Augustus 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sjarrel, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh ik ben dus niet de enige met zon zeikertje haha nee grapje hoor.. ze hebben her wel speciale nacht luiers ik denk dat ik die maar ga halen dan.. want de gewonde nemen het niet op maar moet er wel bij zeggen ze gaat om 7 uru nar bed soms 7.30 en wordt dan ook aps wakkeer om 7 uur dus 12 uur luier.. is ook wel lang of niet? ze wil trouens zel fnar bed rond die tijd is dat niet geweldig :)

alleen gister had dr een stukje bros chocolade gegeven an het eten.. nou ze werd me toch hyper.. ging niet slapen tot 9.30 :( dat doen we dus ook maar niet meer.. maarja ze had zo geod gegeten en ze wilde een hapje nou ik dacht geef dr wel ene hapje.. en ene uur later stond ze te springen en te rennen..

hoeveel cailynn drinkt na het avond eten uhm een fles soja melk.. zon 200 ml.. si ze gewend anders slaapt ze niet... mar overdag drinkt ze ook niet zo veel meer sochtends en vroege middag.. na 3/4 uur meestal nisk meer allen bij het avond eten wat sap en dan nog voor ze naar bed gaat..

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh iman.. uhm ik kreeg het sosm o niet uit de rompertjes.. zit nu nog bij sommige vlekjes in.. en heb alles geprobeert

3. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    @cristel1986:

Hoi,

Las net bij "stel je vraag aan een verloskundige"dat jij veel rugklachten hebt.
    De klachten die jij beschrijft heb ik ook alleen bij mij is het al ontstaan in de eerste weken van mijn zwangerschap.
    Kan ook moeilijk zitten, staan en op de bank liggen is ook een ramp.
    Kleine stukjes lopen gaat, maar grotere stukken geeft problemen in de heupen en rug.
    Soms zak ik gewoon door mijn been.
    Loop bij de fysio.
    Hij denkt dat het bekkeninstabilitijd is of een tussenwervelschijf die wat verschoven is, maar daar is hij nog niet helemaal uit ben namelijk pas 2 keer geweest.
    hij probeerd door middel van massage de pijn t verlichten, verder kan hij weinig doen omdat ik zwanger ben.
    Dus gewoon afwachten moet ik en kijken of die massages wat doen. (tot nu toe nog niet)

Groetjes,
    Claudia

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh ben ik dus niet de enige ja ik denkik stel de vraag daar maar... want moet pas 8 okt naar de gyn.. maar jij hebt het dus ook.. kreeg je het ook pas bij deze zwangerschap? ik dus wel.. het schiet soms echt in mn rug als ik buk en kan dan niet recht komen sta dan even een minuut of 2 zo.. tot dat ik langzaa, recht kan komen.. en ja echt rustig liggen overdag ja dat gaat echt niet met zon kleine dondersteen...

werken de masages bij jou? ik heb ook ontzettende bandenpijn meer als bijd e 1e heb jij dat ook?

hoe is het etde andere dames hier?

5. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Met mij goed hoor.. ik geniet er van mn twee kindjes! De nachten zijn wel zwaar.. moet erg wennen.. maja meestal is het twee keer wakker en drinken en daarna slaapt hij na enig gepruttel wel weer.. dus ach we mogen niet klagen! Het is een heel tevreden manneke! Het middagslaapje doen ze tegelijk al dus das heerlijk als ik snachts niet lekker heb geslapen pik ik ook een uurtje mee. Savonds rond het avondeten van firdaous slaapt hij ook dus dan heb ik lekker mn handen vrij voor haar.

Ik zit erover te denken om gaatjes te laten schieten in de oortjes van Firdaous.. heb gewacht tot ze haar had anders vind ik het zo'n stom gezicht maar nu kan het wel.. hebben hier de meisjes al gaatjes?

