Rick is een echte deugniet....vorige week heeft hij met zijn houten gekleurde blokjes heerlijk op papa's witte muur "getekend" (de schade valt mee, maar toch)
whaha op de muur tekenen met blokjes.. Lisa heeft dat nog niet gedaaan. Tim gelukkig ook niet.. hij ligt in de box te spelen en te draaien, verder doet hij dus echt nog steeds niks! Vervelend Saona dat je zolang op die uitslagen moet wachten.. Dat wachten is meestal erger dan de uitslag zelf. Ik heb overigens wel hyves.. maar gebruik het zeeeer weinig.
joepie zet hem op Rick, lekker kruipen daar wordt mamma gek van hihi Hihi hoe komt hij erop om met die blokjes over de muur te krassen Sem heeft het nog niet gedaan gelukkig, maar zo wel.......ach dan maar weer witten hihi Trouwens Ramoontje, Sem heeft flinke luier uitslag en Rick had laatst ook toch dat de vellen eraan hingen? Sem heeft nu knalrode plekken en het bloed soms en er hangen al wat velletje Het doet zo een pijn dat hij het uitgilt, ik laat hem nu ook in zijn blote kont liggen. Dat gaat wel goed, alleen de boel wordt een beetje nat hihi Wat heb jij gedaan aan Rick zijn luier uitslag? ik doe nu iedere luier wisseling even schoonmaken met een washandje wasgel en dan goed droog maken, dan wat zinkzalf van zwitsal op. Heb jij nog meer tips?
susanne, jammer dat je geen actievehyver bent, ik vind het reuze gezellie Allemaal vriendinnetjes van vroeger gevonden en met enkelen zelfs weer eens afgesproken! Ook wat oude klasgenootjes die inmiddels ook kindertjes hebben en dat soort dingen, vind ik toch wel leuk Mijn vader zou vandaag horen welke vorm hij heeft. Er schijnen 2 vormen mogelijk te zijn, ik geloof B of T. Gaat om een goed te behandelen variant of een agressieve... maar de uitslag was er nog niet. Natuurlijk bergrijpen we dat het nou eenmaal even op zich laat wachten zo'n kweek, maar als jij degene bent die erop moet wachten... dan lijkt elke dag een week te duren. Nu wrs weer een week wachten voor ze meer weten. Mijn moeder is er helemaal stuk van, wij allemaal. Hij is nog zo jong, zo'n boom van een kerel (2 mtr)... zegt niets, maar toch zo onverwacht. Ze zijn na al die jaren nog zo vreselijk verliefd, ze kunnen echt niet zonder elkaar... NEE! Ik heb me voorgenomen nou niet op de zaken vooruit te lopen en er nog steeds maar het beste van te hopen, anders wordt ik helemaal gek! Wordt ongetwijfeld vervolgt...
Idd laten liggen in zijn blote gatje (desnoods een incontinentiematje eronder om de plasjes op te vangen). Ik deed idd iedere verschoonbeurt met een washandje met lauw water (geen zeep) zijn billetjes schoonmaken en dan wat bepanthenzalf erop. En de schade op de muur valt wel mee hoor, hier en daar een heel klein puntje rood of blauw meer niet (gelukkig). :-$ Kruipen heeft Rick niet meer gedaan, hij gaat nu wel steeds vaker uit zichzelf zitten.
Hoi, had maandje terug met Marjolein ook heftige uitslag. Open smetplekken werden het... Huisarts wilde dat we na elke luierwisseling de bilpartij met watjes en lauw water schoonmaakten. Dus geen billendoekjes! Daarna droogdeppen of droog laten worden door de lucht (poeh.. nauwelijks te doen met een gymende baby ) en daarna zalf erop smeren: daktarin (schimmeldodend) en vervolgens een laag sudocream. Na een paar dagen was het helemaal over! Doei
Saona wat vreselijk voor je (piepjonge!) vader.... Hopen dat alles met een sisser afloopt. Zou toch zwaar Kaa Uuu Teee zijn als hij jullie niet ziet opgroeien en zijn kleinkinderen! En je had dus helemaal pech deze week door ook je portemonnee kwijt te raken (gelukkig had je niet de maxi cosi aan de kant van de weg gezet en daarna weggereden, schijnt ook wel eens voor te komen). En je lieve konijntje.... Blergh.... Sterkte!
