Augustus 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sjarrel, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heb trouwens foto's van onze 3d-echo in mijn album! ;)
     
  2. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    2e CTG was ook goed! En 't is alsof de duvel ermee speelt, maar sinds de CTG's is de kleine weer zo actief als wat :) (gelukkig).

    Ik denk ook wel eens dat Rick bekaf is, en na hem dan in bed gelegd te hebben ligt hij vervolgens nog lekker een uurtje te keuvelen. Vaak roept hij dan ook "mama uit", maar ik ga eigenlijk alleen naar boven als hij huilt. Ondanks dat hij nu in een groot bed slaapt, komt hij er niet zelf uit om bijv. boven aan de trap te roepen. Wel zit hij dan af en toe rechtop in bed, maar dat vind ik niet zo erg. Het slapen in het grote bed gaat echt super, doordeweeks is hij vaak wel vroeg wakker, maar vanochtend bijv. sliep hij tot 07.45 uur! En daarna heeft hij nog heerlijk een poosje bij ons op de kamer in bed gelegen cq met zijn speelgoed gespeeld :).
     
  3. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Mooi hoor die foto's van de 3d-echo!
     
  4. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    Ramoontje wat zul je geschrokken zijn dat je de kleine in 1 keer bijna niet meer voelde. Gelukkig waren de ctg's goed en heb je lekker even kunnen luisteren naar je beeb. Hebben ze nog een echo gemaakt?
    Bij mij werden de ctg's altijd gevolgd door een echo, maar misschien doen ze dat wel alleen als je overtijd loopt.

    Die Jamie al echt een dondersteen aan het worden :) :) :)

    Hier hebben we eindelijk de tuin (zo goed als) klaar. Gisteren hebben papa en ome H het gras erin gelegd en je hebt dan meteen een andere tuin.
    Schijnbaar was het zo mooi dat een Reiger dacht dat het wel lekker vertoeven zou zijn in onze tuin+ vijver. Dus straks maar eens kijken of ik uberhaubt nog wel wat te voeren heb :rolleyes:

    Groetjes anita
     
  5. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Een echo heb ik -helaas- niet gehad (had ik idd wel toen ik overtijd liep van Rick), maar ja, als 't goed is nog 8 weekjes en dan kunnen we de baby in het echt aanschouwen :).

    Had je nog wat te voeren over, of had de reiger zich tegoed gedaan aan een feestmaal?
     
  6. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    Nee er was nog genoeg te voeren over, we hebben heel veel planten in de vijver dus ze hebben zich bijna allemaal in veiligheid kunnen stellen.
    Het koste wel even wat overredingskracht ;) om ze naar het voer te krijgen maar vannochtend lagen ze allemaal weer netjes te wachten op het voer.

    Nog maar 8 weken, pfffff waar blijft de tijd, ben benieuwd of je zoon besluit ook later te komen dan gepland net als zijn grote broer :)

    Groetjes Anita
     
  7. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Tja, dat zal mij ook erg benieuwen.... Rick was vroeg met indalen (32 weken), maar deze nog vroeger (al voor de 30 weken). Maar helaas wil dat niks zeggen. We wachten 't maar af, maar met 37 weken mag 'ie van mij echt wel komen hoor ;) . Mag ik niet zeggen van P :x , dan zegt hij: de meeste vrouwen vinden het zalig om zwanger te zijn en bij jou kan 'ie niet vlug genoeg komen :confused: ! Nou is dat niet helemaal waar, maar ik vind het deze keer gewoon echt heel anders en ik zal idd blij zijn als de baby er is :oops: .
     
  8. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hier is het rustig zeg! ;)
    Hoe gaat het met jullie allemaal? Hier alles goed, op wat harde buiken na dan. Dan denk ik zelf dat ik het rusitg aan doe, biljkt mijn buik daar toch anders over te denken...

    We zijn eindelijk ook uit de jongensnaam en het kaartje, nu is het alleen nog zoeken naar een leuke tekst op het kaartje, met een kort, grappig gedichtje erop, zodat het lijkt alsof Jamie het verteld. Best leuk om te zoeken hoor, maar ook best moeilijk. Vind maar eens iets wat echt bij je past... maar ik geef niet op! Het lukt me wel... ooit! ;)

    Xx
     
  9. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Goed zoeken, de spreekwoordelijke speld vind je uiteindelijk echt wel ;).
     
