ja heb laast zo'n zak van mora gekocht zitten allemaal losse blokjes in paar er uit in de magn en eten maar
ah, magnetron = niet koken. Ik probeer een vraag te bedenken maar ze zijn niet okee. Iemand? Loran, sonja?
ik had een knuffelhond ging overal mee heen arme beest zelf achter de fiets want hij moest ook naast de fiets zoals onze echte hond.hihi Maar heb hem nog steeds hij staat nu op de commode.
lievelingsspeelgoed: eh.. Ik speelde altijd met die mini paardjes.. En maakte van blokken ( van die houten) huizen etc. En als we met zijn 3-en speelden ( samen met zusje enbroertje ) maakten we altijd een dierentuin van lego stukken, en houten blokken.. was altijd 1 slaapkamer groot.. En steeds was er net genoeg ruimte voor ons 3-en ..
Ik speelde voornamelijk winkeltje...of dat ik een bibliotheek was..haha en druk dat ik ermee was! uuuuren..
ah gelukkig, hij is gespot Ik had zelf een knuffel olifant met baby, maar die heb ik toen aan een kindje gegeven dat niet zoveel had, heel edelmoedig van mezelf, heb er dagen over gehuild. Was een jaar of 4/5 denk ik. En toen heb ik na mn trouwen van mn moeder een nieuwe gekregen die staat nu in uk's kamer
Plan geweizigd het word kroket met brood en misschien ook nog wel sate.Gaatje morgen gewoon weer losser