@Susanne1979; Hier ook verder alles zn gangetje hoor. Ben net met Jamie wezen shoppen, een hele coole korte broek met een stoer donkergroen hemdje voor hem gekocht! En natuurlijk heb ik mezelf ook ff verwend met nieuwe kleertjes... mama kon natuurlijk niet achterblijven he ...! @Mad; Kom der maar bij hoor! Is alleen maar gezelliger, hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen ze toch altijd? @Saona; Los gelopen? Woh, das leuk! Jamie ontdekt nu net pas wat kruipen is (nadat hij al 2 maanden door de kamer heen rolt en tijgert... ), terwijl hij toch bij de tafel kan staan enzo. Als hij zich maar ergens aan vast kan houden. Jamie zegt ook papa, mama, dag, bah en als hij iets doet wat niet mag zeggen wij 'nee' en dan schudt hij ook nee. Ook klapt Jamie in zn handjes, kost hem wel een beetje moeite welk handje nou waar moet maar hij doet zn best. En als hij muziek hoort schommelt hij van links naar rechts met zn hele lijf, hihi!
Hallo ladies, Wij zijn weer terug van vakantie! Wij hebben het heerlijk gehad. Dankzij de grote afgezette tuin heeft ook Rick zich heerlijk uit kunnen leven op het grasveld. Dat resulteerde de 1e drie dagen in alleen zitten met de voetjes/beentjes omhoog (want gras dat kriebelt!) en vervolgens iedere keer naar de paardjes kruipen! Vanwege de kersenbomen leverde het ook veel kersenvlekken op maar gelukkig was er een wasmachine aanwezig in het huis. Slapen ging voor Rick over het algemeen goed, ware het niet dat hij stipt om 06.00 uur 's ochtends wakker werd.... Een beetje een domper voor ons dus maar goed. Eenmaal weer thuis heeft Rick de klok rond geslapen....hij ging tegen 20.00 uur slapen en vanochtend heb ik hem uiteindelijk om 09.00 uur maar wakker gemaakt.....Toch wel fijn zo'n donker kamertje, hihi. Nu zijn we blij weer thuis te zijn. Ik zal van de week proberen terug te lezen.
Rick zegt ook nog niets hoor, ja heel af en toe papa of mama en soms menen wij nog wel iets te horen (zoals bijv. auto), maar volgens mij is dat meer omdat wij dat er van maken op dat moment als dat hij het ook daadwerkelijk zegt. Hij kruipt wel als een gek het hele huis rond. Oh en hij kan sinds een weekje zwaaien, zo leuk. Dan zeg ik "dag dag" en dan zwaait hij met zijn armpje/handje (soms alleen met zijn handje, dan doet hij zijn vingertjes open en dicht, maar meestal met zijn hele armpje). Ach ja, hij is ook zo ongeveer de jongste van de maand augustus als ik mij niet vergis en het gaat toch al zo snel!
