Heerlijk he? ging ook altijd... Die mevrouw waar wij ( hubbie ging ook) altijd naar toe gingen is di bij ons langs gekomen. Heeft ze Valentijn een voetreflex massage gegeven....vond ie echt heerlijk
Joehoe ik heb alles (nou ja bijna alles) gelezen! Jezus wat kunnen jullie ouwehoeren zeg. Raccon Spannend! Zet 'm op En voor hoeveel beebs gaan we vandaag? ik zeg 3!
daan: das ook irri ik kan gelukkig vanmiddag om 2 uur al terecht.... Zal wel erg vermoeiend worden want ik moet op de fiets....en daar zijn mijn heupen niet echt van gediend maar goed,,,,liever meer pijn aan me heupen dan doorlopen Als het hier eenmaal gaat beginnen,,,komt er geen eind meer aan......word dus weer jaartje kind aan huis bij de tandarts Wat heerlijk dat Valentijn heeft doorgeslapen zat je niet rechtop in je bed zo van....hallo tis tijd hoor om te eten,,,,,weet nog wel dat ik dat had bij Alychia...die sliep met 18 dagen al door
hihi, werd zelf wakker om 5 uur om te kolven, meneer sliep nog, had zoiets van ...doe nog even m'n oogjes dicht , word wakker, kijk op de wekker.... ... geloofde het eerst niet Enne jij suc6 bij de tandarts vanmiddag!
Raccon, zet hem op he, veel sterkte! Tis niks dat ik nu voor het eerst niks te doen heb, maar begin nu uit verveling heel erg te snoepen en te eten... das minder. Moet zo toch maar even weggaan denk ik
Ja, maar nu heb ik morgen een sollicitatiegesprek waar ik eigenlijk wel heen wil.. Dus.. ik wacht nog ff 30 uur voor mijn eerste wee.
Daan, wat heeeerlijk zeg! Ik geef het prematuur-zijn steeds maar de schuld dat meneer om de 3 uur komt.. Zijn grote broer kwam vanaf nacht 2 maar 1 keer. Daar zou ik nu wel erg blij mee zijn! Maar goed het geeft me weer hoop dat Valentijn doorslaapt. Dan kan het dus wel hihi Spannend, vandaag vast een paar beebs erbij, dames zet em op!
ALLE AUGUSTUSMAMA'S! Nog een week om te stemmen op Kenji. Kom op! 7 x 50 is toch echt 350 stemmen erbij!
Als ik toch es wist voor welke functie ik daar heen ging... Maar.. ik verdiep me wel in het bedrijf.. kan dat niet misgaan.
Mischien weten ze dat zelf niet....maar zijn ze zo onder de indruk van je cv dat ze jou gewoon niet willen laten lopen .....stel je voor dat je naar de concurrent gaat En idd goed verdiepen in het bedrijf, dan ben je al een stuk op de goede weg Hoe laat moet je er morgen wezen? Dan zal ik me duimen blauw draaien voor je
Ze gaan gewoon een functie creeeren voor je Lin....Een die samen met jou word ingevuld Zou wat wezen he,,,,,je functie helemaal naar je eigen zin invullen
Hehe Raccon, het werd tijd, ik duim voor je meid. Nienke, hoop dat het nu echt doorzet. ( want dat werd pas echt echt tijd) Wow Valentijn doorgeslapen. Dat is best snel. Oh ja voor de verkouden babys, zoutoplossing in neussprayflesje kopen, vond ik makkelijker dan met een theelepeltje enzo ( alhoewel dat dus wel goedkoper is) Wannie sterkte zometeen Hier zeer onrustige nacht gehad, vandaar dat ik om 8 uur weer mijn bed in ben gegaan en tot nu geslapen heb. Slijm verloren, beetje bloed verloren, lichte krampen, allemaal net niets, al dachten we op een gegeven moment van wel toen ik er ook misselijk bij werd, maar het is een stap vooruit toch 
Terug van de VK. Ze heeft van de week toch niet gestript zei ze. Vandaag heeft ze me wel gestript maar ze gaf me maar een kleine kans dat het zou gaan werken. (was overigens helemaal niet pijnlijk....beetje rot gevoel dat wel) Morgenochtend krijg ik te horen of ik s'middags of maandag een afspraak heb bij de gyn en vanuit daar gaan ze verder kijken hoe of wat. Ergens heb ik stiekem hoop dat het strippen wel gaat werken maar we zullen moeten afwachten....
Wordt bij de mama's met bib steeds spannender, rommelderommel In ieder geval spannender dan hier, zo'n kleintje is eigenlijk best wel saai Poepen, plassen, eten, slapen en dan weer van voor af aan. Hubbie is nu aan het hardlopen en als hij terugkomt wil ie weer douchen met miniman. Miniman is trouwens niet meer zo mini en heeft al een behoorlijke onderkin gecreeerd . Ben benieuwd hoeveel die weegt, morgen komt het CB langs en zullen we het weten... Lin, morgen solliciteren? Wanneer heb je die afspraak gemaakt? Tj het daar wel eens mee? Wannebe ook al aan het rommelen, lekker rustig aan doen, en wat wordt het spannend, trekt je kerel het nog een beetje Stephanie, ben benieuwd of het strippen iets uithaalt, zou mooi zijn. Beter dan inleiden in het ziekenhuis lijkt me. Nog geen sms van Raccon...hoop dat het allemaal goed gaat bij haar, ben zo benieuwd!