Augustus 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sjarrel, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heey..

heb niet te veel gegeten hoor ramoontje hoewle ik wel missleijk was drna ha dik dat stukje chocolade ook maar niet moeten eten.... was wwer eigenwijss :p

k moet 8 okt naar de gyn krijg dan een cho hopelijk kan die al zien wat het wordt hij zei van wel dus ben benieuwd :) nog 5 daagjes :)

vandaag boodschappen wezen doen toen kwam mn man thuis die klopte hard op de deur ( hij had de sleutel niet bij) cailynn schrok daar van en was vervolgens 10 min huilen.. echt heel bang ze hing rond mn nek zoo zielig was gister ook al ergens van geschrokken met als gevolg dat ze een heel onrustige nacht had.. en niet alleen naar bed durfde.. zoo zielig.. maarja

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Tja, soms schrikken ze zich van de meest rare dingen helemaal wezenloos. Maar ja, aan sommige dingen moeten ze ook (nog) wennen.

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ook zoiets raars..

Tim gaat huilen als Lisa bv valt.. hahah.. Lisa lacht dan en Tim gaat huilen..hahaha hmm rare omgedraaide wereld!

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou hier ook iets raars..... Normaal als ik zeg "Dag, Rick" en zwaai naar hem dan begint hij al te piepen (en vaak te huilen).
    Nu was ik met hem bij mijn ouders.....hij pakte zijn rugtasje vast, liep de gang in, onderwijl zwaaiend. Mijn vader en ik allebei: "dag, Rick" en terug zwaaien en hij liep gewoon lachend de gang op en neer :rolleyes: :confused:
    Zou de fase van eenkennigheid nu afnemen ;) ?

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hihi! Lijkt het wel op zo! Hier zijn de :evil: :evil: gister gekomen, grrr.... terwijl m'n NOD pas 13/10 was... heb nu dus ook geen idee wanneer ongeveer mijn volgende eisprong zou moeten zijn, aangezien deze cyclus maar 22 (!) dagen was... hmm... op naar de 3e ronde dan maar! Hoe gaat het met de klussende dames hier dan?

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hhmmmm, hier nog steeds niets.

Heb wel het idee dat mijn borsten wat groter zijn, en volgens Patrick ben ik wel wat "voller" geworden (en bedankt hoor schat ;) )...dus wie weet.

7. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hier ziek zwak en misselijk al een paar dagen (heb griep en ben gister ziek uit werk gekomen... :( )
    nog steeds geen :evil: gister getest en t was neg.... ik begrijp er toch echt niets meer van :rolleyes: we wachten maar weer af...

QueenBee balen van je korte cyclus... zou gewoon veel gaan klussen straks! om de dag he zeggen ze vanaf dag 8 in je cyclus! dat is de spem methode.. ;) ja ja leer heel veel hoor op t forum! ha ha ha

ga m bed in!

ga morgen ofzo maar weer een test doen... wil ook weer niet te veel testen want ze zijn zo duur iedere keer!
    wachten nu de :evil: maar af...

xx

8. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    ha
    hier alles goed ik zag dat er meer voor een tweede gaan wat leuk zeg, nu maar hopen dat het snel zo mag zijn.
    Ik krijg dinsdag ijn 2de echo heb er echt weer zin in.
    Met Anne gaat het hier ook heel goed ze wil alleen niet slapen nu :x
    Maar ja dan maar niet ze slappt nog maar heel weinig overdag nog geen uurtje.
    Maar ze heeft denk ik niet meer slaap nodig want ze doet ook niet moei aan.
    We zijn druk bezig met Anne haar nieuwe kamertje gisteren behang uitgezoch wordt echt heel mooi.
    groetjes gerdien

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja idd balen. Enne, dat veel gaan klussen is geen straf hoor, hihi! :) Om de dag... Ik weet nu natuurlijk niet wanneer mijn eisprong is... Dus we gaan vol goede moed de 3e ronde in! Klusserdeklus!

Beterschap Mad!

Ramoontje, vanaf wanneer kun je gaan testen dan? Spannend hoor! ;)

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik zou vanaf zeg maar dinsdag kunnen testen.... ik zou maandag of dinsdag ongi moeten worden. Maar ik wil het proberen uit te stellen naar vrijdag of zo (als ik me kan beheersen) :oops: 8) . De afgelopen maand wilde ik ook wachten en da's maar goed ook want toen werd ik 1 dag later dan normaal toch ongi; dan was de teleurstelling dus groot geweest.

Patrick's gevoel zegt dat het raak is, maar ik weet het niet. Vorige maand had ik duidelijk het gevoel NIET zwanger te zijn (ondanks wel wat klachten) en bleek het dus ook niet te zijn. Nu twijfel ik.... (dus er zit al vordering in ;) )

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Spannend hoor! Ik hoop het voor je! *duimduim* En dat ik (en natuurlijk ook alle andere klussende dames) daarna maar snel mag volgen ;) !

