laatst aten we worteltjes, maar daar prikte hij vaker naast dan erin, hihi! Verder alles goed met hem, loopt nu het hele huis door en kakelt ons de oren van ons hoofd! Maar vind het echt super! Hij is zo eigenwijs, heerlijk gewoon!
Beste mama's als jullie het leuk vinden, kom ik hier ook kletsen. Zit nu bij july 2006 mama's maar daar wordt niet zoveel meer gekletst. Ik ken Mad, Cristel, en Patricia al. Steven is geboren op 06-july.En verder gaat alles prima met hem.
Ik kom hier ook wat vaker langs want inderdaad bij de july-2006 mama's is het de laatste tijd wel erg rustig. Kylian doet ook verwoede pogingen om zelf te eten maar tot nu toe wil het hem nog niet erg goed lukken (het warme eten dan) Zolang het dingen zijn die hij met de handen kan eten (brood,patat) dan gaat het wel Groetjes Anita
Gezellig die juli mama's Nikki eet alles met haar handjes, dus ook de nasi en de pasta.. Lekkere smeerboel dus, maar ze vindt het zoooo leuk. Verder heeft ze ontdekt dat de kist waar haar blokken inzitten ook een leuke zitplaats is, dus regelmatig vliegen de blokken door de kamer zodat madam plaats heeft om te zitten ERRUG grappig!
Kylian draagt nu pantoffels die 1 maat te groot zijn. Reden, hij heeft net met een welgemikte straal tijdens de luierwissen zijn 'goede' pantoffels bewaterd . Morgen maar in de was doen en hopen dat ze het overleven Groetjes anita
Nou dat vinden we lief Wat eten jullie vanavond? wij eten witlof met ham en kaas uit de oven, met aardappels, heb er nu al zin in Morgen hele dag werken, werk bij de zeeman en Gall&Gall. (morgen zeeman) en zondag naar schiphol, penvriendin van m'n moeder verwelkomen, ze komt een week bij m'n moeder logeren. Ze komt uit Salt Lake City en ze komt hier sinterklaas vieren, en Steven zien voor de 1e keer! M'n moeder schrijft/mailt er al zo'n 32 jaar mee, en ze is nu voor de 2e keer hier.We hebben haar ook al in USA ontmoet. Tot straks als het jongetje lekker in bedje ligt. p.s misschien is het handig als jullie een kleine voorstel ronde doen? Ik ben in 2004 getrouwd met Frank in Las Vegas. En we kennen elkaar in maart 2008 11 jaar.
Oke komt die Anita bouwjaar 1974, getrouwd in 1999 met Jan in Reno (net zo iets als vegas) waarmee ik al verkering had sinds 1989 . Moeder van Kylian geboren op 20 augustus 2006 (was op 31 juli 2006 uitgeteld ). En ik weet sinds dec 1998 dat ik MS heb. Groetjes anita