net naar m 'vrienden' van de huisartsenpost geweest omdat Evi nog steeds koorts had. had gebeld en omdat ze al zo`n tijd ziek is moesten we dus gelijk weer komen! ze heeft overal weer gekeken en nu bleek ze hele grote amandelen te hebben en dus ook keelontsteking! niet te geloven toch! ze krijgt nu een 3 daagse antibiotica kuur! pfffff zit er echt ff doorheen! Evi heeft dr eerste kuur net gehad en ligt gelukkig lekker te slapen! sorry dat ik niet op iedereen reageer, kom morgen weer mee kletsen hoor! x
He Mad, wat vervelend. Maar: gelukkig dat ze wat gevonden hebben en er iets aan doen! Heel veel sterkte voor jou en een dikke knuffel voor je meisje! En je weet: als je je hart wil luchten, dan kun je hier altijd terecht!
Effe Rick-spam..... Het loopt wat lastig, maar je kunt ook leren lopen met je driewieler! http://s189.photobucket.com/albums/z8/R ... 774b3b.flv en de hond begrijpt er geen snars van: waar gaat hij met mijn speeltje heen??
oh mad evi krijgt nu ook echt alles na elkaar zeg. Heel vervelend voor jullie hoop dat het snel achter de rug is. Hier is verder alles goed Zit nu in de nachtdienst en verveel me verschikkelijk kan met moeite mijn ogen open houden en ik moet nog 5 en een half uur. Anne slaapt vannacht bij mijn ouders omdat mijn man en ik vanavond nog weg moesten en Anne morgen toch naar mijn moeder moest (ik moet namelijk slapen)Stelde mijn moeder voor om haar daar lekker te laten slapen. Ga maar weer even aan het werk anders val ik echt in slaap groetjes
Oh ja ik kreeg vandaag nog een heel leuk kaartje door de bus Voor Anne haar eerste verjaardag ,Van de gene die naast me lag in het zieken huis Haar dochtertje is gelijk geboren met Anne (scheelde 10 min).
Thnx Lin! ga je ff mailen, ben zooo benieuwd hoe Iman`s verjaardags feest was! en wat ze allemaal heeft gekregen ?! Jeetje Gerdien, als ik dat zo lees ben ik blij dat ik slaap diensten draai ipv nachtdiensten! lijkt me echt zwaar! en t filmpje van Rcik is echt cool! hij kijkt ook helemaal trots! en die hond zie je gewoon denken, wat is dit nu weer! net bij de dokter geweest! m eigen dokter is op vakantie (echt balen) heb bij die vervanger 50 minuten in de wachtkamer moeten wachten! ja je leest het goed 50 minuten! niet normaal! Evi heeft sinds gister rode vlekken op haar borst die uitstralen naar de oksels, dacht eerst o nee he mischien een reactie op de antibiotica! maar als t goed is zijn we er nu EINDELIJK achter wat er scheelt met ons kleine meissie! Roodvonk! begint met overgeven hoofdpijn (evt diaree) keelontsteking etc. wat we dus allemaal hebben gezien afgelopen week en nu inderdaad met uitslag en een verdikte tong met spikkeltjes! ze krijgt nu antibiotica 3 daagse kuur Zithromax sinds zondag (hierdoor is het na 24 uur niet meer besmettelijk) en ze krijgen er niet nog meer bijwerkingen van wat roodvonk 'normaal' gesproken ook kan doen! nu duurt het even voordat de vlekken weggaan en dan gaat ze vervellen! ik wordt zo nog wel terug gebeld door het ziekenhuis, door haar behandeld kinderarts. heb er op aangedrongen omdat ik dit allemaal zorgelijk vindt. En ze gaat ook overleggen of er bloed geprikt moet gaan worden! ook omdat ze sinds de ziekenhuisopname niet meer beter is geweest.... en de diaree ook nog steeds aanhoudt! verwacht voor 12 uur m telefoontje! nou meides zijn jullie ook weer op de hoogte! oja hier een link die je kan bekijken wat roodvonk nu eigenlijk is.... http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat= ... &movie=189 ik ken trouwens echt niemand volgens mij die dit heeft gehad..... jullie?! doeiii x
Ik zou het zo ook niet weten.....roodvonk, uhm....nee hoor! Wel sneu voor Evi, maar jullie zijn er nu in ieder geval achter wat het is. En Evi wordt weer beter, dat is het belangrijkste!