Ik dacht in de 1e ronde al dat ik overtijd was... ik maar tellen toen kwam ik uit op dag 37 en nog niet ongi... op dag 38 werd ik toen ongi.. bleek dat ik mij 1 week verteld had :oops:, dus ik was toen keurig op de 31e dag ongesteld geworden! Alleen nu de 22e al...

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik verlies ook wat bloed (sorry)..... En behoor dus maandag of dinsdag pas weer ongesteld te worden. Heb normaal een keurige cyclus van 28 dagen (nou ja, de laatste keer dus 29, maar goed)....

Zou dit nou een innestelingsbloeding zijn? Heb ik bij de zwangerschap van Rick niet gehad, dus weet niet wat dat is (ja, ik weet technisch gezien wel wat dat is natuurlijk, maar heb het nog niet eerder mogen ervaren)....

Of zou ik toch (nu al) ongi worden?

OJEE......

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    O ja, heb verder geen buikpijn of zo....voel me wel wat "raar" en zweet als een gek (maar heb wel net met onze Rick gewandeld).

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Tja, wat zal ik zeggen. Ik ben gister ook 9 dagen voor mijn eigenlijke NOD ongesteld geworden, dus soms is er geen touw aan vast te knopen. Kan ook nog ontpillen zijn (mocht je de pil geslikt hebben), dan moet je lichaam daar er nog aan wennen dat je geen pil meer neemt. Echt duidelijkheid kan ik je niet geven....

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey klussende en wachtende dames..

ik heb wel innestelbloeding gehad dus leg maar eens uit ;) is het veel? of mar een beetje welke kleur is het? en is het weer gestopt?

nou hie rgaat alles goed ik moet maandag naar de gyn e heb dan een echo ja alweer hahhaha.. waarschijnlijk kunne ze het geslacht zien ben zoooo benieuwd...

ik heb trouwens een buik foto erin staan in mn album ;) en een nieuwe foto van cailynn :D

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Tja, wat is veel.......als ik ongi wordt vind ik het tot nu toe niet veel, voor een innesteling weet ik het dus niet. De kleur is wel helder rood.
    Het is nog niet gestopt....ben wel van een inlegkruisje overgegaan op maandverband :oops: :(

Ik vrees het ergste, maar heb verder geen buikpijn of zo (en normaal heb ik altijd buikpijn de eerste 2 / 3 dagen)....

Zo dat waren de "details" weer :oops: ;)

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ontpillen deed mijn lichaam de vorige keer ook niet aan.....na 1 normale menstruatie (keurig op de te verwachten termijn) was het gelijk raak... Maar dat zou kunnen natuurlijk....

Probleem is alleen (ook voor jou) nu hoe ziet de cyclus er nu weer uit. Wanneer weer een ovulatie etc.

18. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Cristel mooie buik :D

en wat wordt Cailynn alweer een grote meid zeg! jeetje!

ooooh Ramoontje ik ga echt voor je duimen dat het innestelbloed is en geen ongi! duim duim
    ik heb zelf bij Evi geen innestel bloed gehad dus kan je er niets over zeggen...

hier gaat ie al ietsjes beter... nog geen :evil: maar ik voel me helemaal belabberd dus of t nou griep is niet ik weet t niet meer hoor!
    ik krijg nu wel een heeeele lange cyclus zo! poeh he!

nou ik ga zo lekker m bedje in,
    adios meiden

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hola senoritas

ramoontje: dan zal het waarschijnlijk (hopelijk niet) gewoon ongie zijn... als het nou stopt zaterdag dan misschien wel een innesteling.. laten we van het beste uit gaan.. en temperaturen dan kun je je eisprong ontdekken kun ej dan elke dag invoeren bij www.fertilityfriend.com
    is wel handig...

maarja bij mad dus nog geen duivels.. laten e mar weg blijven... :) hoop voor je dat het raak is..
    vast wel :p misschien ene laat eitje gehad en on je nog niet testen ;)

mn buik ja mooi dat ie al groeit maar die striemen ach aj ze zitten er... zal vast niet de enige zijn ;)

cailyn is nu weer vervelend zo dra het donker wordt durft z eniet alleen te zij.. heb dr nu in bed wat ze viel in slaap maar het wordt nu donker en gelijk in paniek.. waarom heb geen idee.. weten julie dat misschien?

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou, hier definitief :evil: :evil: :evil: hoor. Dus op naar de volgende ronde. Moet zeggen dat ik er zwaar van baal :cry: :( , maar 't is niet anders.

@Cristel: mooie buik hoor en een prachtige jongedame ;) . Tja en waarom ze bang is in het donker, geen idee.... Misschien een idee om een nachtlampje op haar kamer te plaatsen of de lamp op de overloop aanlaten of zo.... Ik zou het ook niet weten eerlijk gezegd.

Deel Deze Pagina