Augustus 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sjarrel, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heeeey

claudia: was dat de eerste keer op die foto dat sureya dr zusje zag? hoe reageerde ze erop? ze is al een heel stuk flinker dan de eerste fotos echt mooi hoor :) en ze begint idd lekkere wangetjes te krijgen.. hopelijk over 2 maandjes is z elekker thuis :)

pluk: cailynn heeft wel een wat roder kontje mar verde rgeen kapotti ebilletjes wat zielig zeg :( opelijk is het snel helemaal weg.. ..

ramoontje: en hoe was het bij de vk? vast goed :)
    nog ziek ofzo? of voel je je nu wel beter?

mad: ooh leuk nieuwe badkamer uitzoeken. heb ej al een idee? en hopelijk is evi nou beter... en jij ook snel griep wordt je zoo hangerig van...

nou heir veel te veel gedoe met verzekering ze hebben mn pakket verandert kan nu dus niet meer op controle en e doen weer moeilijk mn man is dr mee bezig want ik loop alleen maar te stressen.. :(

wat ik wel wild evragen.. cailynn heetf de laatste dagen als ik nee zeg wordt ze erg boos maar ja dt ben ik nu wel gewoon.. maar als ik dr op til om de luier te verschonen slaat ze me zo in mn gezicht en dat is niet per ongeluk.. wat moet ik daar nu mee.. ik sloeg 1 keer terug toen was het wel even huilen maar jammer dan.. mar een paar uur later deed ze het weer toen negeerde ik het.. maar toen bleef ze dus bezig ik weet niet wt anu de goede oplossing is.. want wat ze nu weer heeft... ik vind dat slaan gewoon niet normaal en al helemaal niet in mn gezicht..
    wat moet ik d rnu mee

2. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam

Ja het was de eerste keer dat Süreyya haar zusje zag.
    Ze zei de hele tijd baby baby baby.
    Toen ik zei van pak het handje maar, pakte ze het voorzichtig.
    Maar na 5 minuten had ze het wel gezien en wilde weg.
    De mensen die haar nu voor het eerst in het echt zien (niet vanaf een foto) zeggen wat is ze klein, dan zeg ik ze is al groot, vergeleken met haar geboorte dag.
    Hoop echt dat ze snel naar huis mag, dan komt er weer een beetje rust in de tent.

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Claudia: ik vind idd dat ze flink gegroeid is hoor. En het is een zeer mooi meisje, net als haar grote zus!

Bij de VK was alles goed! Het hartje ook gehoord en m'n baarmoeder kwam nu al meer naar voren dan 2 weken geleden. Ook zit mijn baarmoeder nu net iets onder het midden van mijn navel-schaambot. Dus dat is netjes.
    Wel heb ik veel last van pijn in de onderrug en mijn rechterbil, maar dit kon volgens de VK komen door het naar achterliggen van m'n baarmoeder. Even in de gaten houden dus dat het nu minder gaat worden, anders zullen we wel naar de fysio of zo moeten.
    Slapen kan ik nog steeds het klokje rond voor m'n gevoel, maar ik ben 's nachts wel vaak wakker. Gelukkig slaap ik wel zo weer in, maar echt prettig is het niet.
    Verder ben ik niet ziek/misselijk gelukkig, maar ik snoep wel veel meer dan bij Rick. Maar dat komt misschien ook wel doordat ik nu thuis ben en toen nog werkte. Ach ja....

Al met al kon mijn dag vandaag iig niet meer stuk.

@Cristel: Rick doet dat dus ook, slaan. En met verschonen ook schoppen. Ik hou er ook niet van en ook ik heb in een reflex wel eens een tik terug gegeven. Sinds dit weekend zet ik 'm in de hoek, na 2 keer waarschuwen dat 't niet mag. Dit werkt best goed moet ik zeggen, maar ik moet hem wel daar houden (dus zijn hoofdje vasthouden en zorgen dat hij op zijn plek blijft staan). Hij blijft daar een half minuutje staan en dan moet hij mij (of de hond, als hij die geslagen heeft) een knuffel geven. Dan kan hij weer lachen en is mama niet meer boos.
    Misschien dat het bij Caitlin ook wel helpt. (op de gang zetten uit 't zicht kan ik hier niet, want dan gaat hij de trap op).

