Augustus 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sjarrel, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik was precies een week overtijd.
    Ik ben bevallen in het ziekenhuis.
    Dinsdag op woensdag nacht had ik iets vruchtwater verlies, de rest van de dag kwam er niks meer.Sávonds kwam de vk kijken, en vertelde me dat ik me de volgende morgen moest melden in het ziekenhuis, want dan was het 24 uur geleden dat ze waren gebroken ivm infectiegevaar.
    Woensdag op donderdag rond het zelfde tijdstip werd ik wakker met een wel hele natte onderbroek. (+-05.00)
    Naar de wc, rozig kleurtje, man op de hoogte gebracht.
    En ja hoor na een klein uurtje begon het; meteen weeen om de 6 minuten.
    Tegen 06.00 ongeveer moest ik overgeven, en heeft m'n man de vk gebeld.Ze zei ga maar rustig naar het ziekenhuis.Heb nog even snel gedoucht, en een toetje gegeten en tegen 06.30 weg gereden.
    Aangekomen in het ziekenhuis heb ik op de gang overgegeven.
    Op de verloskamer had ik al 5 a 6 cm ontsluiting.
    Frank moest maar vast de spullen uit de auto gaan halen.
    Daar nog onder de douche geweest, maar toen kon ik ze bijna niet meer opvangen, kreeg op bed persdrang en ik had volledige ontsluiting.
    Eerst nog een tijdje op de zij geperst, maar na 3 kwartier schoot het niet verder op.Toen besloten ze dat ik een vaccuum kreeg.
    En toen ging het heel snel, ik heb toen het hoofdje stond nog snel naar beneden gekeken, en daarna werd Steven al geboren.
    Heerlijk; hij lag op z'n linkerzij op m'n buik en ik had hem bij z'n ribbenkasje vast en z'n handje. Toen werd hij onderzocht en kreeg ik een spuit voor de placenta, die werd gelanceerd en viel op de grond.
    Daarna gehecht en mocht Steven meteen aan de borst.
    Helaas ben ik 5 dagen in het ziekenhuis geweest vanwege getromboliseerde aambeien.Na 14 weken was dit allemaal weer genezen gelukkig.Heb 3 weken borstvoeding gegeven.
    Het liep terug helaas, en had kloven en het was erg pijnlijk.
    Maar vond het al goed dat het 3 weken gelukt was.
    Heb er nog wel spijt van gehad dat ik het niet langer vol had gehouden.
    Van de eerste wee tot de bevalling was ongeveer 5 uur.
    Het is is me reuze mee gevallen.

2. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Hallllo!

Ben ik weer!

Zo zo t valt ook echt niet mee in onze 'verbouwing' een vloer schuren doe je echt niet voor je lol! ha ha ha

Queenbee testing day! duim echt voor je meid! laat je het ons weten?! x

Cristel hoe is de huizenjacht? is t wat geworden met het ap? duim ook voor jullie!

Hier ook druk op zoek naar een ander huis maar of ik ben te kieskeurig of m droomhuis is nog niet voorbij gekomen!

Pluk en Mensi begrijp met niet verkeerd meiden want ik heb echt GEEN zin in gezeur maar als ik me goed herinner wouden jullie niet meer met mij of anderen kletsen die dubbel op een ander forum kletsen, dus ik begrijp niet zo goed waarom jullie dan hierheen komen? ik voelde me echt gekwetst namelijk en daarom ben ik hier gaan kletsen en t is hier heel gezellig en dat wil ik graag zo houden!