Die bandenpijn is heel erg vreselijk soms zelfs.. heb het bij Ameen heel erg gehad vanaf 5 maanden tot het einde kon af en toe moeilijk lopen ervan niet leuk maja.. maar jullie hebben het wel veel vroeger al :(:( Bij Firdaous had ik het alleen de week dat ik overtijd liep.. maar bij haar was ik weer vreselijk misselijk en ziek de eerste maanden dus ja elke zwangerschap heb wel wat.. toch zou een massage verlichting moeten geven en niet juist de klachten erger maken.. of misschien is het er de eerste paar keer ff doorheen komen.. weet het niet meiden veel sterkte

Trouwens die pampers bevallen wel alleen nu heb ik harde keutels dus ik kan nog niet zien of het werkt met wat zachtere poep.. we zullen zien.. Ameen doe ik trouwens snachts een luiers van Firdaous aan hij plast zo veel dat die luier het anders echt niet houdt.. elke keer natte kleetjes en een nat bed is ook vies.. heb net alles er weer schoon op gedaan! ;) Huggies nooit geprobeerd dus misschien ook een optie..

De Ramadan vliegt voorbij en ik kan nog steeds niet mee doen.. wordt er gek van die bloeding stopt maar niet... tis niet veel ongeveer een klein maandverbandje... voor mn mannetje is het ook niet leuk ;) ach ja

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Uhm, foutje van mij... :oops: ...
    Jamie heeft geen Huggies, maar Pampers active fit 4+ in plaats van de gewone pampers....

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Die heb ik voor Rick ook voor overdag soms. Nadeel vind ik dat deze bij Rick dus wel eerder lekken dan de "gewone" (groene) pampers. Voor de nacht zijn die dus al helemaal geen optie, want dat houden de gewone vaak maar net. Zeker nu hij voor het slapen gaan nog melk krijgt.

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    dat heb ik dus ook ramoontje dat ik daaroms nachts even snel in het donker verschoon want soms houd het maarnet en soms dus niet :(

imna: cailynn had het al sinds 4 maanden de gaatjes.. mar ik heb ze 1.5 maan terug eruit gehaald ofja dat heeft ze eigenlijk zel fgedaan.. want ze trok ze zelf de heletijd uit.. straks scheurd ze dr oor dus nu heb ik er niks meer in bij dr. wacht wel weer effe.. want ze frunnikt overal aan

queenbee ik ga die een sproberen voor cailynn :)

9. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Hoi meiden,

Sem krijgt na zijn eten van 17:30 nog wat sap van 100 a 150 cc en verder nog zijn toetje om 19:00 en ik doe hem etos luier 4+ om en daar houd hij het net uit tot de volgende morgen!

Ik vind luiers van pampers veel te snel doorlekken met tandjespoep, dus hier liever die van de etos eigen merk, die houden het wel wat langer uit dan alleen het stinkt wel sneller!

Dus met tandjespoep doe ik nog wel baby dry van pamers maat 4+ en dat houd aardig lang uit.

Sem drinkt best veel op een dag en ik probeer rond zijn avond eten wat minder te geven zodat hij snachts niet doorlekt :D

Oja ik heb vandaag een vrije dag mijn schoonmoeder is door haar ruggegaan en kan helaas niet op Sem passen (vind ik niet erg)

doei doei weer :p

10. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook niet en nu wel vanaf de eerste week dat ik zwanger ben.

Massages helpen tot nu toe niet.
    Bandenpijn, hou op schei uit, wat een ramp.
    Ik lig als het even kan s'avonds gelijk met Süreyya in bed.
    Rond 19.00 uur, slaap dan nog wel niet, maar op de bank liggen, zitten of hangen is geen optie.

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Tim krijgt na het avondeten nog 200 cc melk, daarna krijg hij mt 4 van de kruidvatluiers aan (zo rond 19.00/19.30 uur) en daar doet hij het prima mee tot de volgende ochtend 8 uur.

Pfff Tim is alweer bezig hoor.. hij slaapt alweer 4 nachten niet door! Pas nadat hij een flesje water of melk gekregen heeft, valt hij weer in slaap.
    Ik denk dat het aan de tandjes en kiezen ligt.. hij krijgt er nu nl 2 kiezen en 1 tandje bij. (dus we zitten op 13 tanden)
    Pff wel vermoeiend hoor!

Hopelijk slaapt hij volgende week wel weer beter, dan moet ik nl weer aan het werk!
    Nouja.. zien we volgende week wel!

Lisa heb ik gaatjes laten schieten toen ze 2 werd...

12. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Süreyya heeft al gaatjes vanaf dat ze 7 weken oud was.

Groetjes,
    Claudia

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier gelukkig geen dilemma van gaatjes in de oren (althans nóg niet ;) ). Met een meisje zou ik denk ik wachten tot ze het zelf aan kan geven of ze het wil of niet.

