Augustus 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sjarrel, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Hallo dames,
    Hier weer even een kort berichtje.
    Derya is vandaag 2450 gram ze is de afgelopen dagen veel aangekomen.
    Woensdag wordt de coffeine gestopt en dan nog 3 dagen aan de monitor.
    Als ze die 3 dagen goed doorkomt, zonder insidenten dan mag ze het weekend naar huis.
    Ik zou vandaag 38 weken zwanger zijn geweest, en Derya is morgen 12 weken oud.

Verder gaat alles prima.

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wauw, da's nog eens goed nieuws zeg, misschien van het weekend naar huis. Dat is helemaal top en wordt vast en zeker een groot feest bij jullie!
    Petje af voor Derya hoor, dat ze zich er zo goed doorheen heeft geslagen (en voor jullie natuurlijk ook ;)).

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Wat fijn dat jullie kleine meid misschien al voor het weekend naar huis mag, kunnen jullie eindelijk aan de kraamdagen beginnen ;)

Groetjes anita

4. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    wow dat zou wel heel mooi zijn als derya naar huis mag! misschien is ze nu wel al thuis?

Hoe is het verder met iedereen?

whaaaa nog een paar daagjes Ramoontje :D voor je t weet is t al maandag! ben heeeel benieuwd!

hier alles oke, ben flink misselijk al en m buik is al opgezet. denk dat alles nog een plekje aan t zoeken is! m darmen slaan ook op hol ha ha ha
    en heb s`morgens en s`avonds last van m borsten! ze waren na m zwangerschap ietsjes slapper geworden maar zijn nu weer rond en vol ha ha volgens mij ben ik alweer een cup gegroeid!

verder druk aan t klussen in m nieuwe huis! drukke bende is t! een en al stof en gaten en dat ik denk; hoe komt dit goed?! :rolleyes: maar de stuckador is ook al volop bezig en alle plafonds zijn al mooi glad! echt een cool gezicht al! evi haar kamer is ook al glad! die wordt poederroze!

hoe is t met rick zijn oog?

x

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ben ik weer even. Hier gaat 't goed, gelukkig. Rick zijn oog is eigenlijk zo goed als genezen en ik denk dat je er uiteindelijk niets van zult zien. Nu is 't nog wat rose gekleurd natuurlijk, maar dat zal nog wel bijtrekken.

Eergisteren hebben we de geboortekaartjes besteld. Wauw, wat zijn we snel ;).....maar 't kaartje wat we uitgezocht hadden was ook maar leverbaar tot mei 2008, dus 't kan maar vast bij de drukker klaar liggen.
    Nu doet 't volgende "probleem" zich voor.... ik wil graag leuke, felgekleurde doosjes als geboortebedankjes/kraambedankjes.....maar P. vindt al die kleurtjes niet mooi :confused: :( . Er zit geen een kleurtje bij, waarvan hij niet zegt: "zo zoetig"..... :rolleyes: :rolleyes: Bij Rick hadden we houten klaasjes met een kaartje eraan, zoiets kunnen we nu natuurlijk weer doen, maar ik vond die doosjes ook wel leuk. Nou ja, we hebben natuurlijk nog even (maar als ik alles zelf in elkaar moet zetten, dan wil ik wel ruim de tijd hebben om 't op mijn gemak te doen). Vanavond nog maar eens proberen of ik 'm kan overhalen, hihi.

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ramoontje wat ben jij snel met de geboorte kaartje hier nog steeds een dilemma mn man vind de ene mooier en ik de ander :( nou maar hopen dat we eruit komen :(
    en spannend over 2 dagen de echo... alles zal wel goed zijn :) ik zou meer nieuwsgieirg zijn wat het wordt denk ik in jou plaats

pluk nog gefeliciteerd he ;)

mad dus aan de klus.. wel voro szichtg hoor.
    nu heb je een xcuus :p

claudia wat fijn dta het super gaat met derya... hopelijk mag ze nu naar huis dit weekend. in ieder geval is er een einde in zicht van het zh :)

ik dcaht gister even dat het begonnen was d ebevalling ik denk nog even wachten hoor.. bleef weeen krijgen maar was natuurlijk boodschappen ana het doen kon bijna niet lopen joh... toen ik thuis was krege ik dr nog ene paar ben toen rustig gaan zitten/liggen op de bank en toen zakte het gelukkig weg :)

nou hopen dta ie nog een weekje wacht ofzo

7. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Ramoontje hoe ging je 20 wkn echo?

en wat wordt t? :D :D :D :D :D :D

ben zooo benieuwd!

x

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ja ramoontje wat is het wat is het wat is het, ben helemaal niet nieuwsgierig hoor.

Mad nog even door alle stof heenbijten en dan heb je je huisje lekker glad.

Cristel, zo te horen rommelt het wat, hopelijk blijft de kleine vent nog eventjes zitten.

Groetjes anita

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou ik geloof dat ik jullie genoeg in spanning heb gelaten, hihi.

Alles is goed, 't is gezond (voor zover natuurlijk via 'n echo te zien), alles zit erop en eraan. 't maagje en 't blaasje waren gevuld, dus drinken en plassen kan 't ook (van 't drinken kregen we ook nog even een demonstratie) en ook 't duimpje smaakt blijkbaar erg lekker :). En: volgens de echo ben ik precies een week verder dan de VK uitgerekend had. Dan zou ik nu dus 22 weken zwanger zijn (of 21 wk 3 dg, uitgaande van de datum van de VK)......Zal mij benieuwen of de VK de uitgerekende datum nu ook aanpast......

