Augustus 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Sjarrel, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Hij is een lichtgewichtje, maar wel redelijk lang toch? Joey is toevallig gisteren geweest, hij was 12980 gram en is 83 cm :D

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja dat wilde ik nog zeggen, prenatal... of rainbowbabies... daar kan je gegarandeerd een leuk pakje voor hem samenstellen, helemaal naar eigen smaak!

3. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ow wat jammer zeg, ik zou het vreselijk vinden, ik weet nog hoe ik me iedere keer verheugde op die echo's... en dan moeten wachten, dat zou ik verschrikkelijk gevonden hebben !

4. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Jammer Christel dat je het nog niet weet, misschien weet ik het dan eerder als jij.
    Ik moet volgende week dinsdag voor de 20 weken echo en ga dan vragen of ze willen kijken.

Süreyya moet trouwens vrijdag naar het CB, ben benieuwd.
    Ze krijgt weer haar prikken, deze keer in haar armpjes hebben ze gezegt.
    Ben benieuwd hoe ze daar op reageert.

Vanmorgen naar de verloskundige geweest, alles ziet er prima uit volgens het boekje zegt ze.
    Weer 1.1 kilo lichter, inplaats van aankomen doe ik alleen maar afvallen.
    Nou kan ik het wel hebben hoor, van mij mag en nog wel 10 kilo af.

Moet 6 november weer terug, en daarna gaan we alweer om de 3 weken.

Nou ga nu even mijn eten voor vanavond klaar zetten, dan hebben we dat ook gedaan.

Doei.

5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Joey heeft er 1 in zijn beentje gekregen en 1 in zijn armpje ;)

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    't Zal mij benieuwen hoe lang Rick deze keer zal zijn. Qua gewicht is hij denk ik niet veel aangekomen, maar gegroeid is hij wel weer. Zijn voeten in ieder geval, waar sokslofjes maat 22/23 voor 2 weken terug nog een dikke vinger te groot waren, heb ik nu nog ongeveer een halve vinger over :confused: . Ik geloof dat wij nog deze winter nieuwe schoenen moeten kopen ;) .

We moeten nog even geduld hebben tot 23 oktober.

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rick heeft ze de vorige keer al allebei in de armpjes gekregen..... :(

Hij vond het overigens niet erg, heeft niet gehuild :D :thumup: .

8. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    ff snel een berichtje sinds gisteren avond pijn in mn borst ik denk een borstontsteking... beetje mn eigen schuld... pfff als ik ameen namelijk liggend laat drinken komt het door zn neusje en de rugbyhouding is best lastig... dus niet afgewisseld en nu denk ik ontstoken melkkliertjes.. meteen gisteren begonnen met anders aanleggen.. heb nu hele hoge koorts en alles doet me zeer.. denk dat er ook een griepje bij zit... mn borst doet vandaag ietsje minder pijn dus maar hopen dat dat geen dokterbezoekje wordt.

Ameen kwam ook te vroeg bij 38 weken.. hij was wel mooi op gewicht 3340 gram dus misschien wel goed dat hij eerder kwam :);)

zo ga ff naar de kinderen.. mannetje is eerder gaan werken en hopelijk om 7 uur al weer terug.. heb nog bamya (oker) van gisteren voor Firdaous dus dan eet ze dat maar.. hou dr normaal niet van twee dagen achter elkaar maja.. nu maar hopen dat ik snel beter ben anders ook geen suikerfeest :( Het zit me weer mee maar ja alhamdulilah (alle dank aan Allah... nu krijg ik weer goede puntjes geschreven hihi)

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey..

cailynn is ook vrij licht.. nu is ze al wel zwaarder.. weet ik zeker :) ze was de vorige keer zon 9 kilo toen ze 1 jaar was..

claudia.. ik heb maandag de afspraka met de echo ;) moet het kleintje zich wel laten zien van onderen natuurlijk :p

ramoontje cailynn heeft nu maatje 22 van dr voetjes.. zijn me toch een poten voor een meisje vind ik dat best groot al sik lees dat de meeste meisjes van dr leeftijd maat 19/20 hebben.. maarja
    had ze weer geluk nieuwe schoenen ;)

cailynn heeft momenteel een beetje koorts.. al een par dagen gaat het omhoog en omlaag.. alleen 18 aug heeft ze een koortstuip gehad en was ze 10 min buiten bewust zijn moesten met de ambulance naar het zh en ze zeiden dat het 51% kans had om terug te komen met koorts.. dusnu moet i khet goed onde rbedwang houden heb ook wel medicijnen die wat zwaarder zijn maar het is een gevecht die haar te geven :(
    nou ja zover doet ze het goed allen tegen de na middag begint het weer te komen :(

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    He vervelend dat Cailynn wat ziekjes is. En dat koorts tegen de middag omhoog gaat is normaal hoor, dat hebben de meeste kindjes. Probeer haar toch de medicijnen maar te geven.

