Nou ik wel hoor ! Voordeel ervan is dat je vrijwel meteen met een klein kindje naar buiten kunt, maar de nadelen wegen zwaarder... Van mij hoeft het niet meer met een hittegolf ! Was net een walrus op het droge (he Mad )! En nu... nu is het pokkeweer Je hebt het natuurlijk niet voor het zeggen, maar ik zou op zn minst proberen de uitgerekende datum te plannen om de zomer heen !
:x oneeeeeeeeee voor mij niet meer in de zomer hoor met die bloedhitte pjuuuuuuuuuuuuuuuuf ik was net een opgezwolle walvis, ik had van die water poten en alleen al aan vocht woog ik 10 kg extra Maar het is idd wel een voordeel je kindje kan zo naar buiten en in de winter moet het even wachten. Maar als het toch in de zomer geboren gaat worden, dan is het niet anders voor mama
Vandaar dat wij - als het allemaal lukt natuurlijk! - nu gaan voor net voor de zomer, hihi! Voordeel van het nadeel van veel vocht vasthouden is wel dat je na de bevalling díe kilo's zo kwijt bent!
Toen ik zwanger was van Lisa was ik op de helft in de bloedhete zomer. Ze is in November geboren. Was ook echt afzien! Zei toen ook dat ik noooit meer zwanger wilde zijn in de zomer.. maarja hoe groot is de kans dat je dat niet bent... ja toch.. en idd met Tim dus midden in de zomer uitgerekend.. pfffff zwaar hoor! Ow enne Mad... Welkom.. (sorry helemaal vergeten)
neeee ik ook nooit meer in de zomer bevallen! hi hi maar als het deze zomer was geweest was het niet zo erg.... loop nu continu met lange mouwen, t is zo koud! ben er snotterig van! thnx Susanne! ik ga opschieten, heb gewerkt en moet nu asperges schillen, m schoonvader komt eten! en t is hier nog zoooo`n bende! kom er niet aan toe! helaas pindakaas! eigenlijk zou het t mooiste zijn om nu zwanger te worden en in feb. maart te bevallen dan wordt t ook vaak wel weer mooi weer en kun je lekker naar buiten! doeiiii
Zou mij niet uitmaken hoor. Bij Jamie was ik ook hoogzwanger in de hete zomer, maar gelukkig had ik geen last van vocht en dikke enkels enzo. Had helemaal geen zwangerschapskwaaltjes... zal bij de volgende dan misschien wel dubbel zo veel zijn...
'n vraag van andere orde: wat krijgen jullie kleintjes met hun 1e verjaardag? Puur uit nieuwsgierigheid hoor, en omdat wij (lees: ik) het gewoon niet weten. Weet ook niet wat ik tegen familie enzo moet zeggen. Hij is eigenlijk nog zo klein....... Zat te denken aan dat "huis" van fisher price. Dat leek me wel leuk. Een loopwagen heeft hij nl. al en van mijn ouders krijgt hij een tafeltje met stoeltjes (van de ikea).... Van de vakantie hebben we nog wat centjes over (?) en daar wil ik een fietsje (zo'n 3 in 1) van kopen..... Hebben jullie nog leuke kadootjes? (waar hebben we het over, Rick is zo ongeveer als laatste jarig, maar goed....)
Tim krijgt de blokken van Megablocks en van Abrick. Verder heb ik een tractor met aanhangwagentje voor hem gekocht. daar kan hij dan op zit en zichzelf vooruit duwen. Verder weet ik ook niet wat ik evt aan familie wil vragen. Van 1 opa en oma (ja hij heeft er nl 3) krijgt hij een klein kadootje en een envelopje met inhoud. Heeft Lisa van hen ook gehad.
Hai, ff snel want Evi is zoooo ziek en we gaan zo maar naar de dokter om 11:00 kon ik er nog tussen want ze heeft koorts, en heeft vanaf gistermiddag niets meer gegeten en gedronken zijn de heeeeele nacht in de weer geweest en een zetpil helpt ook niet Wij geven trouwens een zandbak (schildpad die is als enige waterdicht) een auto van fisher price met toeter etc. en balletjes. en voor de rest vragen we ook van die bouwblokken etc. ik hoop vanmiddag met beter nieuws te komen! doeiiii
Succes bij de HA Mad. Hopelijk word je er wat wijzer van! Ik heb om 10.15 uur een afspraak bij portrait place (v&D) Ga een fotosessie doen van Lisa en Tim. Hopelijk word het niet te duur! Doen jullie dat ook? In de prenatal doos zaten toch die kortingsbonnen daarvan.
