We weten eigenlijk niet waar het vandaan komt.. het schijnt gewone constitutionele eczeem te zijn.. (geen idee wat dat inhoud) Lisa heeft het ook gehad. Tim krijgt nu nog steeds de gewone en comfort voeding van kruidvat. We hoeven niet over te stappen op speciale voeding.
Goh leuk wordt voor scrabbel hahaha Nou gelukig maar, dat heen en weer gaan naar andere voedingen vind ik maar niks hoor en vaak eindigd het toch weer in krampjes. Dus of je wilt eczeem of krampjes, liever geen van beide Maar ik lees dat het bij lisa weg is gegaan, dan zal het bij tim ook wel zijn toch?
Maar waar zijn toch al die augustus mama's gebleven, ik heb zo het idee dat wij de enigste zijn die nog hier posten Ik zit nu ook veel bij de juli mama's, ook erg gezellig! Zal wel wat minder gaan worden dat ik post, omdat ik ga werken weer per 2 februari en dat zal wel even wennen zijn. Werken en sem opvoeden, dan nog het huishouden, ben benieuwd, ik sta er gelukkig niet alleen voor heb een lieve man naast mij die ook meehelpt.
ja bij Lisa is het na haar 1ste verjaardag ook weggegaan. tja geen idee waar alle andere mama's gebleven zijn...achja. jee ookal weer aan het werk? ik ben sinds november weer bezig..de eerste week viel tegen hoor! Maar nu gaat het wel weer. Hoeveel uur ga je werken?
Ja eindelijk weer werken, kijk er echt weer naar uit! Ik ga eerst nog halve dagen werken, normaal gesproken werk 21 uur per week en nu 10,5 uur per week. Wel lekker, ik begin om 7 uur normaal gesproken en dan mag ik 10:30 weg. Maar ik dacht ik ga na de spits hier weg, dus zo rond 8:30 / 9 uur en dan ben ik zo 9:15 / 9:30 op kantoor. Dus dan ben ik ook wel vroeg thuis toch?
Hallo dames, Hier nog een augustusmama! Er wordt inderdaad niet zo heel veel meer gekletst in dit topic, jammer . Ik ben nu sinds 3 weken weer aan het werk en eerlijk gezegd vind ik het HEERLIJK! Ik werk 15 uur, verdeeld over 3 dagen. Jibbe Jens gaat 2 middagen naar de creche en 1 dag heeft mijn man ouderschapsverlof. De creche gaat heel goed, ik vond het eerst wel heel spannend (ondanks dat ik zelf in de kinderopvang werk). Maar volgens mij vind hij het wel leuk. Hij heeft daar de hele dag praatjes en lacht veel, hij drinkt en slaapt ook heel goed. Als hij 's middags weer thuis komt is hij heel vrolijk, dus dat zit denk ik wel goed. Patricia: Succes met werken binnenkort! Hoe ga jij het trouwens doen met Sem (oppas/ creche/...)? Susanne: wat vervelend dat Tim last heeft van eczeem, hoop dat het bij hem ook vanzelf over gaat. Groetjes Minke (ps. zal mijn best doen wat vaker te posten )
Hoi Minke, Het is zeker jammer dat er weinig gekletst wordt hier, maar ik denk dat veel moeders die werken het ook druk hebben met de kids erbij. Ja ik zit al even thuis en soms verveel ik me, zo doende dat ik hier veel te vinden ben. Maar dat wordt denk ik veel minder als ik weer werk! Sem zijn opvang is al geregeld, hij zit vanaf dat hij 10 weken is al 1 dag in de week op de creché (woensdag) Op dinsdag en vrijdag gaat hij de hele dag naar mijn schoonmoeder en dat is ook al vanaf dat hij 10 weken is. Dus mamma komt nog wel een aan de rust nu en ik doe veel in huis zeg maar Sem heeft het heel erg naar zijn zin op de creché, hij heeft zelfs al een vriendinnetje daar Het meisje is al ruim 2 jaar, maar helemaal gek van sem. Als wij binnenkomen lopen zegt ze tegen sem "sem je pappa en mamma zijn er" zoooooooooooo lief hihi Ook bij oma doet hij het goed en hij weet nu niet beter dat hij de ene dag op de creché en de andere dag bij oma of thuis bij mamma. Hij heeft goed door wanneer hij weer thuis is en in zijn box ligt, dan kijkt hij in het rond naar zijn speeltjes en brabbeld gelijk de boel bij elkaar. Dus hier gaat het goed met de opvang, nu ik nog hahahaha
