Ik moet hier ook nog wat gaan doen maar heb echt geen zin en het is echt een zooitje hier>denk dat ik morgen maar alles doe met Ati even een uurtje er tegen aan en klaar.Om half 12 moeten we weg
Zit hier dus nu alleen.Gaan dan ook maar nog even kijken aan de andere kant en even Spelen met Kenji die is wakker
Vragenlijst: * Lievelingskleur? Ecru en Bruin * Omschrijf jezelf in 3 woorden euhh gek,doorzetter, genieter * Noem je 3 slechste eigenschappen Af en toe keihard, assertief enne euhhhhh soms snel gepikeerd * lievelingsspeelgoed van vroeger My little Pony * Van wie kreeg je je eerste zoen? (de echte) Bas, in het zwembad * meer spelen met meisjes of met jongens? Jongens * Favoriete buitenspel, die je deed met je vrienden? Stoepranden * wat eet je graag en wat niet Wel: tagliatelli met kruidenbotersaus..... Niet: Spinazie.....ergens in verwerkt lust ik het dan weer wel * met hoeveel mensen heb je gezoend ( jongens en meisjes)? 20? denk ik * ergste nachtmerrie? Zowel vroeger, als ooit?Vroeger: dat het toch verkeerd was afgelopen met Alychia (met 2 bijna verdronken) ..... Ooit: Een van me kindjes verliezen * wat is je mooiste lichaamsdeel? Me buik.... voor en tijdens zwangerschap....erna waarschijnlijk ook * idool van vroeger? (lees +/- 12 jaar)euhhhh had ik niet Me hoofdpijn is al weer wat afgezakt nog wel zeurderig,,,dus al die paginas was erg goed Ik zie mega veel paginas erbij dus denk jaaaaaaaaaa beeb nieuws,,,,,alleen maar geklets van jullie Heb er snel door heen gebladerd....stond er nog wat belangrijks tussen? Kussie
een leuk rokje maar ook een mooie spijkerbroek....eentje met iets te lange pijpen,,,,naaldhakken eronder en voila,,,langere benen
hahaaha,, van je antwoord word ik pas melig! Meiden alvast lekker slapen... Ja son, we'll keep in touch!
Hahaha, ja ik dacht ook er is vast babynieuws, maar het is meligheid en veel meiden online! Zeker voetbal op tv? Ok, vragenlijstje, net als vroeger! * Lievelingskleur? Paars * Omschrijf jezelf in 3 woorden: emotiemens, perfectionist, mama * Noem je 3 slechtste eigenschappen alles verbeteren, kan niet opruimen, snoep te graag * lievelingsspeelgoed van vroeger Playmobil * Van wie kreeg je je eerste zoen? (de echte) Roy na schoolsoos * meer spelen met meisjes of met jongens? Meisjes, ik kon niks met jongens * Favoriete buitenspel, die je deed met je vrienden? Elastieken * wat eet je graag en wat niet Wel: verse pasta, niet: bruine bonen * met hoeveel mensen heb je gezoend ( jongens en meisjes)? 5 ik was Hard to get en vanaf mijn 16e met mijn huidige vent * ergste nachtmerrie? Zowel vroeger, als ooit? vroeger: dat ik op Mila in slaap was gevallen, ooit: een van mijn kindjes/man verliezen * wat is je mooiste lichaamsdeel? Billen * idool van vroeger? (lees +/- 12 jaar)Roxette Zo dat is ook weer gedaan! Ik zit me eigenlijk een beetje op te vreten voor morgen... Eigenlijk doodeng dat strippen, wie had dat al ondergaan en hoe horror is dat? Misschien moet ik toch in de vragenlijst mijn nachtmerrie ooit even aanpassen hihi! Raccon jij ook sterkte morgen met de stripact... Zullen we afspreken dat we daarna gelijk doorgaan voor de verloskamers?? Mijn vent heeft morgenochtend ook vrij genomen, dus ik ben gelukkig ook niet alleen. Maar ik heb toch nog hoop voor vannacht hoor, moet nog te doen zijn voor morgen, haha! Mist en wannabe ik kan me voorstellen dat je denkt dat je lichaam het zelf niet kan als je vorige keer ook ingeleid moest worden... Zoiets knaagt toch aan je zelfvertrouwen. Ik heb het nu een keer zelf gedaan, en zelfs ik denk dat het nu aan mijn lijf moet liggen. Een (on)logisch iets, wij vrouwen denken altijd dat het aan ons ligt. Maar het is toch echt de kleine die een stofje aanmaakt waardoor de weeen beginnen.
Misschien weet iemand van julie het (ook)? Naomi is behoorlijk verkouden aan het worden.. Wat helpt, of mag ik gebruiken? ( helaas geen ui in huis, wel 2 potten tigerbalsem ) Moet steeds heen om haar gezichtje schoon te maken ( spuugt nl. nu weer beetjes ivm. verkoudheid). Weet iemand wat wel mag ivm. haar leeftijd? Dan kan ik dat morgen meteen halen nl. want vind dit zo zielig
Nienk, je slaapt vast alvast, maar succes morgen, en idd, daarna wel direct bevallen wij tweeën. Slaap lekker iedereen.
Raccon ik slaap nog niet, jij ook sterkte morgen! Loran, ik gebruikte voor Mila altijd Luuf baby, kun je op het borstkastje smeren en heeft eenzelfde werking als dampo. Ook heb je van zwitsal uit de slaap lekker serie een licht aromatische antiverkoudheidsbadspul. Maar ja, het verlicht iets, geneest het natuurlijk niet. En je kunt Otrivin zoutoplossing voor baby's gebruiken om in het neusje te spuiten. Dat helpt wel goed en uien natuurlijk ook. Wat niet werkt, vind ik, zijn die pompjes waarmee je snottebellen weg kunt zuigen... Sterkte met je verkouden meisje, dat zal ze nog wel vaker onder de leden hebben vrees ik! Nou meiden, ik ga ook slapen. Als het kan kom ik me na het gyn bezoek weer even melden. x Nienke
Oh oh oh meiden wat een onzin hebben jullie toch weer getypt, heerlijk om terug te lezen, whahahaha ! Maar anyway, ik zal ook even jullie vragenlijstje beantwoorden: * Lievelingskleur? Turkoois * Omschrijf jezelf in 3 woorden: cijferfreakje, mamma, echtgenote * Noem je 3 slechtste eigenschappen: ongeduldig, af en toe kortaf, roken * lievelingsspeelgoed van vroeger: My Little Pony * Van wie kreeg je je eerste zoen? Van Tjeerd, een klasgenootje * meer spelen met meisjes of met jongens? Jongens, ik vond de meiden maar stomme tutten, ik wilde liever in bomen klimmen e.d. * Favoriete buitenspel, die je deed met je vrienden? Zie hierboven * wat eet je graag en wat niet? Wel: buitenlandse gerechten; niet: Nederlandse stamppotten * met hoeveel mensen heb je gezoend ( jongens en meisjes)? jongens heb ik geen idee, dat zijn er te veel om op te noemen en 1 meisje * ergste nachtmerrie? Zowel vroeger, als ooit? vroeger: dat ik de ware liefde nooit zou kunnen vinden omdat ik een "buitenbeentje" was...... ooit: dat mijn kindjes en/of hubbie om het leven komen * wat is je mooiste lichaamsdeel? Borsten * idool van vroeger? (lees +/- 12 jaar) Take That
Dames, wat doen jullie mij aan Ga m'n achterstantje maar eens proberen in te halen.....Zit nu op pagina 1334 Misschien dat ik rond 12e jullie in heb gehaald
Madonna En dames net had ik geen tijd om te reageren, te veel bij te lezen. Ik ben vanavond nog bij de VK geweest, omdat ik bloed blijf verliezen. Het lijkt echt alsof ik ongesteld moet worden, zowel de pijn als het bloed. VK heeft inw onderzocht en alles is klaar voor de bevalling, maar kan ook nog een paar dagen duren. Met de beeb is alles goed, dus afwachten maar
dames, ben er doorheen maar ga nu eerst slapen. Morgen zal ik m'n lijstje invullen oke?! Slaap lekker
* Lievelingskleur? ~ Blauw * Omschrijf jezelf in 3 woorden ~ Lief, eerlijk en trouw * Noem je 3 slechste eigenschappen ~ Koppig, eigenwijs en driftkikkertje * lievelingsspeelgoed van vroeger ~ My Little Pony * Van wie kreeg je je eerste zoen? (de echte) ~ Pfff daar vraag je me wat hahaha.. Weet het echt niet meer ! * meer spelen met meisjes of met jongens? ~ Beide * Favoriete buitenspel, die je deed met je vrienden? ~ Buskruiten en stoepranden * wat eet je graag en wat niet ~ Eet graag pasta's maar absoluut geen lever * met hoeveel mensen heb je gezoend ( jongens en meisjes)? ~ heel veel jongens * ergste nachtmerrie? Zowel vroeger, als ooit? ~ Ik werd altijd achtervolgd door grote stukken kaas hahaha * wat is je mooiste lichaamsdeel? ~ Op dit moment mijn buik * idool van vroeger? (lees +/- 12 jaar) ~ 2 Unlimited