Hey welkom terug van vakantie! Lekker dat jullie genoten hebben, en de kleine man natuurlijk ook! Wat lief dat Rick nu ook kan zwaaien! Joey doet het al maanden, maar het ziet er zo schattig uit, zo'n bungelend armpje! Gisteren Liep Joey weer los van het TV meubel naar de salontafel, hij had het zelf niet in de gaten geloof ik, en het ging echt heel snel! 3 stapjes maar, maar toch... hij doet het nu steed vaker ! Als je hem probeert te lokken dan loopt ie niet, dan gaat ie op de grond en komt kruipend naar je toe. Hij doet het alleen als niemand er erg in heeft, including himself
welkom terug van vakantie! Heerlijk dat jullie zo`n afgezette tuin hadden, super hoor! Queenbee, ik vind Jamie echt zoooo`n gave naam! Evi kan sinds eer gister hieper de piep hoera doen! hi hi heel lief gooit ze dr handjes in de lucht! (alleen als ze er zin in heeft.... hi hi) ik heb 2 verjaardagen vandaag en ben helemaal op (kom uit de nachtdienst) doeiiiii
Rick begint nu echt te stappen aan de hand. Als ik heb van iedere hand een vinger geef zeg maar, dan stapt hij nu echt rond. Net had ik hem even achter zijn loopauto gezet en toen stapte hij ook een paar stappen, maar dan moet ik mijn armen wel om hem heen houden hoor, voor het geval het gat met zijn armen te groot wordt, want dan kukelt hij zo pardoes voorover..... :-# In de box doet hij niets anders dan springen. Hij houdt zich dan met 2 handjes aan de spijlen vast en hipt op en neer . Op vakantie deed hij dat ook, we gebruikten daar een campingbedje als box (echt ideaal, want ik zag het al gebeuren dat hij niet meer in de box wou als we terug van vakantie waren), maar het duurde wel even eer hij door had hoe hij nou het beste daarin kon gaan staan want er waren natuurlijk geen spijlen om je aan op te trekken. Rick heeft zijn hobby nog maar weer eens gedemonstreert op vakantie: eten, eten en nog eens eten :-# . Echt alles!!!!!! Zelfs de kersen van het gras of die de hond parmantig bij hem neerlegde op zijn beentjes :-k ....daar was ik niet zo blij mee, want hij steekt ze dus met pit en al in zijn mond [-( [-X . Gelukkig waren we erbij. Kersen eten samen met papa is ook heel leuk en dan heb je ook langer pret, want je krijgt iedere keer maar een halve!!!!!! \/ Hij hapt nu ook zelf van een banaan. Hij houdt hem niet zelf vast, maar neemt wel zelf de happen. Als ik 'm de banaan zelf laat vasthouden wordt het een grote prutzooi. :-k Hij wil ook wel vaker nu zijn vork zelf naar zijn mond brengen als ik er een stukje brood aanprik. Dan glundert hij van oor naar oor, zo schattig. (zelf zijn fles vasthouden doet hij overigens nog steeds niet!) Zo, dat was het weer eventjes!
hi hi die Rick lekker eten wel gezond allemaal! o heerlijk die verse kersen! ben ik ook gek op! alleen die vlekken krijg je er echt niet uit! zo hier 2 verjaardagen achter de rug! ook daar gegeten en Hans bij zn vader met Evi dus ik had lekker een middagje voor mezelf op die verjaardag! heerlijk een rose gedronken, tapas gegeten en genoten! had ook nog van haar een kado voor mijn verjaardag gekregen (22 mei) hi hi 2 hele gave roze vaasjes en petit four schoteltjes, ook roze! ik voelde me wel wat opgelaten, kom ik daar op een verjaardag krijg ik ook nog een cadeau! en toen op de terug weg ging ik nog even langs een vriendin want die was terug van vakantie uit Frankrijk en van haar heb ik nog wat flessen rose gehad en bier etc. en ik had ook nog een Sonja Bakker boek gekregen! hi hi dus ik ging naar verjaardagen en kijk hoe ik terug kom! ha ha ha! gekkies! wel lieve vriendinnetjes! 8) nu ga ik maar even badderen, ben best wel moe van zo`n dag! en kom ook uit de nachtdienst! zat net even terug te lezen in de topic en zag dat er ook al 2 mama`s hun tweede beeb verwachten leuk hoor! bij ons gaat het ook wel weer kriebelen hoor meiden! fijne avond! x