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Claudia, wel goed op jezelf passen hoor meid! Bij verdenking van borstontsteking toch maar even bij de HA aan de bel trekken hoor!

12. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    hihi dat was tegen mij bedoelt... voel me nu al ietsje beter tenminste mn borst.. alleen heb er gewoon ook een griep overheen... raar gevoel in mn hoofd als ik buk en pijn in mn rug en nek.. de koorts is wel weg vanochtend..

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oeps..... heb ik het weer door elkaar gehaald :-# :oops: ....sorry!

Fijn dat je je wel ietsje beter voelt. Neemt niet weg: goed voor jezelf zorgen, de kindjes hebben niets aan een zieke mama :) .

14. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Nou kom ik weken alleen maar even snel bijlezen en niet schrjven, heb ik vandaag toch opeens shocking nieuws (vind ik zelf tenminste..)
    Ik was vanmiddag rond 16.30 uur in de supermarkt om even wat boodschapjes te halen, lekker weer dus lopend met Nikki in de buggy in plaats snel even met de auto. Sta ik te twijfelen bij het rek met de viskruiden hoor ik opeend een paar harde slagen, het leek erop dat iemand met potten of blikken aan het gooien was, omdat ik jaren met verstandelijk gehandicapten heb gewerkt dacht ik in eerste instantie dat er iemand door het lint ging. Voor de zekerheid toch maar een stukje van het lawaai vandaan gegaan, komt er opeens een vrouw met een kind van een jaar of 5 in haar armen aanrennen: het is eeb OVERVALOVERVAl.. Aaargh... Dan voel je je opeens zo klein en kwetsbaar met je kind in de kinderwagen.. We hebben snel een schuilplaatsje gezocht achter de vleestoonbank en binnen no time was alles voorbij en moest iedereen de winkel uit. Dus ik heb nog steeds geen boodschappen :)
    Maar ik ben nog steeds bibberig, BAH!

Morgenvroeg naar het CB, ben benieuwd of ukkie een beetje goed gegroeid is deze keer! Ze schiet voor mijn gevoel opeens in no-time uit al haar kleertjes dus het zal wel goed zitten :)
    Verder zijn tandje 5 + 6 door en komen ook 7 + 8 er aan.
    En mevrouw wil alleen nog maar staan en aan mama's hand lopen, zitten en kruipen gaat alleen onder protest :) Ik ben benieuwd wanneer ze echt los gaat lopen.

Hehe, wat een lang verhaal zo :)

Grtjes, Chantal

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Jee Chantal, da's ook niet niks. Gelukkig zijn jullie er heelhuids vanaf gekomen.

Ben benieuwd naar de cijfertjes van Nikki, maar die zullen vast wel weer goed zijn.

16. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ukkie blijft een ukkie met 74 cm en 9125 gram :)
    Maar lengte en gewicht zitten nu fijn samen op de -1 streep in de curve..

Nu op weg naar nummer 2, net als meer van ons ;)

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    er is een babyboom nouja klus boem .. haha.. al sik iedereen zo hoor :)

da is id dniet nik ssjalleke.. zeker als je in de winkel bent.. er zijn bij mij hier wel vaak overvallen op de winkel en restaurant op de hoek maar ik ben dr nooit dus is toch anders..
    gelukkig is alles goed gekomen :) durf je nu nog wel boodschappen te doen?

vandaag een bad speeltje in halen voor cailynn vind ze vast wel leuk :)

18. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    @Cristel: de winkel waar het gebeurde heb ik vandaag nog even links laten liggen :) Volgende week maar weer eens gaan kijken...

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Effe links laten liggen is niks mis mee hoor. Gewoon pas weer naar binnen gaan als jij je daar prettig bij voelt.

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Even een klein update-je;
    Jamie is 9 oktober naar het CB geweest. Hij weegt nu 10450 gram en is 78cm kort/lang. Hij heeft ook 2 prikjes gehad in z'n armpjes, en hij was zo flink! Hij zag dat daar een Nijntje-radio stond en wees er naar en zei; "Nijn!" Hij was gelukkig dus snel weer vergeten dat hij 2 prikjes had gehad.. ;)

@Sjalleke; zo dat lijkt me schrikken zeg! Idd die winkel eerst maar ff vermijden....

Zo, ga nu eerst even alles weer bij langs lezen (heb nu namelijk lekker lang weekend tot woensdag!) en dan zal ik hier en daar weer wat berichtjes achterlaten! Tot gauw!

Deel Deze Pagina