Kijk mama: achter de loopwagen kan ik ook lopen! (verrassing) http://s189.photobucket.com/albums/z8/R ... d410a7.flv
Sjonge Mad, je hebt het wel even te verduren met Evi zeg! Lekker ben je ermee! Ik hoop voor jullie dat ze er snel vanaf is, die arme kleine meid! Hier alles oke. Druk bezig met Joey zijn verjaardag voor te bereiden. Teletubbies taart, uitnodigingen, slingers heb ik al binnen, en Rem is met mijn vader vandaag de tuin opnieuw aan het bestraten, want mijn ouders hebben het briljante idee gehad Joey dit kado te geven: Heel erg leuk hoor, en heel erg mooi. Een speelhuis met schommel van Smoby... maar wel erg groot ook ! Alleen het huisje is al 2 mtr bij 2 mtr en dan zit het schommelgedeelte er nog aan vast . Een deel planten moest dus het veld ruimen in de tuin, anders kunnen we onze kont niet meer keren. Ik vind het niet zo heel erg, ergerde me al een tijdje dood aan de tuin, en nu wordt het meteen gedaan Joey eet ook zoveel mogelijk met de pot mee. Wij zijn alleen hele late eters, en ik moet er dus echt rekening mee houden dat we eerder moeten eten als ik Joey mee wil laten eten. Als we echt te laat zijn of we eten iets wat te scherp of te gekruid voor hem is, dan eet hij een potje. Ik probeer hem dus zoveel mogelijk met ons mee te laten eten. Hij eet ALLES. No problemo. Hij eet echt alles. En hij zegt overal Mmmmmmmmmmmm achteraan . Hij loopt als een tierelier, hij loopt de hele dag. Hij heeft niets nodig ook om vanuit zit naar staan te gaan, hij staat gewoon midden in de kamer op. Hij is al aan het oefenen op rennen Hoe gaat het hier verder met iedereen? Met de zwangere meiden? Sureyya sterkte meis, met je misselijkheid... ik ben niet jaloers op je, zou nog even niet met je willen ruilen. Maar idd, het hoort erbij, hoop dat het snel overgaat
Hallo daar zijn we weer. Ik heb vandaag ook voor Süreyya een teletubbie taart besteld en een klein slagroomtaartje, waar ze dan lekker mee kan knoeien. Verder hebben we alles van Disney Princess (uitnodigingen, slingers, snoepzakjes, enz. We vieren het 1 augustus voor dat iedereen met vakantie gaat. En 11 augustus vieren we het nog een keer omdat mijn schoonfamilie allemaal al naar Turkije zijn. Dus dit jaar 2 keer feest voor haar. Verder staat ze nu geregeld los in de box in haar handen te klappen en als je zegt hieper de hiep dan doet ze haar handen omhoog, ook als ze los staat. Nou ben gisteren voor het eerst weer naar de verloskundige geweest, kreeg weer een hele tas met info en zo mee. Alles lijkt tot nu toe goed te gaan, maar ben nog steeds bang dat het fout gaat. Heb volgende week donderdag de eerste echo, echt spannend hoor. En ja hoor we zijn nog steeds misselijk, wordt er nu tot wel een beetje depri van, 24 uur per dag kots misselijk en niets helpt. En dan komt man lief nog even leuk vertellen dat in van de zwangerschap moet genieten. MANNEN! Maar ja het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Ga even Süreyya haar eten geven, vandaag is alles een beetje later dan normaal. Groetjes, Claudia
Wauw Saona, mooi kado hoor! En ook mooie foto's weer. Joey is ook echt een knap kereltje! Ook al RBB-verslaafd? Hier nog zo eentje hoor. Toevallig vandaag een turqouise (?) t-shirt (korte mouw) met zwartvilten girafprint ontvangen. Die kleur staat hem zo leuk en ik vond het nu wel eens tijd worden dat hij ook een shirt met print kreeg (mama geeft ze alleen maar steeds kado aan anderen?!) Rick's verjaardag duurt nog even, maar wij hebben ook al van alles in huis hoor. Uitnodigingen liggen al klaar, kadootje is al in huis, slingers zijn al gekocht, taart weet ik ook al waar ik die bestel (bij de Hema....met dezelfde foto als de uitnodiging).
