Augustus 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sjarrel, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Selin krijgt ook een 2e dus Iman is niet de enige :)
    En Nikki heeft een stoere meidenkamer nu omdat we verhuisd zijn.. Nu alleen dekentje en waskussenhoes in een ander kleurtje :)

Heh bah, ik schrik van het berichtje dat Benthe het niet gered heeft, wat akelig verdrietig voor de ouders, broertje en zusje!

2. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    :D Heeeeeeeeey het is rustig hier zeg hihihi

Oja Selin is idd zwanger van de 2e, heb al even niks meer van haar vernomen hoe het ermee staat!

Sjalleke: nee niet zo een goed bericht van Benthe, ze was zo een vechtertje en de 1e keer heeft ze het gered, maar na de 2e keer niet :cry: Heb het zo te doen met Annemarie en haar man en natuurlijk jason en janelle.

Ga weer even verder andere berichten lezen.

doei doei.

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hihi :) ! Leuk he, klussen?

Even een ander vraagje, hoe krijg je 2 quotes in je bericht? Wil me maar niet lukken! :(

@Iman; hier kriebelt het wel een btje hoor... misschien gaan wij dit jaar ook wel voor een 2e... ;)

En idd, vreselijk bericht van Benthe.. Toen ik het donderdagavond las, ik volgde het topic over Benthe die avond namelijk, heb ik eerst een potje zitten janken. Dit lijkt me echt het allerergste wat een ouder kan overkomen. Ik heb nog een aantal berichtjes in dat topic gezet, vind het zo verdrietig en oneerlijk!

4. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Hey meiden,

Zag mijn naam in een keer staan ;)
    Ja heb echt heeeel weinig tijd om mee te kletsen. Noa neemt ontzettend veel tijd in beslag en mijn 2e zwangerschap is een heel stuk vermoeiender dan de 1e. Maar we zijn al over de helft...dus nog eventjes hahaha.

Alles goed met jullie kleintjes?
    Hier gaat alles perfect...Noa kan nu kruipen en staan en ik moet zeggen je hebt je handen eraan vol hahaha. Maar kan niet wachten tot ze ontdekt dat ze kan lopen, het is echt een klein mensje nu.

Groetjes,

Selin

5. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    ben een tijdje weggeweest maar is toch wel weer leuk om ff bij te kletsen nu kan ik het bijhouden eerst moest ik wel 5 paginas lezen elke keer en dan is het niet zo leuk...

Toch niet de enige zwangere hehe ;) Selin wanneer ben je precies uitgerekend? Dat moe zijn dat heb ik vooral savonds! niet extreem alleen die bandenpijn is zo erg af en toe nu laat ik het afkloppen gaat het al dagen goed! Mijn buikje is echt een buikJE nog kleiner dan toen bij firdaous rond deze tijd.. nou ja als de verloskundige zegt dat alles goed gaat dan vertrouwen we daar maar op!

@Sjalleke waar blijven de foto's ben benieuwd!
    Ik heb vandaag even de bekleding van de wieg gewassen vond dat wel zo fris dus dat is buiten aan het drogen als hij weer in elkaar zit maak ik er wel een foto van.. voor de rest kan ik weinig foto's maken maar zodra we verhuist zijn overspoel ik jullie! heb zulke leuke ideeen voor firdaous haar kamer.. maar ja me nog maar ff inhouden.

Ik ben voor haar kamertje ook op zoek naar een kledingkast, kan nergens een leuke vinden.. mag nieuw want mp heb echt niks.. en ja voor het geld wat ze ervoor vragen heb ik liever een nieuwe. Het doorgroeibedje heb ik al een hele leuke van ijzer wit gespoten met van die krullen erin.. van de ikea heel leuk..

