Hoi ik heb voor Süreyya een loopstoeltje gekocht toen ze net 4 maanden was, toen ik haar er in zette was ze weg voor ik er erg in had. Ze had nog maar net met haar tenen de grond geraakt en ze was weg. In het begin wilde ze echt snel vooruit maar dat ging niet omdat in laminaat heb en zij had nog geen antislip sokken, nu al een tijdje wel en ze gaat echt hard de kamer door. Al ik niet uit kijk ben ik mijn hielen kwijt en het doet nog zeer ook. Moet nu ook oppassen want ze gaat ermee voor de box staan en dan trekt ze zich omhoog. Ook heb ik een baby boucher, die vind ze ook schiterend. Ze springt er echt hard in en je kunt hem makkelijk in hoogt verstellen. Deze heb ik gekocht bij baby walz via internet. www.babywalz.nl en het loopstoeltje heb ink in een turks export zaakje gekocht daar zijn ze veel goedkoper dan bij bijvoorbeeld burgerhout ofzo. Ze zit er regelmatig in en vind het helemaal schitterend. Ik vind het een echte aanrader, ook omdat Süreyya ook alleen maar wil zitten of staan.
Ik heb een Koelstra Limbo en die kan ook nagenoeg helemaal plat. Was voordeliger dan de MacLaren en ook een titaniumframe, dus lichtgewicht en geschikt voor achter op de fiets! Over de fiets gesproken. Ik heb vandaag een fietsstoeltje met windscherm gekocht (of eigenlijk gekregen). Stoeltje gemonteerd en Rick erin gezet, hij vond het prachtig (meende gelijk dat hij erin kon wippen/springen dus ik moest de fiets goed vasthouden!). Alleen krijg ik het windscherm niet gemonteerd......op de een of andere manier is mijn stuur te breed of zo, ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Dus ik moet van de week even langs de fietsenwinkel kijken of ze daar een oplossing voor hebben. Zucht, nu kunnen we nog niet fietsen.....
Hoi meiden, ik heb helaas nog niet alles gelezen van jullie, ga ik straks nog doen. Ik ben zooooooooooooooooo moe van die nieuwe dingen op het werk en die cursus was best zwaar Ga zo nog douchen en wat in huis rommelen, ik loop echt achter in mijn huishouden hihi Ik moet ook nog steeds voor een buggy kijken kijken, ben er nog niet over uit. Mijn moeder had er een van x-adventure maar dat is nu al een gammel ding en Sem heeft er 3x in gezeten dus kan je nagaan Dus ik wil er een die van mij zo rond de 100 euro of meer kost en geen een van 50 euro of zo. Hoe duur waren die van jullie ongeveer, als ik dat vragen mag
Die van mij was 89,-, is een Koelstra Limbo. Hij bevalt heel goed, moet alleen nog even kijken hoe hij op de fiets bevalt (het is een lichtgewicht). Maar eerst mijn fietsstoel compleet op de fiets monteren.....
Ik heb vandaag voor het eerst met Joey gefietst ! Het was helemaal geweldig, ik kreeg er zo'n gelukzalig gevoel van. Hij was zo lief aan het zwaaien tegen alle andere fietsers, en liedjes aan het zingen in zijn eigen onverstaanbare taaltje. We zijn naar papa zijn naar opa en oma gefietst, en naar papa zijn werk... hij was er zo moe van dat hij op de fiets in slaap viel . Echt een aanrader!