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey..

is vaak claudia dat ze het vanaf de foto groot vinden lijken omdat i evan dicht bij genomen is en gewoon een bay vorostellen van 50 cm ofzo..
    maa rik vind dat ze erg is gegroeit hoor

ramoontje.. ooh jij hebt dta dus ook. ben dr stiekem wel blij om dat ik niet de enige ben. cailynn heeft ook een straf plek.. en daar zet ikd r ook welles neer... of ik negeer haar gewoon 15 min daar kan ze helemaalniet tegen.. en ja dat reflex ik wilde het niet maarja had het al gedaan voro ik het wist niet dat het hard was.. ze was dr trouwens wel van geschrokken.. ik wordt nooit zo snel boos alhoewel de laatste tijd.. :(

wet je eigenlijk al wat het wordt?

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Claudia; Wauw zeg, wat doet jullie meisje het goed! Super om te zien dat ze lekker groeit en nu in een warmtebedje ligt! Een toppertje!

@Ramoontje; Soms wil ik Jamie ook wel eens 'straf' geven, omdat hij de katten steeds keihard aan de staarten trekt :rolleyes: ,maar weet niet echt hoe. Ik weet zeker dat als ik hem ergens in een hoekje zou zetten en hem daar even vast zou houden dat hij zou gaan gillen en schoppen... Hij heeft ook al zo zijn eigen willetje...

En wat gaaf zeg dat je het hartje hebt gehoord! Misschien ik de volgende keer ook wel... Verder voel je je dus goed, niet misselijk? Heerlijk, wil ik ook... Heb nu zelfs een homeopatisch goedje tegen misselijkheid, want ik hield er met geen mogelijkheid eten in, terwijl dat juist nu zo belangrijk is...

@Cristel; Dat doet Jamie nu ook als hij verschoond wordt. Schoppen en wild om zich heen slaan. Erg vervelend idd. Helemaal omdat hij soms ook wel eens in mijn buik schopt...

@Mad; Sneu is dat als de billetjes stuk gaan van die vieze tandenluiers... Bij ons helpt sudocreme ook het beste hoor, en ook best snel!

@Pluk; Heeft Kylian vannacht weer lekker doorgeslapen? Kon je even je rust weer pakken?

Jamie praat trouwens ook steeds meer en meer. Het lijkt wel alsof hij elke dag weer iets nieuws leert.. Laatst bracht mijn hubby hem op bed, dus hij pakte zijn tutpop, liep naar de deur en zei; da mama! Zo lief! Ook als we weg gaan zegt hij; kom ma (kom maar). Klein eigenwijsje is het! Hihi! :)

Xx

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Kylian heeft vanmorgen geslapen tot 8.30 dus moeders is weer helemaal bijgetankt :)

Ramoontje wat fijn dat alles goed was bij de vk en dat je het hartje hebt gehoort.

Cristel, die verzekeringen daar ook, mijn zus ligt er ook regelmatig mee in de clinch.

Claudia, die kleine is echt goed aan het groeien hoor, is toch ook een teken dat ze zich prettig voelt, zeker in die mooie rompertjes.

Van slaan en schoppen hebben we hier geen last, Kylian heeft 2 keer geprobeert te slaan en na 2 waarschuwingen heb ik hem op een krukje gezet met de wekker op 1 minuut. Wel elke keer weer terug moeten zetten en meneertje in tranen maar sinds dien heeft hij het nog niet weer geprobeert.
    Vanmiddag gaan we hem opgeven voor de peuterspeelzaal, hier kunnen ze al met 1 morgen beginnen als ze 2 zijn, dus dan kan hij er na de vakantie lekker naar toe, ik neem aan dat er dan ook wel meer schop,sla en bijt incidenten zullen komen :rolleyes: ;)

Gisteren heeft Kylian voor het eerst (perongeluk natuurlijk) op het potje geplast, tot onze verbazing wil hij er best in zijn blote kont opzitten zolang mama hem maar vermaakt met een paar balletjes.

