Augustus 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Sjarrel, Oct 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    :confused: Wat zeg jij nu Iman, wat jammer dat je het zo ervaar :eek:

Is echt niet zo hoor, je kan altijd meepraten en het kan altijd zijn dat niet iedereen jouw vraag ziet of even geen antwoord kan geven.

Je kan gewoon lekker meekletsten hoor, is best gezellig.
    Het kan soms wel stil zijn hier en dan klets ik bij de Juli mama's mee, maar ik blijf hier natuurlijk ook meekletsen :)

Oja ik heb sinds kort een site voor Sem gemaakt en daar ben ik nu volop mee bezig, dus daarom dat ik ook minder hier ben.

http://semmastenbroek.beebiesite.nl/

Kunnen jullie even kijken wat ik zo aan het rommelen ben.

Nou Iman gewoon meepraten hoor, je moet soms je ei toch even kwijt :)

2. patricia240477

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    O zeg ik ben echt blond, dat bedoel ik nou met niet optijd reageren en zo!

Ramoontje, Sem ging ineens zelf zijn fles vasthouden en vanaf gisteren pakte hij zijn tuitbeker zelf van tafel :confused: Hij zat in de eetstoel en kon erbij komen, echt grappig om te zien :)

Ja ik ga gauw verder, zo even shoppen buiten en wat boodschapjes doen :)

doeiiiiiiiiiiiii meiden prettig weekend en Iman gewoon lekker meekletsen en laat het gewoon weten of we even over je heen lezen :)

3. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    He Iman gewoon blijven schrijven hoor doe ik ook.

Süreyya houdt sinds 2 dagen zelf haar fles vast (als ze er zin in heeft)
    Alleen zittend drinken vind ze nog een beetje moeilijk, zeker als de fles niet helemaal vol zit, want dan moet ze haar hoofd wat meer naar achteren doen (dat snapt ze nog niet helemaal)
    Als ze in de kinderstoel zit gaat het iets makkelijker omdat ze dan wat steun heeft.

Groeten Claudia

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Nou ben ik benieuwd wanneer Rick zijn fles dan zelf gaat vasthouden. Hij doet soms wel een poging maar dan duwt hij de fles uit zijn mond in plaats van dat hij lekker verder kan drinken.

Rick heeft trouwens ook een eigen site hoor Patricia: http://rickmeulendijks.toddler.nl
    Misschien dat je er nog meer ideeën op kunt doen.....

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    @Patricia
    Heb de site net bekeken, ziet er leuk uit! Ook de muziek eronder vind ik erg leuk (dat heeft Rick's site dus niet). Verder zijn ze volgens mij aardig gelijk kwa inhoud.

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb een heel handige knuffel zodat ze de fles zelf kunnen vasthouden.

Hier kan je hem evt. kopen... http://bibabebie.nl/assets/s2dmain.html?http://bibabebie.nl/

Ik heb hem overigens bij een andere webwinkel gekocht, daar is hij nog 1 euro goedkoper, dan bij deze winkel.

Hier gaat het verder zijn gangetje.. vandaag nog een nieuwe auto gekocht...joepieee ik ben blij!
    En heerlijk gewandeld met de carnavalskleren aan. (Tim en Lisa dan) Kijk maar in mijn album.

Morgen gaan we optocht kijken...

7. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    @Susanne1979:
    Wat zien ze er leuk uit in hun carnavals kleding en een mooie auto hoor, veel plezier er mee.

Groeten,
    Claudia

8. patricia240477

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    Claudia, wat grappig Sem heeft het ook nog niet echt door dat hij zijn hoofd naar achteren moet doen en dan begint hij me toch te tetteren :) Dan moet ik hem wel helpen, zodat hij wat vocht binnen krijgt :p

Ramoontje, leuke site he ik ben er echt trots op en ik ben nog lang niet klaar hoor! Maar ik heb er even geen tijd voor, druk in huis bezig met van alles en nog wat. Trouwens jouw site ziet er ook leuk uit hoor, grappig dat Rick met beide ogen even over het randje heen spiekt!

Susanne, wat een leuke carnavalskleren joh, ziet er leuk uit!
    Handig zo knuffelbeest als fleshouder, maar sem houdt zijn fles nu heel goed vast. Soms moet ik hem even helpen zodat hij gaat snappen dat hij zijn hoofd naar achteren moet doen om meer voeding naar binnen te krijgen :)

Nou meiden ik ga zo weer uitloggen, moet nog best veel doen. Morgen met Sem naar het ziekenhuis om zijn helm op te halen, zoooooooooooo spannend hoe hij erop reageerd!

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik werk de site ook alleen bij wanneer ik tijd heb hoor, het komt er niet altijd van. ;)
    Die foto is "gehalveerd"....de echte foto staat in zijn fotoalbum.

Succes morgen in het ziekenhuis!

10. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
  11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jippieeee Tim krijgt zijn 1ste tandje.... eindelijk!

12. patricia240477

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    Hoera voor Tim, gefeliciteerd Susanne :)

Bij Sem komt nu de 2e bijna door, zit een klein hard puntje nu!

