Ik denk dat mijn ouders redelijk zullen schrikken.....die denken volgens mij dat het bij 1tje blijft (mede ook omdat Patrick natuurlijk niet meer de jongste is ).
zooo gaat goed dames... hopen dat jullie snel met het goede nieuws mogen komen.. *denkt he jammer kan niet mee doen met klussen, wel oefenen haha.. maar wacht nog maar ffies haha* Valt me wel op trouwens dat de meeste hier toch wel snel weer aan de tweede beginnen.. ik dacht dat dat niet meer echt voorkwam in nl als ik op straat naar de gezinnen met kinderen kijk zitten er vaak jaaaren leeftijdsverschil tussen.. *ondertussen ffies gaan zitten.. huisje lekker schoon bedden verschoont was gedraaid.. kindjes liggen te slapen.. mama lekker ff rust* Zijn jullie ook zo verslaafd aan kleertjes kopen voor de kleine.. pfff tis goed dat ik niet zo vaak in de stad kom anders koop ik me helemaal suf ik heb best een moeilijke smaak.. vind niet zo gauw iets leuk en als ik dan leuke dingen zie moet ik ook echt inslaan... mn man denkt meteen nee he moeten we weer die winkel in,.. alweer... kijk wat een rij bij de kassa.. en dan kan ik weer niet kiezen en duurt het nog langer.. vroeger kocht ik veel kleding voor mezelf maar nu staan de kids op nummer 1 vind dat ook veel leuker uitkiezen
Ja hoor Iman, ik heb dat ook. Ik kan blijven kopen voor Rick (en kan me niet herinneren wanneer ik voor mezelf iets gekocht heb). Blijft zo leuk. (*hoopt stiekem dat nr. 2 een meisje zal zijn, dan kan ze weer opnieuw gaan kopen *)
@Iman; valt wel mee eigenlijk. Jamie krijgt heel veel kleertjes van zijn oma, die werkt namelijk in een kledingzaak! Heel handig hoor! Maar altijd als ik ga winkelen 'voor mezelf', kijk ik ook altijd of ik iets leuks zie voor Jamie, kleren of speelgoed. Maar idd, zoals Ramoontje al zei, mocht (in geval van slagen) nummertje 2 een meisje worden, is het natuurlijk helemaal niet vervelend om weer te moeten shoppen!
zozo een nieuwe spijkerbroek toe maar hahahaha.. ik wil nu echt wel weer wat nieuwe kleding.. ben bijna mn hele huwelijk zwanger geweest.. nu dus eventjes niet.. even weer gewone kleding aankunnen en echt vrouw zijn.. heb nog een spijkerbroek maatje mini denk niet dat ik daar nog inkom.. misschien over een tijdje.. ben niet erg dik of heb veel vetrolletjes.. valt reuze mee een minibuikje en een beetje vetjes op mn heupen maja ach ben net bevallen dus ja moet ook niet zeuren komt wel weer..
Zo is het (en ik heb het er niet zo nauw meegenomen, omdat ik toch wist dat we nog voor een 2e zouden gaan , niet dat ik zwaarder ben als anders hoor - oké misshien 1 kilo - maar ben qua figuur wel veel veranderd, lees: voller geworden )
hellow.. ik koop ook vaak voor cailynn kleertjes en nu ook al voro beeb nr 2... voor mezelf af en toe wat.. maar dan moet het wel spotgoedkop zijn bedoel dus in de uitverkoop hou ewl van snuffelen.. en ik ben ook bijna mn hele huwelijk zwanger... we zijn getrouwd aarden later vonden we uit dat ik zwanger was... toen na cailynn 4 maanden later zwanger is mis gegaan in maart en nu weer zwanger sinds juli daarna willen we ongeveer 1.5 jaar wachten... en dan voor nr 3 jaja wij willen een groot gezin hihihi
Ik was wel zwanger toen we trouwden (+/- 6 maanden), maar wij zijn nu ong. 1,5 jaar getrouwd (28 okt.) maar ben al 13 maanden niet meer zwanger .
