Nikki heeft vandaag een hele tas vol met kleertjes, schoentjes en sokjes gekregen van een mama op het KDV, haar dochter is nu 3,5 en volgens mij blijft het daar bij 1 Zaten echt 2 schetige jurkjes bij en echte meidenschoentjes met een bandje en bloemetjes Maar maatje 17 is haar echt nog te groot... Sorry Ramoontje maar gelukkig heb jij een mannetje! Maar wat worden ze groot de ukken... Alweer bijna een jaar geleden dat de VK me doorstuurde naar het ZH ivm dreigende zweangerschapsvergiftiging en een groeiachterstand van ukkie.. Wat een K-tijd was dat zeg
Klaasje! Dat is lang geleden! Gezellie dat je even komt buurten! En fijn dat het goed gaat met je kleine mannetje! Hey Claudia, ik zie dat er weer iemand onder ons weer zwanger is! Gefeliciteerd! Je krijgt je eerste echo op de eerste verjaardag van Joey ! Spannend! Ik maak banners in Photoshop... Ik heb die van Taatje, die van Mad en die van Mamaatje gemaakt. Voor mezelf maak ik er steeds een met een favoriete nieuwe foto... het is veel werk, en noem me maar lui Gisteren naar de begravenis van het arme kleine ventje geweest. Moeilijk hoor, zulke momenten. Het was mooi, maar wat is het zwaar zeg om een kind te begraven. Het kistje was open, ik heb niet gekeken. Ik kon van waar ik zat precies zijn haartjes en voorhoofdje nog eruit zien steken, maar ben niet dichterbij gegaan om te kijken. Keek liever naar zijn foto met een stralende lach. Eenmaal op de begraafplaats zelf hebben alle aanwezigen een witte ballon opgelaten... Na zoiets wil je alleen maar thuis je eigen kind vasthouden en nooit meer loslaten... Met Joey gaat het goed. Ik ben druk, met Joey, met mijn paarden, met andere dingen om me heen. Maar met Joey gaat het goed. Hij verbaast me met al aardig wat babbelen, hij zegt papa, mama, neenee, neeeeeeee, jaaaaaaaaaa, bah, Mmmmmmmmm (als hij iets wil eten of drinken, vooral als hij ziet dat iemand iets eet of drinkt waar hij ook van wil proeven) en hij zegt uiteraard nog steeds dag (en zwaait dan) en hoeraaa (en gooit dan zijn armpjes in de lucht). Al een paar weken geleden zette hij wat losse stapjes. Iedereen zei dat hij dan binnen een week los zou lopen, maar hij deed het heel rustig aan . Van de tv kast naar de salontafel en van de salontafel naar de bank dat vond hij wel welletjes. Grotere afstanden deed hij met kruipen en dan opstaan. Nu sinds een paar dagen loopt hij ineens hele stukken de kamer door. Hij loopt helemaal van de woonkamer naar de keuken. De meeste kindjes die ik voor het eerst zie lopen lopen heel snel, bijna rennend... Joey loopt heel rustig en geconcentreerd. Hij is in ieder geval heel trots op zichzelf, en wij natuurlijk ook
Ow en ik ben van de week even uit mijn dakkie gegaan op de site van rainbowbabies... nieuwe kleurtjes, hopelijk toch nog een zomer in aantocht... nog net geen 100 euro lichter, maar het staat hem werelds
@Saona:Fotooooo! We zijn vanmorgen de foto's van Portrait place op wezen halen. Ik dacht dat ze niet zo mooi geworden waren. Viel dat even mee! (of tegen wbt de portemonee) Ik zal kijken of ik er foto's van kan maken. We hebben nl geen scanner meer.
Rick kan sinds deze week los staan! Soms heeft hij er zelf wel erg in, maar soms ook niet. Los staan vind ik toch wel eng hoor: gisteravond is hij dan ook 2 keer gevallen; met zijn bol op de tegels (en 1 keer ook nog tegen de tafelpoot).....*zucht* Dan denk ik maar: liever achterover dan voorover ivm zijn tandjes, maar eigenlijk liever helemaal niet! Ineens schuifelt hij nu dus ook langs de meubels (de bank, de kast, etc.).... Zou hij dan toch nog gaan lopen vóór zijn 1e verjaardag?
Leuk dat de foto's toch nog mooi geworden zijn! (zo hoop ik nog altijd op een mooie foto van Rick met zijn grote broer en zus, maar helaas denken zij daar anders over ......ach ja zal tzt allemaal wel bijdraaien denken we dan maar)
hier even een flits bezoek, helaas is evi ziek ze is sinds gister alleen maar aan t spugen.. we hebben evi haar feest afgeblazen zijn vanmiddag ook bij de huisartsenpost geweest want ze had ook wat bloed gespuugd. ze krijgt nu ors en 240 paracetamol! mijn opa en oma waren al onderweg vanuit belgie en mijn moeder is even geweest met m broertje en hans zn zus heeft een cadeau langs gebracht! ze heeft wel heeeel veel kado`s gehad maar ze was heel suf en er niet helemaal bij dus verjaardagsfoto`s in slaapzak en spierwit ze zeiden ook dat ze echt weer was afgevallen, heb t nog maar even aan de dokter ook gevraagd maar haar gewicht is pas een zorg voor als ze weer beter is.... nu krijgen we er toch niets in en het belangrijkste is dat ze drinkt! vanmiddag stond ik op instorten en wou ook lekker mee janken, maar we hebben besloten haar verjaardag volgende week gewoon opnieuw te vieren! laten ons niet zomaar uit t veld slaan! zijn jullie ook weer op de hoogte! ik ga zo foto`s uploaden ga er hier ook ff wat neer zetten! doeiiii
Ach gut, haar eerste verjaardag en dan ziek. Zo sneu..... Ik hoop dat Evi gauw weer beter wordt! En dat feestje komt gewoon volgende week hoor Mad!
Leuke foto's Mad! Wat is Evi verwend joh.. Wat is dat varkentje eigenlijk? ziet er leuk uit en aangezien ik nog steeds voor Tim aan het bedenken ben... En groot gelijk dat je haar verjaardag overdoet.. lekker toch.. is ze 2 x jarig! Alsnog gefeliciteerd met je meisje!
wow..mad loopt evi al..ik breek even in hoor..maar wat een prachtige foto´s en wat staat ze mooi..ze is zo groot joh vergeleken bij Eslem..scheelt toch echt veel 2 maanden
Ik breek even in! Aah wat sneu dat ze ziek is, groot gelijk dat je het nog een keer gaat vieren. Super leuke fotos en uuh Yassir heeft precies dezelfde auto gekregen van Fisher price en hij heeft er erg veel plezier van. Heel veel beterschap! Knuf van mij en Yassir