Nou jullie hebben genoeg in spanning gezeten :D :D :) :baby: : onze Rick krijgt een BROERTJE! :thumup:

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Jippiiiieeeee een broertje voor Rick, kunnen ze straks lekker met elkaar met de skelter crossen en boomhutten bouwen. :)
    Een hele mooie echo dus ;) . En hoe vind vaders het dat hij er een zoontje bij krijgt.

Hier is Kylian lekker verkouden aan het worden, dus zijn we aan de hoestdrank en neusspray. :rolleyes: Ach ja over een weekje is het vaak al weg dus het komt wel goed.

Groetjes Anita

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Papa vindt het leuk, maar wel een beetje een raar idee....2 jongens ("heb jij straks helemaal niks meer te vertellen", was 't eerste commentaar aan de telefoon......alsof ik dat nu wel heb ? ;) en toen "goh, dat scheelt wel een boel geld, nu hoef je niet allemaal nieuwe kleertjes te kopen! :rolleyes: :confused: :rolleyes: :confused: [-X [-( [-X [-( ").

Waarom hij 't een gek idee vindt weet ik niet, kan hij niet aangeven. Ach ja, hij heeft nog even om aan 't idee te wennen ;).
    Ik ben er helemaal blij mee :):):):):):).

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Mannen net alsof je nr 2 in precies dezelfde kleding wilt laten lopen, nee daar moeten minstens een paar nieuwe aan toegevoegd worden ;) :)
    Daarbij kan de kleine wel heel anders gaan groeien dan rick, zit het arme schaap straks in de zomer met een wintercollectie :) 8)

Groetjes Anita

13. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    coool Ramoontje, straks 2 boys :D

ik vind 2 van t zelfde geslacht altijd zooo leuk!

Fijn dat verder alles oke was!

a men ik kan ook echt niet wachten tot ik m eerste echo krijg!
    ben zoooo misselijk! heb gister tabletjes ervoor gekregen van de dokter, ben net een wandelend lijk! :(

kom snel weer ff buurten als ik me beter voel!

x

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Tja, mannen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: #-o #-o :D

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik vind 't ook echt hartstikke leuk! (niet dat ik een meisje niet leuk had gevonden hoor, maar 2 jongens vind ik toch ook heel leuk).

Vervelend dat je zo misselijk bent. Ik hoop voor je dat 't snel over gaat.

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Sjongejonge, wat is het hier rustig............waar zitten jullie allemaal?

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Hier, heb vanmorgen kunnen uitslapen tot 8.30 uur Heeeeerlijk.
    En in april gaat Kylian lekker een weekendje logeren bij een opa en oma, dan hebben we heerlijk weer eens tijd voor elkaar (niet dat we dat nu niet hebben maar het is dan toch anders).
    De wond bij zijn oog is goed aan het genezen (zie zijn website voor het verhaal en de foto's).

Mad, wat vervelend dat je zo misselijk bent, ik hoop dat de tabletjes werken en dat je je snel beter voelt. Wanneer heb je je eerste echo?

Groetjes Anita

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik had bij de juli mama's gezien dat ook Kylian een ongelukkige val gemaakt heeft. Bij Rick zie je er eigenlijk bijna niets meer van, gelukkig.

Hier gaat alles zijn gangetje. Heb van de week nog wat nieuwe babykleertjes gekocht (blauw, zand en antracietkleur).......we hadden nog niet genoeg ;).
    Rick zijn nieuwe slaapkamer is besteld en de envelopjes van de geboortekaartjes zijn al binnen :).
    Ik wil nog gaan kijken of ik ergens iets van interieurstickers of behang kan krijgen met (grote) afbeeldingen van Nijntje. Deze wil ik dan op karton of een houten ondergrond plakken en dan op de babykamer hangen. Muurstickers is helaas vanwege de structuurverf geen optie..... Maar dit leek me ook wel leuk; nu nog de afbeeldingen vinden;).

Rick heeft vandaag voor het eerst "geklusd". Mijn broer (zijn peetoom) heeft donderdag de sleutel van zijn huis gekregen en vandaag ben ik er even met Rick gaan kijken. Hij heeft mee gehamerd, geveegd, behang van de muur getrokken ;) en opa geholpen met schroefjes in een bakje doen. Zo leuk om mijn kleine mannetje zo bezig te zien :):).

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Zo te horen wordt die Rick nu al aan het werk gezet (lief he als ze zo op hun manier helpen). Nu maar hopen dat hij thuis geen behang gaat trekken :) .
    Wat betreft de muurstickers, die kunnen misschien niet op je muur maar als jij een stuk hout neemt en daar verf op doet dan blijft zo'n sticker wel zitten. Misschien is dat een optie. Maak je leuke vierkanten van hout, kleurtje erop, sticker erop en klaar is je schilderij.

Hier zijn we gisteren op stap geweest om naar een nieuw vloerkleed te gaan kijken. (is hoog nodig). We hebben een hele mooie gezien bij de Leen Bakker (we nemen nooit van die hele dure). Dus die gaat Jan deze week een keertje halen.

Voor de zomer hebben we de vakantie al klaar, we mogen de boot van mijn ouders lenen.
    Dus nu zijn we druk op zoek naar een reddingsvest voor Kylian en mijn vader is aan het puzzelen met een rek voor het bed zodat Kylian er straks niet uit kan vallen.
    Straks krijgt Jan nog een paar vaar lessen van mijn vader en dan gaan we het een weekendje proberen.

Groetjes Anita

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dank voor de tip Anita, da's inderdaad een heel goed idee. En gelukkig hebben wij in huis nergens behang ;) .

Leuk vooruitzicht hoor, zo'n lekkere vakantie op 't water. Voor ons zit het er dit jaar niet in. Ach ja, misschien volgend jaar wel weer. Wij hebben iets anders leuks in het vooruitizcht ;) .

Deel Deze Pagina