Jeetje das ook wat zeg! Dat die kids alleen maar frikandellen met appelmoes eten, anders krijgen ze niks gezonds binnen? Vraag me in dat soort gevallen toch altijd af aan wie dat nou ligt dat die kids niks 'lusten'.... Maar klinkt wel alsof je een heerlijk weekendje hebt gehad in ieder geval! En wat ben je dan trots he als ze zoiets over je kindje zeggen!
Joh ik verlichte het hele restaurant. Tja en wat het eten betreft, wij laten Kylian gewoon met ons mee eten en dan merken we vanzelf wel als er iets is wat hij echt niet lust. Tuurlijk hij heeft voorkeuren, krijgt hij sla dan eet hij beduidend minder gretig en minder veel maar he ik krijg ook wel eens iets te eten wat ik niet zo lekker vind, dat hoort er gewoon bij. Moest je hem zien tijdens het ontbijt , ze hadden er van die minibolletjes, nou die was zo verdwenen een halve croissant (of zoals wij het noemen crosjantje) en tot zijn grote vreugde waren er ook nog worstjes . Groetjes Anita
Zo doe ik dat ook hoor Anita, gewoon mee-eten en als 't iets is wat Rick niet graag heeft...jammer dan, dan eet 'ie vandaag maar wat minder, dat haalt 'ie morgen wel weer in! Vandaag opnieuw de VK gebeld. Kreeg advies om weer een plasje bij de HA in te leveren voor mogelijke urineweginfectie, alhoewel ze zelf dacht dat 't dit niet zou zijn. Het kan verder geen kwaad, maar ze hoorde er wel van op dat mijn buik zelfs 's nachts (en rustiger dan slapend kan ik echt niet zijn ) zo hard is.... Ze vermoed dat het er bij mij toch echt bij hoort deze keer (hij is fijn) en voorspelde al 14/16 hele lange weken met heel rustig aan doen, zoveel mogelijk de bekkenband dragen en alleen maar kleine blokjes lopen....Nou ik onderneem echt geen lange wandelingen hoor alleen al uit angst om dan ergens te stranden omdat 't te veel pijn doet en een marathon loop ik voorlopig ook niet (doe ik normaal gesproken ook niet overigens). Of ze hier de boodschappen ook bezorgen weet ik niet, maar 't is de moeite van het vragen waard....alhoewel de AH hier aan 't einde van de straat zit . En anders moet manlief de komende weken de boodschappen maar doen (alhoewel die wel vaak een of ander excuus heeft ) Morgen maar weer even afwachten.....wel fijn dat ik me er geen zorgen over hoef te maken, maar zwaar irritant is het wel!
heyhey ramoontje: wel rustig ana doen hoor.. en je vraag over de eerste en 2e zwangerschap.. nou ben ik helemaal nbiet ziek geweest.. dus das ene plus punt en vond het veel sneller gaan de tijd dan he.. de bevalling ging ook sneller zover dat al kon.. ik had wel meer rugpijn maarja dat komt omdat je er toch al 1tje rond hebt lopen he.. queenbee: spannend een verrassing ik wilde dat eerst ook maar kon het toch niet weerstaan.. ik moest het gewoon weten pluk: id fijn dat als iemand dat over je kindje zegt ik ken het gevoel.. lekker van genieten.. hopelijk was het weekendje super en wil wel fotos zien hoor uhm hier is alles rustig.. yorgos is soms wat van slag als er visite is geweest en dat uit zich lekker snachts maarja.. hij vraagt ook wat meer aandacht en cailynn ook dus soms even kiezen wie nou eerst.. maar dat gaat zover goed.. het is wel een heel andere baby dna cailynn was.. ze zijn erg verschillend.. maar dat is en goed ding toch hij eet super veel.. soms voel ik me net een koe want dan blijft ie bezig maar goed... hoort erbij he.. ik smelt iedere keer weer als ik dat snoetje zie.. my mamas boy willen jullie op m stemmen bij baby van de maand.. hij staat helemaal onder aan
Cristel en de andere dames de foto's staan op Kylian's site (te bereiken via het knopje ) Groetjes Anita
Hier gelukkig geen blaasontsteking . Alhoewel het misschien wel fijner was geweest als ze die wel hadden gevonden, dan konden ze er tenminste iets aan doen. De HA vond het bij nader inzien wel verstandiger om toch even een kweek te laten maken ivm streptokokken....uitslag duurt een week. Ik ga er eigenlijk van uit dat ze ook die niet zullen vinden. Wat dus betekent dat het gewoon bij mijn zwangerschap hoort helaas en dat de komende weken dus lang gaan duren. Rustig aandoen deed ik al, maar ik merk ook echt dat ik met lopen beperkt ben nu, kan nog geen 500 meter lopen zonder pijn in m'n buik te krijgen, los nog van de harde gespannen buik . Maar ja, mag ook niet stil gaan zitten [-X - vooralsnog - dus probeer toch maar in beweging te blijven en kleine stukjes te lopen. Er zit niks anders op *zucht*.
