Augustus 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sjarrel, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse

:D dank je, zullen we Esmee en Sem al koppelen aan elkaar ;)

2. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland

hahaha :D ja is goed :) ;)

3. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    hihihi zouden ze dat nog op prijs stellen als ze 16 zijn? :D

4. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    jeehee tis me gelukt heb fot's in mn album en er volgen nog meer

5. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse

aaaaaah wat een lekker meisje zeg hihi

Dus het is je gelukt met die foto's verkleinen?

Is niet zo moeilijk maar je moet het net maar weten hoe :D

6. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    dank je :D
    ik probeer er nu 1 in te zetten waar ze in een bloempot zit ;) :D

7. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland

jammer die wil tot nu toe niet :cry: :D

8. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Leuke meid hoor, ze ligt al heel goed hé op haar buik?

Lukt het niet met die bloempot, misschien moet je hem nog wat kleiner maken, soms verschild dat per foto! ;)

9. minke

minke Actief lid

Leuk hoor die foto's! Wat worden onze kids al groot... Kan me nu soms al niet meer voorstellen hoe klein Jibbe Jens was.

@ Munt: Ben wel erg benieuwd naar de bloempotfoto trouwens ;) ! Wij gaan morgen naar de fotograaf voor een fotosessie, spannend...

Ben gisteren naar de kinderarts geweest. Het eerste jaar blijft hij onder controle bij de kinderarts, omdat hij prematuur/ dymatuur was. De arts was weer super tevreden! En... hij is nu officeel niet meer te klein :D . Hij zit inmiddels in het groene gedeelte van de groeicurve! Super hé? Ik ben zo trots op onze vent :)

Minke

10. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Zo ik ben terug al even hoor, maar ik voelde me niet zo lekker ben even gaan liggen.

Nou Sem moet toch zo helm aangemeten krijgen en ze hebben vandaag dan ook gelijk alles opgemeten. Is niet anders en we hebben er vreden mee, ook het idee als hij later er niet mee wordt gepest op school!

Minke@ wat is Jibbe Jens toch een lekker ventje. Fijn hoor dat hij zo lekker is gegroeid, nu kan hij de rest van de augustus baby's gaan inhalen :)

Zo ik even nog een bakkie zetten voor mij en m'n hubbie.

Kom straks nog wel even wat posten. ;)

11. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    hello!
    Hier ben ik weer kheb weer paar foto's in mn album gepropt.
    Maar die van de bloempot wil nog niet maar kga door totdat ie erin staat 8) .
    Kben vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van de ct scan.
    De kno arts zag 2 dingen:1 der zit een cyste bij mn wortels van mn verstands kiezen en mn verstands kiezen groeide mn kaakholte in :(
    Maar hij wist bijna zeker dat ik daar geen hoofdpijn van kon krijgen.
    2 ergens bij mn neusbotje zit een scherppuntje aan en dan drukt in mn neusslijmvlies en daar dacht ie dat ik daar mn hoofdpijn weghaalde.
    Dus moet eerst naar de tandarts horen wat die ervan zegt als die zegt laat maar mooi zitten.
    Dan moet ik geopereerd worden aan dat scherpe stukje bot die in mn neusslijmvlies steekt :( goh wat een verhaal :D :confused:

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Patricia.. ik schrok wel van Sem zijn hoofdje, eerlijk gezegd. Tim heeft het niet zo..
    Ik snap idd ook dat hij wel een helmpje moet. Zou ik ook doen hoor! Is straks beter voor Sem.

Ik heb nog geen foto ervan.. we zijn nu bij mijn ouders... zodra ik weer thuis ben (maandag) maak ik een foto.

Leuke foto's ook bij de anderen in het album.. ik zal er maandag ook weer wat van Tim in mijn album zetten..

groetjes!

13. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Leuke foto's Munt, gaat goed he zo?

Susanne@ Ja he, het is best wel nodig. Iedereen in de fam zei wel ooooh het valt wel mee en ooooh het trekt wel bij, maar stel dat het nou niet wegtrekt en ik heb hem geen kans gegeven om een helm te laten aanmeten. Nee ben toch best blij dat wij er nu helemaal achter staan met onze keuze!

Hij krijgt hem per 8 februari op en tot zijn 1e verjaardag, ik mag hem 1 uur per dag afdoen voor om zijn haartjes te wassen. Ook mag ik hem tussendoor even afdoen voor de foto of een strakker truitje aan te doen of zo!

Ach ik heb nu zoiets van wat is een half jaar, dat is zo voorbij!

Gelukkig dat het bij Tim niet zo erg is, hou het zeker in de gaten en blijf oefeningen doen met hem. Tot een jaar kan je zijn schedeltje nog een beetje corriceren en daarna heeft het geen zin meer!

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Tim heeft eigenlijk ook geen voorkeurshouding, maar hij slaapt altijd met zijn hoofdje naar links. Als ik hem in de bumbostoel zet of hem op schoot heb, dan kijke hij alle kanten op en ik heb begrepen dat een voorkeurshouding betekent dat ze altijd naar 1 kant kijken en ook zo liggen.

Ik leg Tim voorlopig alleen op zijn zij te slapen en in de box op de buik als ik in de buurt ben. anders ook op zijn zij. Hopelijk dat het dan idd op deze manier nog bijtrekt.
    Als ik het vergelijk met Sem, is Tim zijn hoofdje gewoon niet symetrisch..
    NOuja.. ik moet morgen toch weer naar het CB.. laat er wel weer naar kijken.

Hoe is het verder met jullie?

15. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    heey

Ik heb gisteren ontdekt dat esmee nu al tandjes krijgt hele kleine witte puntjes zie je

16. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    zozo die is er snel bij Firdaous krijgt ze denk ik ook binnenkort ze kwijlt als een gek heb van die slabbetjes gehaald met plastic laagje eronder ik bleef dr omkleden....

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rick heeft er ook een aantal, maar vooral rechtsachteraan! :confused: :( Volgens het CB kan het niet dat daar al iets komt (maar het zat er volgens de wijkverpleegkundige toch), maar er zitten echt 2 bulten!
    Vooraan heeft hij ook een paar witte puntjes, maar die zitten er al even. Wel heeft hij nu ook regelmatig warme en rode wangetjes (mama wacht met spanning ;) )

18. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Ooooh ik wacht al maanden, sem heeft al heel lang een bobbeltje onderin waar een snijtandje moet komen. een tijdje terug kwam de 2e bobbeltje naast die andere, maar nog steeds geen stipje of streepje te zien.

Hij nu wel heel vaak van die rode warme wangen en van die zure stinkpoep :(

Maar nog geen tandjes inzicht hier, wel spruw zag ik!
    Denk alleen dat de spruw bijna weg is, want zijn tong wordt minder wit!

Hoe hij daar nou weer aankomt, misschien van de creché? :( :eek:

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Tim had met 3,5 maand al een wit puntje uit het tandvlees steken en volgens de verpleegkundige van het Cb was het een tandje.. maar nog steeds is er niet meer dan dat puntje te zien.. en we zijn toch al weer 2 maanden verder :confused:

Volgens mij heeft Sem dan neit van het dagverblijf hoor.. waarschijnlijk stopt hij vaak zijn "vieze" handjes in zijn mond.. en zal het daarvan komen.

20. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Hay susanne, zou je denken dat ze het via de handjes binnen krijgt?

Dacht dat ik laatst hoorde dat het via lepeltjes en spenen ed konden krijgen, maar niet via zijn eigen handje. Hij heeft nog nooit spruw gehad en ik dus ook geen spullen die evetueel besmet kunnen zijn door spruw.

Ze hebben toevallig vorige week woensdag sem voor het eerst op de opvang een fruithapje gegeven, maar volgens mij had hij er al last van!

Ach ik heb nu spul gekregen voor om zijn tong en wang te doen, ben benieuwd of hij het toelaat! Die crème voor zijn oog was ook geen succes, moest met z'n drieeen hem vasthouden :( :p (sterk ventje)

Deel Deze Pagina