Oei oei, ik heb zo'n last van mijn onderrug, bekken en buik.......gewoon niet leuk meer. Volgende week mag ik weer naar de VK, maar eens kijken of zij een goede fysio weet....
Dames, waar zitten jullie toch ? Ik mag maandag naar de osteopaat voor mijn rug-/bekkenklachten. Eens kijken of die kan helpen.
HIEhieeer achter de computer ruzie te maken met Kylian over wie er mag typen 8) We zijn hier druk bezig want we willen graag een huis kopen, dus afspraken met hypotheekadviseurs en ondertussen ook afspraken maken om huizen te bezichtigen. Zaterdag gaan we er 2 bekijken. Ondertussen giert de wind hier om het huis, dus Kylian en ik blijven vandaag maar lekker binnen (net als gisteren trouwens). Groetjes Anita
Die strijd voer ik hier ook regelmatig . Spannend hoor een huis kopen. Succes zaterdag met de bezichtigingen. Hier giert de wind ook om het huis, wij blijven verder ook lekker binnen vandaag. Vanochtend wel vlug even naar 't dorp geweest. Samen met Rick bij de kapper geweest....hij vindt dat niks leuk. Hij heeft de hele tijd zachtjes zitten huilen . En ik was nog wel eerst gegaan, zodat hij een beetje kon wennen. Gelukkig was hij het alweer vergeten toen hij uit de stoel mocht . Daarna hebben we gauw een kraamkadootje en nog een kadootje gehaald. Mijn vriendin is vanochtend (na een bevalling van 23 uur ) bevallen van een gezonde dochter: LYNN. De oudste (zoontje Sem) is een dag ouder dan Rick en zij wonen bij ons om de hoek dus Rick en Sem spelen vaak samen. Van de week maar gauw op kraambezoek.
Oh wat leuk, wou dat ik een bevalling van 23 uur had gehad zeg klinkt veel aangenamer dan die 60 uur van mij (vanaf de eerste wee tot aan de ks). En wat leuk dat jullie 2de kids dus ook niet zo heel veel van elkaar zullen schelen, kunnen ze leuk allemaal samen spelen en straks samen stappen, heeft de jonge dame 3 heren bij zich om haar te beschermen . Mijn nichtje is de 28ste uitgerekend dus ik ben benieuwd wanneer we van haar babynieuws krijgen en wat het is geworden en hoe het heet. Als het een jongentje is dan wordt het in iedergeval Jan- en dan nog een naam (want dat was traditie bij hem in de familie). Hij zelf heet ook Jan-.... Hun dochter heeft ook 2 namen en ze wordt ook zo aangesproken (dus het wordt niet afgekort). Ik vermoed dat deze baby ook twee namen zal krijgen. Groetjes Anita
haaaai whaaaa Cristel een baby boy! mooie naam! hoop voor jullie dat hij snel naar huis mag! x Ik ben druk met verhuizen/ klussen/ werken en een ziek kind ben zelf ook ziek dus t schiet lekker op zo! Evi heeft longontsteking heavy he?! is al sinds vorige week vrijdag ziek en van t weekend de post gebeld maar die wouden dat ik even afwachte en neusspray ging geven omdat ik in eerste instantie dacht aan dr oren.... maandag naar m eigen ha en die zei dus dat t longont is! ab gekregen maar nu op dag 4 heeft ze nog koorts! op veel aandringen mogen we vanmiddag weeeeer naar de ha! jeeetje Ramoontje wat ga je snel zeg, alweer bijna 24 weken! ik ben ook alweer 8 weken! gaat ook snel he?! voel me best goed, wel nog misselijk. ma. mag ik naar de vk! ben benieuwd! die week erna heb ik m echo! x
Mijn bekkenband helpt dus niet.....die had ik bij Rick ook (vanaf week 28 of zo), maar toen werkte ik ook nog. Nu ben ik natuurlijk hele dagen thuis.... Maar het gaat echt niet weg. Vanochtend moest ik - noodgedwongen - met m'n fiets naar de fietsenmaker lopen (wilde vanavond op de fiets naar de zw.gym, maar ga mooi met de auto nu ). 2 binnenbanden die rijp zijn voor de prullenbak en al weer zacht zijn als je je alleen nog maar omgedraaid hebt . Dat is dus een wandelingetje van 20 minuten.....nou ik ging bij de fietsenmaker bijna van mijn stokje hoor van de pijn . Kon mijn fiets daar laten en vanmiddag weer ophalen...maar toen stond ik daar natuurlijk met kind en zonder buggy....en Rick kan dus nog niet zover lopen (en ik op dat moment ook niet). Heeft een aardige meneer ons maar met de auto thuisgebracht . En ik stap normaal dus echt niet zomaar in een vreemde auto (al helemaal niet met kind), kun je nagaan hoe erg het was :x . Ik hoop echt dat die osteopaat me er vanaf kan helpen want als ik nu al geen 20 minuten meer kan lopen in een normaal/rustig tempo dan belooft dat weinig goeds voor de rest van de zwangerschap. Ga vanavond voor de zw.gym lekker even bij mijn vriendin op kraambezoek . Kadootjes staan al klaar incl. kadootje voor de oudste!