Groetjes Anita

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey hey..

queenbee: ja n debuik dat vin dik dus ook zo erg nu doet ze het niet meer want ze weet volgens mj dat dr wat in zit haha.. sinds ie zo groot is en beweegt :p ze geeft dr welles knuffeltje en aaitjes over ...

pluk: ooh je zus dus ook al last mee.. ja zzoooo irritant en ja heb het nu dus nodig.. ik wordt er niet goed van hoor... mn man regelt het nu want ik raak dr veel te gestresst door.. en zomaar op het postje plassen . haha stond ie dr zelf ook van te kijken of dat niet?

hier was cailynn vanmorgen weer even bezig toen zag ik opeens de foto camera door het huisvliegen en heb dr even op dr kamertje gezet met de deur dicht had ze geloof ik wel van geleerd want ze luistert nu uitstekent en is lekker rustig :)

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ja cristel mijn zus had afgelopen zomer haar voet weer weten te bezeren maar kon dus niet naar de dokter omdat haar verzekering raar deed, als ze naar de dokter wilde moest ze eerst $1200 betalen. Later bleek het toch een foutje van de verzekering te zijn :rolleyes: :rolleyes:

Kylian was niet erg onder de indruk van zijn prestatie :) :)

Kylian begint hier ook uit te proberen hoor maar de camera laat die voor als nog liggen. ;) Hij weet ook dat hij iets dat wat niet mag, ook al zien we het niet weten we het toch want hij komt daarna meteen een kusje brengen :)

Groetjes anita

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik weet nog niet wat het wordt, dat zal (hoop ik) met de 20 weken echo duidelijk worden. Die echo is gepland op 25 februari a.s.

Op een krukje zetten is ook wel een idee. Pluk, gebruik je dat krukje dan alleen daarvoor, of is het een van Kylian's krukjes die je dan even op een andere plaats neerzet?
    Rick heeft vanmorgen weer in de hoek gestaan :( . Hij bleef ongehoorzaam [-X . Na een half minuutje mag hij zich dan omdraaien (we praten er dan niet meer over) en dan heeft hij gelijk een big smile op zijn snoet en mag hij mama een knuffel geven :D . Daarna ging hij nog 2 keer zelf in de hoek staan :confused: #-o , met zijn gezicht naar de muur....terwijl hij niets had uitgespookt....zou het dan zo'n indruk gemaakt hebben? :-$ :-k

Gisteren had ik weer een smeltmomentje. Ik ging op mijn knieën voor Rick zitten en vroeg: "Krijgt de baby een kusje?" (heel af en toe heb ik het tegen hem over de baby in mijn buik) Hij ging ook op zijn knietjes tegenover mij zitten, sloeg zijn armpjes om mijn middel heen en gaf mijn buik een kusje. :D Ik vond het zó lief!

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    OOOOOOOOh Ramoon ik smelt met je mee ;)

Nee het is eigenlijk een voetenbankje (maar niemand ziet het verschil), die zet ik dus ook echt op een plek in de kamer neer waar hij normaal ook nooit kan zitten. Aangezien er nooit voeten opliggen wordt het alleen begruikt als Kylian straf krijgt.
    Rick is daarna vast het gebeuren aan het herhalen zodat het op zijn plaats valt, ik deed dit en toen moest ik daar zo gaan staan :)

We hebben gisteren eindelijk een riem voor Kylian gevonden bij de C&A.
    Hij is donkerblauw en er staat jeans op. Het gedeelte waar de gesp aanzit en de gaatjes is van leer maar daartussen is van elastiek. Dit kun je ook nog eens kleiner maken dmv zo'n ding wat ook aan tuinbroeken zit om je schouderbandjes te verstellen (snappen jullie het nog ;) ). Dus geen last meer van afzakkerige broeken.

Groetjes Anita

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo'n riem heeft Rick ook, en ook wij kunnen niet zonder. Alle broeken zijn te wijd en dan is zo'n ding toch een uitkomst (aangezien mama een bretels zo'n gedoe vindt ;)).

Rick heeft vanmorgen met boodschappen doen bij de AH alle (en dan bedoel ik echt alle) medewerkers gegroet....en als ze hem ook gedag zeiden, bleef hij hoi zeggen :).