Heb geluk gehad, de vlekken zijn uit zijn spijkerbroekje toch verdwenen =D> ! En zijn sokjes: ach, dat ziet toch niemand als hij zijn schoentjes aan heeft Moet zeggen: hier kriebelt het ook heel erg voor een 2e (lees ook mijn eerdere berichten).....maar door het grote leeftijdsverschil tussen Patrick (50) en mij (bijna 30) twijfelt hij toch een beetje. Hij heeft sterk zoiets van: ja maar, ik laat jou dan straks wel met 2 kinderen achter...... 8-[ :-s Dus ik zeg: ja maar wie zegt er dat jij eerder dood gaat? Misschien ikke wel..... Waar hebben we het over zeg; we hebben het over een nieuw kindje en niet over doodgaan, dat gaan we per slot van rekening allemaal Aan de andere kant wil hij wel graag een broertje of zusje voor Rick Hoe dubbel kun je zijn : Ik weet het ook niet hoor......maar stel dat ik dan over 3 of 4 jaar zeg, ja maar ik wil toch nog een 2e dan "kan" het niet meer omdat Patrick zich dan echt te oud voelt..... Pfffff mannen ](*,)
heeeeeey meiden. Mad leuk dat je hier ook mee komt kletsen Ramoontje het is dus een geslaagde vakantie geweest gelukkig, fijn dat Rick het zo naar zijn zin heeft gehad in de tuin Ik heb het afgelopen weekend een vriendin verhuist en ik ben gebroken iets te veel getild Sem zegt zo nu en dan (wanneer het hem uitkomt) mama en papa Soms tegen de poezen iets van poeissss en hij wijst alles aan wat hij wil hebben. Hij staat en loopt langs en rond de tafel en banken, loopt nu af en toe los (per ongeluk) We hebben zo walker van V-tech en dan moet ik hem wel helpen om los te lopen met dat ding, want anders kiep hij ermee om Verder doet hij het geweldig met eten en slapen, hij heeft nu 2 ondertanden en bijna 4 boven tanden de laatste is nog aan het doorkomen (lekkere stinkluiers )
Good morning! Tja Ramoontje, moeilijk hoor. kan me voorstellen dat het een lastige beslissing is.... jullie moeten gewoon doen wat je gevoel in ingeeft en er idd niet te lang over na gaan denken want overal zitten voors en tegens aan... beter dat je die vlekken eruit hebt gekregen! ik hoop dat het vanmiddag droog wordt want ik wil met Evi naar een schoenewinkel om schoentjes aan te laten meten! en t is nu uitverkoop! heb ook bij bristol en scapino gekeken maar kon niet slagen dus nu maar wat duurder hopelijk zijn ze daar wel oke, anders ben ik snel weg en blijft ze maar op dr zootjes lopen
Rick heeft ook een paar echte schoentjes met veters. Deze zijn maatje 20 en passen hem goed (eigenlijk nog ietsje te groot, maar niet té). Het probleem alleen is als hij die aan heeft, weet hij niet meer hoe hij moet gaan staan! Terwijl hij niet anders doet als hij zijn andere (soort zootjes) aan heeft, maar die buigen natuurlijk mee met zijn voetjes, dat zal het zijn. Oh en nieuwsflash: Patrick en ik hebben er nog eens uitgebreid over gepraat en hebben de knoop doorgehakt. Niet nu, maar in augustus gaat de pil hier weer de deur uit en dan zien we wel wanneer een 2e zich aankondigt. Blijf het wel spannend vinden, maar ben wel blij dat we nu de knoop hebben doorgehakt!
Hey wat spannend Ramoontje! Ik ben benieuwd waarom jullie specifiek voor augustus kiezen? Ivm de uitgerekende datum dan misschien?
Ow ik ook, ik vind het ook zo'n leuke naam, had hem ook op mijn lijstje! Maar mijn wederhelft veegde hem meteen van tafel, hij vind het geen jongensnaam
Zo zitten wij (lees; ik...) ook te dubben. Of augustus met de pil stoppen, symbolisch als Jamie 1jr is, of december symbolisch 1jr na de test... Ik weet het nog niet. Als het aan mn hubby lag was ik gister al zwanger, hihi ! Bij ons heeft hij juist deze naam gekozen !
Meen je! Ik zou willen dat de mijne er zo over dacht zeg... ik denk dat het nog heel wat moeite zal kosten om de mijne zover te krijgen...
Dat heeft meer te maken met het feit dat Rick in die maand 1 jaar wordt, dus meer de symbolische grens van 1 jaar zoals QueenBee ook al schreef. En niet ongunstig (als het dan gelijk als de 1e keer meteen raak is natuurlijk!) ook bevallen voor de zomer.....tenzij het dan natuurlijk al in april of mei of zo snoeiheet wordt, maar dan heb ik pech gehad! We shall see!