hey mad ooh terug in nl leuk hoop dat je ene fijne vakanti ehebt gehad ramoontje hoe is het nu met rick? queenbee nou jamie zal vast snel lopen loopt ieal wel langs randen enzo van de box bijv? cailynn blijtf nu lopen haha.. ze slaapt sinds gisteren heel erg veel maar volgens mij zit ze in een groeispurt heb gelezen dat ze dan weer wat mee slapen.. want ze is gewoon wat gegroiet de afgelopen dagen... mij zelf voel me niet lekke rmasar ja niks aan te doen
@Cristel: op zich gaat het goed met Rick hoor, de vlekjes zijn helemaal weg! Alleen ik ben vannacht boos geworden op 'm. Na 2,5 uur spoken had ik het helemaal gehad. In bed deed hij niets anders dan steeds huilen en zodra ik z'n kamertje op kwam was het weer over . Uiteindelijk ben ik boos geworden en zijn kamertje weer opgegaan. Ik heb tegen hem gezegd dat het genoeg was en dat hij moest gaan slapen. Toen heb ik hem weer goed gelegd en ondergestopt en heb de deur achter me dicht getrokken. Ook onze eigen slaapkamerdeur heb ik dichtgedaan (en die is anders altijd open) Ik had het helemaal gehad. Rick reageerde natuurlijk door nog harder te gaan brullen, maar ik had echt zo iets van: je zoekt het maar uit! Presteert Patrick het ook nog om te zeggen: "doen we dat tegenwoordig zo"....waarop ik maar niet gereageerd heb, want ik was al 2,5 uur in de weer en hij werd voor het eerst wakker . Ik kon ze allebei wel schieten . Rick heeft uiteindelijk eieren voor zijn geld gekozen want toen ik tegen 04.45 uur op zijn kamertje ging kijken, lag hij te slapen (snikkend en wel ). Maar goed vannacht heb ik de strijd dus gewonnen, maar voel me er eigenlijk helemaal niet zo goed bij . (en ik ben natuurlijk met knallende koppijn weer wakker geworden ) Nou, heb m'n hart weer gelucht, ik ga nu maar even met m'n mannetje spelen met de duplo.
Rick klimt op de salontafel ....die is ook niet zo hoog. En als hij wil dat ik hem optil, komt hij bij mijn benen staan, steekt zijn armpjes in de lucht en tilt een voetje/beentje op.....
grrr hahah kan het me heel goed voorstellen Firdaous heeft nu de nieuwe tik dat ze smiddags niet in dr bedje wilt slapen.. nu moet ik dr matrasje op de grond leggen en dan slaapt die stinkert wel zonder problemen... maar ja das dus niet de bedoeling helemaal nu de winter eraan komt is het koud langs de grond.. maar ja anders gaat ze ook gewoon op de grond liggen dus ja met matras beter... een hele tijd schreeuwde ze het ook uit als ze naar bed moest grrrrr... maar dat doet ze gelukkig niet meer.. nu alleen deze tik er nog uit krijgen. Ik kan het me wel goed voorstellen dat je op gegeven moment er zoooo moe van wordt dat je ook wel eens denkt van zoek het maar uit.. ik heb dat als ze weer eens loopt te jengelen en te schreeuwen omdat ze dr zin niet krijgt
Maar het boos worden lost alleen niks op en ik voel me er dan ook kl*te door.....Ik weet ook even niet hoe nu verder ermee.
ja ken het... soms heeft ze van die dagen dan kan je dr wel killen de hele dag jengelen en vervelend doen... soms verlies ik ook wel eens mn geduld en sta ook te bulderen maar daarna voel ik me dan zo schuldig denk ik he was dat nou nodig.. maar soms haalt ze het bloed onder je nagels vandaan
Tim heeft vannacht ook liggen spoken. Hij bleef aan het huilen. Uiteindelijk hebben we hem een zetpil gegeven en daarop is hij eindelijk in slaap gevallen! Ik mag van de bedrijfsarts 2 wkn thuisblijven, dan moet ik weer op het spreekuur komen. Als ik me deze 2 wkn goed voel en ik heb het idee dat ik wel wat uurtjes kan werken, dan mag ik max. 2x4 uurtjes werken in een week. Ik moet mijn teamleidster maandag bellen of ik aankomende week wat uurtjes al kom, of dat het nog niet lukt.. Fijn joh, dat ik nog niks MOET maar wel MAG!