Evi is alweer een paar nachtjes aan t spoken, t breekt me echt op joh! iedere keer heel zielig huilen dat ik denk wat is er aan de hand?! tandjes?! koud? honger? ze eet ook super slecht hier thuis en op de creche en bij m schoonvader eet ze als een dijker! misschien komt het ook wel een beetje door de onrust hier.... de vloer die gedaan wordt en waars. ook doordat het hier nogal 'kaal' is ! hopelijk is t snel klaar!

fijn weekend allemaal
    x

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Mad;

Da's een tijdje geleden! Dus nog druk in de verbouwing? Het is altijd even afzien maar als het klaar is weet je waar je het voor gedaan hebt. En over mijn testing-day;

img81.imageshack.us/img81/1876/imgp2987jho0.th.jpg

Heb vanmorgen eerst een test van de apotheek gedaan, maar die was zo onduidelijk. We zagen wel een heel lichtroze streepje, maar toen we even later weer keken zagen we niks. Dus heb ik om tien uur nog een test gedaan, nu van ClearBlue. Volgens iedereen is het toch echt een plusje, maar ik besef het nog niet. Ga van de week nog een keer testen, misschien een digitale test van ClearBlue.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wat bedoel je nu eigenlijk precies dan? wij mogen kletsen waar we willen, en als wij een ander topic te rustig vinden zoeken wij een topic waar het iets drukker is, enne ik heb nooit gezegd dat als je ergens dubbel klets dat dat niet goed is, het was toen dat hele gezeur met S en er gingen mensen via via die wat hoorden weer allerlei dingen vertellen en verdraaien, maar JIJ jou zin ik ga ajuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
    GOED GEDAAN HOOR :x
    De andere aug dames sorry maar Mad gooit weer roet in het eten.

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Dames ik breek ff in.

Mensi@ Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.

Mad kaatst de bal terug ;) .

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Queenbee, dat lijkt me toch echt een plus hoor :) :)

Maar goed bij Kylian heb ik er ook eerst 5 testen tegen aan gegooit omdat ik het niet kon geloven na dik 2 jaar en een miskraam zo poef zwanger (zo leek het dan he ;) )

Groetjes anita

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    En toch geloof ik het zelf nog niet echt hoor! Ga van de week nog een test doen! ;)

8. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Inbreker alarm

Queenbee, ik zie ook een + hoor, dus voorzichtig gefeliciteerd!

Groet van kiki

9. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Hallo Dames,

Hier even een berichtje.
    Heb een tijdje niets laten horen, omdat ik vanaf zondag in het ziekenhuis heb gelegen tot vandaag.
    Ben op 27 novenmer bevallen van een dochtertje, was 26 weken en 1 dag zwanger.
    Ze heet Derya Gülay is 30 centimeter en 795 gram.
    Ze licht in de couveuse en we gaan een zware periode tegemoet, volgens de artsen.
    W.s. moet ze volgende week geopereerd worden, aan een ader bij haar hart, deze sluit normaal gesproken uit zich zelf na de geboorte maar bij haar is dat niet het geval omdat ze veel te vroeg is geboren.
    Ze proberen het nu met medicijnen eerst en als dat niet lukt dan moet ze geopereerd worden en dan zetten ze een klemmetje op die ader.

Als jullie het niet erg vinden schrijf ik morgen verder want ik heb ontzettende pijn in mijn rug.
    Dus morgen het vervolg.

Groetjes,
    Claudia

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Claudia; Jeetje, dat is schrikken zeg! Hoe gaat het nu dan? Al is het eerder dan verwacht, van harte gefeliciteerd met je dochtertje Derya. Doe maar lekker rustig aan, neem je tijd. Denk eerst maar aan je lieve beeb en jezelf hoor! Veel sterkte toegewenst voor de komende periode!

@Kiki; ;) !

Xx

11. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Claudia meid ik schrik me een hoedje!

Gefeliciteerd met jullie dochter en ontzettend veel sterkte gewenst voor de komende periode! ik duim en bid voor jullie!

xxxxx en een hele dikke knuffel voor jullie!

12. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    queenbee ik zie ook echt een plus, gefeli meis! :D

13. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ik ben net met Evi naar de huisartsenpost geweest, ze had koorts en was zoooo benauwd :( ik vertrouwde het gewoon niet!
    ze heeft slijm in haar longen (luchtweginfectie en rode oren van binnen. ze heeft een antibiotic kuur gekregen.
    ze twijfelde om een puffer te gaan geven maar ze willen t eerst zo zien hoe t uitpakt met de ab en neusspray!
    hopelijk is ze snel van haar benauwdheid af! ze adviseerde ook om in een stomende ruimte te gaan zitten als het slecht gaat (douche heet aanzetten in badkamer en ernaast gaan zitten) ook heeft ze nu voor haar ecceem zalf gekregen!

over al het gedoe; ik ben er klaar mee! ik geef rustig m mening en krijg PB`s die ik echt niet vindt kunnen! ik zeg er ook niets meer over.

xx

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Mad; hoop dat het snel beter gaat met Evi!
    Enne, bedankt voor je felicitatie! :thumup:

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Queenbee... ook ik zie een echt + hoor! Gefeliciteeeeeerd!

Claudia... jeetje al bevallen.. hoe kan dat nu zo opeens? Gefeliciteerd met je meisje! Heel veel kracht toe gewenst in de komende tijd!
    27 nov. is trouwens een erg mooie datum. Mijn dochtertje Lisa is ook op die dag geboren!

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Bedankt! Heb vanmorgen net weer een test gedaan, die was gelukkig veel duidelijker dan die van zaterdag!

Xx

17. minke

minke Actief lid

Claudia, allereerst gefeliciteerd met jullie dochtertje! Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte wensen de komende tijd. Wat er ook allemaal gaat gebeuren, laat het over je heen komen en probeer zoveel mogelijk te genieten van jullie kleine meid.
    Helaas heb ik ervaring met een vroeggeboorte (al is dit nog veel vroeger dan JJ geboren werd)... probeer ook zelf je rust te nemen hoor, want er komt zoveel op je af de komende tijd, dat je daardoor jezelf wel eens vergeet!
    Heel, heel veel sterkte en ik zal voor jullie kleine meid duimen!

QueenBee: Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Mad: ik vond je berichtje vrij netjes hoor, dus jij hoeft je nergens over te verantwoorden vind ik!

Hier gaat alles verders goed. Mijn buik begint nu echt ontzettend te groeien... Gaat zo hard bij een tweede kindje!
    Woensdag moet ik weer naar de gyn. Vind het wel heel spannend... Hoop dat ik weer een echo krijg, want mijn moeder gaat waarschijnlijk mee, dus zou wel leuk zijn als ze kaar kleinkind alvast kan bewonderen.

Fijne dag allemaal!

Groetjes Minke

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Claudia gefeliciteerd met je dochter, mooie namen heeft die kleine meid gekregen.

Mad jammer dat je mijn pb-tje (die in mijn ogen heel netjes was) niet op prijs hebt gesteld.

Queenbee, begin je het al een beetje te geloven? Anders moet je je foto eens bewerken en het in negatief zetten, heb gehoord dat het dan vaak nog duidelijker te zien is.

Gisteren een drukke dag gehad, eerst visite van mijn oom en tante die een sinterklaascadeautje voor Kylian kwamen brengen en daarna naar vrienden. Leuk voor Kylian want haar dochtertje is een maand ouder dan hem. Ze moet nog 5 weken en dan zal nr 4 zich ook aandienen. Ben benieuwd wat dat wordt ze heeft nu 2 jongens en 1 meid.

Groetjes Anita

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Minke; bedankt!

@Pluk; ja nu na de 3e test wel... :oops: Zal eens proberen de foto in negatief te zetten, kijken hoe dat er uit ziet.

20. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Heeeeeey Claudia je laat me schrikken zeg, dat is wel erg vroeg maar ja ik duim mee dat ze snel naar huis mag :D Leuke naam weer joh, dus je man heeft nu 3 vrouwen om zich heen :D

Queenbee; nog gefeliciteerd, zag je topic :D

hier alles goed, loop nog steeds met mijn arm in het gips maar verder alles oke!

Minke: al ruim 16 weken zwanger dat gaat zeker snel, ik wist wel dat je zwanger was maar dat je al zover was :D

Deel Deze Pagina