Augustus 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sjarrel, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Gelukkig maar, ik zou ook niet weten wat ik zonder sem moet, dan ben ik nergens :(

Als ik me echt goed depri voel, dan kijk ik hem aan en als hij dan een lach geeft van oor tot oor, dan smelt ik van binnen en dat doet mij goed!

Alleen jammer dat ik nu niet alles positief inziet nu ookal doet mijn man zijn best om mij goed te laten voelen, het lukt gewoon niet.

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    gelukkig dat je wel van Sem kan genieten!

3. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse

Nou daar ben ik idd wel erg blij om, ze vroegen van het riagg of ik van sem kon genieten en of ik hem wel eens wat een deed. Maar ik geniet heel veel van het mannetje en ik doe hem niks aan, ja ik wordt wel eens boos op hem als hij zo door blijf jammeren/huilen en ik weet even niet meer wat ik moet doen!

Zo ik ben helemaal klaar nu voor om hier naar het centrum te gaan, ga lekker shoppen, alvast cadeautjes kopen voor sinterklaas en kerst!

Dan ben ik lekker bezig en ook buiten huis dat doet mij denk ik ook wel goed!

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Sterkte Patricia, dat is zeker niet niks!

Zelf herken ik wel wat Suzanne zegt: niet altijd happy voelen en niet lekker in je vel zitten....maar ook ik geniet (gelukkig!) te veel van al het andere! Ik denk dan maar steeds bij mezelf: het is ook niet niks wat er allemaal gebeurd is de afgelopen tijd (of het nou de 1e of de 2e is maakt volgens mij niet uit), er is zoveel veranderd, je lichaam is ineens weer anders....en ga zo nog maar even door!

Ik wens je veel sterkte, hoop dat je kundig wordt geholpen en dat je kunt blijven genieten van je kleine ventje! En als je gewoon eens van je af wil schrijven, dan weet je ons te vinden!

Knuffel,
    Ramona

5. minke

minke Actief lid

@ Patricia; bij deze wil ik je even veel sterkte wensen. En als je van je af wilt praten, hoop ik dat je dat hier kunt. Want ik denk dat we met zijn allen er graag voor je willen zijn :).

Hoe gaat het trouwens met de andere mama's? Ik merk aan mezelf dat ik soms echt het gevoel heb helemaal op te zijn. Zo moe... Elke nacht hoop ik weer dat Jibbe Jens eindelijk eens doorslaapt, maar tot nu toe is dat helaas nog niet gebeurt :(. Slapen jullie beebs al wel door? En vanaf hoeveel weken zijn ze daar mee begonnen?

Verder zitten we de laatste tijd erg te dubben over onze honden. We hebben twee kleine honden (boomers) en eentje is niet zo blij met de huidige situatie. Oftewel; hij is gewoon hartstikke jaloers op Jibbe Jens. Ik ben het vertrouwen helemaal kwijt in die hond... Het lukt me ook niet meer goed om die hond nog regelmatig aan te halen. We zitten er dus sterk over te denken om ze weg te doen. Want als Jibbe Jens straks gaat kruipen, weet ik echt niet hoe het moet.

Moeilijke beslissing, hoor. Eigenlijk zijn we er al wel dat ze niet kunnen blijven. Maar jah, we hebben ze ook al 6 jaar. Dus je doet ze ook niet zomaar even weg :(. We gaan dus waarschijnlijk via zo'n stichting die huisdieren herplaatst proberen een goed plekje voor ze te vinden. Ik vind het wel erg belangrijk dat ze bij elkaar blijven, dus hoop dat dat lukt....

Liefs Minke

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    patricia ik heb het niet in die maten wat jij hebt..
    Maar ik kan soms vreselijk ongeduldig worden als ze niet gaat slapen wanneer ik dat wilt (dan is ze wel moe hoor) en het feit dat ik geen seconde meer voor mezelf heb..ik nooit kan uitslapen..en niets kan doen..dan kan ik soms ook tegen haar schreeuwen..ik ben het ook soms echt even zat..dan denk ik waar ben ik aan begonnen..
    Ik lees hier op het forum dat vrouwen hun kindje een uurtje bij de moeder brengen etc. etc. die heb ik dus niet en ik zit dus 24/7 met haar..en mijn man is ook niet echt een super hulp ofzo..
    Ik houd natuurlijk zielsveel van haar en kan me geen leven zonder haar meer voorstellen..maar soms mis ik het gewoon om te doen waar ik zin in heb op de momenten die ik wil dat kan helaas niet meer..

7. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    had ik de eerste tijd ook gehad... gelukkig sinds 10 oktober heeft hij zun ritme eindelijk...
    ik deed elke avond precies hetzelfde....
    en nu gaat het super....
    elke dag om 7 uur ben k vrij...
    dan ligt hij zker weten op bed...
    en kan ik tot 12 uur doen wat ik wil...
    tegenwoordig ligt hij nu ook lekker in de box beetje naar mobile te praten en te kijken....
    dus heb ik tussen de middag ook even een uurtje....
    huishouden is echt slecht maar jah...
    komt wel weer... als de beeb kan spelen en zichzelf vermaken...
    ook mijn vriend is geen echte goede hulp...
    ik kan de kleine wel naar mijn schoonmoeder brengen maar doe ik liever niet...

8. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Zo ik ben er weer :D

Morgen eindelijk mijn bloed uitslag en dinsdag om 8:30 moet ik op gesprek komen bij de riagg!

Bij mij is het niet dat ik Sem zat ben of zo, maar hij is de aanleiding tot mij uitspattingen! Maar ook de katten, de buren en mijn man moeten het dan ontgelden :)

Ik heb gewoon een beetje veel pech gehad, met de geboorte, borstvoeding en hoe ik ben behandeld in het ziekenhuis. In mijn kraamperiode dacht ik lekker te kunnen uitrusten, maar helaas het liep anders. Ben ook te vroeg met te veel kraam visite begonnen, had gewoon een paar weken moeten wachten en maar 1x op een dag en niet te veel mensen. En ik had ook de fout gemaakt om sem van schoot naar schoot te laten gaan, waardoor we de hele avond en nacht met een hysterisch kind zaten! Sem had echt heel veel last van krampjes, sliep en at bijna niet meer, waardoor ik helemaal uitgeput was.

Dus kortom het zat gewoon niet mee :(

Maar er is nog veel meer waardoor ik nu in de put zit, maar dat zit nogal diep, vandaar dat ik naar de riagg moet! *zucht*

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier nog iemand die naar n psycholoog moet... Weet hoe je je voelt meid! Ook ik ga voorlopig niet werken.... Heel veel sterkte!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Sterkte Patricia en Sweetangel, hoop dat jullie er snel weer bovenop zijn!

11. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Hier een augustusmama die om het eerste uurtje Nikki alleen op het KDV te overleven maar weer achter de computer is gekropen... Tjongejonge wat valt dat tegen om zo'n hummeltje achter te moeten laten bij vreemden, hoe lief ze ook zijn!
    Gelukkig heb ik op mijn werk recent de kans gekregen om 4 x 0.5 dag thuis te werken en 1 dag op kantoor dus ik hoef Nikki straks niet meer weg te brengen :) Zijn er nog meer mama's die het zo moeilijk hebben met weer gaan werken?

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Jep.. Morgen ga ik voor het eerst weer aan het werk.. Gelukkig gaat Jamie naar mn schoonmoeder, maar daar wordt het helaas niet makkelijker van om hem achter te laten.. Ga hem denk ik giga veel missen morgen..

13. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    En Nikki ligt lekker weer in haar eigen wieg :) Wel helemaal total loss dus benieuwd wat de rest van de dag mij brengt :)

14. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
  15. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Zo meiden daar ben ik weer.

Vanmorgen een gesprek gehad met GGZ (voormalige riagg)
    Maar ik ben geen fluit verder gekomen, dit was een intake gesprek!
    Afgelopen donderdag waren ze hier bij mij thuis geweest hebben ze mijn verhaal aangehoord en mijn gegevens genoteerd.

Kon ik het weer allemaal doorgeven, omdat ze de spullen niet had doorgekregen grrrrrrr :x

Maar nadat ik mijn verhaal in het kort had gedaan, zei ze je hebt geen echte PND omdat je dan de hele dag depri moet zijn en nergens meer zin in hebt en je kind niet accepteert.

