Augustus 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sjarrel, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    2 dagen voordat Lisa 1 jaar werd heb ik positief getest van Tim.
    Er zit dus 1 jaar en 8 maanden tussen. En geloof me.. je houdt echt net zoveel van je 2de als van je 1ste..
    Soms is het wat moeilijk maar meestal gaat het supergoed om die 2 te combineren. Als Tim op bed ligt heb ik tijd voor Lisa, ligt Lisa op bed dan heb ik tijd voor Tim...
    Ik heb niet het gevoel dat ik dingen mis van 1 van die 2...
    Ik vind wel de tijd sneller gaan dan met maar 1 kindje.

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ben ook niet bang dat ik van de een meer of minder zal houden, dat gelukkig niet! Maar het gaat allemaal zo snel (de ontwikkeling) en ik wil van Rick alles meemaken en genieten (alhoewel ik natuurlijk ook wel weet dat hij niet van de ene op de andere dag zomaar in tijd vooruit springt als ik zwanger mocht zijn van nummer 2 hoor)...
    Nu denk ik wel eens, ik weet nu soms al niet wat ik doen moet als er iets met Rick is of in bepaalde situaties, hoe moet dat dan met 2? Maar tegen de tijd dat nummer 2 er is, zijn we natuurlijk 9 maanden verder en is Rick ook weer ouder. Hihi, je kunt maar ergens over twijfelen, bij de zwangerschap van de eerste was het van kan ik dat allemaal wel, en nu we het over een 2e hebben, denk ik soms precies hetzelfde, kan ik dat allemaal wel....

De weegschaal slaat voor mij echt door naar een 2e hoor en dan rond de tijd dat Rick een jaar is, misschien idd ietsje eerder. Patrick heeft zoiets van, doe toch rustig aan, maar ik heb zoiets van, jij wordt er niet jonger op, ik ben nog niet zwanger en dat het bij de 1e gelijk raak was, wil niet zeggen dat dat bij een 2e ook het geval is.
    Ach we zullen wel zien.

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Nee dat is waar.. hoewel dat bij ons wel het geval was.. allebei de 1ste ronde!

4. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik was ook de eerste ronde gelijk zwanger, toen kreeg ik een miskraam, en de eerst volgende ronde meteen zwanger van Joey. Dat wil iid niet zeggen dat het de tweede keer weer zo moeiteloos zal gaan. Je man wordt er inderdaad niet jonger op, maar een paar maanden eerder of later zal ook niet zo heel veel verschil maken denk ik! Ik ben benieuwd hoor, wanneer het raak zal zijn, spannend!

5. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hallo,

ik breek even in om te vragen of je jullie kindje al hebben bij geschreven op de lijst met baby's die in 2006 zijn geboren. Is misschien wel leuk om te zien hoeveel forum kindjes er zijn geboren, en welke naam ze hebben gekregen.
    Dit is de link;
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0

Groetjes Mouschy.

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Heb Rick er gelijk even tussengezet.

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Vooralsnog ben ik nog steeds aan de pil hoor, dus deze maand zal het niet raak zijn ;) . Die paar maanden maken ook geen verschil, daar heb je gelijk in hoor. We zullen zien....

8. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Nikki is niet lekker :( Snot loopt uit haar neus en en ze heeft traanoogjes ook als ze even niet huilt...
    En ze is zooo zielig, wil niet liggen, wil niet zitten, wil niet bij mama, wil niet alleen etc...
    Ik hoop dat ze zo weer even in slaap valt!

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    He wat vervelend, zowel voor jou als voor haar. Ik hoop dat ze snel weer beter is!

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Sinds Rick op 3 maaltijden zit, wordt hij ineens 's ochtends vroeg weer wakker. Zo rond half zes begint hij te roepen. Geef ik hem dan zijn speentje, dan draait hij acuut zijn hoofd opzij en slaapt weer verder :confused: "Helaas" duimt hij dus niet, maar hij stopt dus ook niet zelf zijn speen in zijn mond.
    Wat zouden jullie doen, even opstaan en de speen geven of laten roepen/brullen (wat meestal resulteert in een totaal overstuur kind)......*zucht, waren we er eindelijk vanaf.....*

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Jep, done!

