Ah, dat is moeilijk Alice! Georganiseerd, sociaal, gelukkig. hahaha Raccon.. Ik heb me bedacht, ik ga voor sla ipv rode kool.
Hihi wat zijn jullie toch een lekkere kleppen. En ik gehaast slank en warbol hihi alleen vandaag hoor
slank... zucht, wat was dat ook alweer. Soms zit ik naar mn trouwfoto te staren en dan droom ik weg -zucht-
Alice hele dag met Lenthe op schoot.. Ik moet zeggen dat ik daar toch wel een beetje jaloers op ben. In beide opzichten, je hummeltje vasthouden, en als hummeltje lekker zacht in iemands armen liggen. Okeej.. was ik te serieus met de drie woorden? (op dit moment: emotioneel, gelukkig, geergerd) Maarreh, drie slechte eigenschappen nu! Koppig, ongeduldig, geergerd.
Alice ik had laast een link hier neergezet van die draagzakken heb jij die nog ben de site kwijt toen m'n laptop gereset is.Waren niet duur en zo in huis, heb trouwens die kaart voor je opgestuurd
dat is twee keer geergerd Lin. Em, eigenwijs, snel geirriteerd, ongeduldig? En Son jij moet nog een lievelingskleur kiezen
*niks uit handen willen geven- ik kan het zelf het beste * ergens aan beginnen maar niet afmaken * koppig
Nee die link heb ik niet meer! Sorry...en bedankt voor het opsturen! Ik ga trouwens voor het eerst onder de douche met Len....heb jij nog tips? Niet of wel met hoofdje onder straal? Warmte? Vasthoud-methodes?