  10. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier gaat 't ook goed. Het wordt nu wel steeds zwaarder en ik heb tegenwoordig een middagdutje nodig..... :oops:

    P is een paar dagen in het buitenland geweest, en ik moet zeggen dat ik toch wel blij ben dat hij weer thuis is. En dat ondanks 't feit dat Rick eigenlijk heel erg lief is geweest....Maar gewoon het idee dat je weet dat er op gezette tijden een andere volwassene om je heen is....
     
  11. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja da's waar! Gaat ook wel goed komen hoor!

    Kan me wel voorstellen dat je blij bent dat je mannetje er weer is hoor! Ik vind het altijd al erg als hij maar 1 of 2 nachten weg is, en dan gaat het mij puur om de nachten. Heb dan altijd het idee dat ik van alles hoor wat er niet is enzo... zal wel vrouw-eigen zijn, hihi! En dat middagdutje, waarom niet? Als je de tijd kan pakken, pak hem! Als Rick slaapt kan jij ook wel even tukken!

    En nog even mijn mijlpaal voor vandaag;

    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

    JIPPIE! VANDAAG 30 WEKEN! JIPPIE!

    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

    Tot laterz!
    Xx
     
  12. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nog gefeliciteerd met je mijlpaal! :):)
     
  13. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey allemaal!

    Alles goed met jullie? Wij hebben afgelopen maandag de geboortekaartjes besteld en meteen een proefdruk laten maken, ben benieuwd hoe die eruit komt te zien... Zondagavond ging ik er even goed voor zitten en flanste ik zo de tekst voor het kaartje inelkaar. Gedichtje namens Jamie, gedichtje namens ons, en de 'gewone' tekst. Dus weer een zorg minder!

    Verder had ik gister voor het eerst opgezette voeten, leek zo raar ineens! Ik had vandaag voor de zekerheid slippers meegenomen in mijn tas, zodat ik die aan kon trekken als het weer zou gebeuren, maar ging vandaag goed.

    Ga even verder neuzen! Tot snel allemaal!

    Xx
     
  14. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier gaat 't goed hoor. De laatste loodjes....en die wegen idd het zwaarst. Nog even doorbijten!
    Vanavond voor de laatste keer zwangerschapsgym gehad (de 1e is al bevallen)....

    Verder weinig spannends te melden.
     
  15. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.107
    4.345
    113
    ja ja dames de laatste loodjes, hoop voor jullie (en voor mijzelf) dat de temp in ieder geval niet verder omhoog gaat ;)

    Hier gaat alles zijn gangetje, kylian's woordenschat is weer wat uitgebreid met Ja, haas, meer en heb. :rolleyes:

    Groetjes Anita
     
  16. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rick's woordenschat wordt ook steeds groter. Hij zegt nu ook: beer, gogel (vogel), buiten, boven, binnen, zjasje (jasje), hallo, baby, buik, plassen, potje, koken en vast nog meer, maar dat schiet me nu effe niet te binnen.

    Dat kleffe weer hoeft van mij dus echt niet hoor. Een beetje warm mag wel (zo'n 24, 25 graden), dan kun je je gewoon rustig houden. Maar warm of niet, ik hoop (heel hard) dat ons boefje zich op tijd aankondigt en niet zo eigenwijs is als broerlief destijds :).
     
  17. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Ramoontje; Van harte met je 38weken! Komt echt heel dichtbij nu he?

    @De rest; Alles goed met iedereen?

    Ik heb inmiddels ook al verlof, mijn liezen en mijn rug doen niet wat ik wil... dan maar eerder verlof en vakantie erachteraan plakken! Heerlijk tot 4 november thuis!

    Enne....*tromgeroffel*.... ons huis is verkocht! Eindelijk maar toch! Kan nu rustig aan gaan inpakken, heerlijk! Hier even een verslagje;

    Donderdagavond hebben we kijkers voor ons huis gehad. Ze belden ons zelf op of ze konden komen kijken. Het zijn de ouders van mijn schoonzusje, dus we kennen ze. Ze waren hier tegen half 8 en gingen pas tegen 10en weer naar huis, ze waren erg enthousiast, vooral haar vader! Die zag alles al voor zich, had zelfs een meetlint bij zich, en begon al over dat hij alle kozijnen wilde vervangen door kunststof en dat er achterin de kamer een schuifpui zou komen. Dus dat klonk erg goed.

    Vrijdags belde de makelaar dat er voor vanmiddag kijkers waren ingepland om 13.30u. Oké, zo heb je maanden geen kijkers en zo 2 stellen binnen een paar dagen! Kan raar lopen.

    Zaterdagavond belde mijn schoonzusje op waar ik was. Ik moest snel naar huis gaan zei ze, want haar ouders zouden ons bellen. Aangezien we bij vrienden waren om te BBQ en te kijken hoe Nederland afging met voetbal, heb ik haar maar gezegd dat ze ons wel mobiel konden bereiken. Zo gezegd, zo gedaan. Nog geen 5 minuutjes later belde haar vader met de vraag of hij onze avond nog wat mooier kon maken. 'Zeg de kijkers voor maandag maar af, want ik laat me jullie huis niet door mijn neus heen boren. We kopen hem!'

    Gisteravond zijn ze hier weer geweest en hebben we een aantal dingen op papier gezet, de verkoopprijs vastgesteld enzovoorts. We hebben net de makelaar gebeld dat ons huis verkocht is en dat hij de kijkers af kan zeggen, en hij was erg verbaasd hoe we dat nu gedaan hadden, hihi! Dus nu gaat de makelaar dinsdag naar hun toe en vrijdag komt hij hier om alles af te handelen.

    Er is nu echt een megalast van m'n schouders gevallen zeg! Nu kan ik rustig aan alles gaan inpakken en zodra wij eruit zijn, gaan zij alvast aan het werk hier, zodat zij als hun huis verkocht is hier direct in kunnen. Echt, mijn dag kan vandaag niet meer stuk!

    Zo zeg, lang verhaal geworden, hihi! Ga even een boodschappenlijstje maken en dan vanmiddag maar even boodschappen halen... Fijne dag verder!

    Xx
     
  18. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    haaaaalo!

    hier be ik ook weer eens ff :D

    Qeenbee gefeli met de verkoop van jullie huis! jeetje wat goed meid!

    en jullie zitten allemaal nu in de laatste weekjes! jeeeeetje mina wat is t weer snel gegaan he?!

    Hier nu bijna 24 weken! gaat prima op wat kleine klachten na ;) heb een vleesboompje in m baarmoeder en met 30 weken krijg ik weer een echo om te zien hoe t er mee staat!
    verder gaat alles zn gangetje :D
    evi kletst er op los en we wonen heeeerlijk ik ons nieuwe huis! zo rustig en zo ruim echt super!

    zijn nu bezig met de baby kamer, wordt al heeeeel mooi maar moet nog veel aan gebeuren! ga nu eerst op marktplaats kijken voor een kast, die krengen zijn echt mega duur in een winkel!

    Ramoontje jij bent denk ik de eerste die gaat bevallen, veel suc6 meis zet m op!

    x
     
  19. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dank voor de aanmoedigingen!

    Sinds de APK van vandaag ligt de baby vast in de bekkeningang. Hoera, ik hoef dus niet te gaan liggen mochten de vliezen breken.
    Ik ben het nu echt wel meer dan zat, vooral omdat ik last heb van maagzuur als ik ga liggen (dwz geen oprispingen maar gewoon het gevoel dat je avondeten in je slokdarm is blijven steken) en ik niet tot nauwelijks slaap. Ben echt ieder uur wakker, grrrrr. Ik hoop dus dat ons spruitje echt een dezer dagen komt, maar ik vrees voor mezelf 't ergste..........

    Oh ja, ik had Rick vorige week (met 't ophalen van de klossen) even laten opmeten. Weliswaar met schoenen maar ik schrok toch wel: hij was 96 cm lang. Zonder schoenen dus zo'n 95 cm, wat inhoudt dat hij in 4 maanden tijd zo'n 5,5 cm gegroeid is :confused: :confused: .

    QueenBee: fijn dat jullie huis verkocht is! En toch wel lekker dat je verlof al begonnen is, toch?

    Mad: zo heb je wel eer van je werk als 't kamertje straks helemaal af is. En ach, een extra echo (ook al is 't voor dat vleesboompje) is natuurlijk nooit weg ;).
     
  20. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Beebje hier ligt overdwars voor de ingang... nu maar hopen dat beebje zich nog bedenkt en ook even indaalt...

    @Mad; tis inderdaad supersnel gegaan! Over een kleine 2 maandjes hebben we er een kindje bij!

    Ben idd erg blij dat ons huis nu gelukkig verkocht is, weer een zorg minder. Valt echt een last van je schouders dan hoor, naja, in mijn geval dan. Ik ben al zo'n stresskip... Maar nu kan ik lekker in ons nieuwe huisje alle aandacht daaraan besteden en niet meer aan ons oude huisje denken hoe dat verder moet.

    Heb trouwens nieuwe foto's in mijn album! Moet je maar ff kijken!

    Xx
     

Deel Deze Pagina