Omdat we nu in een huurhuis zitten met maar 2 slaapkamers. We hebben er over gehad om dan misschien zelf een slaapkamer bij te maken op zolder maar ik stop liever geld in een eigen huis dan in een huurhuis. Daarbij optellend dat er op dit moment heel veel huizen te koop staan hopen wij onze slag te kunnen slaan Wat zielig voor Evi dat ze een longontsteking heeft, ben wel heel benieuwd wat de huisarts vanmiddag allemaal gaat doen/vertellen. Je zou toch denken dat er na 4 dagen antibiotica je enige verbetering mag zien. Kylian kon je toen binnen 2 dagen al verschil zien, de koorts was toen ook bijna verdwenen, maar hij kreeg het toen wel via een infuus misschien dat dat toch wat uitmaakt. In ieder geval heel veel beterschap voor je kleine meid. Groetjes Anita
Idd heel sneu voor Evi dat ze longontsteking heeft. Met een ab-kuur moet je normaal gesproken na 48 uur toch echt verbetering gaan zien, dus ik begrijp niet echt dat je HA zo moeilijk deed over een nieuwe afspraak. Ben wel benieuwd wat er nu uitkomt vanmiddag. Sterkte! (volgens mijn HA maakt ab via infuus of "thuis" in de vorm van een drankje niet uit....daarom mocht Rick in december terug mee naar huis en hoefde hij nog niet naar het ziekenhuis)
Kylian lag op dat moment in het ziekenhuis omdat hij 41.2 koorts had en nog maar net 4 maanden oud, dan zijn ze gewoon heel voorzichtig. Groetjes Anita
ff snel, ha zei t volgende; ze heeft nu nog hoge koorts, overleg gepleegd met kinderarts, opname was dichtbij maar ze willen t nu met een andere kuur proberen waar we vanavond mee zijn gestart. morgen moeten we naar t ziekenhuis en worden er ook longfoto`s gemaakt! lekker _)()(*(&*^(*){(* allemaal dus! bah bah bah echt zooooo zielig voor zo`n kind als t ziek is en pijn heeft! ramoontje, was t leuk bij je vriendin? en echt balen hoor van je bekken! een goede stoel is ook echt heeel belangrijk, zo bepalend hoe je je voelt dan ook! suc6 meid! ik ga naar m bed, hopelijk een iets rustigere nacht! doeiii
Oh Mad ik hoop dat evi toch wat opgeknapt is nu en dat ze toch niet naar het zh hoeft, het is zooooo zielig als die kleintjes ziek zijn en je zelf niets kunt doen. Groetjes Anita
Ik hoop ook dat Evi wat opknapt en niet naar het ziekenhuis hoeft. Dat zou ik zo sneu vinden . Bij mijn vriendin was het erg leuk. De kleine (LYNN) maakt het erg goed, maar was nog wel veel moe. De oudtste moet erg wennen en is heel druk, maar ja da's ook niet zo gek: veel bezoek, veel aandacht vragen (en krijgen), mama die boven in bed ligt ipv beneden te zijn, vreemde mevrouw (kraamzorg) in huis en dan ook nog zo'n klein wurm waarvan hij niet weet wat hij er mee aan moet....... Ik zal goed opletten, dan weet ik wat mij over een poosje te wachten staat . En ach mijn rug/bekken (fietsen naar de zwangerschapsgym is ook geen pretje )....ik hoop maar dat de osteopaat uitkomst biedt maandag.
Nou, vandaag bij de osteopaat geweest. Die heeft mijn rug gekraakt op de hoogte van m'n stuitje / bekken. Daar zat het goed vast met nog maar weinig ruimte voor het lichaam om zelf wat te corrigeren.... Daar kon ook de bandenpijn/gespannen gevoel in de buik vandaan komen. Als het goed is moet het nu over een paar dagen beduidend beter gaan. Laten we het hopen , dat is het in iig niet voor niets geweest. @Mad: hoe is het met Evi?
Hallo daar zijn we weer na een hele tijd. heb het behoorlijk druk gehad en nog steeds wel een beetje. Met Süreyya gaat alles prima. Derya is nu 3 weken en 3 dagen thuis uit het ziekenhuis en alles gaat prima. Afgelopen week heeft ze weer haar prikken gehad op het consultatie bureau en van de week krijgt de haar rs-virus prik en dan volgende maand pas weer. Heb afgelopen vrijdag zelf haar sonde eruit gehaald omdat ze al een paar dagen zelf voldoende dronk en het gaat tot nu toe met het drinken nog beter. Die sonde gaf echt zoveel irritatie. Nu verslikt ze zich veel minder en haar neus is minder verstopt. Vorige weer is ze dus voor het eerst naar het consultatiebureau geweest. ze woog toen precies 3200 gram en is 46,5 cm lang. 6 dagen er voor was ze 3010 gram en 46 cm (controle zh) Woensdag moet ze weer op controle in het ziekenhuis, ben benieuwd. Het is echt een lekker poppetje. En je hebt er echt geen kind aan. Af en toe begint ze een beetje te huilen als ze honger heeft, maar verder hoor je haar niet. Zal zo even een foto plaatsen in het album. Nou ga nog even terug lezen want ik heb nog wat in te halen. Ik laat het even weten al de foto's erop staan. Groeten, Claudia