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ramoontje dat wilde ik eigenlijk ook met Lisa. Maar toen het buurmeisje ( 7 jaar) oorbellen kreeg, zag Lisa dat en dat wilde ze ook.
    Toen heb ik haar verschillende keren gevraagt of ze ze wilde. Voor haar 2de verjaardag hebben we die toen laten schieten.
    Ondanks dat ze best hard heeft gehuild, is ze er supertrots op. Ze loopt nu met K3 oorbellen in.. ze laat ze nog steeds aan veel mensen zien.

Ondanks dat ik het eigenlijk ook te vroeg vond.. ben ik toch best blij dat ze ze nu al heeft.. ze zijn de pijn veel sneller vergeten dan een kind van 6/7 jaar.

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Daar heb je gelijk in hoor Susanne, wat de pijn betreft denk ik dat ze dat nu vergeten is, terwijl ze misschien - als ze ouder was - na 1 gaatje moord en brand had geschreeuwd en niet meer had gewild....

Hier vooralsnog geen meisje dus ook nog niet dat dilemma!

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    claudia: ja ik lig eer rond 21/22 uur in.. ik lig meestal nog op de recliner zon stoel die uitklapt zeg maar.. ligt ook heerlijk... vervelend is het wel maar kan er helaas niet veel aan doen.. nou ja alles voor een wondertje :)

ik had dus de gaatjes gedaan toen ze 4 maanden was.. alleen zoal sik al zei ze haalde ze een maand geleden telkens uit dr ook.. ben nu ook de helft van de oorbellen kwijt die ik hd voor dr... dus even geen oorbellen voor cailynn

hebben jullie dat ook at ze soms gewoon dagen hebben dat ze bijna niet goed eten... of alleen koek willen ofzo.. gister had cailynn zon dag.. at niet veel hoewel ze wel dr aardappels en spuit op had.. maar toch.. ze at veel minder als normaal. nou ja msschien dr dag niet

17. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Nee, Tim eet echt als een bouwvakker... sjee wat kan die bunkeren!
    Maar het kan best weer een fase zijn. Dat komt vaker voor bij deze leeftijd.

18. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Süreyya kan ook goed bunkeren, vooral sávonds.
    Overdag mag ik blij zijn als ik er een boterham in krijg.
    Maar als ze niet gewoon eet dan krijgt ze ook geen koek of een chipje.
    Meestal wil ze pas wat eten rond een uur of 9.30 en dan pas weer rond een uur of 3.
    S'morgens geef ik haar een dubbel gevouwen bruine boterham met pindakaas ofzo en die eet ze dan zelf voor 3 kwart ongeveer op en smiddags een halve krentenbol.
    En dan om 5 uur eet ze een behoorlijke prak.
    Om 19.00 uur gaat ze naar bed en dan krijgt ze een fles van 330cc halfvolle melk mee naar bed die ze soms helemaal leeg drinkt.
    Ze krijgt trouwens een nutrilonmelk meer daar ben ik mee gestopt een week of 2 geleden.

Ga haar nu naar bed brengen.

Spreek jullie later.

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh ja dat is dus ook wat cailynn eet boterham sochtends eet ze bijna niet..d an smiddags de lunch weer wel goed en savonds ook.. alleen gister dus even niet ...

nou ja ik eet ook niet elke dag goed t\ denk ik dan maar

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zo zeg, rustig hier! We hebben vorige week aan de onze ouders verteld dat we aan de klus zijn voor nummertje 2 ! :D Ook hebben we het aan mijn zwager en zijn verloofde verteld. Ik moest het echt kwijt hoor, ook omdat ik steeds rare klachten had (bleek ontpillen te zijn) en ik er met niemand over kon praten. Ook niet op het forum, omdat m'n schoonzusje ook op het forum zit. Maar nu ze het weet kan ik ook hier m'n ei kwijt (uhm, ei, figuurlijk dan ;) ! )

Het kwam voor niemand als een verrassing, ze hadden al wel verwacht dat ik nu zwanger zou zijn. Zou kunnen, maar dat zie ik pas tegen 13 oktober! Nu kan ik ook meer met de klussende dames hier erover praten!

*haalt een diepe zucht en denkt; "zo, hehe, dat lucht op"!*

Deel Deze Pagina