Rick zijn eerste vakantie is een feit: zondag 10 of maandag 11 juni gaan we voor 14 dagen naar de Zuid-Belgische Ardennen (ong. 9 km van de franse grens)! (zal mij benieuwen wat ik allemaal vergeet mee te nemen, hihi )
Alvast een fijne vakantie gewenst! Enne.... je gaat absoluut wat vergeten.. als het maar niet een thermometer en babyzetpilletjes zijn!
Die stonden bovenaan mijn lijstje! Naast de druppeltjes voor zijn tandjes en de vloeibare paracetamol (anders zul je net zien dat ik alleen zetpillen bij heb en dat hij diarree heeft, hihi)
Da's een goeie, die heb ik nog van de vorige keer staan (alleen wilde hij het niet drinken en hij liet zich ook niet foppen helaas.....melk of sap met ORS trapte hij niet in, maar goed kan het maar bij me hebben).
Oh, ik wil ook vakantie.... Maar dat duurt bij ons nog tot half september En nog geen idee waar we naartoe willen, tijfel tussen vliegen (dus Griekenland) of met de auto (Nederland, Duitsland, Belgie) En als we de auto van mijn ouders mogen lenen is Frankrijk ook nog een optie, die van ons is echt te klein voor een lange reis met kind
Vanmorgen sinds lange tijd weer zelf de babywas gevouwen en gestreken (meestal doet mijn moeder dat op haar omadag ) en ik weet nu weer hoeveel ze heeft! Denk altijd dat ze tekort komt dus als ik iets leuks zie verdwijnt het in mijn mandje En voor mezelf koop ik niks, meer mama's die hier last van hebben?
Zo daar ben ik weer Nou ik heb geen last meer van mijn aambeien hihi, ik kan zonder pijn nu een grote boodschap doen heeeeeeeeeeeeeeerlijk 8) Sjalleke: ik heb er ook last van hoor, als ik ga shoppen dan kom ik alleen met dingen voor Sem thuis en niks voor mijn man of mij Net als vorige week ging ik voor schoenen voor mij, ik had een cadeau bon gekregen voor mijn verjaardag en ik kwam thuis met schoenen voor Sem Mijn man krijgt soms wel een rolberoerte van mij omdat hij mij vraagt of iets te halen en dat vergeet ik gewoon en kom met iets voor Sem thuis Dus ik denk dat veel moeders daar last van hebben hoor hihi
Hier nog een hoor! Vroeger wist ik niet wat ik zelf aan moest trekken en nu sta ik voor Rick zijn kast te twijfelen, hihi.....en er komt steeds meer bij, hoe zou dat nou komen?
Ik lees heel af en toe nog mee.. ben niet zo heel veel op de site te vinden maar dacht is toch wel leuk om nog even te vertellen! IK BEN ZWANGER VAN NUMMER 2 (21 september uitgerekend)misschien dat je het al wist door een ander topic maar bij deze.. ik heb een hele tijd gewacht met vertellen omdat ik de eerste maand (?ongesteld?) werd bleek later wel innestelbloed geweest te zijn maar dat duurde wel 2 weken ben toch behoorlijk angstig hierdoor geworden.. het was wel gepland, we zouden het gaan proberen om voor de volgende te gaan maar dat het in 1 keer raak was (bij firdaous ook het geval) hadden we niet verwacht! We zijn er allebei heel erg blij mee en mn zwangerschap loopt heel voorspoedig het gekke is dat die totaal anders is dan bij Firdaous niet ziek geweest niet misselijk niet overgeven alleen eerder moe vooral savonds als de kleine in bed ligt moet ik wel ff bijkomen beetje last van bandenpijn (erg vervelend maja) maar gelukkig gaat alles goed! We hebben een paar weken geleden de 20 weken echo gehad en alles was goed.. Met firdaous gaat ook alles heel goed! Ze kruipt al sinds een maand of 6 ja supersnel! en nu kan ze me zelfs helemaal bijhouden net een konijn haha.. ook loopt ze nu al bijna! met gemak in de box rondjes of rond de tafel het is echt een lieverd met af en toe een flinke driftbui! Maar ze doet het goed! ook vind ze mama's buik wel heel interessant als ik tegen haar zegt dat daar de baby in zit kijkt ze heel verbaast en wil onder mn shirt kijken en dan ff voelen en blazen (dat je een scheetgeluidje voelt) waarop vervolgens de baby schopt haha ze hebben nu al een band.. zo dat was een heel verhaal! groetjes Iman
Gefeliciteerd Iman! Het blijft kriebelen en twijfelen en weer kriebelen hoor zo'n tweede... Zit nu weer in de twijfelfase
ja ik moet wel zeggen dat dit erg snel is maar als jullie er nu mee zouden beginnen is je kindje tegen die tijd best wel zelfstandig! groetjes Iman