Augustus 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sjarrel, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hallo! Was ik weer!
    Zal vast de peuterpubertijd zijn ofzo (hihi!), want Jamie heeft er ook een handje van om lekker om zich heen te schoppen als ik hem verschoon. Ben dan altijd zo bang dat hij me in mn buik raakt... Nou kan mijn buik natuurlijk wel tegen een stootje, maar toch. Bij papa doet hij het soms ook. Ook is Jamie een kei in nephuilen als hij zijn zin niet krijgt. Vraagt-ie eerst iets aan papa, en krijgt hij een 'nee' , vraagt hij het doodleuk nogmaals aan mij. Wordt dus weer een 'nee', en dan is het krokodillentranen... Achja, gewoon maar negeren denken we dan maar. Zal vanzelf wel weer over gaan.

Heb gelukkig tot nu toe nog geen last gehad van harde buiken (even afkloppen! ;) ) Bij Jamie had ik het wel als ik mij teveel inspande of me te druk maakte... Echt net of je buik een voetbal is zo hard... Heb wel af en toe last van zwangerschapsischias.... lig ik lekker op bed, wil ik me een beetje draaien ofzo, krijg ik zo'n lekkere pijnscheut in mijn bil. Ook niet even ofzo, die pijn blijft gewoon een kwartier doorzeuren... Bah! Ook als ik onderuitgezakt op de bank lig en omhoog wil komen schiet het me zo in mijn bil... Zo zie je maar weer, elke zwangerschap is toch anders... ;)

Xx

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey

ben ik ook weer..

nou ramoontje gewoon lekker rustig aan doen hoor hopelijk gaat het over....

en idd wta je zegt queenbee want cailynn is soms ook zo lekker bezig.. met trappen met verschonen... pff ik heb dr 1 keer toch wel op dr billen getikt want het was gewoon niet meer mogelijk verschrikkelijk was het gewoon.. nu doet ze het ook niet meer... en asl ze het doet vraag ik wil je een tik op je billetjes en dan zegt ze nee.. en blijft ze ook stil liggen..

ik prober dr ook op het potje te zetten maar ze wil nog niet echt.. van de week vorodat we gingen douche zet ik ze dr op.. dus ik zet de douche aan.. en ze gaat snel staan gat ze op de grond staan plassen en daarna weer terug op het potje.. volgens mij denkt ze dat het een stoel is ofzo :(

met yorgos gaat het ook goed.. alleen soms heeft ie even huilbuienofja dan blijft ie eten.. toen strax bijna 3 uur ana een stuk met dan 20 min of 10 min pauze.. :(

cailynn had gister haar eerste jaloerse aanval maar dat was na 30 min weer voorbij.. gelukkig..

fototje van yorgos

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    aaaaaaaaah wat is die lief !

Kylian is nu denk ik toch echt aan het peuterpubberen want sinds gisteren heeft hij ook het slaan uitgevonden.

dus hebben we de volgende strategie.

1 x slaan- Kylian mag niet slaan, Kylian mag wel kusjes geven
    2de x slaan - Kylian mag niet slaan als kylian nog een keertje slaat mag hij op zijn krukje.
    3de x staan - Kylian wordt op zijn krukje gezet en de wekker op 1 minuut :rolleyes:

De eerste keer gisteren natuurlijk helemaal over de rooie en steeds weer op staan maar 's avonds deed hij het nog een keer en toen ik het krukje pakte begon meneer al huilen maar bleef wel netjes de minuut zitten.

Groetjes Anita

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Hebben wij gister met Jamie ook gedaan! 1 minuutje in gang voor straf na de 3e waarschuwing. Raar genoeg gaf hij geen kik, huilde niet eens toen hij in de gang moest... Hihi!

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    In de hoek heeft hier bij mama geen tranen meer tot gevolg (meestal dan), bij papa wel..... Als hij het echt te bont maakt moet hij op de onderste tree van de trap zitten en dat gaat meestal wel gepaard met tranen.

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Gister was het wel feest... Jamie wilde na 3 waarschuwingen nog steeds niet luisteren, dus was het 1 minuutje in de gang bij de deur op de mat. Hij bleef daar eerst ook rustig zitten, dus ik na 1 minuut naar hem toe, vraag hem om sorry te zeggen, nee hoor, alleen maar krijsen. Dit tot 3x toe. Hij heeft er dus 4 minuten gezeten, naja, gezeten, de 2e en 3e keer liep hij stiekem naar de kamerdeur en dat zagen we natuurlijk wel dus toen was het weer hommeles. Toen hij eenmaal weer in de kamer was en bekomen was van zijn krijspartij, zei hij heel lief; 'soddy papa, soddy mama...' *smelt*

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh qeeun bee kan jamie al sorry zeggen.. cailynn nog niet.. net dat ze dat anders ook doet.. ze was gister ook weer bezig maar nu tegen yorgos de hele tijd aan zn haartjes trekken.. of in zn gezicht knijpen nou we werden dsu wel flink boos he.. en we zetten haar dan ooj op[ bed neer maar niks hielp gister vandaag is ze wel weer lief

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rick kan ook nog geen sorry zeggen! Als zijn "straf" voorbij is mag hij mama altijd een knuffeltje geven en dat doet hij maar wat graag en dan is mama's boze bui weer over ;).