Hij loopt nu ook echt achter zijn loopwagen! En begint ook over te steken van het ene meubel naar het andere. "Lopen" langs de spijlen van de box doet hij al en aan 2 vingers van mama of papa loopt hij ook steeds beter. Zou hij dan toch nog gaan lopen voor zijn 1e verjaardag?
Leuke foto's Saona! Wat is Joey een grote knul vergeleken bij Tim. Die ligt alleen maar in de box of op de grond. Hij tijgert wat rond en speelt veel maar dat is dan ook alles! Hij gaat nog steeds niet zelf zitten. Hij kan wel vanuit zitstand zich optrekken tot staan als ik hem vasthou... maar daar blijft het dan ook weer bij! Jee wat zijn jullie al allemaal lekker bezig voor de verjaardag van jullie hummels.. Ik ben nog niet verder gekomen dan alleen maar de kadootjes. Tim krijgt ook een eigen taartje en een grote amerikaanse taart. Maar ik weet nog niet welk thema. Ook de uitnodigingen heb ik nog niet gemaakt/besteld.. waar doen jullie dat? We vieren Tim zijn verjaardag ook pas op 11 aug. dus ik heb nog even tijd. Moet nu ook erg veel werken. Het is ontzettend druk op mijn werk dus heb er ook nog niet echt de puf voor.
Hmm... Ik doe geen uitnodigingen.. Ben ik nu een ontaarde moeder? Bijna iedereen is met vakantie met Nikki's verjaardag en verder is ze net na mijn moeder en onze beste vriend jarig dus dat wordt nog wat Vandaag wel de slingers, de opblaasbare 1' nen de vlaggetjes voor buiten en de feestkleren gekocht Verder het eerste kadootje en bedacht welke taart ik wil.. (ofcourse die van de HEMA met foto ) Bedenk net dat ik een foto heb van mijn eigen 1ste verjaardag waar ik op de bank zit met al mijn kadootjes, wil ik van Nikki ook (liest natuurlijk met dezelfde kado's..) Verder hier alles zijn(haar) gangetje, wordt steeds meer een dametje met een eigen willetje en dat laat ze horen ook..
Ik heb een foto van Rick bewerkt en deze laten drukken via fotokaarten.nl Ze zijn erg mooi geworden, al zeg ik het zelf. Daar hebben ze trouwens allerlei standaard randen, teksten, versieringen etc. Dus als je niet heel crea bent in het bewerken van foto's kom je toch een heel eind (ik was namelijk ook net pas met paintshop begonnen en kon ook nog niet zo veel ermee!). Als je wilt kan ik je Rick's uitnodiging wel doorlinken.
Mooi meisje hoor Sjalleke, en Rick kan idd ook zo zitten met zijn handjes langs zijn hoofd en dan zo'n "vragende" blik..... Erg grappig. Het staartje op haar hoofd staat haar trouwens ook goed. Blijft ze daar goed vanaf? De kleine van mijn vriendin (inmiddels 2,5 jaar) plukt alle speltjes etc. steeds weer uit haar haar.....