Da's fijn he Susanne, dat je niet MOET maar MAG! O en over die zetpillen, daar dacht ik vanochtend nog aan. Ik zou bijna willen dat Rick weer ziek was (niet natuurlijk!), want toen hij ziek was en een zetpil kreeg voor het slapen gaan, sliep hij zonder problemen van 20.00 uur tot 08.00 uur of nog langer.... Maar ja, da's de oplossing natuurlijk niet.
Of zouden het toch zijn kiezen zijn.... boven zijn wel de buitenste randjes door (links en rechts), en links verschijnt de rest nu ook aan het oppervlak... Maar ik moet zeggen dat ik niet echt het idee had vannacht, dat hij pijn had....
Hoi meisje alles goed? Lees dat veel kindjes spoken en klauteren op alles en nog wat, alles open trekken zoals kastjes e.d. Hier nog zo spookje, alleen hij wordt ineens wakker en huilt heel hard, dan troost ik hem, geef zijn speen en dan word hij al wat rustiger. Maar dat gebeurt wel een paar keer achter elkaar. Ook klimt hij op de bank en gaat los staan erop, net zoals op de tafel klimmen en dan lekker staan van kijk mij nou eens Terwijl hij nog niet eens echt losloopt, ja per ongeluk staat hij wel eens los of doet wat stapjes los en als hij het door heeft valt hij zo op zijn dikke gat Wij hebben op alle kastdeurtjes zo haar systeem gedaan, echt handig hoor zo kan hij niks leegtrekken SUSANNE: heb ik wat gemist, gaat het niet zo goed met je? Heb wat terug gelezen en zag iets over medicatie staan, gaat het wel met je nu? Verder hier alles goed, Sem heeft nu aan elke kant een kies zitten en nog maar 3 tandjes onderin. Wel al zijn boventanden en daar nog 2 kiezen, dus het gaat niet gelijk op met wat ze doorgeven Sem geeft lekkere kusjes en als ik zeg "krijg mama een kroel" dan kroelt hij er op los en met van die lekkere natte lipjes op mijn gezicht, met lekker veeeeeeeeeeeeel kwijl hahaha Nou ik ga weer verder met de afwas. doei doei.
Zo die kleine van jou gaat snel met zijn kiesjes. Süreyya heeft nu 4 tandjes boven en 4 tandjes beneden, en volgens mij zit er toch weer wat te werken want ze kluift op haar vingers en kwijlt soms. En dat doet ze alleen als er tanden aan zitten te komen. Verder loopt ze nu aan de hand mee (eindelijk) en doet soms wat stappen los. Zou blij zijn als ze zelf loopt al is het maar aan de hand, dan hoef ik haar niet telkens te tillen. (Heb zo'n ontzettend last van mijn rug en bekken) Maar ja je kan niets dwingen en ze moet het ook gewoon op haar eigen tempo doen, maar toch zal het voor mij een hoop schelen. Nog even een vraagje? Zijn jullie kindjes ook opeens zo druk? Süreyya is soms niet te houden, vooral als het richting bedtijd gaat. Soms doet ze ook schreeuwen, maar dat doen we zo veel mogelijk negeren. Want als je er op reageert begint ze te lachen en gaat gewoon door. En dan liefst nog een beetje harder. Ik zeg er wat van als het echt te gek wordt en als ik geluk heb houd ze op. Iemand nog tips. Ga even haar eten klaar maken, anders heeft ze dadelijk puree in plaats van gekookte aardappeltjes. Groetjes, Claudia
Zo Süreyya heeft zitten eten als een bootwerker. Had vandaag voor haar een behoorlijke aardappel(zou er zelf genoeg aan hebben), blikje bonduel worteltjes en een gebraden drumstick. Alles helemaal op he . Nu heeft ze wel de afgelopen dagen wat minder gegeten, maar daar heeft ze wel vaker last van. Had zeker iets in te halen. Hoop dat ze er dadelijk lekker op slaapt. Ze eet al zelf met een vorkje, maar moet wel even helpen met opprikken anders worden het allemaal kleine stukjes. Maar in haar mond stoppen doet ze zelf. groet, Claudia.
haaaallo! pffff paar daagjes terug van vak. en gelijk weer in t werk ritme jeetje wat gaat t weer hard allemaal! Susanne, fijn dat ze zo meewerkend waren bij de arbo! soms zijn t echt van die gevoeloze eikels om t zo maar ff te zeggen! Hopelijk voel je je snel weer kip lekker meid! rust maar goed uit! Süreyya kan zeker bunkeren zeg mag blij zijn als er 3 happen bij evi naar binnen gaan! op t kdv of bij opa eet ze ook altijd heel goed maar hier?! misschien ligt t aan mijn kook kunsten en ja evi is ook vaak druk als ze moe is, probeer t vaak te voorkomen door haar op tijd in bed te leggen maar ja dat kan niet altijd nee... gister heeft ze op t kdv een kindje gebeten zouden onze dreumesjes in de dreumes puberteit komen Patries, Sem gaat ook hard hoor met zn tandjes! Evi ook die heeft er 4 onder 4 boven en heeft 3 of 4 doorkomende kiezen en dr hoektanden zie ik ook al drukken gelukkig gaat t slapen na de vak. ook een stuk beter! heerlijk m nod is 1 oktober niet geheel gepland maar zeer gewenst! goed omschreven zo?! kunnen jullie mee af tellen! xx
In de dreumespuberteit komen? Volgens mij zitten wij er al weken middenin . Mijn NOD is weer op 18 oktober.....onze wens voor een tweede kindje is heel groot (alhoewel ik moet bekennen dat ik met nachten zoals vannacht ik wel twijfel hoor....pppfffff) Kunnen we samen aftellen Mad! (Ik iets langer nog dan jij)
@Claudia: Rick is ook soms zo druk hoor. En ineens is hij ook weer aan het gillen, heel hoog...net een meisje. Ik probeer het zoveel mogelijk te negeren, net als het tandenknarsen wat hij doet als ik op hem mopper. Ander vraagje: met mopperen probeer ik nu zoveel mogelijk door mijn knieën te zakken, Rick mij aan laten kijken en dan zeggen dat dit/dat niet mag. Maar hij kijkt dus gewoon straal langs mij heen....zou hij daar nog te klein voor zijn? Moet ik dit gewoon volhouden en komt dat aankijken vanzelf?
Toeval of niet: Rick heeft afgelopen nacht zonder wakker worden geslapen van 20.00 tot 07.30 uur....Zou de boodschap aangekomen zijn [-o<
nog steeds GENIETEND! zozo jullie zijn massaal aan het proberen! heel veel succes! Dat het maar snel mag lukken! Ik wacht nog ffies hehe Firdaous gaat gelukkig goed met slapen! Ameen slaapt overdag best veel maar is snachts vaak wakker.. wat minder maja.. helemaal voor mn mannetje die 7 uur al de deur uit moet.. hij huilt niet het is meer pruttelen en daarna een schreeuw even drinken en het is goed daarna valt meneertje in slaap maar kan ik hem moeilijk verplaatsen dan wordt ie namelijk weer wakker.. ach ja het hoort erbij! Volgende week is mn mannetje savonds lekker thuis.. is ook een stuk gezelliger voor mij! Van het weekend lekker weer ffies de stad in! Vorig weekend wel op visite geweest maar ja dan zit je nog binnen.. wil nu ff wandelen voel me weer helemaal de oude... helemaal geen last meer... klein beetje bloedverlies maar mag geen naam hebben.. hopen dat het snel weggaat wil zo graag ook weer een paar dagen vasten maja.. afwachten.