Wou net zeggen Lintje, SNSbank is volgens mij het laagste.. Mijn zusje en haar vriend zijn ook aan het rondkijken voor de beste hypotheekrente, en SNS-bank staat nog steeds bovenaan hun lijstje..
Bij de hema kan je volgens mij wel van die dingen halen. Enne voor hypotheek advies effe bij mijn ma langs Die weet er alles van
Volgens mij word er hier een wakker. En zijn de andere dames niet blij vandaag met ons want er zijn er vandaag al 10 geschreven. 8)
Nee, boerenbank.. Tj was er maandag weer geweest. Krijgt ie dit zulk nonsens: "en hoe is het eigenlijk met je vader?" Bij de hypotheekshop hadden ze al een betere aanbieding.
Mini-aap besteld! Mocht alleen maar legergroen doen....Ramon gaat niet met zo'n roze ding lopen...pffff
O ik hoor hem niet meer zal wel een kramp zijn geweest. Ga zo maar wat sate warm maken met brood we koken vandaag niet.
al 10 geschreven? ff geen idee wat je bedoelt? Loran, mooie foto! Raccon, moet ik de volgende vraag bedenken? iemand anders?
Is toch stoer man.ook voor een meid weer eens wat anders dan roze. Ik heb laast van ma een kussenhoes gekregen met van die leger kleuren echt gaaf.
haha, oh, 10 pagina's. Tliep idd terug, ben blij dat jullie nu ff online zijn.. vanmiddag moest ik mezelf ook al vermaken. Alice, haha.. Tj heeft liever ook geen roze dingen.. (muv kleding en alles wat inside de babykamer blijft).