Gisteren heeft Sem zijn helm gekregen en wat was hij lief zeg, hij heeft geen ene kik gegeven. Om 9 uur moesten wij in het ziekenhuis hier zijn en om 12:30 waren we pas klaar! Sem heeft daar gewoon zijn fles gehad en die meneer moest af en toe passen meten of de helm goed was voor Sem. Hij moest hem gisteren 2 uur op en 1 uur af en vandaag 4 uur op en 1 uur af en morgen 6 uur op en 1 uur af! Vrijdag moet hij hem ook snachts in bed aan, nu de komende 3 nachten nog niet.

De foto is al gemaakt en staat op mijn schijf, alleen ik krijg hem niet kleiner, dus straks maar even kijken wat er aan de hand is, want normaal krijg ik het zo voor elkaar!

13. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    EDIT, origineel van Teddy verplaatst op verzoek!

Leeftijd: 31
    Status: Offline

Gebruikersgroep: Geen
    Geplaatst: 15229be28402220 Onderwerp: hallo

--------------------------------------------------------------------------------

AmanChel van harte gefeliciteerd met de uitslag dat het een meisje is.
    Echt helemaal te gek.
    Ik wil het ook zo graag weten maar ik moet nog even wachten tot 20 maart.
    wel grappig want op 20 maart ben ik 20 weken 20-20 ha,ha

Vanmiddag fijn geshopt en bij prenetal wat leuke kleren gekocht terwijl ik dit helemaal niet van plan was maar ja dit soort winkels hebben erg mijn aandacht tegenwoordig
    Ik heb 3 truitjes gekocht en een broek voor thuis,een lekkere huis broek.
    Ik zie mijn buikje nu wel hoor als ik dit aan trek,echt erg leuk.
    Ik heb ook wat leuke make-up spulletjes gekocht en creme om mijn puistjes te camoufleren zodat ze wat minder op vallen en ze drogen uit.
    Voor mijn vriend een leuke trui gekocht want ik heb iets leuks voor me zelf en dan hij ook,wel zo leuk.

Ik heb ook wel eens pijn in mijn lies en soms in mijn onder rug maar dat kan ook komen door mijn werk,hoewel ik goed brobeer te tillen en niet meer zo zwaar.
    Van het weekeind hebben we de zolder opgeruimd en die is nu helemaal netjes en nog wat verhuisdozen van vorig jaar uitgepakt dus nu kunnen we fijn aan het babykamertje gaan beginnen,daar heb ik zo'n zin in en we hebben al leuke ideetjes.
    We willen een sprookjes kamer gaan maken en dat gaat echt helemaal gaaf worden.

Nu ik mij steeds beter voel heb ik ook weer zin om mij zelf te gaan verzorgen en weer te gaan sporten wat ik morgen weer wil gaan doen.
    Fijn is dat.
    Ja ik ga nu naar de 4 maanden en dan zeggen ze dat je je beter in je lijf gaat voelen en dat merk ik ook wel.
    Mensen om mij heen zeggen ook dat ik er beter uit ga zien en ik ben nu zo'n 2 kilo aangekomen en dat mag ook wel want ik zag er zo magertjes uit.

Nou weer een heel verhaal maar ik vind het leuk om zo te kletsen met julie en mijn belevenissen te vertellen en die van julie natuurlijk want dat vind ik ook leuk om te lezen.

Doei Teddy.

Op weg naar ons eerste wondertje.
    Het is zo ontzetend welkom in ons mooie nieuwe huis.

20 maart de 20 weken echo.

14. patricia240477

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    Teddy,

Ik denk dat je hier ook niet goed zit, want jij bent toch zwanger nu?
    Moet je niet bij de bijna mama's zijn in het andere forum?

:) :D

Maar je mag altijd wel meekletsen hoor hahaha.

15. patricia240477

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    Ik bedoel de bevallingsformum daar moet je denk ik zijn hihi

16. patricia240477

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    Meiden in mijn fotoalbum heb ik een foto geplaatst van Sem met een helm op :)

En nog 4 andere nieuwe foto's.

Is Sem nog een lekker ding zo?

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik vind Sem nog steeds een lekker ding hoor!

Enne, ik moet zeggen, ik weet niet wat ik me bij die helm had voorgesteld, maar dit valt me heel erg mee! Ik hoop dat het voor Sem en voor jullie mee zal vallen om er aan gewend te raken!

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Oh ja, hier nog geen tandjes, maar wel een andere eerste mijlpaal:

Rick is vandaag precies 6 maanden!!!! Hieperdepiep gefeliciflapstaart

19. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    @Ramoontje:
    Gefeliciteerd met rick, wat gaat de tijd toch snel he.

Hebben jullie trouwens nog gekeken op de site van Süreyya, ben namelijk benieuwd wat jullie er van vinden.
    Hij is nog volop in de maak, maar het begin is er.

www.sureyyagulnadiye.beebiesite.nl

Groeten Claudia

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja hoor.. nog steeds een lekker kereltje!

Share This Page