Nou even de keuken opruimen en dan kan ik lekker met de kleine spelen.. ze heeft nu zo'n loopwagen van chicco en dat gaat hartstikke goed kan dr niet bijhouden moet dr steeds omdraaien maar ze vind het prachtig

6. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Queenbee: ik weet ook niet hoe dat moet, Saona wel want die maak er weleens gebruik van :D

Hoi Selin, ik weet het dat je als moeder zo drukt kan hebben hoor :D en nu helemaal omdat jij zwanger bent van de 2e nog gefeliciteerd meis ;) Ik klets zo nu en dan nog even mee, zit ook weleens op een andere site, maar ik heb ook niet zo veel tijd druk druk en nog eens druk hihi :)

Sem heeft al rond de tafel gelopen en steekt dan over van tafel naar de bank, zonder houvast :( En als ik hem bij zijn handjes houd dan loopt hij netjes met kleine pasjes.

Ze worden echt groot ja een heel echt mini mensje :p

Iman: nu is het zeker goed bij te houden, de moeders die hier even komen hebben het lekker druk met de kids en soms even tijd om te praten hier. Dus dat geld voor mij ook zo en zelfs maak ik er even tijd voor ;) Nee als je hele lappen tekst moet terug lezen is ook niet zo leuk en de helft onthoud je toch niet meer :)

Je hoord vaak bij een 2e dat het langer duurt voordat je echt een buik ziet, alles is al wat breder dan de vorige keer en wat meer ruimte :)

Ja ik ga zo werken, Sem zo naar de creche brengen.

Doei doei meiden ;)

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hoi hier ben ik ook even...

Zoals jullie al zeggen.. druk druk druk.. vooral met 2 kids!

Tim kan nog steeds niet zelf gaan zitten maar als ik hem gewoon neerzet, kan hij wel blijven zitten.
    Ook als ik hem nu vastpak aan zijn handjes blijft hij op zijn beentjes staan en probeert wat te stappen.

Verder is het hier eigenlijk wel rustig... geen gekke dingen verder!

Werk ze patricia!

8. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Nikki zit de hele dag rechtop als het aan haar ligt maar lopen heeft ze nog totaal geen zin in... Ze gaat ook niet echt op haar voetjes staan als we haar vasthouden met de voetjes op grond... Alhoewel ze die voetjes nu niet meer meteen meters optrekt ;)

En de foto's komen nog... Hebben het gewoon drukdrukdruk, net als de andere mama's hier :)

9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Haha, gewoon eerst het stukje dat je uit het ene berichtje wilt quoten om te reageren kopieëren, en dat dan in een nieuw berichtje waar ook een quote in staat waar je op wilt reageren plakken... snappie?! :)

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oohh! En ik maar denken dat er een heel ingewikkeld trucje voor was ofzo #-o ... is het gewoon zo simpel als wat! :)

Jamie geeft sinds gisteren handkusjes aan ons, hihi! Als wij eentje naar hem doen, krijgen we eentje terug! Zo lief!

Hij heeft trouwens nog steeds rode vlekjes op zn gezichtje en armpjes... de dokter en het CB weten niet wat het is, in ieder geval geen waterpokken, want dan hadden er allang blaasjes moeten zitten en tis ook geen 5e of 6e ziekte... raar.. gelukkig heeft hij nergens last van, dus dat scheelt weer.

11. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Queenbee: zijn het geen warmte plekjes, Sem had vorige week ook last van vlekjes op zijn gezicht en armpjes!

Sem heeft de 5e ziekte gehad met 5 maanden en hij zat ineens onder de vlekken en werden vuriger in bad, hij was hangerig wat verhoging, maar geen koorts ;)

Nou zeg weten jullie al dat de moeder van Benthe de boel heeft gelogen, Benthe is nooit geboren, dus ook niet te vroeg geboren en niet met ruim vier maanden overleden. Ze heeft alles bij elkaar gelogen schijnt :(
    Dat doe je toch niet :evil: hoe kan je zo verot zijn zeg bah. :(

Nou ja ik wens jullie weer een prettig weekend toe, ben de hele weekend weer niet online ;)

Oja gisteren naar de dierentuin geweest en Sem vond het geweldig, waren wel veel beesten nog binnen :( En zijn helm hebben ze nog wat ruimer gemaakt, want ik kreeg hem niet meer op of af :rolleyes:

doei doei

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja, kan misschien ook warmte-uitslag zijn, maar dat heeft hij ook al eerder gehad en dat zag er niet zo uit als nu. Hij heeft er gelukkig zelf geen last van, dat scheelt.