De maclaren techno xt die ik wil, kan je via de website van : http://mijnmamaenikke.nl in de shop. Daar kost hij 189,- euro .(in de winkel "mijn mama en ikke" zelf kost hij 199,- euro. Ik wilde ook een goedkopere buggy, maar die man in de winkel heeft me overtuigt. De maclaren Techno xt 2007 is die man zelf in gaan zitten en heeft wat gewiebeld.. maar de buggy bewoog haast niet. zo stevig zijn ze. Ze gaan zeker 2 kinderen mee.. maar zelfs hoogstwaarschijnlijk wel 3 kinderen. En zelfs dan kan je hem nog voor een leuk bedrag zelf weer verkopen. Hij heeft ook een UV zonnekapje, je hebt er dan ook geen apart parasolletje meer bij nodig. De zitting kan helemaal plat ... en heeft grotere wielen dan de andere maclaren buggy's. En een prettige vering op de voorwielen! (hih lijkt wel of ik er 1 wil verkopen..hahah)
Hallo allemaal! Ben weer terug van even weg geweest! Onder andere vorig weekend lekker wezen uitwaaien 4 daagjes op Lauwersoog, 2 dagen werken en gister de hele dag een bruiloft gehad! Erg druk maar supergezellig! Zal vanmiddag even al jullie verhaaltjes lezen zodat ik weer bij ben en dan zal ik zo snel mogelijk ook even weer een berichtje posten! Groetjes!
Ook wij hebben vandaag voor het eerst gefietst! En zoals Saona al zei: een echte aanrader! Rick is na afloop in bed heerlijk in slaap gevallen....vast van alle indrukken moe geworden, hihi. Mama heeft gelijk maar een buggy-mee en een stel fietstassen gekocht, dan kunnen we voorlopig weer vooruit en met mooi weer lekker op de fiets boodschapjes doen ipv te voet! (zo doet mama ook weer een beetje conditie op, sjongejonge wat had ik het warm zeg!)
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey weekend hihi Ik ben daar zo aan toe, poeh he wat was het druk deze week hihi maar het is heel leuk werk, wel erg vermoeiend al dat nieuwe gedoe maarja het is niet anders hihi Ik ga voor de Koelstra Zippo plus, ik heb er een aantal vergeleken en deze vonden wij (mijn man en ik) de beste! Susanne: wat duuuuuuuur zeg 199 euro hihi, ja oke hij gaat misschien wel 3 kinderen mee. Maar ook als hij helemaal door de midden breekt door wat dan ook, of het stof scheurt..........ookal heeft die man er in gezeten
ooooooowh ik wil ook zo graag fietsen met Sem, maar we hebben nog geen fiets Wil al zo fietsstoeltje kopen met een windscherm, maar het is wel handig als we een fiets hebben. Oke ik heb er wel 1, maar mijn lieve zus die heeft hem en denkt dat deze nu van haar is Maar ik wil zo mamafiets kopen, zo een van union die hadden ze laatst bij de halffords. alleen nog even sparen dan hihi, beetje blut
Ben net met Rick op de fiets naar de hondenclub gefiets waar mijn man aan het trainen is. Het is ruim 20 minuten fietsen, maar Rick vond het super. Van alle indrukken is hij op de heen- en op de terugweg toen we er bijna waren in slaap gevallen, hihi (maar goed dat we de steunrol erbij gekocht hebben!).
Süreyya is vandaag voor het eerts thuis in haar zwembadje geweest. Ze vond het prachtig. Heb er alleen geen erg in gehad om even een foto te maken, maar morgen is er weer zo'n mooie dag dus doen we het morgen maar. Ze heeft heerlijk zitten spelen, moest er na een uur echt uit sleuren voor haar middag slaapje van een klein halfuurtje. Maar aan het eind van de middag heeft ze er ook nog even in gezeten, daarna gegeten en ze was zo moe dat ze om 18.15 uur in bed lag. Ben benieuwd wanneer ze weer komt, meestal na een uur en dan wil de de rest van haar fles melk. Nou dit was even een kort berichtje ga even verder opruimen en moet ook nog eten, dus ik spreek jullie later wel weer.