Dat klinkt wel heerlijk zeg! En natuurlijk hartstikke fijn dat het zo goed gaat. Ik denk dat als ze zo klein zijn ook het gemakkelijkste kunnen wennen. Tenminste als ik naar Jibbe Jens kijk, het maakt hem nu (nog) niet uit waar en bij wie hij is. Als hij maar op tijd zijn fles krijgt, zijn slaapje mag doen en genoeg aandacht krijgt, dan is het hem allemaal wel best ! Hoe gaat het nu dan met jou? Voel je je alweer wat beter? Ik merk aan mezelf dat ik het soms nog best moeilijk heb met hoe de zwangerschap en bevalling uiteindelijk is verlopen... Ik had egdacht dat het wel steeds makkelijker zou worden, maar het tegendeel lijkt waar. Voor iedereen gaat de tijd verder, maar voor mij blijft het een beetje hangen . Wat dat betreft ben ik wel heel blij dat ik weer aan het werk ben, gewoon weer wat meer regelmaat en afleiding in het dagelijkse leven. Minke
Oei dat blijven hangen klink mij bekend in de oren, was bij mij ook zo hoor! Het gaat nu echt beter met me, ik heb geen donkere dagen meer gelukkig, wel een uurtje per dag en soms helemaal niet! Ik zie nu ook alles erg positief en ik geniet lekker van sem, hij doet het goed, dus mamma voelt zich dan ook goed Ja precies regelmaat in je dagelijkse patroon, is wel lekker hoor thuis met je kind en soms lekker alleen. Maar die muren komen nu wel op me af, zeker als het zo slecht weer is buiten. En je dag indeling is anders dan dat je zou werken, dus ik ben ook heel erg blij dat ik ga werken. Komt er weer wat meer regelmaat in!
Ik ben er ook nog steeds hoor, maar heb op dit moment gewoon niet zo veel te vertellen. Oh ja, op advies van het CB zijn we nog even teruggestapt naar 5 voedingen omdat Rick 's avonds en 's nachts zo vaak wakker werd. Nu wordt hij 's avonds niet meer wakker, krijgt om 23.00 uur een laatste fles en slaapt dan (met gem. 1 keer wakker worden) tot ergens tussen 07.00 en 08.00 uur. Met zijn hoofdje gaat het na de behandelingen door de chiropractor nu heel goed, het is mooi bijgetrokken en Rick rolt nu om van rug naar buik en heeft ontdekt dat hij ook rechts ledematen heeft waar hij van alles mee kan .
he leuk.. het word hier weer wat drukker! Hier gaat het ook zijn gangetje.. ik heb het idd druk met 2 kids, huishouden en werken.. Tim zijn hoofdje is aan 1 kant ook wat platter(schuiner) dan aan de andere kant.. ik leg hem nu steeds op de buik of op zijn zij in de box.. zodat hij niet op de platte kant ligt.. hopelijk trekt het nog bij!
Hoi Susanne: Sem gaat morgen naar het ziekenhuis in Rotterdam (sophia kinder ziekhuis) daar gaan ze kijken of sem een helmpje nodig heeft! Wij denken zelf van wel! Ik leg hem ook steeds op zijn niet platte kant, maar hij rolt zelf steeds alle kanten op dus dat heeft ook geen zin. Sem kan al een tijdje zelf op zijn buik draaien, dus dan heeft het al helemaal geen zin. Maar gelukkig wordt het niet platter meer juist minder, maar je ziet het nog wel. Ook zit zijn rechter oortje wat meer naar voren, komt doordat zijn handje daar achter zat in mijn bekken. Met de vacuumpomp hebben ze die platte kant gecreeerd volgens mijn fysio! Dus ik ben benieuwd morgen
Heb je een foto van zijn hoofdje.. ik ga ook even een foto maken van zijn hoofdje..ben nl benieuwt hoe het eruit ziet bij Sem.
Susanne ze staan er in 3 stuk, let vooral niet op die foto met mij erop. Zat nog even in een dip hahahaha
esmee had het ook een afgeplat hoofdje maar tis nu al bij getrokken je ziet het nu niet echt meer zo erg sorry kan geen foto's erin zetten het wil me niet lukken
Hoi munt, Nou hier lukte het ook niet maar ik heb mijn foto geopend in microsoft foto editor en bij tab afbeelding formaat wijzigen kiezen en de maat wijzigen in 1024x768 dan moet het lukken. Wat vind jij van Sem zijn afgeplatte hoofdje?
Ik vind op zich zn hoofdje best meevallen die van esmee was nog platter maar dat is bijna helemaal weggetrokken. 8) Wat is sem een spetter