haaaallo daar was ik weer! ben mega druk met werk en thuis dus kom niet zo heeel vaak meer langs maar lees vaak wel nog ff mee mijn posten komen wel weer hoor! ha ha ha vandaag kan ik officieel testen.... maar heb van t weekend ook getest en die was neg. ik voel nog geen aankomen dus ik wacht maar even met testen..... als ik vrij. nog niet ongi ben ga ik weer testen... Evi wordt 28 oktober gedoopt dus zit ook druk in de voorbereidingen en we willen gaan verhuizen dus zijn ook op huizenjacht! o o wat kan een mens zich veel op de hals halen susanne hoe is het nu met je? en hoe is het om weer (halve dagen?) te werken? ik en mijn mannetje zijn al 10 jaar samen waarvan dus 9 maanden zwanger.... hier ook een koopziek iemand! ik koop ook veel op MP trouwens, vaak merk kleding etc. verder veel van hema en h&m dat zijn mijn winkels voor mezelf echt ALLES van h&m behalve m spijkerbroeken, die koop ik van replay! oja m dvd recorder is stuk, er zat een dvd in geblokkeerd, die heb ik er wel (met een beetje kracht ) uitgekregen maar hij is echt stuk... ga ik naar media martk voor reparatie kost dat al standaard 40 euro..... en als de reparatie ONDER de 120 euro kost laten ze dat gewoon uitvoeren en daarboven krijg je een belletje..... pffff dus stel je voor t kost 80 euro+ die 40 is t gewoon 120 euro wat er wel in gaat zitten..... grrrrrrrrr
@mad lekker druk en alles ook tegelijk he! Wij gaan binnenkort ook verhuizen.. lekker naar een groter huis.. en wil echt heel veel veranderen dus op zich denk ik wat fijn maar al die spullen inpakken en de troep waar je weken in zit... misschien was je wel te vroeg met testen afwachten maar Zo dat hakt er lekker in man die reparatiekosten en dan maar hopen dat hij het wel blijft doen.. had je geen garantie meer? Hier gaat alles nog steeds lekker! Ameen slaapt hartstikke goed en is een heel tevreden mannetje.. ook snachts zie ik al verbetering hij komt nu sinds drie dagen nog maar 1 keer joepie! normaal 2 keer en een hoop gepruttel tussendoor waar ik ook wakker van werd dus we gaan voorruit! Ook doet hij zijn middagslaapje lekker gelijk met firdaous dus ik heb ook een momentje voor mezelf wat ik ook wel even nodig heb! Meestal koop ik de kleertjes in het centrumpje hier Amsterdam noord.. h&m is leuk maar ook de babyplanet alleen vind ik die laatste best duur hoor.. wel merkkleding.. koop het niet echt om het merk maar het blijft wel langer mooi.. ook wel via mp kan je aan leuke dingen komen! Qua figuur ben ik ook wel wat verandert., dat ik trouwde was ik echt nog een meisje nu kan ik mezelf wel een vrouw noemen, en gelukkig vind me mannetje dat ook! wil wel een beetj evan die vetjes af ook al zijn ze niet storend.. ben het niet gewend was altijd superslank.. ff geduld hebben. Oh de pampers met rups bevallen goed nog niks gelekt wel op het punt van maar het blijft er netjes in.. ik zet dr wel meteen onder de douche want daar kunnen geen doekjes tegenop. firdaous vind douchen heerlijk en is kwaad als we klaar zijn het liefste zit ze er een uur onder *net als dr mama* Vandaag zijn ze steuntjes opgehaald door de thuiszorg.. is ook weer geregeld. Morgenochtend even de huisarts bellen voor de minipil en dan heb ik mn lijstje weer voltooid.. pfff wat een gedoe.
Oei Mad, da's spannend dan....nog maar even afwachten. Ik voel nog niks...heb wel het idee dat mijn borsten wat zwaarder zijn, maar dat kan ook de wens zijn natuurlijk. O ja, en van het weekend had ik 's avonds ineens trek in een broodje kroket ('s avonds om 22.30 uur) . Ach we zien wel!