Claudia, hoe is het met je? Hoe gaat het met je buikpijn? (niet uit nieuwsgierigheid hoor, maar gewoon belangstelling!) Als jullie de kindjes buiten laten spelen wat doen ze dan zoal? Zet je ze dan op een plaid of wat? Ik vind eigenlijk dat Rick ook naar buiten moet met zo'n mooi weer, maar bij ons is alles verhard.....
Ik heb zo'n beach shelter waar Tim en lisa lekker onder gaan liggen. Dan liggen ze uit de zon en uit de wind. Daar leg ik dan een stel stoelkussens onder of zet ik het ding op het gras.
Stoelkussens eronder, dat ik dat nou zelf niet kan bedenken.... *zucht* Gras hebben wij helaas dus niet (maar dat zouden de honden denk ik ook zo kapot gepiest hebben, hihi, en da's voor Rick ook niet fris natuurlijk)....een beach shelter....ik zal eens effe googlen....misschien is dat wel wat voor ons.
Ik heb die vorig jaar voor 4,99 euro bij de wibra gekocht.. wij hebben ook een hond, en die piest ook op het gras.. maarja zo met die beach shelter gaat het prima!
Buikpijn lijkt iets minder te worden. Morgen krijg ik de uitslag van de kweken en het uitstrijkje, ben benieuw of er iets uit komt. Als Süreyya buiten speelt zit ze bij mij op balkon want we hebben geen tuin. Daar ligt een lekkere deken waar ze op kan zitten en de afgelopen 2 dagen heeft ze ook in haar zwembadje gezeten. Ze vind het schitterend allemaal. Ze is net in slaap gevallen en dat doet ze nooit rond deze tijd, meestal tussen 11 en 12 een half uurtje en verder niet. Heb haar toch maar even in bed gelegt. Kijk wel tot hoelaat ze slaapt. Ondanks dat ze een halfbloedje is heb ik haar vanochtend voor ver naar buiten gingen goed ingesmeerd. We zijn even bij de maraton van rotterdam gaan kijken. Bij mij op de hoek van de straat is de 10 kilometer lijn. En daarna is ze even in haar badje geweest, misschien straks nog even als ze wakker is want ik moet nog steeds een foto maken. Ze is trouwens de afgelopen 2 dagen helemaal lek geprikt door de muggen in haar gezicht en nek. :x Heb overal naar de krengen gezocht en een muskieten net over haar bed gedaan en nog is ze geprikt ik snap er niets van. Ga straks weer op zoek, hoop dat ze haar vanavond met rust laten. Ga nu even aan het eten beginnen, jullie horen wel wat de uitslag is van het ZH. Groeten van Claudia en bedankt voor de belangstelling
Nou heb vandaag de uitslag gekregen van de kweken en het uitstrijkje en zoals ze al dachten hebben ze niets kunnen vinden. Ze zeggen nu dat er gynecologisch niets aan de hand is en ik terug moet naar de huisarts. Heb wel gezegt dat ik het raar vind. Het is na de miskraam begonnen en nu heb ik nog last. Lijkt wel iets minder te worden de buikpijn en steken, maar het moet toch ergens vandaan komen. Ben wel blij dat er niets is gevonden, maar aan de andere kant weet je nu nog niets. Kijk het nog even aan en anders ga ik echt terug naar de huisarts. Heb trouwens vandaag foto's genomen van süreyya in haar zwembadje, moet ze alleen nog even in het album plaatsen, maar dat doe ik morgen even. Laat jullie het wel weten als ze er staan. Nu ga ik weer even verder, moet namelijk nog afwassen. Tot Later
Vervelend dat je nu nog niks weet zeg.. lijkt me erg vervelend om steeds buikpijn te hebben. Hebben ze ook nog een echo gemaakt? Tim krijgt tandje nr 3, 4 en 5 nu tegelijk! Gelukkig zonder pijn. Hij is de vrolijkheid zelve.... mijn stoere knul!
hier nog een augustus mama heb me al eens eerder gemeld hier maar raak steeds het topic kwijt ga proberen om hier wat vaker te posten