Idd maar een raar verhaal van Benthe ja, werd er naar van. Bah! Enne, jij ook een fijn weekend!

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja zo iemand is echt ziek.. is toch niet te geloven dat je zo'n heel verhaal bij elkaar kan liegen.

Ik had haar in mijn msn lijstje staan, maar heb haar er snel uit gehaald...bah bah.

Hoe gaat het verder bij jullie?

Hier nog steeds zijn gangetje.

14. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Hoi augustus mammies,

zou het leuk vinden om hier ook mee te kletsen, de meeste van jullie ken ik al wel! vinden jullie dat oke?

x

15. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Hartstikke gezellig Mad, klets lekker met ons mee! We kijken niet op een maandje meer of minder ;) ;) ;) !

16. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Hier ook helemaal lekker, op wat slaapprobleempjes met Joey na ;) Als hij eenmaal slaapt dan wordt ie niet meer wakker, dat is het probleem niet, maar hij slaapt voor geen meter in al een paar dagen :( En en al krijzen... Ik heb hem natuurlijk even helemaal onderzocht, hij krijgt een kies... dat zal het probleem zijn. Ik heb niks voor doorkomende tandjes/kiesjes in huis, dat ga ik zo maar even halen, maar ik heb hem maar een zetpilletje gegeven en toen is hij na een flesje om te troosten alsnog gaan slapen.

Hij heeft wel eergisteren wéér een paar pasjes los gelopen! De held!

17. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ow en ik heb een leuke foto gemaakt toen ik woensdag met mijn zussen en Joey bij een ijssalon op het terras zat. Echt een lucky shot. Ik moet hem nog van de camera halen, misschien vanmiddag, dan zet ik hem in mijn album :) !

18. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Aaahhhhhhhhhh wat lieffffff! Ik ben trouwens wel benieuwd wat jullie beebjes nog meer allemaal kunnen of kunnen zeggen. Joey zegt mama, papa, dagdag, neenee, bah en hoeraaaaaaa (dat was ik hem vast aan het leren voor zijn verjaardag :D ).

Hij klapt in zijn handjes, hij kan dansen als hij muziek hoort, hij loopt langs alle meubels en achter zijn loopwagentje, en hij heeft al een paar keer een paar pasjes los gezet. Hij doet als hij hoeraaaaaaa zegt zijn armpjes in de lucht. Hij geeft nu sinds kort ook kusjes (maar nog geen handkusjes :) ) ... :D

19. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    dank je! Anita!

ja en een maandje meer of minder maakt idd niet uit zo te lezen want Joey kan en zegt al een stuk meer als Evi :D
    Evi zegt ook geen papa of mama meer (waren blijkbaar toevals treffers of iets) ze zegt alleen daaa daaa en kan naar iets wijzen wat ze wil! ze kan wel al los lopen, zo`n 10 stapjes lekker waggelen :D

o en ze kan kusjes geven, als ik vraag; krijgt mama nog een kusje dan doet ze dr mond open en geeft me een kus, soms bijt ze me dan ook nog even in m kin ha ha !

20. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Lig je nou nog niet in bed?! Hahahaha!

Joey doet ook zijn mond open als hij een kusje geeft, lekker nat :)

Hoeraaa zegt hij niet echt als hoeraaa hoor, hij zegt 'Aaaaaaaaaaaaaaaa' en doet dan zijn handjes in de lucht zoals ik hem geleerd heb! Hahaha!

Evi loopt al als een tierelier, dat doet Joey nog niet. Hij stond al met 7 maanden in zijn box, toen moest dat ding al naar beneden, met 8 maanden liep hij de meubels rond, maar hij vind het wel prima zo geloof ik. Hij schrikt telkens helemaal van zichzelf als hij los een paar stapjes heeft gedaan, en doet het dan vervolgens even een paar dagen maar niet meer :)

Deel Deze Pagina