Jeetje Ramoon, nu heb je nog geen duidelijkheid... nog maar even afwachten op de uitslag dus... Pluk, leuke foto's hoor! Vind dat je die pagina ook leuk in elkaar gezet hebt! Cristel, ik heb op je kanjer gestemd hoor! Nou, ben vandaag met Jamie naar het CB geweest. Hij is nu 11,4kg en 82cm lang. Weet je wat die arts zegt? Het moederschap bevalt je zo te zien goed, want je bent zwanger van nummer 2! Haha! Ze was enorm onder de indruk van Jamie zijn woordenschat, dat hij al zo veel woorden kende en herkende en ook alles napraat enzo. Ook vond ze het heel goed dat zij ook alles begreep wat Jamie zei. Toen ik haar vertelde dat Jamie gek op voetballen was en ik aan hem vroeg; 'En wat zeggen we als je gescoord hebt?' En Jamie toen heel hard; 'DOELPUT' zei, begon ze te lachen! Dus al met al was het een leuk bezoekje. Ze kon aan me zien dat ik hartstikke trots op hem was! Dus ikke glunderglunder, haha! Very Proud Mama! Xx
Ik glunder het restaurant bij elkaar en queen bee dus het hele cb Leuk he al die woordjes, Kylian is nog niet van die hele lange woordjes maar dat zal ook nog wel komen. Herkennen doet hij wel heel veel dus dom is die niet . Gisteren belde mijn vriendin om te vertellen dat ze met haar dochtertje naar het radbout ziekenhuis in nijmegen moeten. Ze heeft sinds 3 weken een bultje in haar nek die maar blijft groeien, na een echo is gebleken dat het om een cycte gaat. Het vreemde is dus dat het ding een eigen bloedvoorziening heeft en dat dit dus (door de artsen in enschede) nog nooit gezien is. Moge het duidelijk zijn dat mijn vriendin compleet in de stress zit en hoopt dat het geen tumor zal zijn. Groetjes anita
hey hey.. allereerst beankt voor jullie stemmen pluk: radboud is een goed zh tenminste dat vind ik woorden van cialyn ja zijn dr niet super veel maar ze begrijpt wel alles.. maarja ze hoort ook 3 talen ook moeilijk denk ik maargoed.. soms is ze slimmer dna ik denk.. yorgos doet het ook goed.. een mamas boy maarja hou je toch zeggen ze he met jongens
Klopt hoor, mijn vriendin heeft dus een zoon en een dochter. Zoonlief loopt straal langs de opa's, oom's en Jan heen naar de dames in questie en haar dochtertje is precies andersom Groetjes anita
Hier is het op het moment erg verdeeld. Vaak is het de hele dag "mama", maar zodra papa thuis komt is die volledig in de picture (alleen wordt hij nog wel vaak "mama" genoemd ). Rick begint steeds meer woordjes te zeggen. Zijn woordenschat is nu uitgebreid met: - paad (paard); - omma (nog met een 'stomme O', maar dat zal wel goedkomen) - auto (benoemd deze ook echt) - tuut tuut (vrachtwagen, graafmachine of iets dergelijks) - opgeten (opgegeten) - dinken (drinken) - bed - bad - kus - toel (stoel) - titten (zitten) - suus (zijn vriendinnetje ) - pas (plas) - poepoep (poepluier) - en ik zal er vast nog wel een paar vergeten zijn Er komen nu wekelijks woordjes bij...erg leuk.
