Augustus 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sjarrel, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rick eet dus echt alles, zelfs makreel, paling en brie enzo.

Alleen met het avond eten merk ik dat hij moeite heeft om met de pot mee te eten. Als ik het wat heel fijn maak (of pureer; met name het vlees) en wat smeuïger dan lukt het wel, maar anders wil hij het eigenlijk niet eten. Hoe doen jullie dat toch?

Tartaar enzo, hij doet er zo lang over om het "weg te werken"...maar laat hem een stukje kalfsoester eten en hij hapt het zo weg.... :confused:

Ik weet dat hij pas 10 maanden is (nou ja, bijna 11), maar zou het wel fijn vinden als hij toch zo langzamerhand gewoon met ons mee zo eten. Geef hem tussendoor een stukje groente of zo en hij hapt het lekker weg, maar met avondeten....*zucht*

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Is veel werk hoor. Worden gemaakt in PaintShop Pro.......

3. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    wat een mooie jurk! Firdaous heeft dus maar 2 of 3 jurkjes.. staat haar niet haha ze is meer een stoere of een tuniekje met een broekje das dan wel weer leuk! komt misschien ook omdat ze bovenop nog niet veel haar heeft..

Vandaag was ze lekker aan het crossen achter dr loopwagen en zelf draaien stond ervan te kijken! Dr opa van mn man was dr en ook zijn broertje.. opa is helemaal gek van dr ondanks dat zij kleinkind ff tellen nummer 8 is.

4. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    jeeetje Anit, wat een nieuws zeg :cry:

oei claudia al een maand met longontsteking :confused: beterschap meid!
    mooie jurk heeft je dochter hoor! gaaf dat wit! en ze groeit zeker als kool hoor! keurig!
    vit. D haal je niet genoeg uit voedsel daarom die druppels, maar dat hoeft pas als ze geen opvolgmelk meer drinken of minder dan 500cc dan moet je 5 druppels per dag geven!

Klaasje, leuk om te horen dat het goed met jullie gaat!

Ramoontje, je banner is toppie!
    :whistle:

en hoe doen wij dat met eten.... evi is een hele goede eter, heeft nooit problemen gehad met stukjes etc. ze at al snel gewoon hele sperciebonene etc. maar alle kids zijn hier verschillend in! voor Evi prakken we t nu een beetje en thats it!

pffff hier druk druk druk, heeel vol weekend gehad, wel leuk. gister avond onverwachts gewerkt en vandaag is m enige vrije dag :( gaan van 1.5 week vrij naar een volle week! en dan weer 5 dagen vrij! Evi is zaterdag jarig en we zitten volop in de voorbereidingen, tractaties voor de creche en ik ga nu ff een taart bij Hema bestellen!

doeiiii x

5. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    mooie banner he heeft linda voor me gemaakt vind hem echt geweldig.
    Nou we zijn zondag naar de dierentuin geweest en Anne vond het geweldig Had gedacht dat ze het nog niet zo zou beseffen maar dat deed ze echt wel vooral de vlindertuin vond ze geweldig.
    Ze kon wel een uur blijven kijken (papa en mama hadden alleen niet zo veel geduld)
    We zijn nu druk bezig voor de voorbereiding van ons feest van Anne van het weekend Dan vieren we haar verjaardag namelijk en we hebben geluk het wordt mooi weer.

Groetjes gerdien

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ben blij dat je m mooi vindt, Gerdien :D

7. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hij is zeker leuk Gerdien je banner :D

o jullie vieren het ook van t weekend voor Anne? leuk, wij ook zaterdag voor Evi! ik duim zoooo op mooi weer :D wat geven jullie Anne? ik weet het nog steeds niet! zucht... ga vanmiddag voor een kado kijken!

ik ga ff verder m taart bestellen bij de Hema :p taart met foto! iedere keer is die site uit de lucht, :evil: dus nu ga ik snel maar ff bestellen ;)

heb vanmorgen alle tractaties voor de creche gemaakt; nijntje bellenblaas met een touwtje eraan vast met een pakje nijntje koekjes :D zoooo schattig! nu zit alles heel poepig in een mandje, 20 stuks! heb er foto`s van gemaakt, ga ik straks ff laten zien,

nou doeiiii

8. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Dames een leuke dag gewenst.. wij vieren hier geen verjaardagen maar maken een feest met het suikerfeest en dat valt dit jaar niet ver uit elkaar.. dan krijgt ze cadeautjes enzo en ook een nieuw broertje vlak voor die tijd!