Iman, Rick is ook altijd boos als hij uit bad of uit de douche moet....hij wil ook het liefst zo lang mogelijk erin blijven. Brult echt de hele boel bij elkaar dan. Behalve bij oma....dus mijn moeder gelooft me nu niet *zucht*. Ach ja.....
ja ze doen altijd anders als er mensen bij zijn.. kan Firdaous zo goed bij mn schoonfamilie.. dan zijn we met zn allen bij elkaar dus een propvol huis en dan hangt ze echt de clown uit.. en lief dat ze is.. nou hier thuis kan ik dr af en toe wel achter het behang plakken grrr en dan krijg ik te horen ohhh wat een schatje ze is zooo makkelijk ... jaja zal een camera hier ophangen hahaha
hellow. ooh mad hoeplijk si ht positief.. ik test altijd voor mijn nod maar i slatijd negatief. pas de dag na de nod positief duss.. vandaag heeft een hele goede vriendin van mij positief gestes ben zoo blij voor dr.. ze is helemaal door het dolle heen cailynn is juist moeilijkr bij andere mensen dat scheelt wel... thsui is ze meestal wel makkelijk hoewel ze soms ok wel een kreng kan zijn hoor... maarja dat zijn meisje ik koop ookwelles via mp.. maar dan laat ik het door mn vader opsturen... of laat gewoon kleertjes kopen door mn vader in nl.. ga zo lekker uit eten.. en ben niet echt missleijk dus ga me uit leven nog 6 dagen en dan weer ee cho hopeijk weet ik dan wat het wordt .. ben zoo nieuwsgieirg
Da's hier ook hoor. Laatst zei ik het nog in de supermarkt, daar werd ik aangesproken door een oudere dame, die Rick zo'n schatje vond.... Ik zei toen ook al: ja meestal wel, maar soms zou een rol behang best wel eens welkom zijn. Daar begreep ze niks van
@Mad.. ja die halve dagen gaat wel. Ik ben vandaag naar de bedrijfsarts geweest. Ik mag nog 2 wkn 2x4 uur werken, die week daarna 2x6 uur en die week daarna weer gewoon 2x8 uur. Ik vind het prima zo.. eind deze maand zit ik dan pas weer op mijn normale werkuren.. Whhaha Tim is aan het dansen en klappen op de muziek van K3 hahaha
He dat doet Süreyya ook bij K3, en ook wel bij andere muziek wat lekker swingt. Trouwens er is van de week een kies door gekomen. Nu zitten er nog 3 hoektanden te werken, en ze zit steeds op haar vingers te kluiven. Ze is er soms een beetje chagerijnig van, maar ja wat wil je er staan ineens 4 tanden op springen. En volgens mij zit ze nu echt in de peuterpubertijd. Jongens, jongens wat wil ik ze soms graag even achter het behang plakken, maar dan een half uurtje later ofzo doet ze weer iets en dan denk ik, wat ben je toch een scheet. Ze geeft nu ook steeds spondaan een kusje op mijn buik, echt lachen joh. En ook loop ze de hele dag baby, baby. En halloe, dat is dan hallo. Een enkele keer zegt ze het goed. Ben trouwens gisteren weer naar de fysio geweest, hij heeft deze keer mijn bil spier even gemasseerd, omdat ik telkens door mijn been heen zak. Echt lekker was het niet, en dat heb ik hem gezegt ook. Ik zei "Je weet de plekjes wel te vinden he". Ook heeft hij mij nu door gestuurd naar een collega van hem. Zij is wat meer thuis in bekken en rug problemen van zwangeren. Dus ik hoop dat ik u wat wijzer wordt volgende week. Volgende week krijgen we het weer lekker druk. 9 oktober: naar verloskundige. 10 oktober: fysio. 12 oktober: Süreyya consultatie bureau. 15 oktober: belt het uwv hoe het gaat (kl*te) 16 oktober: ECHO (wordt het een jongen of een meisje) O,ja en 20 oktober ben ik jarig 29 oktober: naar de longarts. Dus zoals jullie zien heb ik ondanks dat ik thuis zit het lekker DRUK. Nou moet nu ook weer even verder dus spreek jullie later.