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Vervelend zeg. Heeft Jamie ook gehad vorige week. Alleen had hij er ook hoge koorts bij en wou hij geen eten... bleek dat hij de griep te pakken had. Jamie is weer beter maar heeft wel even zijn twee oma's aangestoken en ik zit ook net sinds woensdag thuis...

Beterschap met Nikki!

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik denk dat het tijdelijk is Ramoontje... Tim werd ook een tijdje terug vroeg wakker en wilde ook niet slapen.
    Je kan hem het beste gewoon weer even de speen geven.. een overstuur kindje is ook geen pretje. Wie weet gaat hij straks nog wel vanzelf duimen.. Deed Lisa ook!

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Vanochtend viel het al weer mee (06.45 uur).... toen naar beneden voor een boterham. Na de boterham en fles ben ik lekker nog even teruggekropen met Rick in het grote bed. TV'tje aan met tekenfilms....15 minuten later sliep hij weer, met de TV aan ;) Hij heeft lekker nog geslapen tot 09.45 uur.
    Ach het geeft ook niks, het zal idd wel tijdelijk zijn en waarschijnlijk is het een sprongetje of zo of het zijn toch zijn tandjes (er verschijnen er nog 3, maar nog niet door)....bij tijd en wijlen is hij dan ook niet te genieten (boos, chagerijnig, huilen, dreinerig, noem maar op).

Oh en vanochtend stapte hij zomaar langs de spijlen van de box van de ene naar de andere kant....over vlug gesproken....
    Daar stond wel tegenover dat hij vanavond achterover in de box is gevallen, hard met zijn hoofd tegen de spijlen :( :cry: Meestal kan ik het afdoen met een "niets aan de hand, is al weer over" en een aai over zijn bol maar nu moest ik hem echt effe troosten, dikke tranen natuurlijk....ach hoe was het spreekwoord ook weer: met vallen en opstaan? hihi :D

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo "laat" nog?....

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja idd... zo "laat" nog! hihih

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou, dat zal mij benieuwen dan (vanochtend was het overigens iets na half zeven toen hij voor het eerst wakker werd).

18. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Hier schrok ik om 9.22 uur wakker en ons dametje lag nog lief in haar bedje :)
    En omdat deze ontaarde mama niet meer genoeg Nutrilon in huis heeft voor pap dus ontbeten met een boterham en dat vindt ze dus ook prima :)
    Gelukkig is de verkoudheid weer wat bijgetrokken, gisteren ook naar het KDV geweest en daar was ze weer haar eigen blij ik! Hoop dat ze dat thuis ook blijft dit weekend!
    Fijne moederdag voor iedereen!
    Ik heb mijn nieuwsgierigheid weten te bedwingen wat Nikki's frobelwerk van de creche betreft :)

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wow, om 09.22 uur? En ik had zo'n zin om nog effe verder te slapen vanochtend.....(als ik de spiegel kijk vind ik mezelf net een spook - niet opgemaakt dan hè - terwijl ik er 's nachts toch echt niet uit hoef).

Rick eet 's ochtends ook graag een boterham hoor. Vanochtend heb ik hem echter een bordje bambix gegeven, ik dacht laat ik het nog eens proberen, misschien dat de luieruitslag wel 3x toeval is geweest....hihi

Al een echt fröbelwerkje, leuk hoor. Rick is niet eens met papa op pad geweest, dus volgens mij krijgt deze mama morgen niets :( , tenzij ze vanmiddag zelf nog iets koopt...maar ja da's ook niet echt de bedoeling. :confused: :(

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik moet ook nog een kadootje voor mezelf gaan kopen.... hihih

Hier is net een jong stel met oma, onze Quinny op komen halen. Ik had hem incl. maxi-cosi op mp staan. Boehoooeeeeee is nu wel definitief zo hoor, dat er geen 3de komt!
    (en anders gewoon weer een nieuwe kopen..hihihiihihi)

Deel Deze Pagina