Vandaag bij het cb geweest het gaat hartstikke goed.. ik hoorde dat de surinaamse kindjes het sneltste lopen sommige al bij 7 maanden, das wel supersnel! grappig om te horen en ook chineze kindjes zijn sneller... westerse het langzaamste hehe De prikjes vond ze minder leuk maar 1 gilletje en het was over haha dr papa stond de clown uit te hangen dus dat hielp! Ik vond het geloof ik erger dan zij.. ze is nu wel een beetje hangerig heeft vanmiddag 3 uur geslapen! Ach als dat alles is! Was ik dr aan het uitkleden stond er een vrouwtje met een babytje heel klein nog en prachtig dat ze het vond en roepen en wijzen helemaal onder de indruk... ben benieuwd hoe ze gaat doen als de kleine er in.. of dat ze die na een paar dagen niet meer zo leuk vind.. haha komt een gedachte in me hoofd... mn schoonzusje heeft drie kinderen en toen de derde geboren werd vroeg haar oudste dochter toen ongeveer 3,5 mama ik vind hem erg leuk en lief maar wanneer komt die mevrouw (de verloskundige) hem weer ophalen haha toen ze vertelde dat hij bleef zette ze het op een krijsen haha....

@Claudia wat vervelend joh dat je je nog steeds zo niet lekker voelt.. wat zegt de huisarts ervan?

Morgen naar de gemeente onze paspoorten halen meteen het kindje erkennen... vrijdag naar de tandarts... pff doe het in mn broek... maja moet wel die verstandkies zit een gigantisch gat in... moet er echt uit heb zon last ervan... die verdoving doet zon pijn.. grr kan ook niks hebben tijdens die zwangerschap.. slaap de laatste dagen zooo slecht waarom ik weet het niet pfff maja... Hadden jullie ook zo erg last van bloedend tandvlees tijdens de zwangerschap? Ik heb er normaal al snel last van maar kom er niet vanaf nu...

Mooie banners hoor voor me te ingewikkeld ben al zo computertechnisch (not) dus waag me dr niet aan haha

9. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    :D :D :D Er nieuws: WE ZIJN ZWANGER. :D :D :D

Heb vandaag een test gedaan en hij is positief, hoop dat nu alles goed mag gaan.

Heb vandaag de verloskundige gebeld en moet morgen even terug bellen voor een afspraak.

En als alles goed is krijg ik voor we op vakantie gaan nog een echo.

Groetjes,
    Claudia

10. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    wow wat een leuk nieuws zeg :D Gefeliciteerd meid met je zwangerschap en we gaan heeerlijk met je mee zwangeren :D

Iman fijn dat het goed ging bij het cb, naar he die prikken altijd :cry:

is alles gelukt bij het gemeentehuis?

en ja mijn tandvlees bloedde heeel erg tijdens m zwangerschap, niet normaal! terwijl ik nooit normaal ergens last van heb! je kunt wel even een 'goede' speciale tandpasta kopen voor gevoelig tandvlees, misschien een tip...

ik ben heeel druk met Evi haar verjaardag! morgen op kado jacht! weet het nog steeds niet, ben al bij bart smit geweest, kan nog niet slagen!

ga aan de thee,

doeiiii

11. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    goede morgen hier.
    Wij hebben voor Anne haar verjaardag een schommel en een zandbak gekocht. Verder nog wat klein spul wat ze smorgens dan lekker kan uitpakken op bed.
    Verder krijgt ze van mijn ouders de babyborn pop en van mijn zusje een poppenwagen.
    Verder weet ik het niet dat blijft dus nog een verrassing.
    We hebben anne haar loop stoeltje weg gedaan ik heb het idee dat dit de reden is dat ze verder nog niks kan dan aan de hand lopen.
    Zal toch wel graag willen dat ze nu kan kan gaan zitten en kruipen begin me een beetje ongerust te maken (ik weet ook wel dat dat niet nodig is maar ja toch doe je het wel)
    En je leest dan op internet alleemaal van die enge verhalen dat doet j e ook zeker niet goed (over jaren fysioterapie Enz)
    nou ga zo maar eens even hetn huis hier een beetje opruimen
    groetjes

12. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Hoi meisjes,

claudia gefeliciteerd meis met je zwangerschap, spannend straks die echo :D

Gerdien, je moet je niet ongerust maken maar als je toch twijfel zou ik naar je huisarts gaan :D Niet ieder kindje is het zelfde en even snel met alles, met stimuleren lukt het dan ook niet? Heb je al eens bij een fysio gelopen met haar?

