Hier staat de box al een poosje in de laagste stand (Rick trok steeds zijn muziekmobiel eraf, vandaar). Vanochtend uit gemak nog maar een fles gedaan (eigenlijk ook een beetje uit gewoonte). De afgelopen 2 dagen heeft hij 's ochtends een boterham gegeten met 150 ml melk. Gistermorgen heb ik hem trouwens na zijn boterham/fles terug in bed gelegd en toen heeft hij ook nog een uurtje geslapen (dus voor zijn fruithap). Dat ging dus eigenlijk ook best goed, maar ik denk dat hij dat niet lang zal pikken. Ach we zien wel. Rick draagt al een poosje maat 74/80. Doordat hij zo lang is heeft hij ook grote voeten, maar welke maat precies dat weet ik niet. Oh oh, hij schuift nu achteruit door de kamer heen....tja de tegels glijden natuurlijk makkelijk en dan hoeft 'ie geen moeite te doen om te kruipen...hihi Ik ga maar even bij hem kijken voor hij de tent afbreekt.
Oh jee, hij ligt tussen de boekenkast en de muur en kan nu niet meer achteruit.... Ik zal hem even gaan helpen!
ik maak nooit kruidig eten en als we wel iets hebben met kruiden dan kook ik voor hem apart maar hier op het cb is daar niets over gezegd
Oke, maar als ik bijv. pasta maak heb ik daar een pot of zakje saus bij en gehakt. In die saus zit toch altijd wel kruiden. Ook mijn vlees wordt meestal gekruid of ik moet er alleen zout en peper op doen, maar ja da's voor die kleine ook niet goed....dat vind ik dus het lastige aan het "met de pot mee-eten"....*zucht*
'tycho eet geen spaghetti en vlees die ik altijd in een aparte pan met alleen boter zonder kruiden of peper en zout
Tim eet nog niet met de pot mee.. hij krijgt of vers gemaakte prak of uit een potje... Ow en ik heb voor Tim schoentjes in maat 18 en 19
he he meiden daar ben ik ook weer eens hihi Tjeeeeeee wat moest ik bij lezen zeg, wat zijn jullie aan het kleppen zeg hahahaha Wendyfardo, fijn dat je er weer bent joh, alles goed met tycho? Susanne, hier staat de box en bedje al een paar maanden laag, sem trok zich gewoon op en ik kon niet slapen met het idee dat hij eruit zou kukkelen Ramoontje, Sem zeg en schud ook nee en als je zegt tegen hem "sem wil je een toetje"dan schud hij ook nee (dom semmetje) Wij zijn hem nu aan het leren om ja te zeggen en dat gaat aardig. Ook zegt hij heel vaak alleen maar mamma en ik las laatst dat ze eerst pappa gaan zeggen, maar dat is hier juist andersom hihi
Ik had het zo druk met mijn nieuwe werk en ik was zo uitgeblust als ik thuis kwam dat ik geen puf meer had om achter die pc te kruipen. En sem zat in zijn sprong, nu nog wel een beetje hihi Hij kruipt nu alleen maar en wat is dat vermoeiend zeg, hij gaat overal heen waar hij niet heen mag en trekt aan snoerren en lampen Haalt hele kasten leeg hihi Van het weekend ging hij op handen en voeten lopen, met die kont in de lucht, een heel raar gezicht. Ook met muziek gaat hij een beetje met zijn bovenlijf swingen en in zijn handjes klapen. Hij aapt ons ook na met dingen het is net een papagaai hahaha Oja en hij is nu een weekje van zijn laatste fles af, hij wilde die niet meer. Dus nu krijgt hij om 17:30 zijn warme prak en om 18:15 150 cc biogarde met een scheutje roosvicee erin en gaat dan om 19:00 naar bedje toe Heerlijk, zo lange avond voor je zelf hihi