zodat zijn al heel wat woordjes... cailynn is nog niet zover ... heir wordt papa ook vaak mama genoemd.. en mannen moet ze niet echt wat van hebben tenzij het dr oom is.. anders dus totaal niet.... oohja gister werd ik me dus effe boos op mn man... ik ging wat vroeger naar bed met yorgos.. dus ik zeg laat cailynn dr melk opdrinken en naar bed dat was al om 22 uur... dus ik kom om 2.30 naar de kamer ( mn man was huiswerk aan het maken hij studeert nog) du sik zeg hoelaat ging cailynn nu naar bed.. zegt ie 12 nog iets maar was wel voor 1 uur.. ik zeg waarom zo laat ik zei toch dta ze naar bed moest.. zegt ie ja maar ze begon te huilen.. ik zeg dus jij vind dat ene normale tijd voor kinderen.. nou dat von die toch ook niet .. manne echt waar soms gewoon leker de makkelijkste weg nemen he
Hmmm kan me voorstellen, kleine lekker aan het spelen, mannetje druk aan de studie, oh sjips ze moet naar bed, dochter lief wehhhhheeeee en manlier ach laat haar nog maar even spelen dan kan ik nog even studeren. eens even kijken wat Kylian allemaal zegt (vaak vind ik het nog niet zoveel maar als je het op gaat schrijven ) titte - zitten bap - kebap (zijn knuffelschaapje) hehehee (hijgen) - hond fuut - vogel (zijn manier van fluiten) grommen - leeuw ete - eten aute - auto hai dag dag tuste - weltrusten sinds een paar weken zegt hij papa tegen jan en niet meer mama hmpa - opa uiten - buiten pu - plus (de buurtsuper hier) poe - poes bah - lamp en prullenbak ba - bal Groetjes Anita
.....en ineens zegt Rick ook "opa", zij het nog heel voorzichtig en dus ook met een 'stomme O', maar toch . Doei, Houoe (houdoe), ajuu, bah, skoetjeskoetje (schoenen/sokken), vis, vies, uit, af, op, ucky (lucky de hond), ko (marko de hond), kiki (drinken), koppetjekoffie/koppetjethee (kopje koffie/thee) . Zo 't is toch al een waslijst idd en ik maar denken dat hij taaltechnisch niet zo snel is . Grappig he Anita, als je het op gaat schrijven zijn het ineens veel meer woordjes dan je eigenlijk erg in had .
Ja want ik vergeet aai (moge dat duidelijk zijn) okke (sokken) asaan (jas aan) en watta (wat is dat) Hmm nu er alles zo staan denk ik toch dat ik even de droogmolen moet gaan opzetten voor dit waslijst(je) Groetjes Anita
Ja, zoiets ja Nou hier dus geen blaasontsteking en gelukkig ook geen streptokok-bacterie . Het is dus een kwestie van hopen dat de pijn in de buik en de harde buik vanzelf verdwijnen of gewoonweg uitzingen tot het eind. Ik las bij "geboren" dat de eerste juli 2008 mama al is bevallen (van een tweeling). Ik moet er toch nog niet aan denken hoor; blijf nog maar lekker even zitten kleintje!
Nee laat die kleine van jou nog maar even lekker blijven waar die zit, is nog veeeeeeeeeeel te vroeg hoor om nu al de wereld te komen te bekijken. Pffff Kylian is de laatste paar dagen echt veel aandacht aan het vragen, het moet allemaal wanneer hij het wil en gaat dan echt nephuilen en aan je kleren trekken. En nog wat nieuws heel hard gaan trappen als je hem wilt verschonen Groetjes Anita
Oei, dat trappen doet Rick dus ook bij het verschonen . Maar papa dus mooi niet. Bij Rick is 't dus een kwestie van mama uitproberen.... Rick gaat, wanneer hij zijn zin niet krijgt, dus ook huilen en gaat nu sinds kort op de grond liggen huilen (knietjes onder de buik, armpjes langs zijn hoofd en huilen maar)....ik laat 'm lekker liggen en trap er niet in hoor, ga gewoon door met waar ik mee bezig was en dan is het meestal zo over . Vandaag weer naar de VK geweest. Ben weer goedgekeurd. Bloeddruk goed, gewicht goed (nu zo'n 10 kg aangekomen) maar 't zit ook voornamelijk echt op mijn buik. Buikpijn en harde buik blijven helaas nog, maar het zij zo. Na deze controle schakelen we alweer over naar om de 3 weken...pff wat gaat dat toch snel .
Joh voordat je het weet lig je te kramen Kylian gaat ook huilen alleen klemt hij zich gewoon om je been , tja ik probeer hem te negeren maar soms gaat dat wat moeilijk Ik hoop dat je harde pijnlijke buiken snel tot het verleden horen want het lijkt me niets, heb tijdens de zwangerschap van Kylian 1 harde buik gehad en daar is het gelukkig ook bij gebleven. Groetjes Anita