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oh en volgens papa wordt Rick nu toch echt ondeugend.... :rolleyes:
    Gisteravond was mama even patatjes halen en Rick bleef bij papa. Hij wilde steeds naar de deur lopen (meestal wil hij dan naar boven omdat hij een vieze broek heeft)....maar toen papa door had dat hij geen vieze broek had dus die trapte er niet meer in :( . Toen ging meneer voor de koelkast op de grond liggen huilen, languit op zijn buik met zijn armpjes onder zijn hoofd. :confused:

Och en vrijdag is hij toch met zijn snufferd op de grond gevallen.....een klein stukje van de box af (gelukkig)....maar: wel mooi een tand door zijn lip heen zeg! Gelukkig heeft hij er geen dikke lip aan overgehouden en er verder geen last van. [-o<

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Bretels leken mij ook niets hoor, dan heeft hij toch altijd spul over zijn schouders en dat lijkt mij ook niet altijd fijn.

Kylian heeft ook al een keer zijn tand door de lip gehad en dat terwijl die val niet eens zo hard was als dat hij normaal wel eens valt.
    Meestal vallen ze rakelings langs dingen heen :rolleyes:

Wel leuk dat Rick zo ondeugend wordt, hihihihih arme papa.

Groetjes Anita

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ohoh Ramoontje, zo te lezen wordt Rick een echte dondersteen, hihi! En van dat 'hoi' zeggen is ook erg herkenbaar, Jamie zwaait altijd naar iedereen die hij tegenkomt en blijft dan ook hallo zeggen! Ach, ze zijn in elk geval vriendelijk!

Xx

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Arme papa? Arme mama zul je bedoelen. Papa maakt 'm alleen mee als hij 's avonds thuis is, mama moet de hele dag voor boevrouw (-man) spelen.......en met de kuren van ons menneke omgaan *zucht*. En hij kan zóóó lief zijn......

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Klopt en dan kunnen die mannen ook nog zo stom gaan kijken als je het aan het eind van de dag een beetje zat en ongeduldig bent.

Groetjes Anita

17. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ha ha ja dat is wel heeeeel herkenbaar ja!

pfffff gister ook; de hele dag voor Evi gezorgd en dat was ze al zo wispelturig de hele dag en s`avonds was papa moe dus ik deed dr in bad, flesje tandenpoetsen etc. en dan denk ik wel eens... grrrrr ik ben het ook een beetje zat hoor! :oops:

zo vandaag maar eens wat dozen in gaan pakken voor de verhuizing! bleeeeee helemaal geen zin in! al die bende!

x

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Hier ook hoor, de hele verzorging van Kylian komt altijd op mij neer, Jan brengt hem nooit naar bed en doet hem nooit in bad (nu ga ik vaak tegelijk met Kylian douchen) omdat hij vind dat ik het veel beter kan.
    Maar ja aan de andere kant als hij het nooit doet kan hij er ook niet 'beter' in worden.
    En dan vind hij het ook nog raar dat ik geirriteerd ben als ik beneden kom en al het speelgoed ligt nog door de keet heen.
    Heb hem 2 maanden geleden er al eens wat van gezegd en nu neemt hij dan in ieder geval de moeite om het flesje schoon te maken :rolleyes:
    Snap het ook wel hoor want op de avonden dat hij thuis is heeft hij een vroege gedraait en is dan dus ook al sinds 5 uur s'ochtens uit.
    De andere week heeft hij late en is dus helemaal niet thuis.

Mad, succes met inpakken, vergeet je niet op de dozen te schrijven wat er in zit ;)

Groetjes anita

19. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik geloof dat ik bof :) Pieter brengt Nikki bijna elke avond naar bed en doet haar als het nodig is ook in bad..
    Het enige dat hij weigert is haar haren in een staartje te doen maar dat moet toch echt want ze loopt voor schut anders :)

Verder heb ik een kies die zeer doet na mishandeld eeehm.. behandeld te zijn door de tandarts. Ik hoop nog 2 keer en dan ziet alles er weer netjes uit, wil graag dat Nikki niet mijn angst voor de tandarts erft dus probeer ik de mijne te overwinnen.

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Sjalleke hier ook een die met angst en beven bij de tandarts ligt :oops:

We hebben met hem afgesproken dat Kylian mee komt en dat er dan alleen gecontroleerd wordt, dus niet snel even een klein gaatje boren ofzo.
    Als het nodig is kom ik daar een ander keertje wel voor terug zonder Kylian zodat ik gewoon kan liggen beven ;)

Groetjes anita

Deel Deze Pagina