Meiden heb verder even niet gelezen, wordt er soms zo droevig van als je verhalen lees dat er weer een kindje heen is gegaan :cry:

Sem was ziek, we dachten aan de rodehond maar achteraf gezien heeft hij de 6e ziekte gehad :( Nu eet, slaapt en vermaakt hij zich weer goed, hij is wat afgevallen en ziet er nog een beetje pips uit en je ziet nog wel wat vlekjes ;)

Ja ik ga weer wat rommelen in huis, ben bijna klaar met alles en zo Sem uit bed halen hihi (die lig er al ruim 2 uur in hihi)

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Geweldig nieuws! :thumup:

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Gelukkig dat hij weer beter is. Dat kleurtje komt vanzelf weer terug en die grammetjes eet hij er ook wel weer aan :D .

Ruim 2 uur is hier geen uitzondering hoor, hier eerder vaak zelfs 3 uur en dan ga ik 'm maar wakker maken. Hij presteert het vaak om 's ochtends ruim 2 uur te slapen en dan 's middags ook nog eens een uurtje of 3.
    Zeker als hij veel op de vloer is geweest, nu hij kruipt.
    :D

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He wat leuk... je bent weer zwanger.. gefeliciteerd!

Sinds vandaag staat ons huis te koop dus het is allemaal spannend hoe het nu verder gaat lopen.

Met Tim gaat het goed. Maar ook hij kan nog steeds niet zelf gaan zitten. Ik moet a.s dinsdag naar het CB.. en zal er dan eens naar vragen.
    Verder krijgt hij tandje nr 7 ! (vandaar dat hij dus ook zo humeurig en jengelig is)

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Heb vandaag weer schoentjes gekocht. :rolleyes: Zijn Oxxy's (een soort zootjes) waren al weer te klein en ook zijn rode pumaatjes zitten nu goed (en daar houdt het dus mee op!).... Ik had gekeken voor Oxxy's/Zootjes, maar de maat XL is vrijwel niet te krijgen en de zootjes maat 23 schijnt niet te bestaan :confused: . Maat 24 weer wel, maar die zijn echt nog te groot.

Nu heb ik een "tussenschoen" gekocht bij een speciaalzaak, zeg maar tussen slofjes en echte schoenen in, omdat hij nu begint met lopen (met een zeer flexibele zool.....Zo schetig....maar je wil niet weten welke maat......zal ik het zeggen......nou vooruit dan maar: maat 22! :confused: :confused: :confused: Ze zijn wel nog een wijsvingerdik te groot, maar hij kan weer effe vooruit ;) (lang leve de kinderbijslag denken we dan maar :) :D )

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oh, bijna 100 bladzijden......

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Kom op meiden, even doorbuurten! :) :) :)

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He leuk.. ik heb voor Tim ook 2 paar Oxxy's gekocht.
    Hihi Timmy's voor Tim.
    Heb zandkleur en lichtblauwe genomen.

Hihi bijna 100 pagina's.. dat word nog wel even doortikken hoor!

Ik heb een ander autootje gekocht.. nouja... ik heb een deal met een collega. Ze heeft een peugeot 106 en die doet ze weg. Omdat wij onze 307 gaan verkopen, willen we dus een kleinere auto daar voor in de plaats kopen.
    En nu kunnen wij die van hen overkopen. zodra onze auto verkocht is, (moet hem nog op mp zetten) gaan we de 106 ophalen.

20. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Hallo,

Nog even een kort berichtje.

24 juli voor het eerst naar de verloskundige en 2 augustus net voor we op vakantie gaan heb ik de eerste echo.

Echt spannend hoor.
    Ben nog elke dag bang dat het fout gaat, zeker met naar de wc gaan, ben telkens bang dat er bloed op het papiertje zit met afvegen.

Maar aan de andere kant het voelt wel anders dan de vorige keer.
    Nu is mijn buik meer in de weer en ook meer opgezet.
    merk het zelfs als ik op de bank zit en ik moet iets van de grond oprapen.
    Dus we gaan er maar vanuit dat het deze keer goed zit.
    Denk dat als ik de periode voorbij ben toen ik die miskraam kreeg, het allemaal een stuk minder gestrest zal zijn.

Groetjes,
    Claudia

Deel Deze Pagina