nou van het weekend langs prenatal geweest en veel ingeslagen, we zijn gelijk blut hihi We hebben veel van die veiligheids dingen gekocht, hoekjes voor op de tafel rand en kast randen. Stopcontact dingen en deurstoppers en een traphekje voor de kattenkamer, zodat Sem niet bij de bak kan! We hebben een buggy gekocht, geen koelstra want ze hadden alleen de flexo en die wilde wij niet. Dus we hebben die van prenatal eigenmerk, een legergroene met kapje en regenkap en de leuning kan in 3 standen naar beneden of omhoog en wat rijd dat ding toch lekker hihi voor 79 euro en daar nog eens 20% vanaf. We hadden voor mijn auto al een autostoel, de maxi cosi priori xp en nu hebben we nog de tobi erbij gekocht voor in mijn man zijn wagen. Toch minder gedoe dat over en weer zetten van dat ding en deze is toch net wat luxer en beter volgens de anwb test hihi Dus kortom Sem zit weer goed met alles. Oja hij zit nu in maat 74 met alles en heeft schoenmaat 18,5! Ja ik ga sem wakker maken, moet hem zo even dumpen bij oma, want ik moet naar de paradonteloog brrrrrrrrrrrrrrr
hey patricia, ben je weer van de partij Bevalt het wel op je werk? Joey heeft maat 80, soms nog 74. Schoentjes zijn maat 18
geen tijd om overal op te reageren heeft iemand zijn broek vol gedrukt hier maar patricia, tycho doet het hoed hoor. en saona mooie foto's hihi
Ik zal voor Rick toch ook eens voor schoentjes gaan kijken. Vindt dat hij er nu toch wel de leeftijd voor begint te krijgen. (en ik ben ook wel benieuwd naar de maat, hihi, mister big foot) Meneer zijn rompers (74/80) beginnen echt al te klein te worden (en dan doe ik ze niet eens in de droger), maar 86/92 is nog zo groot....Hmm, zal ik de 86/92 dan maar in de droger doen, dan krimpen ze vast wel iets....
Huh.. al zo grote kleding maat? Tim zit nu nog in 68 en soms de broekjes in 74.... maar dat is echt heeeeeel soms...
Ja absurd toch dat de rompers 74/80 hem al te krap zijn.... (overigens heb ik er een stel van Rainbowbabies, en die zijn wel nog groot genoeg, maar ook die gaan dus niet in de droger en rek ik een beetje op voor ze op het droogrek gaan). Qua kleding maat is 74/80 wel goed (beetje afhankelijk van het merk). Volgens mij is zijn romp gewoon giga lang (nou ja, hij is gewoon helemaal lang)
De kleertjes van Rainbowbabies vallen hartstikke groot, ideaal! Ik heb ook bergen met rainbowbaby kleertjes
Ik zit even mee te lezen en zie jullie allemaal over maat 74/80 en zelfs groter. Ik zie ook dat ze allemaal boven de 9 kilo en de 72cm zijn lekker hoor! Gijs is van 30 juni en zit nog in maat 68 soms 74 hihi. en een vriendje van gijs is van 25 juni en die zit nog steeds in maat 62.
En de schoenmaat is geworden................................ maat 20 Ik schrok ervan, maar ja, ik had het kunnen weten natuurlijk, hij is ook zo lang. Deze zijn wel ruim nog hoor, maar in de schoenenwinkel zeiden ze dat ik ze niet kleiner moest nemen omdat dat weer niet goed was voor zijn voetjes. Sjonge, wat zijn die krengen duur zeg........... Maar goed, ik weet van mezelf van vroeger (ik had als kind ook hele grote voeten en mijn schoenen moesten vaak speciaal gemaakt worden), dat dat iets is waarop ik gewoon niet mag bezuinigen.
@taatje: Wat een verschillen he ! Rick van Ramoontje is al 77,5cm ! Joey is van augustus, niet zo heel lang, maar wel zwaar. Hij was bij geboorte 4200 gram Hij draagt maatje 80. Maat 74 gaat nog net in sommige gevallen, maar shirtjes zijn meestal te kort, broeken wel lang genoeg maar te klein om zijn pamperkontje 80 is wel iets ruim, maar heel klein randje omslaan en het zit goed Joey zit overigens wel gewoon binnen de curve met lengte en gewicht @Ramoontje: 77,5 cm ! Ik zie het net pas! Wat een slungel ! Ik vind het dan niet zo gek dat hij maat 20 heeft hoor, prima in verhouding toch?! Duur? Ik moet zeggen dat ik het wel mee vond vallen de laatste keer, ligt er misschien aan wat voor schoenen je koopt. Als jij ook al grote voetjes had als kind, heeft hij het misschien van mama... maar ik denk dat maat 20 prima in verhouding is met zijn lengte hoor! Komen er nog mama's van hier naar de meeting 1 mei in Houten?