augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Hmmmm, kwam juist even kijken of er al weer nieus was :rolleyes: Dan duimen we nog maar even verder
    Enne over dat saai zijn...NU heb je nog iets van vrije tijd...( als ik andere mamsies moet geloven ;) ) dusse daar moeten we dan maar van genieten :)

stephanie21, [-o< weeen gaan nu beginnen [-o< weeen gaan nu beginnen [-o< weeen gaan nu beginnen [-o< weeen gaan nu beginnen [-o< weeen gaan nu beginnen [-o< Duidelijk zo?! ;)

wannabe, zie het stukje hierboven ;) . Is ook voor jou bedoeld :) :)

Lintje, jij alvast veel suc6 morgen met je gesprek. Enne stem ook trouw iedere dag hoor...maar of het nog zin heeft :(

Tante Pollewop, hoop dat Keano het ook snel nadoet meis! Maare weet niet of het eenmalig is, hoop het niet natuurlijk ;)

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Haha.. wannie, zou leuk zijn.

Wannabeeee jaaaah.. rommelderommel bij jou.. Geen inleiding dit keer hoor.

Steph, ik hoop van harte dat het strippen iets uithaalt.

3. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Buddienieuws!!

Sorry voor beetje late melding dames, maar ben de hele nacht en ochtend met een krijsende Jenda bezig geweest :rolleyes: heb haar nu eindelijk rustig (slaapt) dus ff tijd om hier te melden.

Ontving om 10.27 uur vanochtend van Nienke de volgende sms:

"Waaah ik mag door naar de verloskamers om in te leiden. Lig nu aan ctg en had 1 cm ontsluiting. Over half uur pil inbrengen en wachten op weeën."

Lieve Nienke, heel veel succes vandaag!

Zodra ik meer hoor, meld ik het hier.

En natuurlijk Raccon, ook heel veel succes vandaag!!

Joepie er komen weer augustusbeebjes bij vandaag!

Liefs,
    Borsatofan

4. wannie

wannie Niet meer actief

Nienkeeeeeeeee zet hem op! suc6 wijffie, hopelijk snel je ukkie in je armen:)
    Knuffel

5. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Nienke....suc6 meis! Duim vor je

6. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Zo dat werd tijd , vandag twee babietjes erbij .....
    Succes meiden ( nogmaals )

Lintje , voor jou duim ik dat het morgenavond begint... iig vlak na de sollicitatie.

Ik heb van mijn zwager nu al zovaak gehoord dat ik niet zaterdag op zijn verjaardag mag bevallen dat ik het eigenlijk helemaal super zou vinden als ik dat wel ga doen :) ... zal em krijgen :) ( tis een schatje hoor, beetje puberaal )

7. Raccon en Nienke, suc6 meiden! komaan zet hem op! gogo gooooo!

8. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0

Lieve lieve wannabe, ik heb net ff de tijd gevonden om een groot deel terug te lezen (rond de dagen van mijn bevalling) en ik zie dat jij je toch steeds afvroeg hoe het nu met me was (je voorgevoel he?) dat vind ik nu erg lief om te lezen ;) vandaar dat ik toch nu nog even wil reageren op jouw reactie toen (pagina 1136 geloof ik :) )

Die vergeetpil heeft gewerkt hoor, ik weet dat het een zware bevalling was, maar alle pijn (inclusief weeën pijn, spierpijn, pijn aan hechtingen, etc.) gaat echt over en als ik nu achter de kinderwagen in het zonnetje buiten loop en ik zie mijn lieve kleine meid in de wagen liggen, dan loop ik over van liefdesgevoel en dan denk ik "ach ,jenda moet later toch nog maar eens broertje of zusje hebben ;) " dus het vervaagt zeker wel (en ook snel).

En jij bent nu ook weer voor de 2e keer zwanger, dus jij hebt het ook weer aangedurfd om zwanger te worden (en straks te bevallen) ;) . De VK zei ook nog tegen me, dat een 2e bevalling helemaal niet weer zo hoeft te verlopen als de 1e (was 1 dag na de bevalling overtuigd van het feit dat ik dit noooooit meer wilde meemaken haha). Elke bevalling is anders dus een 2e keer kan het wel 100% meevallen. Ik ben dan nu ook niet bang meer ofzo, heb er absoluut geen trauma aan overgehouden. Alles gaat weer over (zelfs de gebroken nachten waar ik nu in zit, die vind ik (nu) geloof ik nog erger dan de bevalling...hahhaha).

Ik hoop dat jouw bevalling straks ook "van een leien dakje gaat", dat zou toch wel super zijn. Succes met de laatste loodjes meid!

Liefs,
    Borsatofan

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    me too..
    Of jij zaterdag, ik zondag. Ook goed. ;)

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nienke, ook jij een beebje vandaag, succes!

Hier nog steeds geen nieuws van Raccon....en ik moet zo toch echt even de deur uit :(

Daantje, ik weet dat ik nu nog van mijn rust moet genieten...maar toch, ik mis die spanning van o, wanneer zal ik bevallen, zal het goed gaan, is het echt een jongetje, op wie lijkt ie (niet op mij dus). Gek he.

Lintje, weten ze bij dat bedrijf dat je hoogzwanger overtijd loopt momenteel? Zit je daar, breken je vliezen (goeie binnenkomer ;) )

11. Mama007

Mama007 Niet meer actief

zo even middagtukkie gedaan hier!

Spannend zeg Nienke! Zet hem op meid!
    Ben ook heel benieuwd hoe het met Raccon is....

Hier na het strippen wat kleine krampjes maar kan nog alle kanten op. Ga maar eens even stofzuigen en opruimen hier. Is hard nodig........ ;)

12. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Op de valreep sms van Raccon

Om 12.36 is geboren ons prachtkereltje Devid Roas. Alles okidokie :)

13. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Jeeeeeehhh Raccon gefeliciteerd met jullie zoon Devid!

14. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hahahaha Kiki, je was me net voor !

Raccon, van harte gefeliciteerd met Devid Roas, een prachtige naam ! Kan niet wachten op de foto's hihihi !

En nu moet ik weer snel pleitos, Keenan heeft een regeldag vandaag en is een beetje zeurderig !

15. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Raccon van harte gefeliciteerd met Devid!!!

Nog 2 beebs te gaan vandaag en dan klopt mn voorspelling van vanmorgen. Dus Nienke zet 'm op! Enne nog iemand anders die zich geroepen voelt....

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Raccon, Gefeliciteerd met Devid Roas! :whistle:

Ja, weten ze. Ach, maak ik in ieder geval EEN indruk.. :)

17. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Hier wil de ontsluiting niet zo vlotten, de weeen laten op zich wachten. De vk komt straks nog een keer langs en als de weeen dan nog niet om de 5 min komen, dan ga ik naar het zkh. Aan de opwekkers, dus vanavond ben ik mama

18. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Spannend Chigirl! Succes!

Gaat goed hier met de baby's :)

19. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Jaaa, Dat is een fijne gedachte CHI! Zet em op hoor.. :D

20. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    RACCON VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!!!!

CHIGIRL ZET M OP!

Bedankt Lin! xxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina