@Saona; Hij heeft nog steeds last van die blauwe plekken, als ik hem beed pakt dan druk ik per ongeluk daarop en dan gilt hij het uit! Echt zielig Ja vroeg he, maar ze spreken van het CB zelf deze datum af en ze weten hoe oud Sem is, zal wel goed zijn Ik hoop dat joey er goed doorheen komt, en mamma ook
mijn verlof loopt 4 nov af... maar mijn contract werd vlak voor verlof niet verlengt... dus ga met mijn ww verder.. Damien krijgt dinsdag zun eerste prikkies... vind het zo zielig.. wil eigelijk niet meegaan maar doe het voor hem... worden ze er ziekig van? enne ik merk helemaal niks van damiens sprongetje
@Sjarrel: Nee hoor.. Tim heeft ook geen last gehad van zijn prikjes en Lisa ook nooit. Tja en dat je niks merkt van de sprongetjes... lekker toch?!
Kan best een beetje, maar Joey heeft er geen last van gehad hoor Dat kan dus ook Vwb het sprongetje; ik heb er tot nu toe ook niets van gemerkt bij Joey, pas nu het laatste sprongetje was heel duidelijk waardoor ik het eindelijk in de gaten heb
Kylian krijgt 6 november zijn eerste prikjes ! Wel een beetje later dan de bedoeling was maar aangezien ze maar afspraken maken op tijdstippen waarop ik geen vervoer heb komt het zo uit. En raar vinden ze dat, oh u heeft dan geen vervoer? Nee mijn man is dan op zijn werk en dan heb ik dus geen auto en op de fiest wil dus nu nog niet. Dan vragen ze ook of ik dan niet iemand kan vragen om ons even te brengen, nee dus. Mijn ouders wonen een half uur (via snelweg) van mij af en die ga ik echt daar niet voor op en neer laten rijden (al zouden ze dat wel doen als ik het vroeg) en mijn zus moet dan eerst 13 uur vliegen, dan nog 1,5 uur rijden voordat ze bij mij is Maar goed schijnbaar ben ik een uitzondering ofzo. Ben wel heel benieuwd hoe groot en zwaar meneertje dan is, ik schat hem op zo'n 7 - 7,5 kilo en een cm of 65. Groetjes Anita
Ik loop naar het CB, ik heb wel een auto hoor... maar ik loop toch. Neem mijn hond meteen mee, loop er een uur over Ik wil graag wat zwangerschapsvet kwijt, dacht is wel een gezonde manier zo.
zo daar ben ik weer hihi Sem is vandaag de hele dag bij oma, dus mamma is thuis de boel aan het schoonmaken, opruimen enz enz Was echt nodig zeg echt niet normaal, mijn ramen waren vies in totaal 2 zwarte emmers! Maar ja alles is bijna weer gedaan, ook heb ik het hemeltje van sem in de was gedaan vergat het iedere keer (bijna 3 maanden) IK MIS SEM WEL ZEG, denk heel veel aan hem tijdens het schoonmaken Oke maar goed, en hoe is het hier met de lady's : O het cb hier kan ik makelijk heenlopen, doe ik ook met de kinderwagen zo 10 minuutjes maar Nog 1 weekje vrij en dan weer beginnen met werken, bleeeeeeeeeeh !
Poeh... ik heb het gevonden hoor! Deze topic bedoel ik Ik ben deze week weer begonnen met werken. Nou ben ik niet produktief geweest; emails lezen, bijkletsen en verder niets. Was echt bekaf dinsdag. En donderdag dus weer. Marjolein heeft zich prima vermaakt op de creche. Kijkt naar de andere kinderen en huilt alleen als ze honger heeft. Gelukkig! Deze week gaan we een weekje naar Friesland, Sondel, dus hoef ik volgende week nog niet te werken. Yeah! Ik merk wel dat kolven op mijn werk me nog neit echt lukt. Misschien opstartproblemen? Thuis ging het wel, toen Marjolein in het zks lag, maar nu.... Ik heb het idee dat iedereen dat ding hoort brommen/zoemen (elektrisch) en verder vind ik het een raar idee, die flesjes in de koelkast naast de spullen van collega's. Voelt zo intiem. Nou ja, ben misschien beetje raar hierin. Verder druk met ons huis. Het staat nu te koop sinds het weekend en a.s. dinsdag krijgen we kijkers! Eng zeg! (voor het eerst dat we verkopen). Sjarrel: wat kun je je onzeker voelen als mensen zeuren over je bv he? jammer dat je vriend je niet steunt als zijn moeder wat zegt hierover. Marjolein laat ik ook op verzoek drinken. Soms is dat na 2 uur al, soms na 4. Ach.... alleen vindt het cb dat zij niet goed is gegroeid. Slechts 3 ons in 4 weken. Het zal me aan mijn welgevormde reet roesten! Ze heeft geen honger! En bovendien was ze zwaar:4,5 kg bij geboorte. Nu dus 5,5 kg... En sinds haar geboorte draagt ze al maat 3 van de luiers, vanwege haar superdikke dijen. Gek joh, mijn andere kids waren heel tenger! Oke, fijn weekend alvast, Ellen
@pluk: dat zeiden ze dus ook tegen mij toen ik zei die en die dag kan ik niet ze keken me aan alsof ik iets belachelijks zei.. nou hallo als je een afspraak bij de tandarts heb en je kan niet mag je dat toch ook zeggen.. pfff Firdaous moet 1 november voor dr prikjes ook erg laat maja mn mannetje heb het druk en is veel te ver lopen en er komen daar amper bussen in de buurt.. wordt dus een wereldreis om er te komen nou dus nu dan maar wat later! Zondag komt mijn oma voor het eerst kijken naar de kleine is wel wat laat maar met haar gezondheid ging het niet zo geweldig! dus overgrootmoeder ontmoet acherkleinkind ben benieuwd hihi ohja had nog een vraagje ik wil niet te lang wachten voor een tweede maar wil mijn buikje eigenlijk wel weer helemaal strak (is amper een buikje te noemen ma toch) dus nu was mn vraag kan ik beter niet te hard gaan trainen omdat er misschien straks een tweede inzit en als het dan te strak is de huid eerder scheurt straie? of kan het geen kwaad.. mannetje stoort zich er niet in vind het wel lekker juist haha maar ik ken mezelf zo niet.. was 53 kg toen ik trouwde en was iets van 58 kg toen ik zwanger raakte.. en ben nu iets van 60/62 kg .... wat is jullie advies/ervaring?
oh en Ellen ik denk dat je als moeder zelf wel ziet of het goed gaat met je kindje of niet.. Firdaous dronk in het begin heel veel maar nu wil ze af en toe wat minder ja ze meldt zich wel hoor als ze wil en doet ze dat niet dan heb ze geen honger..
dank jullie wel! ik hoop ook dat ik hier me plekkie vindt! zelf ben ik wel minder online dan voorheen.. maarja wat wil je als je een kleine meid hebt.. werken 3 dagen in de week.. huishouden erbij en dan nog wat voor jezelf en samen doen hahahah achja... that's life hihi
hihihi voel me vereerd! nou eigenlijk moet Lynn zich vereerd voelen hihi... zelf heb ook ooit bijna gekozen voor de naam damien! (was toen met mijn ex... als ik zwanger zou raken zou een jongentje de roepnaam damien krijgen hihi het is dan gelukkig achteraf niet gelukt om zwanger te raken..) en leuk joh allemaal baby's van ong. dezelfde leeftijd....
Lynn had trouwens gelukkig weinig last van haar eerste prikjes.. ben benieuwd hoe het zal gaan met haar 2de prikjes.. die krijgt ze op 10 november.... :S
hahahahahaha leuke grap die ze daar op het werk van mijn man hebben uitgehaald. Nu heeft hij op 6 nov zijn herhaling bhv, heb ik dus nog geen vervoer, tja zit er niets anders op dan toch mijn ouders te vragen Wil het niet verder uitstellen! Kylian ligt nu lekker in de box met het wolkje van zijn mobiele te keuvelen. Groetjes anita
Tjonge jonge zeg wat een donkere dag, heb zelfs de lamp bij de box maar aangedaan want anders kan Kylian niet eens zijn speelgoed zien :-s Hij ligt nu vrolijk tegen zijn gym te brabbelen en te meppen, zijn nieuwste truuk - 1 van de speeltjes goed vastpakken en die een slinger geven zodat die lekker hard tegen de rest aan knalt- en daarna natuurlijk kraaien van plezier. En wanneer je armen moe zijn dan draai je je hoofd even naar je pantoffels (oranje griezelbeesten die nog lang niet passen maar die meneer geweldig vindt) en klets je daar even tegen. Stil liggen is ook iets waar hij niet goed in is, zal zo even een foto plaatsen kunnen jullie het zelf bekijken. Hij ligt ook regelmatig over dwars in zijn bedje. Groetjes Anita