Ik kan wel lachen en ik vind ook wel dingen nog steeds leuk, heb er alleen geen fut voor! :cry:
    En ik geniet iedere dag van mijn kleine semmetje, kan bijna niet zonder hem! :D

Wel zei ze dat ik een depressie heb en dat er iets is wat mij zo neerslachtig maakt, dat moet in de volgende gespreken eruit komen!

Mijn man was erbij en die vertelde zijn verhaal over hoe hij tegen mij aankeek als ik zo tekeer ging en toen werd ze wel wat wijzer!

Maar ja kortom, weet nog niet heel veel en ik heb pas volgende week donderdag een afspraak staan en dan gaat ze er echt dieper op in!

Oja ze hadden vorige week mijn bloed afgenomen en gisteren had ik gebeld voor de uitslag en er is niks uitgekomen. Dus ik ben lichamelijk gewoon gezond, nu nog geestelijk hahaha :)

Ja ik ga even wat maar in huis doen, dat komt ook mijn keeeeeeeeeeeeel uit bah.
    Die dagelijkse sleur, daar word ik al somber van! :( :cry:

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    hmm misschien moet je nog heeeeel erg wennen aan de nieuwe situatie.. dat kost je ook heel veel energie hoor!
    Zeker in combinatie met het huishouden, echtgenote/vriendin zijn enz enz...

17. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Same here, depressie... geen PND, die uit zich op een heel andere manier zeggen ze. Ik geniet wel van mijn kind, aan hem ligt het absoluut niet, ik voel me gewoon rot. Ik heb echter wel een goed vermoeden waar het vandaan komt, en ik ben inmiddels ook alweer een beetje optimistisch over hoe ik mezelf aan kan pakken zodat ik er vanaf kom.

18. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    heee meiden, het is stil hier zeg!
    Dacht dat ik een hoop gemist had, maar jullie zijn natuurlijk allemaal aan het werk :D

Dinsdagavond werd ik ineens niet lekker, warm en koud door elkaar.
    Toen ik die 's ochtens wakker werd, was mijn bed doorweekt, voelde me rillerig en gammel brrrrrrrrrrrrrrr :cry:

De hele ochtend in bed gelegen, toen de middag op de bank doorgebracht en ik bleek ineens koorts te hebben 39 graden :confused:
    Sem was die dag naar de creche en edwin werken, donderdag zou hij bij mij thuis zijn, maar toen is hij maar naar oma gegaan. Oooh wat voelde ik me kl*te zeg bah, vrijdag is sem ook maar naar oma gegaan, want mamma dacht dat ze beter was................. kotste die nacht bekant mijn maag leeg bah brrrrrrrrrrrr :pale:

Maar ik hoorde van meer hier dat ze last hadden van griep en zelfs buikgriep, fijn he? :p

Nou verder gaat het wel goed, maar ik kan er verder nog niet veel van zeggen, ben deze week al kwijt aan mijn griepje :(
    Vanaf maandag heb ik sem weer de hele dag en misschien dinsdag ook dan heeft oma even rust :D

nou ga zo eten doei doei

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ja ik heb ook buikgriep gehad en net op de eerste werkdag na mijn verlof.. van boven en onder kwam het er tegelijk uit.. ik ben dus toen ziek naar huis gegaan..ben de hele week ziek geweest.
    Nu ben ik weer 3 dagen wezen werken. En ik moet zeggen.. het viel me eigenlijk best wel weer mee. Ookal zag ik er erg tegenop. Het is toch lekker om weer aan het werk te zijn en even andere dingen aan je hoofd te hebben dan alleen maar babypraat.

20. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    HIER NOG IEMAND MET EEN BUIKGRIEP IN COMBINATIE MET EEN VOEDSELVERGIFTIGING... EET VOORLOPIG GEEEN HARING MEER

van 16:00 uur tot de volgende dag 11:00 uur aan het overgeven geweest en dan elke 10 min he.. ben helemaal uitgeput... heb zetpillen paracetamol en ors (poeder om vocht vast te houden) maagpillen mag ik niet ivm borstvoeding.. wat een ellende

maar gelukkig heb ik de liefste man van de hele wereld die zo'n lekker soepje heb gemaakt.. wat zou ik toch zonder hem moeten....

Deel Deze Pagina