Augustus 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sjarrel, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    en waar hebben jullie je box gekocht? goede en slechte ervaringen alsjeblieft!

2. Sharm1

Sharm1 Niet meer actief

Cristiano pakt tot nu toe alleen zijn shirt, zn spuugdoekje, en hij houdt je hand vast als je 'm eten geeft. Maar echt gericht een speelgoedje pakken doet hij nog niet.

3. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    @ QueenBee en susanne1979 dank jullie wel voor jullie antwoorden. Leuke foto trouwens QueenBee van je kindje met baby teigetje :D

Ik zal vd week eens proberen wat Carlos van z'n baby gym vindt. Hij houdt er van om z'n spuggdoekje of slabbetje vast te houden. Tijdens het eten houdt hij me vinger vast. En nu heeft hij sinds kort me ketting en haar ontdekt om vast te houden.

4. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    2de hands bij kringloop :D
    voor maar 10 euries... en hij is zo mooi...
    geen enkele krasje.. :) beukenhout en een la eronder...
    lijkt net nieuw :D

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wij hebben hem van kennissen overgekocht.
    Ik zou je adviseren om wel een box te kopen met een lade of rieten mandjes onderin.. is ideaal om wat luiers ed in te leggen! Oo moet hij in standen verstelbaar zijn en evt wieltjes eronder zodat je makkelijker eronder kan stofzuigen, doordat je hem kan verplaatsen.. (ikzelf heb helaas geen wieltjes!)

Succes!

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Eventueel een stukje plakvilt onder de vier hoeken doet wonderen (ik heb ook een box zonder wieltjes, maar met een stukje plakvilt schuif ik hem toch redelijk gemakkelijk opzij) ;)

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    he ja dat is een hele goeie tip!

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Tja, wie niet sterk is moet slim zijn.... ;)
    (ik heb onder alle meubeltjes op de babykamer ook plakvilt en schuif de commode en het ledikantje dus zo opzij; sterker nog: voor het behoud van mijn tegelvloer heb ik zelfs onder de eetkamer-, salontafel en de banken/fauteuils plakvilt zitten ;) )

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Hebben wij ook gedaan, ideaal alles kun je rustig verschuiven zonder al te veel til en trek werk en krassen op het laminaat.

De box hebben wij via markplaats gekocht ook met een lade eronder (zit ook vilt onder zodat we hem makkelijk en zonder krassen open en dicht kunnen doen) Ideaal om speelgoed e.d. in te bewaren.

Kylian heeft trouwens besloten dat hij alleen nog maar wil zitten en op die manier drijft hij mama en papa tot waanzin want bij alle andere standen is het gillen en schreeuwen.

Groetjes anita

10. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Goh dat komt me bekend voor zeg, Joey wil alleen nog maar staan :rolleyes: ... Uiteraard kan hij dat nog niet zelf, dus moet ik hem maar de hele dag in die stand vasthouden :(

Hij heeft trouwens zijn tweede prikronde gehad van de week. Hij was zo lief aan het sjansen en lachen tegen de arts, het was gewoon zielig om te zien hoe hij zich verraden voelde toen ze hem prikte... :( . Gelukkig huilde hij maar heel even. Hij heeft er net als de vorige keer geen last van gehad. Hij was maandag 8020 gram en 65 cm... :confused:

11. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    mag hij al staan vanaf 3 mnd..? en vanaf wanneer mag hij zitten?

12. Ellen1973

Ellen1973 Actief lid

22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Zo hee.... 8 kg, grote beer zeg!

Wij hebben hier ook een "ik wil alleen maar staan"dametje. En maandag met de 2e prikken bleek ze 6150 en 63 cm. De prikken leek ze niet eens te voelen, raar kind!

Ook wij zijn blij met de plakviltrondjes onder alles" banken, box, stoelen, dressoir. Hihi, gelukkig erg goedkoop bij Ikea!

Groetjes van erg drukke Ellen (ga weer 2 kids uit de creche plukken, net de oudste van school gehaald). Doei!

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo blijkt maar weer dat mijn ventje echt heel lang is....hij was met 10 weken al 64,5 cm(!) :confused: , en 6200 gram precies. Zowel qua groei als qua gewicht zit hij dus aan de bovenkant van de groeicurves van het CB....

14. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Firdaous was met 2,5 maanden 63 cm en 6130 gram

maar met 5,5 weken was ze echt al flink aangekomen toen woog ze 4900 gram

na 2 weken van 3500 gram naar 4025

maar nu is het steeds geleidelijker

15. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    :oops: meiden ik heb even niks van me laten horen :oops:

Ben van de week geestelijk ingestort, ze zijn van het riagg geweest en ik zit tegen een postnatale depressie aan :cry:
    Dacht zelf dat ik gek geworden was, maar niet dat ik dit zou hebben!
    Dus ik zit nu in de ziektewet, maar voorlopig niet werken en veel rust houden.

Ze hebben van de week mijn bloed afgenomen en die wordt getest op bloedarmoede, schildklier en lever, daar kan ik zo moe van zijn.
    Maar als er niks naar bovenkomt, dan zit het toch heel diep in mij en ze denken dat het met de keizersnede heeft te maken.

Maandag krijg ik de uitslag van het bloed en vandaag krijg ik een nieuwe afpraak om op het riagg te komen praten, ze gaan er dan veel dieper op in.

Ik heb echt een probleem, zit best in de knoop met mezelf. Alleen het gekke is dat ik zou van sem houd en gek op dat mannetje ben, maar dat ik heeeeel boos kan worden als hij te veel spuugt, of niet doe wat ik zeg (het is een baby, weet ik)

Maar ja jullie hou ik wel op de hoogte hoe het met mij gaat, het is voor mij belangrijk dat mijn probleem boven tafel komt, zodat ik weer mezelf kan zijn en mij gelukkig voel, dat ben ik nu niet!

Sorry van zo lange verhaal, maar ik moest het even kwijt.

@Queenbee: die tijgergym heeft sem ook, alleen die staart blijf bij mij niet goed omhoog staan, dus ik heb een andere voor sem gekocht, zo echt gym, beugel met speeltjes eraan!

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He patricia.. ik ken het. Ik voel me momenteel ook niet happy en lekker in mijn vel.
    Heb zelf ook even aan een PND zitten denken maar er zijn teveel dingen die ik wel leuk vind en zo.

Sterkte meid! Komt helemaal goed!

17. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Ik vind bijna niks meer leuk................... :cry:

Kom en kwam het huis niet uit, liep de hele dag in mijn pyama.
    was alleen maar bezig met sem, en het huishouden!
    Of hier op deze site meekletsen, dat was gewoon afleiding en ik kon ook andere mensen helpen.

Zelfs viel ik constant uit tegen mijn man, we hadden ook geen s*x meer, ik had er geen zin en behoefte aan! Ook wilde ik veel slapen en lag veel op de bank, in mijn pyama.

Als we wat gingen doen, dan was het even leuk en wilde ik snel weer naar huis, was gewoon bang buiten, leek wel op staat vrees :confused:
    Maar ik kom nu wel in mijn eentje naar buiten, dus ik durf niet met sem naar buiten.

Maar goed volgende week gaan ze het allemaal uit mij trekken hopelijk!

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Vervelend joh... ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Ik weet hoe het is om je bang te voelen...
    Kan je ook wel de hele dag huilen? Ik heb dat nl wel nu... dt ik me schuldig voel tegenover Tim en Lisa als ik moet werken en zo. Echt verschrikkelijk.. gisteren had ik ook weer zo'n inzinking... alleen maar de hele dag gehuild en Lisa vroeg heel lief:"mama huilen?" agossie....

Sterkte meid..Je komt er echt weer bovenop!

19. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    precies huilen de hele dag, echt niet normaal en ja ook schuldig tegenover sem, als ik hem bij oma of de creche afdrop. Het voelt of ik hem dump of zo en dan komt er niks uit mijn handen die dag en denk ik alleen maar aan sem, dan bel ik wel 10x op een dag van gaat het wel goed!

aaaaaaah dat is wel lekker hoor dat jij nog een wat ouder kindje hebt, die kleintjes praten niet zoveel :cry: Soms kijk ik sem aan en zeg ik tegen hem, kon je maar praten dan had ik met jou een heel gesprek!

Lief he als ze voelen dat er wat is, kruipt ze dan tegen je aan?

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja Lisa kruipt dan tegen me aan of geeft me een knuffel.. lief he.. dat houd me ook weer op de been.

Deel Deze Pagina