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heb soms het idee dat Jamie een talenknobbeltje heeft ofzo... hij zegt en weet al zo veel woorden...

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    das moi queen bee cailynn zegt het wel na maar 5 min later is ze het alweer vergeten

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Kylian zegt ook nog geen sorry maar probeert na zijn straf wel altijd in me te kruipen.

Vanmorgen was het weer raak en zette ik hem weer op zijn krukje, hij kwam er meteen vanaf :rolleyes: en tot zijn grote verbazing zette papa hem resoluut terug, nou toen kregen we toch een tranen te zien.
    Ach het is vast een fase weer even uitproberen tot hoever hij kan gaan.

groetjes Anita

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Kylian kan weer iets nieuws :)

Hij pakt nu zijn speelgoedstetoscoop, doet hem in de oren (voor zover dat lukt, het eindigd vaak gewoon om zijn nek), houd het dan tegen zijn buikt en zegt Boemboem.........Boemboem :) :)

Zo en nu ga ik mijn gewonde vinger verpakken in een plastic handschoen en dan mijn zoon in bad doen :) :)

Groetjes Anita

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rick doet tegenwoordig als hij niet meer luisteren wil (naar muziek of naar mama!) zijn vingertjes in zijn oren....... :rolleyes: :confused: :D

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    whahahahahah vraag me nu wel af van wie die dat nu zal hebben :) ;)

Nog een jaartje wachten en dan schreeuwt hij

- IK HOOR TOCH LEKKER NIETS -

erbij :) :) :)

Groetjes Anita

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen!

Ben vanmorgen al naar de VK geweest. Jamie is meegeweest, hij wou graag het hartje horen... Hij stond al bij de voordeur zonder jas en schoenen aan; 'maaamaaa! kom! doenkedoenke horen!' :)
    Alles was verder goed, m'n Hb was 7,7 en mijn bloeddruk was ook netjes. Ik ben nu ongeveer 6,5 kg aangekomen...:confused:...

@Ramoontje; Hihi! Wel slim van Rick! :) Zie hem al staan!

Xx

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Fijn dat alles weer goed was en dat Jamie naar de doenkedoenk heeft kunnen luisteren.

Groetjes Anita

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijn dat alles weer goed was bij de VK QueenBee! Ik mag de 29e weer. Moet Jamie ook zo lachen als hij 't hartje van de baby hoort? Rick laat dan gelijk vallen waar hij mee bezig was en begint van oor naar oor te glunderen.

Van wie Rick 't afgekeken heeft om zijn vingers in zijn oren te stoppen? Geen idee....alhoewel: P doet 't heel af en toe wel eens volgens mij als hij vindt dat ik aan het zeuren ben. Misschien dat 'ie daar van af gekeken heeft. Maar hij doet het ook als zijn favoriete muziek (K3) op staat....

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Jaaaaa, het is zover: vandaag is Ricks nieuwe slaapkamer gekomen, en en en: hij slaapt in zijn grote nieuwe bed :). Hij is (onder klein beetje protest maar dat had hij de laatste dagen al vaker) heerlijk in zijn bed gaan slapen en ligt nu lekker op zijn buikje tegen het bedrekje aan, dat wel, maar goed hij slaapt in 't grote bed!
    Voor de zekerheid staat 't ledikantje nog wel op zijn kamer, maar als het de komende paar dagen/nachten goed gaat, verhuizen we dat straks vlug naar de babykamer!

Ik ben zó trots op mijn ventje! (maar wat worden ze dan ineens snel groot zeg *zucht*)

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja ramoontj dta gaat snel he.. ik had voor cailynn in dec al een peuter bed gehaald.. het enige probleem is nu dat ze dus niet meer vroeg naar bed gaat ze blijft er uit komen.. erg vervelend maarja het is niet anders.. ze blijft sochtends wellanger liggen :) voordeel voor mij :) en idd het gaat hard..

yorgos doet t ook goed wel is meneer om 4/5 uur klaar wakker maarja sta dan ok maar op he

ooh en cailynn kan weer wta nieuws maar of ik daar trrots op moet ziijn.. :(
    neus peuteren.. ik vond iedere keer snot in de bed of aan de muur op dr kamer ik denk gatver was dat nou nou ik heb dr dus betrapt ze stond hier in de kamer smeert ze t aan de zijkant van de bank af :( volgens mij hefet ze dat echt van dr pa geleerd

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Kylian ligt nog heerlijk in zijn ledikantje en aangezien er ook nog geen dringende reden is blijft hij daar voorlopig ook maar even lekker in liggen. ;)

Wel zijn er nieuwe woordjes, Handje een eetje (scheetje :rolleyes: )

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina