Vragenlijst: * Lievelingskleur? Turqouse (ofziets) * Omschrijf jezelf in 3 woorden * Noem je 3 slechste eigenschappen vals,koppig,moet steeds mijn zin hebben * lievelingsspeelgoed van vroeger barbie * Van wie kreeg je je eerste zoen? (de echte) van mijn ventje!!(hebben als kind ook al eens verkering gehad hihi) * meer spelen met meisjes of met jongens? meisjes * Favoriete buitenspel, die je deed met je vrienden? belletjetrek * wat eet je graag en wat niet graag=mosselen niet graag= spruiten * met hoeveel mensen heb je gezoend ( jongens en meisjes)? 30 jongens (ofso) * ergste nachtmerrie? Zowel vroeger, als ooit? opgegeten worden door een slang * wat is je mooiste lichaamsdeel? ogen * idool van vroeger? (lees +/- 12 jaar) leonardo dicaprio
Wel daarna even melden he en wie waren je buddies.? Lin als ik niet online ben wel op de hoogte houden he
@ raccon.. Vaak meld Naomi zich wel.. Maar kan het vaak ook wel zien, trekt ze de benen omhoog.. Ik verschoon voor het voeden, omdat ze anders weer wakker wordt na het voeden..
Hoezo veel bladzijdes erbij .. En dat terwijl ik met Maartje aan het koken was, en daarna aan het eten was ( Jasper was ondertussen aan het stofzuigen ik weet wel wat ik liever doe  ) Couscous , verschillende groentes door elkaar, vegetarische gehakt, en dan een sausje van crème freche met interessante kruiden en een beetje blue kaas. In de oven et voila Loran wat een lieve foto van jullie samen * Lievelingskleur? rood * Omschrijf jezelf in 3 woorden Accepteer menen zoals ze zijn, nooit saai, meisje * Noem je 3 slechste eigenschappen Middelpunt van belangstelling staan, over ambitieus, over mijn grenzen gaan * lievelingsspeelgoed van vroeger paarden * Van wie kreeg je je eerste zoen? (de echte) Op de kermis, ik was net 14 * meer spelen met meisjes of met jongens? paardrijden * Favoriete buitenspel, die je deed met je vrienden? paardrijden * wat eet je graag en wat niet Pesto supergraag, vis niet * met hoeveel mensen heb je gezoend? Iets van 40 ofzo *idool van vroeger Madonna, al meer dan 20 jaar en pas vorig jaar voor het eerst naar concert geweest. En ik rijd paard sinds mijn 6e, lang verhaal waarom ik gestopt ben. Mist : ik snap je gevoel hoor . Maar eigenlijk hoeven we ons pas na 42 weken zorgen te maken want tot dan vind met het nog steeds normaal. Daarna pas overdragen. Raccon : stripse ( sorry ik werd echt melig van die bladzijdes hiervoor)
Vragenlijst: * Lievelingskleur? * Omschrijf jezelf in 3 woorden * Noem je 3 slechste eigenschappen * lievelingsspeelgoed van vroeger * Van wie kreeg je je eerste zoen? (de echte) * meer spelen met meisjes of met jongens? * Favoriete buitenspel, die je deed met je vrienden? * wat eet je graag en wat niet * met hoeveel mensen heb je gezoend ( jongens en meisjes)? * ergste nachtmerrie? Zowel vroeger, als ooit? * wat is je mooiste lichaamsdeel? * idool van vroeger? (lees +/- 12 jaar)