Vragenlijst: * Lievelingskleur? * Omschrijf jezelf in 3 woorden * Noem je 3 slechste eigenschappen * lievelingsspeelgoed van vroeger * Van wie kreeg je je eerste zoen? (de echte) * meer spelen met meisjes of met jongens? * Favoriete buitenspel, die je deed met je vrienden? * wat eet je graag en wat niet * met hoeveel mensen heb je gezoend?
hoho ho, 1 tegelijk Son, spagettie wel, tartaar niet Loor, Speelde niet graag buiten, maar als ik moet kiezen, in onze boomhut met mn broertjes
ik was zelf een jongen vroeger net een bouwvakker. en had altijd wel wat.Belde me moeder niet eens meer als ik in het zh was voor wat hechtingen ofzo als ik van het paard gestuiterd was.Dan kwam ik thuis en kon niet praten. hihi
Favoriete eten: Pizza Niet: rauwe andijvie Met hoeveel jongens gezoend: 10 Favoriete buitenspel: Blikspuit ( verstoppertje met bal)
whahahahaha... hahahaha.. thank god.. Ik was al bang dat ik er ooit aan zou moeten geloven om met jou naar een paard te gaan.
Jongens niet zoveel denk op 2 handen te tellen Boerenkool heerlijk duitse biefstuk echt niet capucijne
Zal ik het erger maken? 23 jongens/3 meisjes.. (echt, ik heb me toch een feestperiode gehad, moet er nu niet meer aan denken, jasses)
Ergste nachtmerrie: Dat Naomi 'ontvoerd' werd door mijn ex. En dat ik haar weer vond, en hij haar net zo snel weer meenam, terwijl ik me 1 tel. opdraaide ( droomde dit bijna dagelijks toen ik nog zwanger was )
Hihi vroeger konijn mee gesmokkelt en onder m'n bed verstop ma kwam er pas na 2 degen achter en toen hoefde hij niet meer weg he.
Ergste nachtmerrie ooit gehad, of wat zou je ergste nachtmerrie zijn? Ooit gehad, iets met geesten. Ooit zijn, Tj verliezen.
Oe bah Loor, da's vreselijk Ik mieren onder mn kussen toen ik heel klein was en dat mn moeder overleed iets later. Beide keren huilend wakker geworden