Ramoontje gefeliciteerd! En hebben jullie je trouwdag op gepaste wijze gevierd? (Hihi, over 9 maanden misschien een kleintje erbij?). 25 april was onze "dag", dat het begon dus, 14 jaar geleden. En hoe verliep die dit jaar? Eg was laat, daardoor bloemenwinkel dicht. En we waren allebei moe! Dus vroeg naar bed gegaan en als een roos geslapen, hahaha. Romantisch.... Maar goed, ik vond het vroeger wel bijzonder, maar nu valt het wel mee. Net als met mijn eigen verjaardag; als kind kan je niet wachten tot het jaar weer om is en nu vier ik het niet eens meer! Groetjes, Ellen
Je kan je kindje idd het beste in zijn blote kontje laten liggen en idd even smerem met pure zinkzalf of een dactarincreme (alleen via huisarts te krijgen) Vooral met dit weer is een luieruitslag redelijk makkelijk te genezen omdat het niet te koud is om in zijn blote kontje te laten liggen. Leg er een incontinentiematje onder.. (bij de drogist te koop..zelfde als een kraammatras!) Soana.. probeer positief te blijven.. hoe moeilijk het ook is .. (wbt je vader)
Rick heeft vanmiddag voor het eerst in zijn badje buiten gezeten (papa moest eerst de tent opzetten), samen met de buurkindjes.....dikke pret en plezier voor tien. Als het lukt zal ik de foto's gauw uploaden. Maar ik ga nu eerst Rick uit bed halen, die is weer wakker.
Patrick is zaterdag jarig.....wat zal ik Rick laten geven? Hebben jullie nog leuke ideeën? (oh ja, papa wordt 50!) ***************************************** Gisteravond hebben we Rick voor het eerst naar bed gedaan zonder fles voor het slapen gaan. Onder de noemer van we zien wel wat er gebeurt.... Hij werd voor het eerst wakker om 6 uur en heeft daarna met zijn speentje nog verder geslapen tot 07.50 uur! \/ =D>
Hoelaat heeft hij dan voor het laatst wat gegeten en/of gedronken? Ik wil dat nl met Tim ook gaan proberen maar ik durf nog niet zo goed. Hij krijgt om 21.00 nog een fles melk nu. Wordt ie 50? jeetje..hihi.. ehm tja wat zou je hem kunnen geven.... geen idee eigenlijk. Ik zit met hetzelfde probleem voor mijn man.
Rick heeft voor het laatst tegen 6 uur een warme maaltijd met een toetje gegeten. Voorheen kreeg hij dan om 20.00 uur nog een fles, maar die hebben we dus gewoon eens weggelaten. Ik heb (bij de eerdere overgang naar minder flessen) gemerkt dat het voor Rick het beste werkt als ik de laatste fles gewoon ineens weg laat, maar bij sommige kindjes werkt afbouwen beter. ************************************ Van mij krijgt hij een nieuwe broek en een nieuw overhemd (afkomstig van een goede herenzaak; dus prijzig); hij koopt namelijk nooit nieuwe kleding, heeft nooit iets nodig.... Maar ik vind het lastig om te bedenken wat ik Rick zal laten geven.... ik heb gelukkig nog een paar dagen. Oh en 20 mei laten wij onze Rick dus dopen en dan krijgt hij een babyschommel van ons. Hij vindt schommelen zo leuk in de speeltuin, hihi, nu maar hopen dat hij het dan thuis ook nog leuk vindt.
Hee Ramoontje, hoe was jullie eerste trouwdag nu verlopen? Of heeft hij er niet meer aan gedacht ? Marjolein krijgt al een tijdje om half 8 de laatste fles. Die hou ik er wel in, want anders krijgt ze alleen 's ochtends nog melk en bij de lunch. Tis voor haar een soort slaapmutsje, al drinkt ze niet alles. gek he, dat afbouwen. gewoon uitproberen werkt inderdaad het beste! Groetjes, Ellen
Tot nu toe gaat het niet geven goed (nou ja, al 2 dagen ahum). Vannacht was hij wel even om 02.30 uur wakker, maar ik heb hem zijn speentje gegeven en hem vervolgens tot 07.15 uur niet meer gehoord. Dus ja, het gaat goed zo. Ik vond het ook vroeg hoor om die fles te laten vallen, maar het CB zei dat hij het qua gewicht gemakkelijk aan moet kunnen. Wij hebben het eergisteren dus gewoon geprobeerd. Oh en wat die trouwdag betreft: niks hoor. Zijn commentaar was: we hebben gisteren (vrijdag) toch een grote parasol en een partytent gekocht? Bovendien doe ik niet aan die flauwekul en bloemen; ik krijg van jou toch ook geen bloemen?! Toen was ik natuurlijk uitgel*ld......shit....
haha, die van jou is dus ookal net zo romantisch als die van mij! hahaha. Wij hebben Tim om 19.00 uur een fles gegeven en daarna meteen naar bed. Hij heeft geslapen tot 8 uur. hmm misschien als ik hem later zijn toetje geef dat ik ook de laatste fles kan laten vervallen. Binnekort maar eens proberen.
Daar heb ik dus ook aan zitten denken, ipv direct na het eten een toetje, wat later bijv. om 19.00 uur ofzo...