Nikki krijgt de Tripp Trapp Ze heeft er zelf toch nog geen weet van dus de cadeautjes voor haar zelf komen volgend jaar wel! Stiekem hoop ik dat we de Toby krijgen van de opa's en de oma's en voor de rest moet ik me nog mee bezig houden... Tot nu toe is ze blij met alles wat ze in handen krijgt en het liefst datgene wat geen speelgoed is, afstandbedieningen, telefoons etc
Da's dus mijn dilemma ook: hij heeft er toch nog geen weet van. Een rol inpakpapier is zeker zo leuk Patrick noemt Rick soms wel eens "ekster" omdat hij dus idd ook alles wil hebben en vasthouden wat niet van hem is en dus geen speelgoed (sleutels, afstandbedieningen, hondenriem, telefoon, etc)
Wat doen jullie trouwens tegen bijten? Rick heeft er sinds kort een handje van om te bijten . Soms in zijn speelgoed of het boxkleed, maar bijv. ook in mijn bloes/t-shirt. Laatst heeft hij me zelfs boven op mijn schouder gebeten; zo hard dat de tranen me in de ogen stonden. :-# [-( Hij doet het niet bewust dat weet ik, maar als ik het hem af kan leren......*zucht*
Ow hier ook hoor Ramoon, Joey vind alles leuk wat niet van hem is... vooral keukenkastjes leegtrekken, telefoons en afstandbedieningen... Ik wil voor Joey zo'n fietsje met een duwstang, heb een mooie gezien met een zonne afdakje erboven ! En een Learning Chear, koektrommel die praat als je er het goede vormpje indoet, een groene schildpad zandbak voor in de thuin... ik heb genoeg gezien Ow jeetje Mad, ik hoop dat het allemaal snel goedkomt met Evi, arme kleine meid !
Owja, ik vergeet de prullebak... de prullebak is ook een favoriet object van Joey... helemaal met je armen erin om te zien of je er misschien iets uit kan toveren Bah :x
Hai, Het bijten is moeilijk af te leren, pas als ze begrijpen dat ze anderen pijn kunnen doen begrijpen ze vaak ook dat ze niet mogen bijten..... ik haal Evi van me af en zeg NEE dat mag niet, meer kun je denk ik nog niet doen.... hier ook alls behalve haar speelgoed! het liefst ook de wasmand etc. en lege flesjes van actimel ofzo die ik dan afwas, daar kan ze uuuuren mee zoet zijn! Sjalleke wat heb jij een mooie keuken zeg! heb ff in je album gespiekt! Anita zo`n fietsje is ook een leuk/ goed idee, daar kunnen ze nog best lang mee vooruit! net naar de dokter geweest. ze heeft stomatitis : http://nl.wikipedia.org/wiki/Stomatitis vergelijk het met een mond vol aftes! zielig he?! ze kunnen er niets tegen doen gaat met een weekje over alleen de pijn kunnen ze onderdrukken met paracetamol maar het gevaar is dat ze NIETS eet en drinkt.... vandaag ook nog geen plasluier gehad... nu; drinken aan blijven bieden, morgen 11:00 terug als ze geen plas luier heeft gehad of er zijn andere complicaties wordt ze opgenomen.... nu ook; ze huilt de hele tijd en kan gewoon niet slapen van de pijn en ze zal echt wel honger hebben maar ze kan niets eten... zo zielig he?! bah! ga m meisie maar weer eens troosten doeiiii
He getverderrie Mad, wat sneu dat ze er verder niets tegen kunnen doen! Dikke knuffel van Rick en mij voor je kleine meis! ************************************* Toevallig heb ik net zo'n fietsje besteld via het internet (bij PimPidoe, was het goedkoopste!)....heb alleen wel die besteld zonder afdakje (die 20 prijsverschil kan ik wel weer ergens anders aan besteden) ....... We hadden van mijn moeder geld gekregen als vergoeding voor de nieuwe buggy die we op vakantie moesten kopen (en omdat zij die wat we al hadden overgenomen heeft); mijn deel (ja hee, papa vergat toch die wielen van de kinderwagen? [-( [-X ) heb ik dus aan dat fietsje besteed. Rick speelt ook leuk met lege plastic flesjes, vooral samen met de hond (alleen wil die ze dan meestal niet teruggeven). Als ik aan het koken ben, vindt hij het ook erg leuk om met 2 pollepels te spelen. **************************************** Ik weet dat ik tegen het bijten weinig anders kan doen *zucht* maar lastig (en soms pijnlijk) is het wel.
yeeeeeeeeeeeeeeees mijn banner staat er onder! Heeft miranda gemaakt van de Juli mama's Susanne, ik heb die bonnen ook maar ik heb zitten rekenen en gevraagd ook bij andere mama's en die waren duur uit. Je mocht niet de foto kiezen die jij het leukst vind, zij kiezen er 1 uit en die zou juist het minst leuk zijn. Zo koop je dus als consument dus meer foto's en stink je er in. Ik heb een afspraak gemaakt bij een fotograaf bij mij in de buurt en daar krijgen wij een foto sessie en daaruit kan ik gewoon zelf kiezen die ik leuk vind. Ik ben er ook veel goedkoper uit in verhouding en met die van portrait place kan je niet kiezen welke
Sem bijt ook hoor, maar niet zo heel vaak en ook niet echt in ons of zo. Hij haalt wel alle kastjes en planken leeg en trekt de haren uit de katten Verder valt het wel mee met hem, geen gekke dingen hihi Mad ik hoop dat Evi gauw opknapt hoor echt zielig zo klein meisje