Owja de over, die gaat hier ook 100x keer per dag open ongeveer ... als ik hem gebruik dan moet ik er gewoon voor blijven staan, want weet hij veel, dan trekt hij hem net zo makkelijk open. En de deuren van de koelkast en de vriezer, ook de hele dag open. Heb een hele klomp ijs in mijn vriezer, omdat hij hem een paar keer open heeft gezet terwijl ik het niet gemerkt heb Ja mayo tussen de verwarming ja, doe mij die stoomreiniger maar even! Ik heb met met schoonmaakdoekjes om een mes gewikkeld ertussen zitten pielen , het is wel schoon nu
Ahhh Tim ook al zo last van snotjes! Joey ook al 2 weken! Je man gaat in Baarn werken en je gaat naar Brabant verhuizen ! Mijn god, dat is nog een pokkeeind rijden! Waarom kom je niet gezellig in Almere wonen, heel leuk hoor Is maar 20 minuutjes naar Baarn Is dat tijdelijk? Of gaat hij echt gewoon standaard nu door de week ergens anders slapen en in het weekend thuiskomen? Poeh dat lijkt mij ook niks hoor !
Nogmaals, ik hoop dat ze heeeeeeel snel weer mee naar huis mag je poppetje! Probeer maar een beetje uit te rusten, dat zul je ook nodig hebben !
@Saona: We gaan niet verder dan brabant omdat daar mijn ouders wonen. Mijn man krijgt een lease auto en zal werkzaam zijn in de hele randstad. Voorlopig is hij dan door de week in brabant bij mijn ouders en in het weekend gewoon thuis. Als het huis dus verkocht is dan gaan we daar wat kopen. We moeten er wat voor over hebben..hihih
Nou ik vind het knap hoor, zou het zelf niet doen geloof ik ! Ik hoop dat het snel zal lukken, je huis verkopen en wat nieuws kopen, dat is wel reuzespannend !
Ja! Maar het kan lang duren tegenwoordig om je huis te verkopen! Ach joh, het kan ook heel snel gaan! Ga van het ergste uit, dan valt het altijd mee!
Mad, Heel veel beterschap met Evi. En veel sterkte voor jou. Ik weet hoe zwaar het is als je kindje in t ziekenhuis ligt.. zo zielig he... je zou het liefst de pijn overnemen. Probeer tijd voor jezelf te nemen he anders trek je t niet. XXX
@Susanne: Een hele onderneming hoor, want dan ben je doordeweeks echt 24/7 alleen met de kindjes en je man moet jullie missen...... Ach, het zal de moeite best waard zijn en je moet er gewoon vanuit gaan dat jullie je huis snel verkopen!
Oh Mad, zo sneu...... Weten ze nu dan wel al wat het is? Wel fijn dat je de hele tijd bij d'r mag blijven, maar probeer idd ook zelf goed te rusten. Evi heeft er niets aan, als zij straks naar huis mag (en we gaan er vanuit dat het gauw zal zijn) en dat papa en mama dan op instorten staan! Nogmaals heel veel sterkte, dikke knuffel voor jullie van ons!
Hai meiden, Onwijs bedankt voor jullie lieve berichtjes en mede leven, dat geeft me echt kracht! ook iedereen heel erg bedankt voor de lieve PB`s! Eerst het goede nieuws; EVI IS THUIS!!!! gister middag heeft de arts besloten de sonde eruit te halen en het thuis verder te proberen met medicijnen in haar eigen veilige omgeving ze krijgt nu, neusdruppels omdat ze veel slijm heeft, een speciale creme voor op haar billen en doos omdat de schimmel via de mond naar de kont is gegaan ja best logisch maar niet zo leuk natuurlijk. en Lidocaine en Nystatine, 2 soorten gel die verdoven en de infectie bestrijden. daardoor kan ze weer gaan eten, geen harde scherpe dingen maar wel brood met smeerkaas zonder korstjes en geen potjes voor 12 mnd maar even van 6 maanden bijvoorbeeld. t gaat redelijk goed, ze krijgt die gel bijna 6x daags en daarna gelijk eten en drinken want dan is alles verdoofd. vanmorgen wou ze weer even niets, toen even gewacht en daarna begon ze weer iets te eten. In totaal was Evi zo`n pond afgevallen, maar als het goed is moet dit nu weer goed komen. Gisteren middag, avond en nacht hebben we met t gezin thuis bijna alleen maar geslapen we waren allemaal zoooo moe! Ik ben gister ochtend ook bij de huisartsenpost geweest met keelklachten en benauwdheid, heb nu ook een peneseline kuur en pijnstillers, t gaat nu ook al ietsjes beter! Ik mocht gister ook niet meer naar t ziekenhuis! Er was gister ook nog een andere baby binnen gebracht, ook met Stomatitus! De artsen zeiden ook nog dat het een 'nieuw' soort virus is, vroeger had je alleen griep/ buikgriep etc. nu komen dit soort virussen in aantocht Ben zooooo blij dat m meissie weer thuis is! Heerlijk! nu zelf ook nog even beter worden en dan weer genieten van ons gezin! we hebben zoooo veel ellende meegemaakt t afgelopen jaar, bah! We lagen in Leiderdorp in t ziekenhuis, perfect hoor daar, mooie kinderafdeling en lieve zusters en pedagogisch medewerkers die langskomen om met kindjes te spelen. maar; there is no place like home
Gelukkig maar dat ze weer thuis is en dat ze weer wat opknapt. Nogmaals knuffel van ons en rust maar lekker uit! Groetjes, Ramona
Mad ben ook blij om te lezen dat ze lekker thuis is bij jullie. Heel veel beterschap voor jullie allebei en dikke knuffels
Ik heb wat nieuwe foto's van mijn knul in mijn album geplaatst.... (en nou effe sweetangel vragen of ze een nieuwe banner wil maken.....zucht, kan het nog steeds niet zelf )
Yesss Evy weer thuis. Heerlijk! Geniet weer van je gezinnetje.. en idd .. there is no place like home!
Hij is helemaal vrolijk, leuk! En wat is Rick ineens veranderd zeg ! Wat een mooi mannetje zo met die blonde stekels! Leuke foto's hoor! @Mad, fijn dat je moppie weer thuis is... hoop dat ze nou ook snel beter is, en JIJ OOK!